Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mure "mootori" tulega ... (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2756)
wauzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0 ABK

postitati 16.01.05 17:15 Tsiteeri
Mure "mootori" tulega ...



... mure siis selle kollase mootori kujutisega tulega .. noh nimetagem siis asju õigete nimedega .. tules endas polegi probleeme .. põleb tema kenasti hele kollaselt mul seal armatuuris .. probleem siis selles et tahaks teda hoopis kustu saada ..
asjalugu siis nii et auto sõidab kenasti ja koha peal käib kenasti kuni tahomeetri seier pole 2000 pööret ületanud .. peale seda läheb se tuluke põlema ja mootor hakkab (mitte väga tuntavalt ) jukerdama .. nagu ühtlase gaasiga ei taha ühtlaselt sõita ja tühipööre kukub üks saja pöörde jagu ..
lugesin ka teiste poste sarnase murega, aga vastust ma asjale ei saanudki nigu , et kas siis asi on miskis konkreetses relees või tuleb ikka hakata stendide vahet nühkima ..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 16.01.05 22:17 Tsiteeri


alustada tuleks lambda anduri kontrollist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sermon
huviline



Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330xd

postitati 16.01.05 22:51 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8526#pid93001

vaata seda teemat

PS: Maini ära mis mootoriga tegu ka on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wauzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0 ABK

postitati 17.01.05 11:55 Tsiteeri


Mootoriks on 2,3 - R5 - 100 kw (ng moto nf plokipea )
Nagu pealiku antud posti lingist välja lugesin Võib asi olla detonatsioon anduris ... kus se asub ja milline välja näeb üldse ?
Terv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Miiz-U
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1,9 87a. 83kw

postitati 17.01.05 17:04 Tsiteeri


minu audi 80-el mootor 1,9 83kw oli sama probleem, et käivitus normaalselt ja kui pöörded läksid üle 2,5 tuhhi siis läks kollane tuli armatuuris põlema...käisin diagnostikas ja väideti, et detonatsiooni andur läbi, ostsin uue ja siis kui uus sai peale pandud selgus, et viga oli hoopis juhtmestikus, et midagi kuskilt valesti ühendatud, ehk siis detonatsiooni anduri ja juhtploki vaheline varjestatud juhe...skeemi alusel pandi asi paika ja nüüd kõik jälle ok :D

seega kui kellelgi on huvi, siis pakun täiesti töökorras audi 80-ne bossi detonatsiooni andurit sümboolse hinnaga...kui kellelgi on huvi, siis võin ka anduri tüübi koodi anda;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 17.01.05 17:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wauzzz
Mootoriks on 2,3 - R5 - 100 kw (ng moto nf plokipea )
Nagu pealiku antud posti lingist välja lugesin Võib asi olla detonatsioon anduris ... kus se asub ja milline välja näeb üldse ?
Terv


Võib olla detonatsiooni anduris, võib olla lambda anduris võib olla ... Point on see, et kõigepealt tuleb veakood teada saada, selle järgi saab öelda, mis autole ei meeldi. Niisama pole mõtet katsetada ja veakoodi leidmisest erinevatel mudelitel on siin mitmeid kordi pikki jutte kirjutatud.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wauzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0 ABK

postitati 17.01.05 18:00 Tsiteeri


Nuh siis on asi enamjaolt selge ---> ikka stendide vahet nühkima ... Niipalju kui ma teiste kogemustest olen lugenud nende digistendidega siis enamjaolt ei anna se veakood mittemidagi ... sest viga võib olla jah relees või nagu eespool kirjeldatud ka juhtmetes ... arvasin et ehk keegi annaks ka infi et kus se detonatsiooni andur end peidab üldse, sama lambist võib mul seal ka mingi juhe lihtsalt lahti olla ... eks omme teen siis esimese ringi teenindusse --> vaatame mis sealt siis välja kukub :)

Tänud seniks kõigile muljetajatele ... eks homme annan siis teada kas samuti viga detonatsiooni anduris ... võibolla siis järgmisele sama probleemi uurijale saab juba kindla tüüpvea kätte juhatada :)

Terv.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 17.01.05 20:19 Tsiteeri


mine viljandisse see mees ütleb kohe ära milles viga aga vaata jaha oma det andur üle ja det anduri pistik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 20.01.05 06:22 Tsiteeri


kotrolli üle pritseepa ja sisselaske kollektori vaheline kummilutt...kui see on katki siis läheb segu lahjaks, mootor hakkab detoneerima ja sul hakkab armatuuris pirn põlema.
see miks ta seda koguaeg ei tee võib peituda selles et madalal pöördel ja üuhtalselt sõites on to pragu kinni ga kiirendades liigub mootor veits rohkem ja pragu liigub suuremaks.

(enda 2,2t olid näiteks kaks turbo lõdvikut mõradega ja selleslt tingitud analoogne probleem)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wauzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.03
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0 ABK

postitati 21.01.05 12:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints

see miks ta seda koguaeg ei tee võib peituda selles et madalal pöördel ja ühtlaselt sõites on to pragu kinni ga kiirendades liigub mootor veits rohkem ja pragu liigub suuremaks.


Ta nigu koha peal teeb sama asja ... siis koha peal gaasi vaikselt lisades kuni 2000 pöördeni ...
Samas nüüd seoses starteri parandusega sai vahepeal aku juhtmed maha võetud .. peale miski 2h-d panin aku juhtme tagasi ja miski 5 km lasi nii sõita et ei hakanud enam põlema .. pole veel õnnestunud ka aega leida et teeninduses ära käia .. pean veel mõnda aega anomaaliat kannatama :)
Terv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 21.01.05 13:01 Tsiteeri


Niisiis ka minul nüüd mootori tuli alates 3000 pöördest ees. krt ei tea milles asi eile õhtul kontrolli mõttes panin käima auto ja mõõtsin voolusid ja hakkasin sooja mootoriga pöördeid vajutama krt nii 3000 pöörde pealt viskab ette ja kui nii näiteks 4k pöörete pealt kaas maha lasta hetkeks kuni 3k pöördeni siis kustub hetkeks. kas võib ka õhufiltri umbesolemine seda tingida?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
geenius78
huviline



Registreerunud 17.01.05
Kasutaja on eemal


postitati 21.01.05 14:40 Tsiteeri


Omasin kunagi Audi 80 (89.a.) ja sama jamaga pöördusin teenindusse. Pärast ajukoodide lugemist selgus, et vahetamist vajab mingisugune knock andur vms. See loeb tõepoolest pöördeid ja kui ületab teatud piiri, siis annab veamärguande.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Miiz-U
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1,9 87a. 83kw

postitati 22.01.05 16:07 Tsiteeri


"knock sensor" ongi ju detonatsiooni andur


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Miiz-U
huviline



Registreerunud 25.09.04
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1,9 87a. 83kw

postitati 22.01.05 16:13 Tsiteeri


mul Audi 80 1,9 83 kw ja oli nagu eelpoolgi mainitud, et sama jama, et 2,5k pöörete juures läks mootori tuli põlema....diagnostikas auto aju oli sisse lugenud vea koodi, et tegu on detonatsiooni anduriga...seega pidin selle välja vahetama, nagu ka eelpool mainitud, aga pärast vahetamist ei juhtunud midagi.....tuli välja , et detonatsiooni anduri juhtmestik, mis juhtplokki läks oli valesti kokku pandud...ma ei tea kuidas....see pandi skeemi järgi paika! algul oli kõik ok...tegid autoga mida iganes ja ei läinud enam tuli põlema..aga siis selgus, et tuli hakkas põlema minema väga kaootiliselt....nagu sellesmõttes, et suretasid auto välja ja panid uuesti käima ja tegid jälle autoga mida iganes ja jälle väga suvalisel hetkel hakkas põlema mõne aja möödudes...........kui keegi teab, et kust nüüd siis viga otsida, et kas tegemist on tõesti juhtploki veaga???? ja kui on , siis kust sellisele isendile sellist saada on üldse ja kui palju see maksta võib???:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 22.01.05 16:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Miiz-U
mul Audi 80 1,9 83 kw ja oli nagu eelpoolgi mainitud, et sama jama, et 2,5k pöörete juures läks mootori tuli põlema....diagnostikas auto aju oli sisse lugenud vea koodi, et tegu on detonatsiooni anduriga...seega pidin selle välja vahetama, nagu ka eelpool mainitud, aga pärast vahetamist ei juhtunud midagi.....tuli välja , et detonatsiooni anduri juhtmestik, mis juhtplokki läks oli valesti kokku pandud...ma ei tea kuidas....see pandi skeemi järgi paika! algul oli kõik ok...tegid autoga mida iganes ja ei läinud enam tuli põlema..aga siis selgus, et tuli hakkas põlema minema väga kaootiliselt....nagu sellesmõttes, et suretasid auto välja ja panid uuesti käima ja tegid jälle autoga mida iganes ja jälle väga suvalisel hetkel hakkas põlema mõne aja möödudes...........kui keegi teab, et kust nüüd siis viga otsida, et kas tegemist on tõesti juhtploki veaga???? ja kui on , siis kust sellisele isendile sellist saada on üldse ja kui palju see maksta võib???:(


Kas sa käisid diagnostis oma murega? Kus? Võin sulle soovitada kui tahad! Mind aitas igatahes. (Varsti pean vist selle viljandi mehe käest raha küsima et talle reklaami teen:P )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 22.01.05 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JohnDoe2200T
Niisiis ka minul nüüd mootori tuli alates 3000 pöördest ees. krt ei tea milles asi eile õhtul kontrolli mõttes panin käima auto ja mõõtsin voolusid ja hakkasin sooja mootoriga pöördeid vajutama krt nii 3000 pöörde pealt viskab ette ja kui nii näiteks 4k pöörete pealt kaas maha lasta hetkeks kuni 3k pöördeni siis kustub hetkeks. kas võib ka õhufiltri umbesolemine seda tingida?


Nii nii sama asi mis mulgi oli.
Pealt 3000 pööret tekib mootoris detonatsioon ja see andur siis kontrollib seda kõikke aga kui ta ei tööta siis panebki seele tulukese kui täpne olla siis mitte põlema vaid hõõguma.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10063&page=1
Loe ka see läbi see abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrgen61
huviline



Registreerunud 19.04.04
Asukoht: Tartumaa, Nõo vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.6

postitati 02.02.05 18:05 Tsiteeri


Minu audi 80 -l läheb see tuluke siis põlema, kui tooreklapp peale tõmmata! Äkki kellelgi abi! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.8% - SQL: 27.2%]