Oscar
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Viimsi vald
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel MB
|
postitati 22.05.06 13:10
|
|
|
Audi esisild!!
Tere,
Plaan osta oma esimene Audi!!!Aga alati,kui kellelegi seda mainin on esimene jutt,et sa ei jõua seda esisilda remontida jne.Küsikski asjatundjate
käest,kas asi siis nii hull ja kui tihti Eesti teeolusid silmas pidades remont ette võtta tuleb?
Soetaks 1999 - 2000 a. A4, kas 1,9tdi või 2,5tdi.automaatkastiga isendi.
Ette tänades!!!
|
|
|
-ummi-
huviline
Registreerunud 10.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Oscar
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Viimsi vald
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel MB
|
postitati 23.05.06 08:37
|
|
|
Aitäh!Kui ma ei eksi,siis A4-ja hakati tootma aastal 95 ja kas see probleeb esineb ühtemoodi nii 95 toodetud autol,kui 2000 aastal?Või on mingist
aastast alates esisillla ehituses mingeid muutusi?
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 23.05.06 09:56
|
|
|
Geomeetrialt on alates -95 kuni praeguseni kõik A4-d, A6-d üks va B6/A4, RS4 ( ja võib-olla ka AR )
PS!
Kasutage kvaliteet kaubamärke ja jamad kaovad!
|
|
|
sada1000
huviline
Registreerunud 06.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.05.06 11:29
|
|
|
Jep, minu arvates ka. Kvaliteetjupid tuleb osta ja siis pole häda midagi 
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 23.05.06 18:49
|
|
|
Tehas on esisilla probleemidega seoses ametliku recalli teinud - ei tea, kas kuidas Eestis selle asja ametliku korraldusega on, aga siitpoolt
kättesattunud tabelis näis olevat sees A4, A6 ja A8 1994...2000 aasta autod (puudutas alumisi õõtsasid)
Täpsem info siin:
http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=5762
http://www.ake.fi/recall
P.S. Kas Eestis on üldse veebilehte, kus seesama tehaste tagasikutsumiskampaaniate kohta käiv info saadaval on?
|
|
|
|
Kirsa
huviline
Registreerunud 20.05.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe Q 20v
|
postitati 24.05.06 11:04
|
|
|
2000a faceliftiga muudeti minu teada ka sillajuppe vastupidavamaks - nii A6-l kui ka A4-l.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 24.05.06 20:58
|
|
|
on jah uuematele ka saada, aga just nondele tehakse asi tootja kulu ja kirjadega ära...
P.S. Tuleb meelde mingi jupike Za Ruljom-ajakirjast, kus nüüdseks eelviimase põlvkonna Passati kohta oli kommentaar, et see olla esisilla poolest
"Hitleri kättemaks Venemaale" 
|
|
|
|
monte
huviline
Registreerunud 16.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 1995 V6 - 2,6 (105kw)
|
postitati 05.06.06 10:44
|
|
|
mis on siis see aastakäik millel juba uuendadud esisild? 2001 ? 2002? endal plaanis järgmiseks 2,5ne a6 disla kui rahakotti jälle midagi koguneb, aga
need sillajutud on päris ära hirmutanud. sõbral sama sillaga passat ja räägib ka, et ei soovitaks isegi vaenlasele...
|
|
|
jaakAA
huviline
Registreerunud 19.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 110kW 2.6 V6 C4
|
postitati 05.06.06 11:31
|
|
|
minu teada toodeti sellise sillaga autosid umbes sedasi;
sedaanid A4
01/1995 - 11/2000
avant A4
07/1995 - 09/2001
sedaan A8
07/1995 - 09/2002
service.power.partnership
|
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 05.06.06 11:35
|
|
|
A4'l on silla ehitus ikka samaks jäänud ka peale 2000 aastat.
Peale 2000 muudeti mingid vidinad veel täiendavalt alumiiniumiks ümber, nii et saadi vedrustamata massi/inertsi jälle 8,5 kilo võrra väiksemaks. Silla
tööpõhimõtte ja ehitus sellega ei tohiks väga muutunud olla.
Suuremad muutused elas tollal läbi hoopis A4 tagasild.
|
|
|
must_ratsu
huviline
Registreerunud 04.09.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: quattro coupe
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.06.06 18:00
|
|
|
6000.- + tööraha ja vähemalt 2 aastat ei lähe esisillale mitte mingit raha, läbisõit pole oluline - kas see on siis kallis!?
Edit: Jutt siis originaal juppidest.
|
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 05.06.06 20:04
|
|
|
Forsissi peaks nüüd tulema või tulid mingit uut tüüpi õõtsad alumiiniumist. Pidiavat vähe kallimad ja paremad olema.
|
|
|
Matu
huviline
Registreerunud 28.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6
|
postitati 18.01.07 17:51
|
|
|
kõige parem vana hea a6 õkonoomne,mahukas ja vastubidav
|
|
|
Matu
huviline
Registreerunud 28.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6
|
postitati 18.01.07 17:55
|
|
|
a6 esisild
vanal a6 1 sarniir ja asi ants hind 700-800 eeku ja mis peamine väga vastupidav
mida uuem seda kulukam pidada
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 18.01.07 17:57
|
|
|
Kivikirves oli ka hea ja vastupidav, paraku läks areng edasi...
|
|
|
DonNiger
huviline
Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw
|
postitati 18.01.07 18:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: must_ratsu
mis vahet seal on mis auto,eesti teedel lagunevad kõik autod.peamine on ikka mugavus mida audi pakub
ainuke mida remontima ei pea eesti teedel on tank ma arvan!
asjalik nõuanne kas pole |
Tangil vahetatakse (roomiku-) patjasid iga 2000-10000 km tagant, mida rohkem kõvat pinnast, seda tihedamalt. Ja ei ole lõbus (kindlasti mitte odav)
töö.
Ja see on ainult algus......
|
|
|
Matu
huviline
Registreerunud 28.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6
|
postitati 18.01.07 19:03
|
|
|
vahe ongi selles kas,sa vahetad 8 õõtsa või 2 õõtsa.pakun,et üx viie tuhande kroonine vahe.mugavust neis paar aastat nooremates autodes küll tunda
pole,olen mõlemat omanud,ainult peavalu see a4 ja sama sillaga a6
teist korda enam ei taha,vana a6 on üle prahi ja vägagi mugav!
|
|
|