Teema ülevaade |
mkb
|
postitati 04.11.18 14:13 |
Eks teda silma, tunde ja julguse järgi hinnataksegi. Tõenäoliselt näeb praegune üpris juust juba välja ja keegi ei oska ennustada, millal ta irduda
otsustab ja kehvemal juhul palju pahandust teeb.
Endal läks Corteco tükk külge.
|
jaiks
|
postitati 03.11.18 01:03 |
Saan aru, et väntvõlli otsas peaks olema võnkeleevendi? Kuidas selle riknemine võiks avalduda? Mul mingi 2000rpm juures kohapeal tuure hoides on päris
suur võbistamine sees. Seda nagu varem pole nii hullult märkand. Vahel meenutab küll tühikäik nagu oleks, miski hooti tasakaalust väljas. Üleüldiselt
on vibratsiooni tekkinud. Kui midagi istmepeale panen, siis hakkab nagisema see asi seal.
|
jaiks
|
postitati 15.10.18 19:46 |
Panin uued originaalosa padjad. Vanad olid suht küpsed jah. Mõlemal olid alumised poldid lahti mõranenud ja üks oli õlist ka tühi ja kokku veidi
vajunud. Kahjuks läks väristamine vist isegi hullemaks. Külmema mootoriga on okei aga veidi kiirendada ja mootor korralikult soojaks ajada, siis on
väristamine päris suur. Paari nädala pärast tuleb rihm ära vahetada, sinnamaani ei oska rohkemat enam teha talle.
Ahjaa, kompressioonid said mõõdetud. Kõik olid ühesugused suht aga veidi madalavõtu. Kui mälu ei peta, siis paar aastat tagasi oli sama vahemik, umbes
23-24.
|
Madman
|
postitati 14.10.18 20:49 |
Lisa mineraal 2T õli iga paagiga, määrib pihusteid ning nad ei kulu nii ruttu ära.
Lisame kodus nii 1.9 VE kui PD diislile.
VE masinal läksid pihusti näidud kõvasti paremaks peale 2T õli lisamist kui ~5000km hiljem vaatasin näite.
PD masinal on näidud head ja muutumatud viimased ~100 000 mis sõidetud sedasi tehes.
Enne:
[img] https://i.imgur.com/W0qxj5l.png?1 [/img]
Pärast:
[img] https://i.imgur.com/T9bLo0o.png?1 [/img]
|
jaiks
|
postitati 13.10.18 23:37 |
Tänud lingi eest. On kahtlus mul ikkagi endal ka suuresti patjadel.
|
mkb
|
postitati 13.10.18 21:16 |
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=177721
|
jaiks
|
postitati 09.10.18 19:28 |
Ma küll pean siin monoloogi aga kirjutan ja küsin siiski. Kas hüdraulilised mootoripadjad võiks olla salongis tuntavate ebakorrapäraste vibratsioonide
põhjuseks? Vähemalt ühel padjal on õli välja jooksnud. Kas V6 mootor võiks olla nii tasakaalust väljas või ebaühtlase tööga, et ebaühtlased
vibratsioonid jõuavad kerre? Panin kere ja mootori vahele puuhalu ja oli vähem tunda seda ebaühtlust. Sama on ka siis kui automaatkast drive asendise
panna ja pidurit all hoida.
Mul on need elektrilise solenoidiga hüdropadjad, mis maksavad päris palju aga vahetaks ära, kui teaks, et võiks abi olla. Ei taha nagu neid pihusteid
enam torkida, näidud on kõik päris normaalseks saanud silindrites.
Mootor palju just ei liigu kapotiall aga need padjad vist isegi vigasena ilmselt ei lasegi loperdama teda.
|
jaiks
|
postitati 04.10.18 18:08 |
Kas keegi oskaks ja viitsiks mulle ära seletada, millest need numbrid silindritel täpsemalt olenevad. Proovisin eile nr. 2 pihustit teisega asendada.
Läksid näidud kõikidel esimese hooga väga ilusaks ja siis kukkusid samasse kohta, kus ennegi. Proovisin veel nr. 1 ka ära vahetada, aga siis läks
jamaks ära. Samas, see, teiste näite ei muutmud. Nüüd tankisin teisest tanklast paagi täis ja peale seda töötab veel kehvemini.
Kas nr. 2, mille infot ei kuvata, mõjutabki kõige rohkem teiste tööd?
Peaks vist kompressiooni mõõtma ka.
Ei oska teda kellegi juurde viia ka. Teagi, kas üldse pihustites jama, ehk pump, või silinder ise hukas. Võimalik muidugi, et see asenduspihusti ka
pees. Tollelt poolelt on kuulda õrna heledet klõlksu ühe püti sagedusega umbes. Kaane all anomaaliaid ei näinud.
|
jaiks
|
postitati 28.09.18 14:10 |
Näidud on veidi paremaks läinud aga kuidagi kahtlaselt sarnased on neli silindrit?
Suuremad numbrid on nädal varem pildistatud. Tühikäik on ikka tuntavalt häiritud. Nagu kergelt vahele jätaks mõni.
Sain kaks testitud ja korralikumat pihustit aga ei tea hetkel vahetada ühtegi, ei saa näitudest aru niimoodi ise. Ilmselt peab jälle maha kakkuma ja
stendima. Otste vahetus läheks 350.- maksma, mis pole iseenesest julm summa aga kahest kohast on väidetud, et need ikka enamasti ei aita. Uued
pihustid 1800 umbes.
|
laurz
|
postitati 22.09.18 07:41 |
Pihusti ots on kuluv osa. Seda kulutab kütus ise. Ja muidugi pülemis jäägid. Ma ennem vahetaks otsad.kui ostaks kurat teab kui kaua töös olnud
pihustid
|
jaiks
|
postitati 21.09.18 22:59 |
Küsiks siia juurde, kas pihustiotste vahetamisest on keegi abi saanud? Ei näe mõtet uuesti kasutatud pihusteid osta ja uued on samas väärtuses auto
enda väärtusega.
Paar aastat tagasi käisin Stikkes pihustite hindasid uurimas, ja seal tehti suured silmad, et miks ma tervet pihustit osta tahan, kõik ostavad ainult
otsad, sest korpuse endaga tavaliselt midagi ei juhtu. Samas paljud ütlevad, et otste vahetus on enesepete?
Mõtlen ise, et kui seistes lekib silindritesse kütus, mis käivitusel pahvaka tekitab, siis peab see ju lekkima läbi pihusiotste, millel on siis kas
nõel vms. kulunud? Või kuidas muidu saab kütus läbi pihusti tilkuda?
|
yanekk
|
postitati 21.09.18 18:55 |
Enda kogemustest, keskeltläbi kaks korda aastas vahetanud enda masinatel või siis üle ühe õlivahetuse, tuleb odavam kui pärast mässata pumba ja
pihustitega.
Odava otsa tootjast soovitaks kütusefiltri puhul kaarega mööda minna.
|
jaiks
|
postitati 21.09.18 18:35 |
Filtrit olen vahetanud 8 aasta jooksul umbes 5 korda vist. Viimane filter on nüüdseks ka juba üle aasta olnud sest vana filtri lõikasin pooleks ja oli
seest täitsa puhas ja viisakas. Kanistrist ei tangi. Peaks sagedamalt vahetama?
Tootjat kahjuks ei mäleta aga mis oleks soovituslik tootja? Lähen homme ostangi uue aga kahjuks, see viga ei eemalda ilmselt.
Niipalju veel, et viimase aasta olen sõitnud valdavalt aga mitte alati Neste kütusega, nüüd paar paagitäit Cirkle K loksunud sees. Vahepeal lisan ka
Karla diislilisandit.
|
yanekk
|
postitati 21.09.18 18:15 |
Kui tihti vahetad ja mis tootja kütusefiltrit kasutad?
|
jaiks
|
postitati 21.09.18 16:08 |
Küttekulu langes teiste phustitega märgatavalt, tossupilv käivitusel kadus. Ja nüüd siis järsku pool aastat hiljem, pms üleöö on silindrite näidud
jumala metsas. Üks on alla -1 ja neli on tühikäigul kuni -1,80mg/str. Kütusekulu on suur, ja tühikäigul on ebaühtlased võbinad sees. Täna veel
märkasin, et käivitusel oli haisev tossupilv ka taas tagasi.
Kuidas nüüd niimoodi üleöö pihustid otsa said? Mingi solk paagis olnud?
|
jaiks
|
postitati 09.03.18 18:25 |
Sain teise komplekti pihusteid. Kahjuks neli nendest ainult kõlbas külge kerata aga hetkel kolmas külmkäivitus ja sinist pilve enam näinud pole.
Koormusel kõrvalisi helisid tekitada pole õnnestunud.
|
toomasd
|
postitati 20.02.18 13:42 |
Kunagi oli see teemaks, vaata seda postitust siin ja äkki on abiks: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=145901
|
jaiks
|
postitati 20.02.18 09:01 |
Tahan osta ühte või tervet komplekti pihusteid, sest hommikuti käivitades viskab sinaka haisva pahvaka ja ei hakka kohe ühtlaselt käima. Tundub et
vaikselt on hakanud ka õlitase tõusma. Pihustid käisid millalgi stendis ja juba siis öeldi et üks kuseb rohkem ja teised mingil vähesel määral ka. Mul
teeb veel madalatel pööretel koormusel üks pütt plaksuvat heli vahepeal. See kaob, kui kasutan Karla diislilisandit. Nukad on korralikud ja hiljuti
said vahetatud hüdrotõukurid.
Küsimus on aga kas ma saan kuidagi ilma laiali kiskumata pihusti koodi teada? Või võin terve komplekti panna ka teise koodiga?
Mis vahe on erineva kw mootorite pihustitel? Sama kw mootoritel peaks olema samad?
Mootor on 2.5tdi 120kw BDG 2005. Võin ka vin koodi anda, kui keegi sellega oskaks aidata. Ei taha topelt lahti kiskuda aga kui muudmoodi ei saa, siis
tuleb ilmselt seda teha.
Üks variant on ka pihusti otsad vahetada uute vastu koos vahetükkidega aga räägitakse, et need ei aita midagi, kui pihusti ikka läbi on. On kogemusi?
|