power13
huviline
Registreerunud 22.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.10 15:35
|
|
|
Audi S2 spidokellad
Tsitaat: | audi spidokellad
küsimus siis selline, et ehk oskab keegi öelda kas audi s2'e 280km/h spidoploki annab vahetada näiteks coupe või b4 260'se kompuutriga kellaploki
vastu? |
Küsimus siis selline, et ehk oskab keegi öelda, kas Audi S2'e 280km/h spidoploki annab vahetada näiteks Coupe või B4 260'se kompuutriga kellaploki
vastu?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 13.04.10 15:46
|
|
|
Annab, aga silindrite arv peab sama (5) olema, muidu hakkab tahhokas valetama. Ilma turbota autode kompu rõhku ei näita, kuid kuna eraldi kell on
niikuinii kiirem ja täpsem, siis ehk ongi parem kompust selle asemel hetkekulu näha.
Mis orig. kelladel häda?
|
|
|
power13
huviline
Registreerunud 22.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.04.10 17:43
|
|
|
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud järgima
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.10 05:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Ilma turbota autode kompu rõhku ei näita, kuid kuna eraldi kell on niikuinii kiirem ja täpsem, siis ehk ongi parem kompust selle asemel hetkekulu
näha.
Mis orig. kelladel häda? |
S2-L ei näita ka originaalis kellade plokis turbo rõhku, seal ongi hetkekulu.
Teemaalgataja kelladeplokiga juhtus selline asi, et sellel lihtsalt murdus üks nurk trükkplaadist ära ja selle paikamine asja korralikult tööle ikkagi
ei pannud.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.04.10 05:59
|
|
|
Lihtsalt trükkplaati ei anna vahetada? Orig valged kellad tavalise B4 omale ringi tõsta. Mustad on reaalselt küll igas valguses paremini loetavad,
kuid S2 võiks ju ikkagi valgetega eristuda. Vahel võib ehk neid viimaseid 20 näidunumbrit ka hädasti vaja minna.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 14.04.10 07:03
|
|
|
Kui S2 kellad juba olemas, siis miks hakata mustade kellade külgepookimisega jebima? Nagu ka S4/S6 valged kellad on tavalise C4 peal vähe popim teema
kui mustad, samamoodi on ka S2 kellad ju vähe ihaldusväärsemad kui tavalise B4 omad.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.10 08:39
|
|
|
Point hetkel selles, et S2 kellasid ei ole kuskilt nagu võtta ja põhimõtteliselt oligi vaja teada kas 80 plokk on sama. Edasi nüüd sõltub juba
kodanikust endast, kas ta viskab selle ploki sinna niisama sisse, või teeb kahest ühe uuesti kokku.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 14.04.10 09:14
|
|
|
Trükiplaat võiks S2 ja tavakelladel ehk sama olla, kuid igaksjuhuks jätaks spidomeetri mootori vastavalt taustale (st 280km/h tausta ei paneks 260/h
asemele või vastupidi). Pole siinkohal küll katseid pidanud tegema, kuid ma arvan, et teise sihveplaadiga hakkaks spidomeeter valetama.
Kui katsetamisisu on, siis peaks midagi töötavat ikka kokku saama. See B4 kellade kokku ja lahku komplekteerimine pole just eriti keeruline tegevus.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
power13
huviline
Registreerunud 22.09.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.10 13:32
|
|
|
Asi leidis lahenduse, nimelt s2, b3, b4 spidoplokkidel trükiplaadid samad, olenemata kompuutri või muu lisa olemasolust.
Tänud!
|
|
|
djco2
huviline
Registreerunud 11.02.11
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2
|
postitati 07.03.11 19:42
|
|
|
Aga mul selle teema peale selline küsimus, kas s2 kellasid on saada ka kusagilt koos töötava kompuutriga? Mul see kompuuter rikkis, pool ekraani
töötab ainult.
|
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 17.10.16 20:02
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema. Suutsin S2 plokis ära lõhkuda nõela. Kas seda saab asendada? Samuti kas saab panna audile S2 ploki asemele tavalise audi
80 ploki? Hetkel ühe audi 80 ploki leidsin aga selle ühendused ei vasta minu omale.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 17.10.16 20:27
|
|
|
Mõistlikum on nõel uus panna, minuteada sama mis tavalisel 80 plokil (ei imestaks kui C4 kered omaks täpselt sama nõela). Vahetamine on
lühikokkuvõttena "kasuta kahte teelusikat kangutamiseks" meetod, plasmakellade paneku teemades on see enamasti kenasti selgitatud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 18.10.16 05:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Mõistlikum on nõel uus panna, minuteada sama mis tavalisel 80 plokil (ei imestaks kui C4 kered omaks täpselt sama nõela). Vahetamine on
lühikokkuvõttena "kasuta kahte teelusikat kangutamiseks" meetod, plasmakellade paneku teemades on see enamasti kenasti selgitatud.
|
ul oli üks audi 80 blokk üle aga seal oli teine nõel sees. See plokk oli mingi UN4 oma vist. Arvan,et äkki VDO plokil samad.
Aga mul suurem mure ,et ei tööta plokk korralikult. Spidokas jääb kinni umbes 100km/h ja samuti tahikas kusagile 5000rpm. Samuti ei loe kilomeetreid.
Eile kiskusin lahti kõik ja km lugeja hammakad tundusid kõik korras olevat. Pigem vaatasin ,et kui sõites koputan siis hakkas nagu km juurde
tiksuma.
No ei leia viga milles asi..
Keegi äkki kokku puutunud selle murega?
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 18.10.16 12:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Vahetamine on lühikokkuvõttena "kasuta kahte teelusikat kangutamiseks" meetod, plasmakellade paneku teemades on see enamasti kenasti selgitatud.
|
Nii läheb katki nõel. Tuleks keerata ettavaatlikult vastusuunas ja samal ajal tõmmates.
S2 spido on 280km/h, tavalistel 260km/h. S2 kellad on päris haruldus ja kui müüakse, siis hind ka vastav. Kui sul kõik näidikud vigased, siis tuleks
asendusplokk leida või asendada tavalisega. Või tjuunida tavalisel taustad valgeks. Mul vedeleb kuskil tjuuning-plasma valge taustaga plokk.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 18.10.16 12:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Vahetamine on lühikokkuvõttena "kasuta kahte teelusikat kangutamiseks" meetod, plasmakellade paneku teemades on see enamasti kenasti selgitatud.
|
Nii läheb katki nõel. Tuleks keerata ettavaatlikult vastusuunas ja samal ajal tõmmates.
S2 spido on 280km/h, tavalistel 260km/h. S2 kellad on päris haruldus ja kui müüakse, siis hind ka vastav. Kui sul kõik näidikud vigased, siis tuleks
asendusplokk leida või asendada tavalisega. Või tjuunida tavalisel taustad valgeks. Mul vedeleb kuskil tjuuning-plasma valge taustaga plokk.
|
Mul hetkel ka 260km/h spidol. Leiaks samasuguse ja kompuutriga siis oleks olemas. Valged taustad kooruvad nii ehk naa hetkel.
Leiad läbi foorumi isegi nõela vist aga siiani mureks et see ei lahenda probleemi. Ikkagi terve blokk jamad peale temp ja bensu näidu.
Ja kas seieri surub tagasi mis asendis? Tagasi ei keerata ju vist enam?
|
|
|
ristokru
huviline
Registreerunud 29.07.16
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S2/80
|
postitati 25.10.16 09:04
|
|
|
Hetke teema siis selline. Mul ikkagi S2 spidoplokk millel 280km/h.
Proovisin kolmest plokist 1-te korralikku saada. Hetkel panin S2 plokile 220km/h spidomeetri kuna Ei õnnestu ikkagi nõela vahetada. Üks plokk oli UN4
ja selle nõelad ei sobi üldse kuidagi. VDO ploki nõel sobib aga ei saa kasutada.
Positiivne on see ,et sain tööle odomeetri. Mootor oli läbi põlenud.
Hetkel kaks küsimust targematele.
1. Kui kasutan S2 spidol 220KM/h plokki siis hakkab valetama kiirust. Nõel aga on murdunud s2 plokil keskelt ja seega ei saa nõela vahetada. Teisel
plokil sain kõik ilusasti lahti aga nõel on kinnitatud omakorda magneti külge. Kui see on õige nimi sellele? Ma saan magneti koos nõelaga ümber tõsta
aga mis annab õige kiiruse? Kas see magneti osa või sinna külge kinnitud ka veel üks plaat millel odomeetri mootor. Kumb neist reguleerib kiirust? Või
mis võimalused mul veel on?
2. Ikkagi on veel probleem terve kellaplokki toimimisega. Isegi korras uue spidokaga kiiluvad seierid kinni. Tahokas kusagil 5-6000rpm ja spidokas
60-100km/h vahel. Koputan paremale nurka plokile ja seierid kukuvad tagasi õigesse kohta. Seega plaat ikkagi katki? Käisin ja puhastasin kõik klemmid
ilusasti üle.
Tänan abi eest!
|
|
|