Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rix30

 postitati 17.01.12 21:58
Siis ma täna isegi käperdasin seda ja pistik oli seest oksudeerunud, puhastasin ära ja pistsin tagasi. Jagajat ei pea maha võtma, saab ligi kui õhu kopsik maha muterdada. Ootan hommikuni, siis näha kas käivitub. Ja vaatan käivitamise ajal aku pinget. Vb aku õhtul.
arsi

 postitati 17.01.12 21:44
Temp andur on parema kaane küljes , taga otsas . Kui ma õieti mäletan siis pidin ka jagaja eemalma selleks, et ligi pääseda.
rix30

 postitati 17.01.12 21:28
Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
No-nii, auto tänase päeva seisuga taas korras . Paraku pean oma sõnu sõõma ja tunnistama, et viga oli siiski elektrooniline . Väikestviisi varisurmas oli vändaandur mis töötas vaid siis kui talle temperatuur sobiv oli.
Tänud Tartsile, et masinavärk omal jalal jälle majaette seisma sai minna :)


Kohe võiksid minult küsida milles viga on, esimest postitust lugedes oli selge et G4 andur tuksis.
Ei hakka uut teemat tegema ja probleemiks siis see et kui hommikul käivitada külmast siis korraks käivitub ja sureb välja ja peale seda ikka päris palju käiamist ja kui käima läheb siis jube bensiini hais taga. Kas võib olla mootori temp andur õhtul omadega. Arvutit olen järgi toppinud ja kui olen käivitanud siis seejärel näitas vända kiirus andur(mootor seisis) ja temp andur ja sisselaske temp andur. Süüde oli sees ja kustutasin vead ning auto käivitus poolest pöördest kui starter andsin. Käisin täna karaasis ja puhastasin vända anduri pistiku õlist( Must pistik) ja selle juures olev valge pistik mis olid õli täis. Kuskohas asub mootori temp andur. Autoks V8 3,6 89a
Geo

 postitati 17.09.11 11:18
Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
No-nii, auto tänase päeva seisuga taas korras . Paraku pean oma sõnu sõõma ja tunnistama, et viga oli siiski elektrooniline . Väikestviisi varisurmas oli vändaandur mis töötas vaid siis kui talle temperatuur sobiv oli.
Tänud Tartsile, et masinavärk omal jalal jälle majaette seisma sai minna :)


Kohe võiksid minult küsida milles viga on, esimest postitust lugedes oli selge et G4 andur tuksis.
arsi

 postitati 15.09.11 18:30
No-nii, auto tänase päeva seisuga taas korras . Paraku pean oma sõnu sõõma ja tunnistama, et viga oli siiski elektrooniline . Väikestviisi varisurmas oli vändaandur mis töötas vaid siis kui talle temperatuur sobiv oli.
Tänud Tartsile, et masinavärk omal jalal jälle majaette seisma sai minna :)
arsi

 postitati 05.08.11 18:39
Mootorivahetusest on juba üle aasta möödas .
Aga ikkagi, kas keegi saab kinnitada seda õlisurve juttu või siis ümber lükata ?
automees6

 postitati 03.08.11 17:42
Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Olen asja uurinud ja välja on käidud seeline varjant, et õlisurve väljasuretamise hetkel liiga suur ning hüdrotõukurid suruvad klapid lahti. Kuna jutt oli soomekeelne ja selles valdkonnas kõikke 100% aru ei saa siis jäi vähe arusaamatuks .
Kas selles arvamuses on mingi loogika ka sees ?

Teinekord kui tõukurid mootori remondi aeg on väljas olnud siis on seda jama küll, et algul hoiab klappe lahti ja survet pole. A kui nad nuka ja klapi vahel on siis sinna ei saa liigapalju õli sisse minna ju. Ma pigem usuks, et rikkis või umbes hüdrotõukur teeb sihukest jama kui liigakõrge õlirõhk.
arsi

 postitati 03.08.11 15:49
Olen asja uurinud ja välja on käidud seeline varjant, et õlisurve väljasuretamise hetkel liiga suur ning hüdrotõukurid suruvad klapid lahti. Kuna jutt oli soomekeelne ja selles valdkonnas kõikke 100% aru ei saa siis jäi vähe arusaamatuks .
Kas selles arvamuses on mingi loogika ka sees ?
arsi

 postitati 02.08.11 18:42
Välistan elektroonilised anomaaliad . See peab olema kuidagi rauaga seotud .
Ma rõhutan asja imelikust võimendavat fakti . Starterit andes käis mootor nagu kohviveski . Minu esimene mõte oli HAMMASRIHM , aga kui käiates kuulsin kergeid popse siis oli selge , et vana hea tundmatu anomaalia on tagasi.
end3l

 postitati 02.08.11 18:30
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=67943
Selle teema pakutud variandid oled üle vaadanud?
automees6

 postitati 02.08.11 18:18
Pakuks, et pihusti või pihustid lekivad? Vigu pole mootoriajus? Temp andur ok?
arsi

 postitati 02.08.11 17:19
Nüüd on siis minu kord foorumi kaudu viga otsida .
Suretasin auto tankimise ajaks välja ja peale tankimist enam auto ei käivitunud . Starterit andes tegi mootor iga täisringil potsu aga käima minna isegi mitte ei lubanud. Käivitamisel käis mootor väga vabalt ringi , a`la nagu küünlaid polekski peal :)
Peale ca 15 minutit seismist käivitus aga laitmatult .
Selline mure on autot vaevanud ka varem aga sellest on juba paar aastat möödas . Vahepeal on vahetatud ka mootor .
Kas oskab keegi kasvõi kohvipaksupealt ennustada, mis sellist anomaaliat tekitab .
Olen ka varem täheldanud, et kuuma mootoriga tahab mootor vähe pikemat käiamist , st ca 5-6 ringi.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 54.6% - SQL: 45.4%]