Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Tagumise kojamehe remont (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 11976)
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 18.11.09 00:19 Tsiteeri
Tagumise kojamehe remont



Tagumise kojamehe remont ja tagaluugi polstri eemaldamine.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Hadi
huviline



Registreerunud 17.06.06
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9 TDI Avant

postitati 18.11.09 11:28 Tsiteeri


Kas on saada kusadilt poest piltidel olevat remontkomplekti (vaja sealolevat vasktoru)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 18.11.09 11:33 Tsiteeri


Jah, VolksWageni ja Audi varuosadega kauplevatest poodidest on saada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Hadi
huviline



Registreerunud 17.06.06
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.9 TDI Avant

postitati 18.11.09 11:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Jah, VolksWageni ja Audi varuosadega kauplevatest poodidest on saada.


Tänan! Tore. Mis võiks olla selle komplekti normaalne hind? Eraldi neid vidinaid (vasktoru :D) pole nagu-nii müüa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 18.11.09 17:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hadi
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Jah, VolksWageni ja Audi varuosadega kauplevatest poodidest on saada.


Tänan! Tore. Mis võiks olla selle komplekti normaalne hind? Eraldi neid vidinaid (vasktoru :D) pole nagu-nii müüa?

No Saksamaal maksab 25€ (ümardatult 390EEK). Hea oleks teada palju Eestis esindused küsivad.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ott_S
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B9

postitati 18.11.09 23:54 Tsiteeri


Ise ostsin kunagi Revalist selle komplekti ja kui mu mälu mind ei peta, siis oli see hinne nii 600 tuuris.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
makku
huviline



Registreerunud 13.02.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6C6 2010 3,0 TDI Q

postitati 19.11.09 08:18 Tsiteeri


Selline remontkomplekt Tartu Forsis 732 EEK.Eelmine nädal küsisin.Lammaris küsiti 800 kogu komplekti eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 19.11.09 17:49 Tsiteeri


Mul oli see vasktoru keskelt pooleks ja klaasipesu vedelik jooksis ilusti polstrivahelt salongi. Tegin ümber- kola seest otsisin paraja mõõduga plastik toru, mis läks vasktorule peale. Selle varre mille sees vasktoru on, puurisin läbi (seal sees on mingid kohad mis on peenemad ja algul vedas plast toru kaasa). Kokkupannes hiljem lõikasin toru parajaks ja sinna otsa läks see pesudüüs nagu sõrm sõbra p_rsse ja valmis ta oli. Hinnaks tuli 0 eeku ja natuke loovat tööd. Töötab siiani ja kusagilt vahelt välja ja sisse salongi ei aja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.11.09 19:17 Tsiteeri


Mina lihtsalt panin teise otsa tihendi vahele ja siiani peab, st. mootor seest märjaks ei saa ja polstrialune samuti kuiv.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi499
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c7

postitati 19.11.09 23:00 Tsiteeri


Aga kuidas saada seda kojameest sealt mootori otsast lahti? Tundub, et seda pole sealt keegi kunagi ära võtnud ja ilma mutrita seisab ta seal nuudi otsas sama hästi kui mutriga. On kellegil mingi loov lähenemine sellele välja mõeldud?:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 19.11.09 23:04 Tsiteeri


Ise lasin sinna määret vahele, koputasin õrnalt väikse haamriga ja siis väntsutasin õrnalt igale poole kojamehest kinni hoides.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 20.11.09 20:19 Tsiteeri


Läbitud peavalu- puhasta seal see nuudi ja võlli vaheline vahe ära(nõelaga) ja leota äädikaga, kokakoolaga või mingi ainega mis sööb läbi oksüdeerunud p_sa. Ja koputa mingi asjaga ümber kojamehe varre,samas tõmmates. Tuleb lahti küll läbi pisarate :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 19.03.10 20:17 Tsiteeri


Kas mingit ainet ei oska soovitada, mis sööks seda roostet ja mida poelettidel müüa oleks.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.03.10 17:35 Tsiteeri


Ma tõmmitsaga neid eemaldanud. Natuke pidin muidugi tõmmitsat käia peal õhemaks tegema, et haaratsid vahele mahuks. Enne tõmmitsaid olin ma vist terve mendelejevi sinna peale uputanud ja varre mõlki koputanud, mõttetu vaev ja ajakulu ning uue varre pidin lõpuks ikka panema, sest vanal polnud enam mingit kaubanduslikku välimust :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.10 18:03 Tsiteeri


Kuna teema pealkiri võimaldab, siis kurdaks niikohal kah oma murekest. Viimase poole aasta jooksul on läbi läinud kaks kojamehe vedru ! On nii läbi et võin kojamehe tõmmata klaasist 1cm kaugusele ja sinna ta jääbki:D. Ometi on vedru veel nii tugeva tõmbega, et näpitsatega teda sealt kätte ei saa. Vars liigub hinge küljes vabalt. On keegi selle probleemiga kokku puutunud ? Plaan ikka uue osa järele kah küsida aga eks too hind ole arvatavasti mõtetult kirves.

Ajhaa, kas pesuvedeliku düüs peab koos kojamehega käima või peab keskele pritsima koguaeg ? Mul käib koos kojamehega, samas kägiseb koguaeg imelikult. Düüs sai sügisel uue originaali vastu vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 20.03.10 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: makku
Selline remontkomplekt Tartu Forsis 732 EEK.Eelmine nädal küsisin.Lammaris küsiti 800 kogu komplekti eest.


Uus remondikomplekt esindusest (C5) alla 40 euri.
Siin vanem teema:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=52356


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 21.03.10 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kella4
.

Ajhaa, kas pesuvedeliku düüs peab koos kojamehega käima või peab keskele pritsima koguaeg ? Mul käib koos kojamehega, samas kägiseb koguaeg imelikult. Düüs sai sügisel uue originaali vastu vahetatud.


Tegelikkuses peaks pritsima keskele, kuid düüside torud on seest mädanenud ja murduvad pooleks siis tolle tulemusena hakkabgi koos kojamehega ühte rada liikuma.
Mönes möttes on too hea ja teisalt jälle kehv.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 02.10.10 06:57 Tsiteeri


Endal lõpetas ka mingi aeg tagasi tagumine kojamees töö, eile siis kakkusin lahti ja asusin asja uurima. Puhastasin süsteemi natuke, kuna erilist plöga seal ei olnud, isegi vana tavott oli alles, ainsa vea tuvastasin, tundus, et el. mootor ei tööta. Võtsin mootori küljest ära puhastasin kontaktid ja panin kokku tagasi aga ei midagi. Pistik ja juhtmed tundusid korralikud olevad. Kuidas selle mootori juhtimine muidu toimub, mingeid juhtmeid ma sinna mootorisse minemas ka ei näinud. Ma ei võtnud kojamehe kremplit küljest ka ära vaid võtsin kaane pealt ära ja ka mootori küljest. Kas mootorist saab asja või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
nakaman
huviline

Avatar


Registreerunud 05.10.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9Tdi AVB

postitati 04.11.11 23:41 Tsiteeri


Kogemus siis B6 Avant kerega.

Sümptomid:
Kojamees jäi üha aeglasemaks, kuni viimaks üldse seisma.
Viga:
Kojamehe võll oli hülsi sees nii roostes, et mootor ei jõudnud enam võlli ringi kerida.
Lahendus:
Mehhanism sai lahti lammutatud, võlli liivapaberiga lihvitud ja roostekaitsega üle tehtud. Hülss seest davotti täis ja krempel kokku tagasi. Nagu imeväel säästetud nii mõnigi kopikas. Kõige rohkem jamamist on polstri lahti saamisega ja kojamehe otsast ära saamisega. Kojamehe sain ära ilma tõmmitsata - WD40 ja haamriga toksimist, külgedelt, nuudi ümbert. Polstrit tuli sikutada ka akna servast. Siin pilt tööriistast mis selleks mõeldud ja tööde järjestus
http://i280.photobucket.com/albums/kk187/quattrojames/Manuals/Tailgate2.jpg

Kogu teema SIIN


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 02.04.14 04:44 Tsiteeri


Enda tähelepanek C5 kerega Audi tagaklaasi kojamehe varre osas. Mu enda masinal oli täisplastikust kojamehe vars mis lagunes siin eelmisel nädalavahetusel lihtsalt sellest kohast kus vars nuudi otsa kinnitub - ära. Paistab olevat tüüpviga sest esiteks annab plastik ümbert UV kiirgusest nõrgestunud ja vanadusest väsinuna saba ja puruneb koos sellega ka see silumiiniumist sisu kus peaks olema nuudi hambad. Kummaline selle asja juures on just see, et romulast uut vart otsides (siinkohal reklaam kodulehele http://www.varuosakeskus.ee mis säästab oluliselt teie aega ja närvi) pakuti Audi Allroadi oma. Erinevus minu ja selle allroadi omaga oli selles, et minul olid kõik detailid plastikust aga allroadilt maha tulnud isendil oli suurem osa metallist. Muidugi oli see nö nõrk kinnituskoht ikka plastikust aga miskipärast tundub, et see vars on kuidagi kvaliteetsem. Samas kohas oli pakkuda lammutusel olevalt autolt ka seda nö uuematüübilist täisplastikust isendit. Kui küsisin, et kas seda ei saaks, oldi lahkelt nõus selle maha keerama. See mis algul nägi ilus ja terve purunes lahti võtmisel veel hullemini kui mu enda oma nii et läks kaubaks siiski see algselt pakutud Allroadi oma ja siit tegingi järeldused, et mingi kvaliteedi vahe siin paistab vist peituvat.

Samas üks tuttav rääkis, et keegi olevat teinud C5-ele kojamehe varre C4 kerega masinalt võetud varrest. Ainus mis ta pidi tegema, oli vart lühemaks ja mõõtu lõikama ning konksu uuesti painutama kuna C4-l on see vars pikem kui C5-l. Siinkohal jäin ma mõttesse, et milleks hakata väänama ja käänama C4 kojameest kui võiks panna B4 kojamehe varre mille pikkus põhimõtteliselt kattub C5 kojamehe omaga ja peaks kuuldu põhjal samamoodi nuudi otsa haakuma. Ise selle teeni muidugi ei jõudnud aga tuleb tõdeda, et C4/B4-jal oli see asi ikka tehtud materjalist mis kestab.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 09.04.14 17:26 Tsiteeri


http://ultra2005.planet.ee/Audiclub/va.jpg

Selline näeb siis enamalt jaolt välja C5 tagumise kojamehe vars peale nuudi küljes eemaldamist.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
inaaris
huviline



Registreerunud 01.03.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 25.06.15 11:22 Tsiteeri


Minu kogemus selle teemaga oli analoogne nagu eelkõnelejatel.
Hoolduses öeldi, et 150 EUR + töö oleks kogu kupatus olnud. Ehk, ma arvan, et ca 250 EUR kandis.
Autoks A4 Avant 2006.
Võtsin lahti , õlitasin kõik osad ära ja kuivatasin mootori ära, mis oli milleski väga niiskeks muutunud.
Teipisin kõik kohad kinni ja nüüd töötab jälle nagu uus :).
Kui tahad seda sealt konstruktsiooni küljest lahti võtta, siis see ei ole kõige hullem (v.a see, et kõik tuleb eelnevalt sealt laiali võtta, v.a kojamees ise). Vajad kuuskant võtit ja mingit instrumenti, mis lubab sul nurga all keerata. Kokku-lahti peaks tubases tingimuses olema ca 1,5h, mitte rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
iguaan
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05

postitati 25.06.15 16:22 Tsiteeri


Endal sai ka see kadalipp kevadel läbi tehtud. Jaole sain ka õnneks õigel ajal, töötamise kiirus vähenes kuni lõpuks üldse ei liikunud. lahti kiskumine oli omamoodi piin, eriti piitsa kätte saamine võlli otsast. Peale tunnikest vaikset vägistamist ja nagistamist sai U-rauast koos poldi/muttriga valmistatud väike tõmmits, mis osutus edukaks. Peale avamist vaatas vastu selline pilt.
https://www.upload.ee/thumb/4800203/20150221_135216.jpg
Hoovastik nii kinni roostetanud, et alguses sai korralikult leotatud wd40 ga, siis jõuga liigutatud. Protseduur sai läbitud päris mitu korda, kuni lõpuks kõik vabalt liikus ja sai üle määritud tavoti laadse tootega. Kokku tagasi ja kõik töötab vinks vonks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 69.4% - SQL: 30.6%]