Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mida uurida väga tähelepanelikult A4 1.8T soetamisel? (B6 kere) (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 4014)
-indrek-
huviline



Registreerunud 18.04.06
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.6

postitati 19.06.06 14:06 Tsiteeri
Mida uurida väga tähelepanelikult A4 1.8T soetamisel? (B6 kere)



huviorbiidil on hetkelt siis A4 1.8t aut ´01-'04. mis vahe on tiptronic'ul ja multitronicul? vastupidavus?? Kui palju leidub sellise mootoriga masinal nõrku kohti v tüüpvigasid?


Loodetavasti varsti 1.8T => =>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.06 14:16 Tsiteeri


Esisild nõrga võitu....ja kulukas remontida;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 19.06.06 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -indrek-
huviorbiidil on hetkelt siis A4 1.8t aut ´01-'04. mis vahe on tiptronic'ul ja multitronicul? vastupidavus?? Kui palju leidub sellise mootoriga masinal nõrku kohti v tüüpvigasid?


Tiptronic ja multitronic on kaks täiesti erinevat käigukasti tüüpi - ühine on vaid see, et käikude vahetus on automaatne. Siin on üks link kus on näidatud multitroniku tööpõhimõte http://www.quattro.ru/about/multitronic.html


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riivz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8 Turbo Quattro

postitati 19.06.06 14:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Esisild nõrga võitu....ja kulukas remontida;)


Ei ole see nii kulukas midagi;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.06 15:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riivz
Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Esisild nõrga võitu....ja kulukas remontida;)


Ei ole see nii kulukas midagi;)

No keskmisest audist ikke tunduvalt enam...jah egas ta kõige kallimaks ei lähe;) Ei tea kuidas viimase mudeliga aga selle vanema A4 oli see, et tuleb koos alum. kaigastega vahetada:o see hinna ülesse ajaski...tal vist nii naljalt vanu välja ei pressi;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 19.06.06 18:17 Tsiteeri


Kõigepealt veendu, et kardaan pikkupidi põhja all on ;)

A4 on lihtne auto, probleeme oli päris esimeste 2,0 mootoritega. 1,8T on sissetöötatud värk, aga sildu, pidureid, vedelikulekkeid ja kliimaseadet tasub alati kontrollida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.06 18:26 Tsiteeri


ot to riio:
esisild oli nõrgaks kohaks esimese gen a4-del (8D/B5,)
aga uuritakse järgmise kohta (8E/B6)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 19.06.06 18:57 Tsiteeri


tonny jutu kinnituseks ka üks alles arutatud teema selle krdi a4 esisilla kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.06 19:54 Tsiteeri


To: tonny..seda ma siis ilmselt mäletasingi...esimest versiooni...aga kuidas uuemal lood sillaga on..hea?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Silver
huviline



Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 19.06.06 22:09 Tsiteeri


Minu ettepanek teemaalgatajale oleks, et kõigepealt tasuks uurida väga tähelepanelikult audiklubi foorumit, sest kõikide esitatud küsimuste puhul on varasemalt arutletud väga detailselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 20.06.06 00:31 Tsiteeri


üks tüüpprobleeme oli mingis konstruktsioonis (ei mäleta, kas mootori pikuti- või põigitiasetuse puhul), et turbole pealetulev õlitoru saab väljalaskekollektori vms juurest niipalju kuuma, et pigitub seest umbe ja siis on turbo kaputt...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-indrek-
huviline



Registreerunud 18.04.06
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.6

postitati 20.06.06 05:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: slk270
Minu ettepanek teemaalgatajale oleks, et kõigepealt tasuks uurida väga tähelepanelikult audiklubi foorumit, sest kõikide esitatud küsimuste puhul on varasemalt arutletud väga detailselt.


Kusjuures uurisin vähemalt 3 tundi, enne kui suvatsesin teema algatada! Oli tõesti eraldi esisilla jutt, kuid see polnud minu küsimus v oli? Igatahes usun, et saan siit kindlasti asjalikemaid märkusi püstitatud teema ulatuses!


Loodetavasti varsti 1.8T => =>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TT
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal


postitati 20.06.06 11:05 Tsiteeri


A4 1,8T quattro Aut - Tiptronic
A4 1,8T Aut - Multitronic
Tõsi on, et Multitronic kastiga esineb probleeme palju (enamus autodel on see vahetatud juba gar. korras)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-indrek-
huviline



Registreerunud 18.04.06
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.6

postitati 20.06.06 12:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
A4 1,8T quattro Aut - Tiptronic
A4 1,8T Aut - Multitronic
Tõsi on, et Multitronic kastiga esineb probleeme palju (enamus autodel on see vahetatud juba gar. korras)


nii... ja huvitav mis läbisõiduni/aastani tehasegarantii siis kestab ning kas peale garantii lõppu tuleb ise 120k välja käima?


Loodetavasti varsti 1.8T => =>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 24.09.06 21:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TT
A4 1,8T quattro Aut - Tiptronic
A4 1,8T Aut - Multitronic
Tõsi on, et Multitronic kastiga esineb probleeme palju (enamus autodel on see vahetatud juba gar. korras)

Kas visuaalselt (autot või auto pilte vaadates) on võimalik tiptronic ja multitronic kastil vahet ka teha?
Asi just selles, et paljud jätavad üldse märkimata, mis kastiga on tegu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.09.06 11:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black Rabbit
Kas visuaalselt (autot või auto pilte vaadates) on võimalik tiptronic ja multitronic kastil vahet ka teha?

Ikka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 0.4% - SQL: 99.6%]