egertlaa
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN
|
postitati 18.03.09 20:31
|
|
|
Audi S4 2,7 bi -turbo 98.a. milliseid probleeme on esinenud
Tere , ühesõnaga on plaanis soetada selline auto nagu S4 2,7 ... aga kuna pole sellise mudeliga varem kokku puutunud tahaks oma teadmisi täiendada,et
milliseid tõsisemaid probleeme võib sellisel autol esineda ja kui on ka mingid tüüp vead siis palun ka need ära mainida,,,,ja mida kindlasti peaks
jälgima enne auto ostmist.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 18.03.09 21:04
|
|
|
LOE SEE KÕIK OTSAST LÕPUNI LÄBI
Eriti see
Ja kui ostma hakkad, kindel diagnost, parem kui auto vaataks üle Audihoolduse tiim (Juks11), Melasi Auto (A4TQ), Jõuvanker või keegi teine pädev mees.
Tartus ka Tauf.
|
|
|
egertlaa
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN
|
postitati 19.03.09 21:28
|
|
|
suured tänud sulle, sain kõikidele oma küsimustele vastusedsealt
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
|
egertlaa
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN
|
postitati 19.03.09 21:51
|
|
|
Tsitaat: | .....auto mida on plaan on osta asub tartus,,,,,,ja sa soovitaksid auto kontrollimiseks Tauf-i,set ma arvan et Tallinna sõita
selle pärast on suht mõttetu.. |
Auto, mida on plaan osta, asub Tartus ja sa soovitaksid auto kontrollimiseks Tauf-i, sest ma arvan, et Tallinna sõita selle pärast on suht mõttetu?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 19.03.09 21:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: egertlaa
.....auto mida on plaan on osta asub tartus,,,,,,ja sa soovitaksid auto kontrollimiseks Tauf-i,set ma arvan et Tallinna sõita selle pärast on suht
mõttetu.. |
Jah, ma ei oska muud esimese hooga soovitada peale Taufi. Taufi'st on ka siin vähemalt üks foorumi kasutaja ja tema peaks olema S'idega kah kursis,
seal on isegi tegeletud turbo(de) vahetusega, hooldustega jms.
Võib-olla oskab ka klubiline tarts aidata.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 19.03.09 22:01
|
|
|
Kindlati oskab,saab tarts nõu anda kui talle sõna antakse
|
|
|
|
egertlaa
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN
|
postitati 26.03.09 20:19
|
|
|
Anname tartsile sõnaõiguse, vaatame mis ta räägib!

|
|
|
egertlaa
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 26.03.09 21:01
|
|
|
Käisid vaatamas- jaga siis teistele kah muljeid, et kuidas tundus?
Uuri võimalikult täpselt hooldusajalugu. Niipalju on minule selgeks saanud, et õigel ajal õlivahetused ja parim õli otsustab selle auto eluea väga
kardinaalselt. Ostuabi teemades kõike lahatud juba piisavalt. Vaata et käigukast ei undaks (1.käiguga sõites), käigud lülituks normaalselt ka kõrgel
pöördelt. Just 1.-lt käigult kiiresti 2.-3.le tõmmates. See on pre-facelift ehk enne facelifti, seega ilmselt vanemat tüüpi väljalaskekollektoriga,
mis olid kahekihilise seinaga. Kipuvad viimased lagunaema ja koos sellega lahkuvad ka turbod, kui halvasti läheb.
Diagnostika ja korralik ostueelne ülevaatus. Soovitatvalt räägi mõni klubi tark nõusse ja minge koos veel seda pilli vaatama. Selle auto hind ei ole
suur võrreldes sellega milliseks see kujuneda võib, kui halva ostu teed.
|
|
|
egertlaa
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN
|
postitati 02.04.09 19:19
|
|
|
Auto ise on väljast ja seest heas korras ,õli lekkeid ei hakanud esmapilgul silma.Käiguksti kohta oskan seda mainida, kuidagi vähe liiga kõva häält
tegi tagurbidi käik...võrreldes enda A6-ga.Kui tõesti ostuks peaks minema,siis vaatan korralikut auto enne üle ja lasen kõik vajalikud kontrollid teha
,parem karta kui kahetseda.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 02.04.09 19:29
|
|
|
Aga esimene? Kui ma nüüd puusse ei pane on tagumine ja 1. käik ühe sünkro peal...
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 02.04.09 19:42
|
|
|
Minun tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei tohiks 98a S4 hind olla mitte sentigi üle 100 000.-EEK.
Pigem oleks õiglane hind 80-85k.
Kui oled sulas ja tõsine ostja, tee 100k pakkumine, siis jääb 25k vilede-kollede vahetuseks. Hästi pingutades saab selle raha eest ka kastiremondi ära
teha.
Seda juttu, et maksa kasvõi 50k rohkem korraliku auto eest ei ole mõtet uskuda. Kõik tüüpvead tulevad niiehknaa välja. Läheb selleks siis 3 kuud või 1
aasta. Igal juhul eelista värskelt sissetoodud autot, sest Eestis olnud eksemplaridel on enamusel suhe margiesindusega : "Olen sealt mõned korrad
mööda sõitnud"
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
smitt
huviline
Registreerunud 22.04.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 2.8Q & 4.2Q
|
postitati 05.04.09 17:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
Minun tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei tohiks 98a S4 hind olla mitte sentigi üle 100 000.-EEK.
Pigem oleks õiglane hind 80-85k.
Kui oled sulas ja tõsine ostja, tee 100k pakkumine, siis jääb 25k vilede-kollede vahetuseks. Hästi pingutades saab selle raha eest ka kastiremondi ära
teha.
Seda juttu, et maksa kasvõi 50k rohkem korraliku auto eest ei ole mõtet uskuda. Kõik tüüpvead tulevad niiehknaa välja. Läheb selleks siis 3 kuud või 1
aasta. Igal juhul eelista värskelt sissetoodud autot, sest Eestis olnud eksemplaridel on enamusel suhe margiesindusega : "Olen sealt mõned korrad
mööda sõitnud" |
See jutt nüüd küll paika ei pea, on ikka selliseid isendeid ka mis on oma hinda väärt, kui kõik paberimajandus ja asi olemas.Kui auto ajalugu ikka
tead kindlalt siis tasub kaaluda küll kallima ostmist, et mitte ise kohe remontima hakata kõike.Kui ostad põrsa kotis siis võib asi väga kulukaks
osutuda tõesti.
|
|
|
egertlaa
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN
|
postitati 06.04.09 18:21
|
|
|
Tundus et 1 ja 2 ei teinud häält,kuid sõit oli suht lühike, kuna autol polnud registri nr. siis pidin leppima parkimis platsil tiirutamisega.Kahjuks
eriti laba anda ei saand ja auto põhi jõudu ei tundnud.
|
|
|
egertlaa
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN
|
postitati 06.04.09 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: smitt
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
Minun tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei tohiks 98a S4 hind olla mitte sentigi üle 100 000.-EEK.
Pigem oleks õiglane hind 80-85k.
Kui oled sulas ja tõsine ostja, tee 100k pakkumine, siis jääb 25k vilede-kollede vahetuseks. Hästi pingutades saab selle raha eest ka kastiremondi ära
teha.
Seda juttu, et maksa kasvõi 50k rohkem korraliku auto eest ei ole mõtet uskuda. Kõik tüüpvead tulevad niiehknaa välja. Läheb selleks siis 3 kuud või 1
aasta. Igal juhul eelista värskelt sissetoodud autot, sest Eestis olnud eksemplaridel on enamusel suhe margiesindusega : "Olen sealt mõned korrad
mööda sõitnud" |
See jutt nüüd küll paika ei pea, on ikka selliseid isendeid ka mis on oma hinda väärt, kui kõik paberimajandus ja asi olemas.Kui auto ajalugu ikka
tead kindlalt siis tasub kaaluda küll kallima ostmist, et mitte ise kohe remontima hakata kõike.Kui ostad põrsa kotis siis võib asi väga kulukaks
osutuda tõesti. |
Hinna suhtes ma hetkel kaas rääkida ei oska,kuna pole seda isendit nii täpselt kontrollinud et oskaks väga viriseda.Kui tõsisemaks jutuks läheb, et
kaup ära teha siis ehk annab hinnas veel kaubelda.
|
|
|