Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Bensiinipumbal ei lasta tööd teha, Audi V8 1989 3.6L (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2524)
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 29.06.09 20:20 Tsiteeri
Bensiinipumbal ei lasta tööd teha, Audi V8 1989 3.6L



Kogu stoori algas nii:

1) Läksin selverisse 5min, tagasitulles ei läinud enam auto käima, ootasin 5 min, siis läks.
2) Mõtlesin, et pole hullu nüüd töötab, 2 päeva pärast uuesti - auto ei läinud enam üldse käima.
3) Vahetasin bensiinipumba ära lootuses, et nüüd töötab - aga ei.

Vaatasin releed (nr 215, 443951253L) - läbi põlenud. Vahetasin ära, opaa auto läks käima. Pärast esimest auto välja suretamist maja ees enam jälle käima ei lähe. Algul kui relee välja võtsin ja uuesti sisse panin, siis üks kord läheb käima peale igat välja võtmist aga lõpus ei teinud enam nii.

Ideid kellelgi? Kaitse, benapump ja relee peaksid OK olema.

bensupumba el.skeem ka kui keegi seda lugeda oskab http://endel.planet.ee/1.pdf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 29.06.09 20:43 Tsiteeri


Kas singal või lisa immol on bensupumba katkestus?
Kas mootoril säde on?(kui pumpa järgi ei võta)
Kas mootor siis käivitub kui pumbale otse vool peale vedada?


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 30.06.09 00:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Kas singal või lisa immol on bensupumba katkestus?
Kas mootoril säde on?(kui pumpa järgi ei võta)
Kas mootor siis käivitub kui pumbale otse vool peale vedada?


Signa pumba katkestus ei tohiks segada, sai testitud.
Säde on olemas.
Käivitub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 30.06.09 00:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Peaks käivituma, sest pump ise on töökorras ja kui aku pealt 12v vedada siis pump peaks tööle hakkama küll, sest ka pumpa sai testitud siis kui aku laadis.


Mõte oli vist selles, et vead pumbale otse voolu peale ja siis lähed keerad võtit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 30.06.09 10:16 Tsiteeri


Endal sama kala olnud enamvähem, vigane oli andur mis loeb väntvõlli pöördeid hooratalt. Soojenedes kadus anduri takistus lampi ära ja heast peast tuli tagasi.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 30.06.09 17:58 Tsiteeri


Viga ikkagi elektoonikas, andsin pumbale otse 12v, läks kohe auto käima..
Testeriga sai pumba pistikut näpitud, kui sõber süüdet keeras. Vool ei jõua pistiku otsteni - ideid kellelgi, kus viga võiks olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 30.06.09 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kenwood
Endal sama kala olnud enamvähem, vigane oli andur mis loeb väntvõlli pöördeid hooratalt. Soojenedes kadus anduri takistus lampi ära ja heast peast tuli tagasi.


Halli anduri probleem võib tekitada sama asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kenwood
huviline

Avatar


Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 ; MB

postitati 30.06.09 19:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Tsitaat:
Algselt postitas: Kenwood
Endal sama kala olnud enamvähem, vigane oli andur mis loeb väntvõlli pöördeid hooratalt. Soojenedes kadus anduri takistus lampi ära ja heast peast tuli tagasi.


Halli anduri probleem võib tekitada sama asja.

Võib aga ma visaksin kaabli järgi ja ei olnud seal enam mingit kahtlust, sai maha võetud tehase takistustega võrreldud jne ja sain kinnitust et peetis ja tellisin uue.
Aga, et vool peale ei tule siis vaata juhtme teist otsa ja vaata kas sealt tuleb vool ära või mõõda juhtme takistus ära ega kuskilt katki pole, mis vähe usutav.


Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 01.07.09 21:15 Tsiteeri


Ega mootori taga olevad pistikud pasased ole,vaata need järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 02.07.09 20:35 Tsiteeri


Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 02.07.09 22:14 Tsiteeri


Viga oli siis katkises kaitsmeplokis... sai "sild" tehtud relee klemmi ja pumba juhtme vahele.
Võimalik, et selle jama põhjustas vettläbilaskev katuseluugitihend (parem esijalamatt oli niiske ning aku juures oli väga palju vett (auto seisis treilal ja 3 päeva sadas)), kuid võis olla ka lihtsalt äraväsinud kaitsmeblokis:)

offtopicut seoses teemaga:
Miks on kaitsmepesa releel ja kui suur kaitse seal peab olema? (oli seotud äkki diagnostiga ning kaitset ei tohtinudki olla??)

Kuhu jooksevad katuseluugi vee äravoolu kanalid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 02.07.09 22:45 Tsiteeri


Tagumised torud jooksevad tagumiste rattakoobaste taha (nii 20cm kaugemal). Kui auto alla maha visata ja sinna alla vaadata, siis näeb seal neid kohe. Esimesed on kohe seal poritiiva taga uksetala juures.


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.07.09 06:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Miks on kaitsmepesa releel ja kui suur kaitse seal peab olema? (oli seotud äkki diagnostiga ning kaitset ei tohtinudki olla??)

Just!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.0% - SQL: 44.0%]