Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ristokru

 postitati 25.10.16 10:04
Hetke teema siis selline. Mul ikkagi S2 spidoplokk millel 280km/h.

Proovisin kolmest plokist 1-te korralikku saada. Hetkel panin S2 plokile 220km/h spidomeetri kuna Ei õnnestu ikkagi nõela vahetada. Üks plokk oli UN4 ja selle nõelad ei sobi üldse kuidagi. VDO ploki nõel sobib aga ei saa kasutada.
Positiivne on see ,et sain tööle odomeetri. Mootor oli läbi põlenud.

Hetkel kaks küsimust targematele.

1. Kui kasutan S2 spidol 220KM/h plokki siis hakkab valetama kiirust. Nõel aga on murdunud s2 plokil keskelt ja seega ei saa nõela vahetada. Teisel plokil sain kõik ilusasti lahti aga nõel on kinnitatud omakorda magneti külge. Kui see on õige nimi sellele? Ma saan magneti koos nõelaga ümber tõsta aga mis annab õige kiiruse? Kas see magneti osa või sinna külge kinnitud ka veel üks plaat millel odomeetri mootor. Kumb neist reguleerib kiirust? Või mis võimalused mul veel on?

2. Ikkagi on veel probleem terve kellaplokki toimimisega. Isegi korras uue spidokaga kiiluvad seierid kinni. Tahokas kusagil 5-6000rpm ja spidokas 60-100km/h vahel. Koputan paremale nurka plokile ja seierid kukuvad tagasi õigesse kohta. Seega plaat ikkagi katki? Käisin ja puhastasin kõik klemmid ilusasti üle.

Tänan abi eest!
ristokru

 postitati 18.10.16 13:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Jürarrak
Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Vahetamine on lühikokkuvõttena "kasuta kahte teelusikat kangutamiseks" meetod, plasmakellade paneku teemades on see enamasti kenasti selgitatud.


Nii läheb katki nõel. Tuleks keerata ettavaatlikult vastusuunas ja samal ajal tõmmates.

S2 spido on 280km/h, tavalistel 260km/h. S2 kellad on päris haruldus ja kui müüakse, siis hind ka vastav. Kui sul kõik näidikud vigased, siis tuleks asendusplokk leida või asendada tavalisega. Või tjuunida tavalisel taustad valgeks. Mul vedeleb kuskil tjuuning-plasma valge taustaga plokk.


Mul hetkel ka 260km/h spidol. Leiaks samasuguse ja kompuutriga siis oleks olemas. Valged taustad kooruvad nii ehk naa hetkel.
Leiad läbi foorumi isegi nõela vist aga siiani mureks et see ei lahenda probleemi. Ikkagi terve blokk jamad peale temp ja bensu näidu.
Ja kas seieri surub tagasi mis asendis? Tagasi ei keerata ju vist enam?
Jürarrak

 postitati 18.10.16 13:13
Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Vahetamine on lühikokkuvõttena "kasuta kahte teelusikat kangutamiseks" meetod, plasmakellade paneku teemades on see enamasti kenasti selgitatud.


Nii läheb katki nõel. Tuleks keerata ettavaatlikult vastusuunas ja samal ajal tõmmates.

S2 spido on 280km/h, tavalistel 260km/h. S2 kellad on päris haruldus ja kui müüakse, siis hind ka vastav. Kui sul kõik näidikud vigased, siis tuleks asendusplokk leida või asendada tavalisega. Või tjuunida tavalisel taustad valgeks. Mul vedeleb kuskil tjuuning-plasma valge taustaga plokk.
ristokru

 postitati 18.10.16 06:40
Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Mõistlikum on nõel uus panna, minuteada sama mis tavalisel 80 plokil (ei imestaks kui C4 kered omaks täpselt sama nõela). Vahetamine on lühikokkuvõttena "kasuta kahte teelusikat kangutamiseks" meetod, plasmakellade paneku teemades on see enamasti kenasti selgitatud.


ul oli üks audi 80 blokk üle aga seal oli teine nõel sees. See plokk oli mingi UN4 oma vist. Arvan,et äkki VDO plokil samad.
Aga mul suurem mure ,et ei tööta plokk korralikult. Spidokas jääb kinni umbes 100km/h ja samuti tahikas kusagile 5000rpm. Samuti ei loe kilomeetreid. Eile kiskusin lahti kõik ja km lugeja hammakad tundusid kõik korras olevat. Pigem vaatasin ,et kui sõites koputan siis hakkas nagu km juurde tiksuma.

No ei leia viga milles asi..

Keegi äkki kokku puutunud selle murega?
Zoig

 postitati 17.10.16 21:27
Mõistlikum on nõel uus panna, minuteada sama mis tavalisel 80 plokil (ei imestaks kui C4 kered omaks täpselt sama nõela). Vahetamine on lühikokkuvõttena "kasuta kahte teelusikat kangutamiseks" meetod, plasmakellade paneku teemades on see enamasti kenasti selgitatud.
ristokru

 postitati 17.10.16 21:02
Ei hakanud uut teemat tegema. Suutsin S2 plokis ära lõhkuda nõela. Kas seda saab asendada? Samuti kas saab panna audile S2 ploki asemele tavalise audi 80 ploki? Hetkel ühe audi 80 ploki leidsin aga selle ühendused ei vasta minu omale.
djco2

 postitati 07.03.11 20:42
Aga mul selle teema peale selline küsimus, kas s2 kellasid on saada ka kusagilt koos töötava kompuutriga? Mul see kompuuter rikkis, pool ekraani töötab ainult.
power13

 postitati 23.04.10 14:32
Asi leidis lahenduse, nimelt s2, b3, b4 spidoplokkidel trükiplaadid samad, olenemata kompuutri või muu lisa olemasolust.

Tänud!
Zoig

 postitati 14.04.10 10:14
Trükiplaat võiks S2 ja tavakelladel ehk sama olla, kuid igaksjuhuks jätaks spidomeetri mootori vastavalt taustale (st 280km/h tausta ei paneks 260/h asemele või vastupidi). Pole siinkohal küll katseid pidanud tegema, kuid ma arvan, et teise sihveplaadiga hakkaks spidomeeter valetama.

Kui katsetamisisu on, siis peaks midagi töötavat ikka kokku saama. See B4 kellade kokku ja lahku komplekteerimine pole just eriti keeruline tegevus.
ranz

 postitati 14.04.10 09:39
Point hetkel selles, et S2 kellasid ei ole kuskilt nagu võtta ja põhimõtteliselt oligi vaja teada kas 80 plokk on sama. Edasi nüüd sõltub juba kodanikust endast, kas ta viskab selle ploki sinna niisama sisse, või teeb kahest ühe uuesti kokku.
Zoig

 postitati 14.04.10 08:03
Kui S2 kellad juba olemas, siis miks hakata mustade kellade külgepookimisega jebima? Nagu ka S4/S6 valged kellad on tavalise C4 peal vähe popim teema kui mustad, samamoodi on ka S2 kellad ju vähe ihaldusväärsemad kui tavalise B4 omad.
Black

 postitati 14.04.10 06:59
Lihtsalt trükkplaati ei anna vahetada? Orig valged kellad tavalise B4 omale ringi tõsta. Mustad on reaalselt küll igas valguses paremini loetavad, kuid S2 võiks ju ikkagi valgetega eristuda. Vahel võib ehk neid viimaseid 20 näidunumbrit ka hädasti vaja minna. :)
ranz

 postitati 14.04.10 06:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Ilma turbota autode kompu rõhku ei näita, kuid kuna eraldi kell on niikuinii kiirem ja täpsem, siis ehk ongi parem kompust selle asemel hetkekulu näha.

Mis orig. kelladel häda?

S2-L ei näita ka originaalis kellade plokis turbo rõhku, seal ongi hetkekulu.
Teemaalgataja kelladeplokiga juhtus selline asi, et sellel lihtsalt murdus üks nurk trükkplaadist ära ja selle paikamine asja korralikult tööle ikkagi ei pannud.
power13

 postitati 13.04.10 18:43
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
Black

 postitati 13.04.10 16:46
Annab, aga silindrite arv peab sama (5) olema, muidu hakkab tahhokas valetama. Ilma turbota autode kompu rõhku ei näita, kuid kuna eraldi kell on niikuinii kiirem ja täpsem, siis ehk ongi parem kompust selle asemel hetkekulu näha.

Mis orig. kelladel häda?
power13

 postitati 13.04.10 16:35
Tsitaat:
audi spidokellad

küsimus siis selline, et ehk oskab keegi öelda kas audi s2'e 280km/h spidoploki annab vahetada näiteks coupe või b4 260'se kompuutriga kellaploki vastu?

Küsimus siis selline, et ehk oskab keegi öelda, kas Audi S2'e 280km/h spidoploki annab vahetada näiteks Coupe või B4 260'se kompuutriga kellaploki vastu?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 55.1% - SQL: 44.9%]