Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
iguaan

 postitati 25.06.15 16:22
Endal sai ka see kadalipp kevadel läbi tehtud. Jaole sain ka õnneks õigel ajal, töötamise kiirus vähenes kuni lõpuks üldse ei liikunud. lahti kiskumine oli omamoodi piin, eriti piitsa kätte saamine võlli otsast. Peale tunnikest vaikset vägistamist ja nagistamist sai U-rauast koos poldi/muttriga valmistatud väike tõmmits, mis osutus edukaks. Peale avamist vaatas vastu selline pilt.
https://www.upload.ee/thumb/4800203/20150221_135216.jpg
Hoovastik nii kinni roostetanud, et alguses sai korralikult leotatud wd40 ga, siis jõuga liigutatud. Protseduur sai läbitud päris mitu korda, kuni lõpuks kõik vabalt liikus ja sai üle määritud tavoti laadse tootega. Kokku tagasi ja kõik töötab vinks vonks.
inaaris

 postitati 25.06.15 11:22
Minu kogemus selle teemaga oli analoogne nagu eelkõnelejatel.
Hoolduses öeldi, et 150 EUR + töö oleks kogu kupatus olnud. Ehk, ma arvan, et ca 250 EUR kandis.
Autoks A4 Avant 2006.
Võtsin lahti , õlitasin kõik osad ära ja kuivatasin mootori ära, mis oli milleski väga niiskeks muutunud.
Teipisin kõik kohad kinni ja nüüd töötab jälle nagu uus :).
Kui tahad seda sealt konstruktsiooni küljest lahti võtta, siis see ei ole kõige hullem (v.a see, et kõik tuleb eelnevalt sealt laiali võtta, v.a kojamees ise). Vajad kuuskant võtit ja mingit instrumenti, mis lubab sul nurga all keerata. Kokku-lahti peaks tubases tingimuses olema ca 1,5h, mitte rohkem.
ultra2005

 postitati 09.04.14 17:26
http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/va.jpg

Selline näeb siis enamalt jaolt välja C5 tagumise kojamehe vars peale nuudi küljes eemaldamist.
ultra2005

 postitati 02.04.14 04:44
Enda tähelepanek C5 kerega Audi tagaklaasi kojamehe varre osas. Mu enda masinal oli täisplastikust kojamehe vars mis lagunes siin eelmisel nädalavahetusel lihtsalt sellest kohast kus vars nuudi otsa kinnitub - ära. Paistab olevat tüüpviga sest esiteks annab plastik ümbert UV kiirgusest nõrgestunud ja vanadusest väsinuna saba ja puruneb koos sellega ka see silumiiniumist sisu kus peaks olema nuudi hambad. Kummaline selle asja juures on just see, et romulast uut vart otsides (siinkohal reklaam kodulehele http://www.varuosakeskus.ee mis säästab oluliselt teie aega ja närvi) pakuti Audi Allroadi oma. Erinevus minu ja selle allroadi omaga oli selles, et minul olid kõik detailid plastikust aga allroadilt maha tulnud isendil oli suurem osa metallist. Muidugi oli see nö nõrk kinnituskoht ikka plastikust aga miskipärast tundub, et see vars on kuidagi kvaliteetsem. Samas kohas oli pakkuda lammutusel olevalt autolt ka seda nö uuematüübilist täisplastikust isendit. Kui küsisin, et kas seda ei saaks, oldi lahkelt nõus selle maha keerama. See mis algul nägi ilus ja terve purunes lahti võtmisel veel hullemini kui mu enda oma nii et läks kaubaks siiski see algselt pakutud Allroadi oma ja siit tegingi järeldused, et mingi kvaliteedi vahe siin paistab vist peituvat.

Samas üks tuttav rääkis, et keegi olevat teinud C5-ele kojamehe varre C4 kerega masinalt võetud varrest. Ainus mis ta pidi tegema, oli vart lühemaks ja mõõtu lõikama ning konksu uuesti painutama kuna C4-l on see vars pikem kui C5-l. Siinkohal jäin ma mõttesse, et milleks hakata väänama ja käänama C4 kojameest kui võiks panna B4 kojamehe varre mille pikkus põhimõtteliselt kattub C5 kojamehe omaga ja peaks kuuldu põhjal samamoodi nuudi otsa haakuma. Ise selle teeni muidugi ei jõudnud aga tuleb tõdeda, et C4/B4-jal oli see asi ikka tehtud materjalist mis kestab.
nakaman

 postitati 04.11.11 23:41
Kogemus siis B6 Avant kerega.

Sümptomid:
Kojamees jäi üha aeglasemaks, kuni viimaks üldse seisma.
Viga:
Kojamehe võll oli hülsi sees nii roostes, et mootor ei jõudnud enam võlli ringi kerida.
Lahendus:
Mehhanism sai lahti lammutatud, võlli liivapaberiga lihvitud ja roostekaitsega üle tehtud. Hülss seest davotti täis ja krempel kokku tagasi. Nagu imeväel säästetud nii mõnigi kopikas. Kõige rohkem jamamist on polstri lahti saamisega ja kojamehe otsast ära saamisega. Kojamehe sain ära ilma tõmmitsata - WD40 ja haamriga toksimist, külgedelt, nuudi ümbert. Polstrit tuli sikutada ka akna servast. Siin pilt tööriistast mis selleks mõeldud ja tööde järjestus
http://i280.photobucket.com/albums/kk187/quattrojames/Manuals/Tailgate2.jpg

Kogu teema SIIN
rainer9968

 postitati 02.10.10 06:57
Endal lõpetas ka mingi aeg tagasi tagumine kojamees töö, eile siis kakkusin lahti ja asusin asja uurima. Puhastasin süsteemi natuke, kuna erilist plöga seal ei olnud, isegi vana tavott oli alles, ainsa vea tuvastasin, tundus, et el. mootor ei tööta. Võtsin mootori küljest ära puhastasin kontaktid ja panin kokku tagasi aga ei midagi. Pistik ja juhtmed tundusid korralikud olevad. Kuidas selle mootori juhtimine muidu toimub, mingeid juhtmeid ma sinna mootorisse minemas ka ei näinud. Ma ei võtnud kojamehe kremplit küljest ka ära vaid võtsin kaane pealt ära ja ka mootori küljest. Kas mootorist saab asja või mitte.
Kuits

 postitati 21.03.10 08:32
Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
.

Ajhaa, kas pesuvedeliku düüs peab koos kojamehega käima või peab keskele pritsima koguaeg ? Mul käib koos kojamehega, samas kägiseb koguaeg imelikult. Düüs sai sügisel uue originaali vastu vahetatud.


Tegelikkuses peaks pritsima keskele, kuid düüside torud on seest mädanenud ja murduvad pooleks siis tolle tulemusena hakkabgi koos kojamehega ühte rada liikuma.
Mönes möttes on too hea ja teisalt jälle kehv.
DonNiger

 postitati 20.03.10 20:13
Tsitaat:
Algselt postitas: makku
Selline remontkomplekt Tartu Forsis 732 EEK.Eelmine nädal küsisin.Lammaris küsiti 800 kogu komplekti eest.


Uus remondikomplekt esindusest (C5) alla 40 euri.
Siin vanem teema:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52356
kella4

 postitati 20.03.10 18:03
Kuna teema pealkiri võimaldab, siis kurdaks niikohal kah oma murekest. Viimase poole aasta jooksul on läbi läinud kaks kojamehe vedru ! On nii läbi et võin kojamehe tõmmata klaasist 1cm kaugusele ja sinna ta jääbki:D. Ometi on vedru veel nii tugeva tõmbega, et näpitsatega teda sealt kätte ei saa. Vars liigub hinge küljes vabalt. On keegi selle probleemiga kokku puutunud ? Plaan ikka uue osa järele kah küsida aga eks too hind ole arvatavasti mõtetult kirves.

Ajhaa, kas pesuvedeliku düüs peab koos kojamehega käima või peab keskele pritsima koguaeg ? Mul käib koos kojamehega, samas kägiseb koguaeg imelikult. Düüs sai sügisel uue originaali vastu vahetatud.
kps

 postitati 20.03.10 17:35
Ma tõmmitsaga neid eemaldanud. Natuke pidin muidugi tõmmitsat käia peal õhemaks tegema, et haaratsid vahele mahuks. Enne tõmmitsaid olin ma vist terve mendelejevi sinna peale uputanud ja varre mõlki koputanud, mõttetu vaev ja ajakulu ning uue varre pidin lõpuks ikka panema, sest vanal polnud enam mingit kaubanduslikku välimust :D
KeveN

 postitati 19.03.10 20:17
Kas mingit ainet ei oska soovitada, mis sööks seda roostet ja mida poelettidel müüa oleks.
jan-kos

 postitati 20.11.09 20:19
Läbitud peavalu- puhasta seal see nuudi ja võlli vaheline vahe ära(nõelaga) ja leota äädikaga, kokakoolaga või mingi ainega mis sööb läbi oksüdeerunud p_sa. Ja koputa mingi asjaga ümber kojamehe varre,samas tõmmates. Tuleb lahti küll läbi pisarate :D
Heix

 postitati 19.11.09 23:04
Ise lasin sinna määret vahele, koputasin õrnalt väikse haamriga ja siis väntsutasin õrnalt igale poole kojamehest kinni hoides.
Audi499

 postitati 19.11.09 23:00
Aga kuidas saada seda kojameest sealt mootori otsast lahti? Tundub, et seda pole sealt keegi kunagi ära võtnud ja ilma mutrita seisab ta seal nuudi otsas sama hästi kui mutriga. On kellegil mingi loov lähenemine sellele välja mõeldud?:)
Kuits

 postitati 19.11.09 19:17
Mina lihtsalt panin teise otsa tihendi vahele ja siiani peab, st. mootor seest märjaks ei saa ja polstrialune samuti kuiv.
jan-kos

 postitati 19.11.09 17:49
Mul oli see vasktoru keskelt pooleks ja klaasipesu vedelik jooksis ilusti polstrivahelt salongi. Tegin ümber- kola seest otsisin paraja mõõduga plastik toru, mis läks vasktorule peale. Selle varre mille sees vasktoru on, puurisin läbi (seal sees on mingid kohad mis on peenemad ja algul vedas plast toru kaasa). Kokkupannes hiljem lõikasin toru parajaks ja sinna otsa läks see pesudüüs nagu sõrm sõbra p_rsse ja valmis ta oli. Hinnaks tuli 0 eeku ja natuke loovat tööd. Töötab siiani ja kusagilt vahelt välja ja sisse salongi ei aja.
makku

 postitati 19.11.09 08:18
Selline remontkomplekt Tartu Forsis 732 EEK.Eelmine nädal küsisin.Lammaris küsiti 800 kogu komplekti eest.
Ott_S

 postitati 18.11.09 23:54
Ise ostsin kunagi Revalist selle komplekti ja kui mu mälu mind ei peta, siis oli see hinne nii 600 tuuris.
Heix

 postitati 18.11.09 17:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Hadi
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Jah, VolksWageni ja Audi varuosadega kauplevatest poodidest on saada.


Tänan! Tore. Mis võiks olla selle komplekti normaalne hind? Eraldi neid vidinaid (vasktoru :D) pole nagu-nii müüa?

No Saksamaal maksab 25€ (ümardatult 390EEK). Hea oleks teada palju Eestis esindused küsivad.
Hadi

 postitati 18.11.09 11:49
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Jah, VolksWageni ja Audi varuosadega kauplevatest poodidest on saada.


Tänan! Tore. Mis võiks olla selle komplekti normaalne hind? Eraldi neid vidinaid (vasktoru :D) pole nagu-nii müüa?
erki.t

 postitati 18.11.09 11:33
Jah, VolksWageni ja Audi varuosadega kauplevatest poodidest on saada.
Hadi

 postitati 18.11.09 11:28
Kas on saada kusadilt poest piltidel olevat remontkomplekti (vaja sealolevat vasktoru)?
Heix

 postitati 18.11.09 00:19
Tagumise kojamehe remont ja tagaluugi polstri eemaldamine.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.4% - SQL: 41.6%]