Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jyrgen61

 postitati 02.02.05 18:05
Minu audi 80 -l läheb see tuluke siis põlema, kui tooreklapp peale tõmmata! Äkki kellelgi abi! :)
syo

 postitati 22.01.05 16:51
Tsitaat:
Algselt postitas: JohnDoe2200T
Niisiis ka minul nüüd mootori tuli alates 3000 pöördest ees. krt ei tea milles asi eile õhtul kontrolli mõttes panin käima auto ja mõõtsin voolusid ja hakkasin sooja mootoriga pöördeid vajutama krt nii 3000 pöörde pealt viskab ette ja kui nii näiteks 4k pöörete pealt kaas maha lasta hetkeks kuni 3k pöördeni siis kustub hetkeks. kas võib ka õhufiltri umbesolemine seda tingida?


Nii nii sama asi mis mulgi oli.
Pealt 3000 pööret tekib mootoris detonatsioon ja see andur siis kontrollib seda kõikke aga kui ta ei tööta siis panebki seele tulukese kui täpne olla siis mitte põlema vaid hõõguma.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10063&page=1
Loe ka see läbi see abiks.
syo

 postitati 22.01.05 16:48
Tsitaat:
Algselt postitas: Miiz-U
mul Audi 80 1,9 83 kw ja oli nagu eelpoolgi mainitud, et sama jama, et 2,5k pöörete juures läks mootori tuli põlema....diagnostikas auto aju oli sisse lugenud vea koodi, et tegu on detonatsiooni anduriga...seega pidin selle välja vahetama, nagu ka eelpool mainitud, aga pärast vahetamist ei juhtunud midagi.....tuli välja , et detonatsiooni anduri juhtmestik, mis juhtplokki läks oli valesti kokku pandud...ma ei tea kuidas....see pandi skeemi järgi paika! algul oli kõik ok...tegid autoga mida iganes ja ei läinud enam tuli põlema..aga siis selgus, et tuli hakkas põlema minema väga kaootiliselt....nagu sellesmõttes, et suretasid auto välja ja panid uuesti käima ja tegid jälle autoga mida iganes ja jälle väga suvalisel hetkel hakkas põlema mõne aja möödudes...........kui keegi teab, et kust nüüd siis viga otsida, et kas tegemist on tõesti juhtploki veaga???? ja kui on , siis kust sellisele isendile sellist saada on üldse ja kui palju see maksta võib???:(


Kas sa käisid diagnostis oma murega? Kus? Võin sulle soovitada kui tahad! Mind aitas igatahes. (Varsti pean vist selle viljandi mehe käest raha küsima et talle reklaami teen:P )
Miiz-U

 postitati 22.01.05 16:13
mul Audi 80 1,9 83 kw ja oli nagu eelpoolgi mainitud, et sama jama, et 2,5k pöörete juures läks mootori tuli põlema....diagnostikas auto aju oli sisse lugenud vea koodi, et tegu on detonatsiooni anduriga...seega pidin selle välja vahetama, nagu ka eelpool mainitud, aga pärast vahetamist ei juhtunud midagi.....tuli välja , et detonatsiooni anduri juhtmestik, mis juhtplokki läks oli valesti kokku pandud...ma ei tea kuidas....see pandi skeemi järgi paika! algul oli kõik ok...tegid autoga mida iganes ja ei läinud enam tuli põlema..aga siis selgus, et tuli hakkas põlema minema väga kaootiliselt....nagu sellesmõttes, et suretasid auto välja ja panid uuesti käima ja tegid jälle autoga mida iganes ja jälle väga suvalisel hetkel hakkas põlema mõne aja möödudes...........kui keegi teab, et kust nüüd siis viga otsida, et kas tegemist on tõesti juhtploki veaga???? ja kui on , siis kust sellisele isendile sellist saada on üldse ja kui palju see maksta võib???:(
Miiz-U

 postitati 22.01.05 16:07
"knock sensor" ongi ju detonatsiooni andur
geenius78

 postitati 21.01.05 14:40
Omasin kunagi Audi 80 (89.a.) ja sama jamaga pöördusin teenindusse. Pärast ajukoodide lugemist selgus, et vahetamist vajab mingisugune knock andur vms. See loeb tõepoolest pöördeid ja kui ületab teatud piiri, siis annab veamärguande.
JohnDoe2200T

 postitati 21.01.05 13:01
Niisiis ka minul nüüd mootori tuli alates 3000 pöördest ees. krt ei tea milles asi eile õhtul kontrolli mõttes panin käima auto ja mõõtsin voolusid ja hakkasin sooja mootoriga pöördeid vajutama krt nii 3000 pöörde pealt viskab ette ja kui nii näiteks 4k pöörete pealt kaas maha lasta hetkeks kuni 3k pöördeni siis kustub hetkeks. kas võib ka õhufiltri umbesolemine seda tingida?
wauzzz

 postitati 21.01.05 12:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Eints

see miks ta seda koguaeg ei tee võib peituda selles et madalal pöördel ja ühtlaselt sõites on to pragu kinni ga kiirendades liigub mootor veits rohkem ja pragu liigub suuremaks.


Ta nigu koha peal teeb sama asja ... siis koha peal gaasi vaikselt lisades kuni 2000 pöördeni ...
Samas nüüd seoses starteri parandusega sai vahepeal aku juhtmed maha võetud .. peale miski 2h-d panin aku juhtme tagasi ja miski 5 km lasi nii sõita et ei hakanud enam põlema .. pole veel õnnestunud ka aega leida et teeninduses ära käia .. pean veel mõnda aega anomaaliat kannatama :)
Terv
Eints

 postitati 20.01.05 06:22
kotrolli üle pritseepa ja sisselaske kollektori vaheline kummilutt...kui see on katki siis läheb segu lahjaks, mootor hakkab detoneerima ja sul hakkab armatuuris pirn põlema.
see miks ta seda koguaeg ei tee võib peituda selles et madalal pöördel ja üuhtalselt sõites on to pragu kinni ga kiirendades liigub mootor veits rohkem ja pragu liigub suuremaks.

(enda 2,2t olid näiteks kaks turbo lõdvikut mõradega ja selleslt tingitud analoogne probleem)
syo

 postitati 17.01.05 20:19
mine viljandisse see mees ütleb kohe ära milles viga aga vaata jaha oma det andur üle ja det anduri pistik.
wauzzz

 postitati 17.01.05 18:00
Nuh siis on asi enamjaolt selge ---> ikka stendide vahet nühkima ... Niipalju kui ma teiste kogemustest olen lugenud nende digistendidega siis enamjaolt ei anna se veakood mittemidagi ... sest viga võib olla jah relees või nagu eespool kirjeldatud ka juhtmetes ... arvasin et ehk keegi annaks ka infi et kus se detonatsiooni andur end peidab üldse, sama lambist võib mul seal ka mingi juhe lihtsalt lahti olla ... eks omme teen siis esimese ringi teenindusse --> vaatame mis sealt siis välja kukub :)

Tänud seniks kõigile muljetajatele ... eks homme annan siis teada kas samuti viga detonatsiooni anduris ... võibolla siis järgmisele sama probleemi uurijale saab juba kindla tüüpvea kätte juhatada :)

Terv.
Ulvar

 postitati 17.01.05 17:21
Tsitaat:
Algselt postitas: wauzzz
Mootoriks on 2,3 - R5 - 100 kw (ng moto nf plokipea )
Nagu pealiku antud posti lingist välja lugesin Võib asi olla detonatsioon anduris ... kus se asub ja milline välja näeb üldse ?
Terv


Võib olla detonatsiooni anduris, võib olla lambda anduris võib olla ... Point on see, et kõigepealt tuleb veakood teada saada, selle järgi saab öelda, mis autole ei meeldi. Niisama pole mõtet katsetada ja veakoodi leidmisest erinevatel mudelitel on siin mitmeid kordi pikki jutte kirjutatud.


Ulvar
Miiz-U

 postitati 17.01.05 17:04
minu audi 80-el mootor 1,9 83kw oli sama probleem, et käivitus normaalselt ja kui pöörded läksid üle 2,5 tuhhi siis läks kollane tuli armatuuris põlema...käisin diagnostikas ja väideti, et detonatsiooni andur läbi, ostsin uue ja siis kui uus sai peale pandud selgus, et viga oli hoopis juhtmestikus, et midagi kuskilt valesti ühendatud, ehk siis detonatsiooni anduri ja juhtploki vaheline varjestatud juhe...skeemi alusel pandi asi paika ja nüüd kõik jälle ok :D

seega kui kellelgi on huvi, siis pakun täiesti töökorras audi 80-ne bossi detonatsiooni andurit sümboolse hinnaga...kui kellelgi on huvi, siis võin ka anduri tüübi koodi anda;)
wauzzz

 postitati 17.01.05 11:55
Mootoriks on 2,3 - R5 - 100 kw (ng moto nf plokipea )
Nagu pealiku antud posti lingist välja lugesin Võib asi olla detonatsioon anduris ... kus se asub ja milline välja näeb üldse ?
Terv
Sermon

 postitati 16.01.05 22:51
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8526#pid93001

vaata seda teemat

PS: Maini ära mis mootoriga tegu ka on?
pealik

 postitati 16.01.05 22:17
alustada tuleks lambda anduri kontrollist.
wauzzz

 postitati 16.01.05 17:15
... mure siis selle kollase mootori kujutisega tulega .. noh nimetagem siis asju õigete nimedega .. tules endas polegi probleeme .. põleb tema kenasti hele kollaselt mul seal armatuuris .. probleem siis selles et tahaks teda hoopis kustu saada ..
asjalugu siis nii et auto sõidab kenasti ja koha peal käib kenasti kuni tahomeetri seier pole 2000 pööret ületanud .. peale seda läheb se tuluke põlema ja mootor hakkab (mitte väga tuntavalt ) jukerdama .. nagu ühtlase gaasiga ei taha ühtlaselt sõita ja tühipööre kukub üks saja pöörde jagu ..
lugesin ka teiste poste sarnase murega, aga vastust ma asjale ei saanudki nigu , et kas siis asi on miskis konkreetses relees või tuleb ikka hakata stendide vahet nühkima ..

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 24.3% - SQL: 75.7%]