Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
egertlaa

 postitati 06.04.09 19:38
Tsitaat:
Algselt postitas: smitt
Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Minun tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei tohiks 98a S4 hind olla mitte sentigi üle 100 000.-EEK.
Pigem oleks õiglane hind 80-85k.

Kui oled sulas ja tõsine ostja, tee 100k pakkumine, siis jääb 25k vilede-kollede vahetuseks. Hästi pingutades saab selle raha eest ka kastiremondi ära teha.

Seda juttu, et maksa kasvõi 50k rohkem korraliku auto eest ei ole mõtet uskuda. Kõik tüüpvead tulevad niiehknaa välja. Läheb selleks siis 3 kuud või 1 aasta. Igal juhul eelista värskelt sissetoodud autot, sest Eestis olnud eksemplaridel on enamusel suhe margiesindusega : "Olen sealt mõned korrad mööda sõitnud"



See jutt nüüd küll paika ei pea, on ikka selliseid isendeid ka mis on oma hinda väärt, kui kõik paberimajandus ja asi olemas.Kui auto ajalugu ikka tead kindlalt siis tasub kaaluda küll kallima ostmist, et mitte ise kohe remontima hakata kõike.Kui ostad põrsa kotis siis võib asi väga kulukaks osutuda tõesti.


Hinna suhtes ma hetkel kaas rääkida ei oska,kuna pole seda isendit nii täpselt kontrollinud et oskaks väga viriseda.Kui tõsisemaks jutuks läheb, et kaup ära teha siis ehk annab hinnas veel kaubelda.
egertlaa

 postitati 06.04.09 19:21
Tundus et 1 ja 2 ei teinud häält,kuid sõit oli suht lühike, kuna autol polnud registri nr. siis pidin leppima parkimis platsil tiirutamisega.Kahjuks eriti laba anda ei saand ja auto põhi jõudu ei tundnud.
smitt

 postitati 05.04.09 18:48
Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Minun tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei tohiks 98a S4 hind olla mitte sentigi üle 100 000.-EEK.
Pigem oleks õiglane hind 80-85k.

Kui oled sulas ja tõsine ostja, tee 100k pakkumine, siis jääb 25k vilede-kollede vahetuseks. Hästi pingutades saab selle raha eest ka kastiremondi ära teha.

Seda juttu, et maksa kasvõi 50k rohkem korraliku auto eest ei ole mõtet uskuda. Kõik tüüpvead tulevad niiehknaa välja. Läheb selleks siis 3 kuud või 1 aasta. Igal juhul eelista värskelt sissetoodud autot, sest Eestis olnud eksemplaridel on enamusel suhe margiesindusega : "Olen sealt mõned korrad mööda sõitnud"



See jutt nüüd küll paika ei pea, on ikka selliseid isendeid ka mis on oma hinda väärt, kui kõik paberimajandus ja asi olemas.Kui auto ajalugu ikka tead kindlalt siis tasub kaaluda küll kallima ostmist, et mitte ise kohe remontima hakata kõike.Kui ostad põrsa kotis siis võib asi väga kulukaks osutuda tõesti.
kiireaudi

 postitati 02.04.09 20:42
Minun tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei tohiks 98a S4 hind olla mitte sentigi üle 100 000.-EEK.
Pigem oleks õiglane hind 80-85k.

Kui oled sulas ja tõsine ostja, tee 100k pakkumine, siis jääb 25k vilede-kollede vahetuseks. Hästi pingutades saab selle raha eest ka kastiremondi ära teha.

Seda juttu, et maksa kasvõi 50k rohkem korraliku auto eest ei ole mõtet uskuda. Kõik tüüpvead tulevad niiehknaa välja. Läheb selleks siis 3 kuud või 1 aasta. Igal juhul eelista värskelt sissetoodud autot, sest Eestis olnud eksemplaridel on enamusel suhe margiesindusega : "Olen sealt mõned korrad mööda sõitnud"
MartinCS

 postitati 02.04.09 20:29
Aga esimene? Kui ma nüüd puusse ei pane on tagumine ja 1. käik ühe sünkro peal...
egertlaa

 postitati 02.04.09 20:19
Auto ise on väljast ja seest heas korras ,õli lekkeid ei hakanud esmapilgul silma.Käiguksti kohta oskan seda mainida, kuidagi vähe liiga kõva häält tegi tagurbidi käik...võrreldes enda A6-ga.Kui tõesti ostuks peaks minema,siis vaatan korralikut auto enne üle ja lasen kõik vajalikud kontrollid teha ,parem karta kui kahetseda.:P
MartinCS

 postitati 26.03.09 22:01
Tsitaat:
Algselt postitas: egertlaa
Isend mida sai vaatamas käidud ja mille vastu tekkis huvi on selline, http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/562/auto_php-id=556562-www_auto24_ee.html


Käisid vaatamas- jaga siis teistele kah muljeid, et kuidas tundus?

Uuri võimalikult täpselt hooldusajalugu. Niipalju on minule selgeks saanud, et õigel ajal õlivahetused ja parim õli otsustab selle auto eluea väga kardinaalselt. Ostuabi teemades kõike lahatud juba piisavalt. Vaata et käigukast ei undaks (1.käiguga sõites), käigud lülituks normaalselt ka kõrgel pöördelt. Just 1.-lt käigult kiiresti 2.-3.le tõmmates. See on pre-facelift ehk enne facelifti, seega ilmselt vanemat tüüpi väljalaskekollektoriga, mis olid kahekihilise seinaga. Kipuvad viimased lagunaema ja koos sellega lahkuvad ka turbod, kui halvasti läheb.
Diagnostika ja korralik ostueelne ülevaatus. Soovitatvalt räägi mõni klubi tark nõusse ja minge koos veel seda pilli vaatama. Selle auto hind ei ole suur võrreldes sellega milliseks see kujuneda võib, kui halva ostu teed.
egertlaa

 postitati 26.03.09 21:35
Isend mida sai vaatamas käidud ja mille vastu tekkis huvi on selline, http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/562/auto_php-id=556562-www_auto24_ee.html
egertlaa

 postitati 26.03.09 21:19
Anname tartsile sõnaõiguse, vaatame mis ta räägib!
:)
A4TQ

 postitati 19.03.09 23:01
Kindlati oskab,saab tarts nõu anda kui talle sõna antakse:mad:
MartinCS

 postitati 19.03.09 22:58
Tsitaat:
Algselt postitas: egertlaa
.....auto mida on plaan on osta asub tartus,,,,,,ja sa soovitaksid auto kontrollimiseks Tauf-i,set ma arvan et Tallinna sõita selle pärast on suht mõttetu..

Jah, ma ei oska muud esimese hooga soovitada peale Taufi. Taufi'st on ka siin vähemalt üks foorumi kasutaja ja tema peaks olema S'idega kah kursis, seal on isegi tegeletud turbo(de) vahetusega, hooldustega jms.
Võib-olla oskab ka klubiline tarts aidata.
egertlaa

 postitati 19.03.09 22:51
Tsitaat:
.....auto mida on plaan on osta asub tartus,,,,,,ja sa soovitaksid auto kontrollimiseks Tauf-i,set ma arvan et Tallinna sõita selle pärast on suht mõttetu..

Auto, mida on plaan osta, asub Tartus ja sa soovitaksid auto kontrollimiseks Tauf-i, sest ma arvan, et Tallinna sõita selle pärast on suht mõttetu?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
MartinCS

 postitati 19.03.09 22:37
Ahjaa, see kah..

Edit: Kohe saadab Black Sind keelekoolitusele :D :D :D.
Vihje.
egertlaa

 postitati 19.03.09 22:28
suured tänud sulle, sain kõikidele oma küsimustele vastusedsealt
MartinCS

 postitati 18.03.09 22:04
LOE SEE KÕIK OTSAST LÕPUNI LÄBI

Eriti see

Ja kui ostma hakkad, kindel diagnost, parem kui auto vaataks üle Audihoolduse tiim (Juks11), Melasi Auto (A4TQ), Jõuvanker või keegi teine pädev mees. Tartus ka Tauf.
egertlaa

 postitati 18.03.09 21:31
Tere , ühesõnaga on plaanis soetada selline auto nagu S4 2,7 ... aga kuna pole sellise mudeliga varem kokku puutunud tahaks oma teadmisi täiendada,et milliseid tõsisemaid probleeme võib sellisel autol esineda ja kui on ka mingid tüüp vead siis palun ka need ära mainida,,,,ja mida kindlasti peaks jälgima enne auto ostmist.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 23.7% - SQL: 76.3%]