Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi S4 2,7 bi -turbo 98.a. milliseid probleeme on esinenud (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2368)
egertlaa
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN

postitati 18.03.09 21:31 Tsiteeri
Audi S4 2,7 bi -turbo 98.a. milliseid probleeme on esinenud



Tere , ühesõnaga on plaanis soetada selline auto nagu S4 2,7 ... aga kuna pole sellise mudeliga varem kokku puutunud tahaks oma teadmisi täiendada,et milliseid tõsisemaid probleeme võib sellisel autol esineda ja kui on ka mingid tüüp vead siis palun ka need ära mainida,,,,ja mida kindlasti peaks jälgima enne auto ostmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 18.03.09 22:04 Tsiteeri


LOE SEE KÕIK OTSAST LÕPUNI LÄBI

Eriti see

Ja kui ostma hakkad, kindel diagnost, parem kui auto vaataks üle Audihoolduse tiim (Juks11), Melasi Auto (A4TQ), Jõuvanker või keegi teine pädev mees. Tartus ka Tauf.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
egertlaa
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN

postitati 19.03.09 22:28 Tsiteeri


suured tänud sulle, sain kõikidele oma küsimustele vastusedsealt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 19.03.09 22:37 Tsiteeri


Ahjaa, see kah..

Edit: Kohe saadab Black Sind keelekoolitusele :D :D :D.
Vihje.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
egertlaa
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN

postitati 19.03.09 22:51 Tsiteeri


Tsitaat:
.....auto mida on plaan on osta asub tartus,,,,,,ja sa soovitaksid auto kontrollimiseks Tauf-i,set ma arvan et Tallinna sõita selle pärast on suht mõttetu..

Auto, mida on plaan osta, asub Tartus ja sa soovitaksid auto kontrollimiseks Tauf-i, sest ma arvan, et Tallinna sõita selle pärast on suht mõttetu?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 19.03.09 22:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: egertlaa
.....auto mida on plaan on osta asub tartus,,,,,,ja sa soovitaksid auto kontrollimiseks Tauf-i,set ma arvan et Tallinna sõita selle pärast on suht mõttetu..

Jah, ma ei oska muud esimese hooga soovitada peale Taufi. Taufi'st on ka siin vähemalt üks foorumi kasutaja ja tema peaks olema S'idega kah kursis, seal on isegi tegeletud turbo(de) vahetusega, hooldustega jms.
Võib-olla oskab ka klubiline tarts aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 19.03.09 23:01 Tsiteeri


Kindlati oskab,saab tarts nõu anda kui talle sõna antakse:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
egertlaa
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN

postitati 26.03.09 21:19 Tsiteeri


Anname tartsile sõnaõiguse, vaatame mis ta räägib!
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
egertlaa
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN

postitati 26.03.09 21:35 Tsiteeri


Isend mida sai vaatamas käidud ja mille vastu tekkis huvi on selline, http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/562/auto_php-id=556562-www_auto24_ee.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 26.03.09 22:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: egertlaa
Isend mida sai vaatamas käidud ja mille vastu tekkis huvi on selline, http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/562/auto_php-id=556562-www_auto24_ee.html


Käisid vaatamas- jaga siis teistele kah muljeid, et kuidas tundus?

Uuri võimalikult täpselt hooldusajalugu. Niipalju on minule selgeks saanud, et õigel ajal õlivahetused ja parim õli otsustab selle auto eluea väga kardinaalselt. Ostuabi teemades kõike lahatud juba piisavalt. Vaata et käigukast ei undaks (1.käiguga sõites), käigud lülituks normaalselt ka kõrgel pöördelt. Just 1.-lt käigult kiiresti 2.-3.le tõmmates. See on pre-facelift ehk enne facelifti, seega ilmselt vanemat tüüpi väljalaskekollektoriga, mis olid kahekihilise seinaga. Kipuvad viimased lagunaema ja koos sellega lahkuvad ka turbod, kui halvasti läheb.
Diagnostika ja korralik ostueelne ülevaatus. Soovitatvalt räägi mõni klubi tark nõusse ja minge koos veel seda pilli vaatama. Selle auto hind ei ole suur võrreldes sellega milliseks see kujuneda võib, kui halva ostu teed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
egertlaa
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN

postitati 02.04.09 20:19 Tsiteeri


Auto ise on väljast ja seest heas korras ,õli lekkeid ei hakanud esmapilgul silma.Käiguksti kohta oskan seda mainida, kuidagi vähe liiga kõva häält tegi tagurbidi käik...võrreldes enda A6-ga.Kui tõesti ostuks peaks minema,siis vaatan korralikut auto enne üle ja lasen kõik vajalikud kontrollid teha ,parem karta kui kahetseda.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 02.04.09 20:29 Tsiteeri


Aga esimene? Kui ma nüüd puusse ei pane on tagumine ja 1. käik ühe sünkro peal...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 02.04.09 20:42 Tsiteeri


Minun tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei tohiks 98a S4 hind olla mitte sentigi üle 100 000.-EEK.
Pigem oleks õiglane hind 80-85k.

Kui oled sulas ja tõsine ostja, tee 100k pakkumine, siis jääb 25k vilede-kollede vahetuseks. Hästi pingutades saab selle raha eest ka kastiremondi ära teha.

Seda juttu, et maksa kasvõi 50k rohkem korraliku auto eest ei ole mõtet uskuda. Kõik tüüpvead tulevad niiehknaa välja. Läheb selleks siis 3 kuud või 1 aasta. Igal juhul eelista värskelt sissetoodud autot, sest Eestis olnud eksemplaridel on enamusel suhe margiesindusega : "Olen sealt mõned korrad mööda sõitnud"


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
smitt
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.8Q & 4.2Q

postitati 05.04.09 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Minun tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei tohiks 98a S4 hind olla mitte sentigi üle 100 000.-EEK.
Pigem oleks õiglane hind 80-85k.

Kui oled sulas ja tõsine ostja, tee 100k pakkumine, siis jääb 25k vilede-kollede vahetuseks. Hästi pingutades saab selle raha eest ka kastiremondi ära teha.

Seda juttu, et maksa kasvõi 50k rohkem korraliku auto eest ei ole mõtet uskuda. Kõik tüüpvead tulevad niiehknaa välja. Läheb selleks siis 3 kuud või 1 aasta. Igal juhul eelista värskelt sissetoodud autot, sest Eestis olnud eksemplaridel on enamusel suhe margiesindusega : "Olen sealt mõned korrad mööda sõitnud"



See jutt nüüd küll paika ei pea, on ikka selliseid isendeid ka mis on oma hinda väärt, kui kõik paberimajandus ja asi olemas.Kui auto ajalugu ikka tead kindlalt siis tasub kaaluda küll kallima ostmist, et mitte ise kohe remontima hakata kõike.Kui ostad põrsa kotis siis võib asi väga kulukaks osutuda tõesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
egertlaa
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN

postitati 06.04.09 19:21 Tsiteeri


Tundus et 1 ja 2 ei teinud häält,kuid sõit oli suht lühike, kuna autol polnud registri nr. siis pidin leppima parkimis platsil tiirutamisega.Kahjuks eriti laba anda ei saand ja auto põhi jõudu ei tundnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
egertlaa
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 30.06.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,9td,Audi S4;AAN

postitati 06.04.09 19:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: smitt
Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Minun tagasihoidliku arvamuse kohaselt ei tohiks 98a S4 hind olla mitte sentigi üle 100 000.-EEK.
Pigem oleks õiglane hind 80-85k.

Kui oled sulas ja tõsine ostja, tee 100k pakkumine, siis jääb 25k vilede-kollede vahetuseks. Hästi pingutades saab selle raha eest ka kastiremondi ära teha.

Seda juttu, et maksa kasvõi 50k rohkem korraliku auto eest ei ole mõtet uskuda. Kõik tüüpvead tulevad niiehknaa välja. Läheb selleks siis 3 kuud või 1 aasta. Igal juhul eelista värskelt sissetoodud autot, sest Eestis olnud eksemplaridel on enamusel suhe margiesindusega : "Olen sealt mõned korrad mööda sõitnud"



See jutt nüüd küll paika ei pea, on ikka selliseid isendeid ka mis on oma hinda väärt, kui kõik paberimajandus ja asi olemas.Kui auto ajalugu ikka tead kindlalt siis tasub kaaluda küll kallima ostmist, et mitte ise kohe remontima hakata kõike.Kui ostad põrsa kotis siis võib asi väga kulukaks osutuda tõesti.


Hinna suhtes ma hetkel kaas rääkida ei oska,kuna pole seda isendit nii täpselt kontrollinud et oskaks väga viriseda.Kui tõsisemaks jutuks läheb, et kaup ära teha siis ehk annab hinnas veel kaubelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.9% - SQL: 68.1%]