Lehekülgi: 1 2 |
Daem
huviline
Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 26.11.10 19:11
|
|
|
Audi 80 B4 lisakellade ühendamine
Kelladel kaks pistikut:ümmargune ja kandiline
1. ümar pistik on temperatuurianduri ja õlirõhuanduri juhtmed: roheline-must on õlitemp. ja sinine-valge
õlirõhk
2. kandilisel pistikul on numbrid peal:
1. TÜHi-juhe puudub
2. SININE-MUST - voltmeeter
3. HALL-PRUUN - kellade valgustus
4. 2 JUHET KOOS (sinine-valge ja hall-sinine) - HALL-PRUUN ja 2 juhet koos: kellade valgustus läbi kellade relee, ühendasin sigarisüütaja
valgustusega
5. PRUUN- mass
6. PUNANE-SININE- sigarisüütaja
Õlirõhuanduri ühendamine: anduril on kaks klemmi---WK-sinna läheb juhe, mis enne oli 1klemmiga anduril (0,3bar) ja
G (gauges)-see juhe on lisakellade õlirõhunäidiku jaoks.
voltmeetri toide asub: C plokis 15a must-sinine juhe--ma ühendasin selle juhtme külge,
hiljem tinutasin kolviga üle.
Lisakellade voltmeetri toide
Õlirõhuanduri ja õlitempanduri asukoht:
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.07.12 19:38
|
|
|
Kas voltmeetriks ei sobi 12V, kuhu tuleb vool alles süüte keeramisel?
Kas ma saan õigesti aru, et hall-pruun (valgustus) juhe ning kaks juhet koos (valgutus läbi reostaadi) ehk kokku 3 juhet, tuleb ühendada ühiselt
sigaretisüütaja valgustusse?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 07.07.12 04:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RistoN
Kas voltmeetriks ei sobi 12V, kuhu tuleb vool alles süüte keeramisel?
Kas ma saan õigesti aru, et hall-pruun (valgustus) juhe ning kaks juhet koos (valgutus läbi reostaadi) ehk kokku 3 juhet, tuleb ühendada ühiselt
sigaretisüütaja valgustusse? |
Just sobibki, kuna muidu kuvab voltmeeter pidevalt aku pinget ka siis kui auto seisab.
Teise asjaga tegin ise samuti ning töötab.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 07.07.12 07:08
|
|
|
Olge head ja ärge pange kõiki tarbjaid ühe asja alla. Nende juhtmete ristlõiked isegi väiksed. Neid otsi kus süütevoolu saada on hulgim, otsige vähe
rohkem.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 07.07.12 07:40
|
|
|
Lisakellade valgustus peaks toimima ikka pärast tulede lülitamist nagu näiteks kelladeploki puhul. Ka sigareti süütaja valgustus toimibki just nii
ning vast seepärast soovitati ka õpetuses sealt ära ühendada. Ja ei saa midagi kurta sellise lahenduse kohta, kuna kahe aasta jooksul pole üksi pirn
otsa saanud või muud jama olnud ning seda siis mõlema auto puhul.
Süütevooluga ühendatakse ainult sinise-mustaga juhe ning ühenduseks sobilik koht leidub näiteks kaitsmekarbi all. Testri abil saab üsna hõlpsalt
sellise vaba klemmi välja otsida.
|
|
|
revor
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.12 08:11
|
|
|
VB vale natukene aga keegi suudaks pildilist materjaali tuua, kuhu läheb õlitemp ja õlirõhu andur Audi 90 R5 mootoril?
|
|
|
Urrmet
huviline
Registreerunud 01.05.12
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90,100,200tq&a6tdiq
|
postitati 20.07.12 22:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: revor
VB vale natukene aga keegi suudaks pildilist materjaali tuua, kuhu läheb õlitemp ja õlirõhu andur Audi 90 R5 mootoril? |
Ei oleks ka sellevastu midagi, kuna on ka plaanis paigaldada oma 90nele sama vingerpussi.
|
|
|
john
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7
|
postitati 21.07.12 04:16
|
|
|
Õlirõhuandur osta forsist originaal ja see läheb alumise õlianduri asemele. Seal on juba olemas kaks otsa millest üks annab signaali armatuuri kellale
ja teine siis juba rõhukellale. Kahjuks õlitemperatuuri kohapealt jään vastuse võlgu.
|
|
|
|
revor
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.07.12 08:21
|
|
|
Natukene imelik, kuna see kandiline pistik on ju seal taga olemas. Lihtsalt mingi muu tiluliluga ühendatud. kas peabki siis otse kusagilt **** kohast
neid juhtmeid vedama või võib seda pistikut ka kasutada, mis jääb lisakellade taha(metallraami taga valge pistik)
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.07.12 17:46
|
|
|
Üritasin täna siis ära ühendada lisakellad, kuid tekkisid mingid anomaaliad. Ühendasin alustuseks voltmeetri (sinine-must juhe) ning massi -
tulemuseks tõusis voltmeetri näidik ülivähe (isegi mitte 8 peale) ja siis keskmine kell (vist õlirõhk) lõi põhja. Samas kui võtsin voltmeetril selle
pistiku tagant ära ning ühendasin otse sinna peale samadest allikatest need juhtmed, siis näitas õigeid volte.
Kui ühendasin järele ka need kaks juhet koos (kellade valgustus läbi reostaadi), siis läksid lisakellade sigaretisüütaja tuluke ning lisakellade
tuhatoosi valgutus põlema, kuid teised pirnid mitte. Lisakellade näidikute pirnid sain põlema ainult juhul, kui need otse ühendasin vooluallika (kõik
pirnid töötavad).
Milles võib asi olla?
|
|
|
revor
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.12 06:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RistoN
Üritasin täna siis ära ühendada lisakellad, kuid tekkisid mingid anomaaliad. Ühendasin alustuseks voltmeetri (sinine-must juhe) ning massi -
tulemuseks tõusis voltmeetri näidik ülivähe (isegi mitte 8 peale) ja siis keskmine kell (vist õlirõhk) lõi põhja. Samas kui võtsin voltmeetril selle
pistiku tagant ära ning ühendasin otse sinna peale samadest allikatest need juhtmed, siis näitas õigeid volte.
Kui ühendasin järele ka need kaks juhet koos (kellade valgustus läbi reostaadi), siis läksid lisakellade sigaretisüütaja tuluke ning lisakellade
tuhatoosi valgutus põlema, kuid teised pirnid mitte. Lisakellade näidikute pirnid sain põlema ainult juhul, kui need otse ühendasin vooluallika (kõik
pirnid töötavad).
Milles võib asi olla? |
See õlirõhk jooksebki põhja, kui pole andureid ühendanud ümmargusele junnile otsa.
Kas sul tõesti seal taga seda valget jullat pole? http://www.upload.ee/files/2559838/29072012219.jpg.html sellist siis.
Ma ei saa, miks te teete mingit pornot, kui on spets pistik olemas???
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 01.08.12 06:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: revor
Ma ei saa, miks te teete mingit pornot, kui on spets pistik olemas??? |
Sellist pistikut ikka pole sellistel autodel, millel pole varem kellasid olnud. Peale selle pistiku on ka üks teine variant olemas, kus oli vist kolm
eraldi pistikut, aga ka neile pole auto juhtmestikus vastuseid olemas.
Näiteks too pistik, mida võib su pildilt näha on ka mul olemas. Aga mis kasu sest on, kui sealt seest jookseb läbi ainult tagaklaasi soenduse juhe.
Ehk siis kuuest august on täidetud vaid üks ja seda siis nii pistiku kui pesa poolt.
|
|
|
revor
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.12 06:48
|
|
|
mul jookseb rohkem juhtmeid sealt läbi ja lisakellade valgustus+voltmeeter töötavad ideaalselt
|
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.12 10:00
|
|
|
Minul puudub seal selline pistik. Ehk oskab keegi anda soovitusi või öelda, mis viga võib olla seoses nende anomaaliatega?
|
|
|
revor
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.12 10:04
|
|
|
Nagu ma alguses sain aru, võtsid sa algul voolu kaitsmeblokist ja järgminekord aku pealt? või kuidas?
|
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.12 10:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: revor
Nagu ma alguses sain aru, võtsid sa algul voolu kaitsmeblokist ja järgminekord aku pealt? või kuidas? |
Ei, kaitsmebloki ja aku kohta ma ei maininud midagi. Voolu võtsin erinevatest kohtadest ja sama ka massi (proovisin erinevaid kohti, et kas teeb sama
jama - jah, teeb)
|
|
|
revor
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 26.04.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.08.12 10:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RistoN
Tsitaat: | Algselt postitas: revor
Nagu ma alguses sain aru, võtsid sa algul voolu kaitsmeblokist ja järgminekord aku pealt? või kuidas? |
Ei, kaitsmebloki ja aku kohta ma ei maininud midagi. Voolu võtsin erinevatest kohtadest ja sama ka massi (proovisin erinevaid kohti, et kas teeb sama
jama - jah, teeb) |
Võis juhtuda selline asi, et ükskord võtsid voolu sealt, kuhu tarbija oli juba järgiühendatud, aga teinekord võtsid sealt, kust tarbijat järel
polnud.
Soovitavatavalt on ikka mõtekas tuua vool kas geneka, või läbi süüteluku.(kollase juhtme) või teema alguses kirjutatud kaitsekilbist, kuna aku pealt
on tal koguaeg vool taga ja teeb akule kilikili
|
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.12 12:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: revor
Võis juhtuda selline asi, et ükskord võtsid voolu sealt, kuhu tarbija oli juba järgiühendatud, aga teinekord võtsid sealt, kust tarbijat järel
polnud.
Soovitavatavalt on ikka mõtekas tuua vool kas geneka, või läbi süüteluku.(kollase juhtme) või teema alguses kirjutatud kaitsekilbist, kuna aku pealt
on tal koguaeg vool taga ja teeb akule kilikili |
Antud juhul kasutasin auto maki voolu (mis töötab süüte sisse keeramisel) ning mingeid muid tarbijaid seal järel ei olnud.
Küsimus suurele ringile: kas viga relees võib teha sellist nalja?
|
|
|
erki585
huviline
Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.12 13:40
|
|
|
Audi 80 2.0 85kw-l on vaja need andurid osta või on kohe olemas?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 11.08.12 14:27
|
|
|
Kui kellasid varem olnud pole, siis andurid vaja ikka osta ning paigaldada. Õlirõhu oma läheb vana asemele ning õli temp. selle jaoks mõeldud kohale.
|
|
|
erki585
huviline
Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.08.12 20:05
|
|
|
Tehke keegi palun mulle lollile ka selgeks. Seal õlifiltri pool on juba mingi andur olemas. Mille jaoks see on? Ja seal kõrval on kuuskandiga mingi
``pime`` vms ees, mis selle asemele tuleb osta? Ja lisakelladel mul hetkel veel juhtmeid pole küljes, kuid sellel ainult üks valge pistik, teema
algatajal piltidel tundub nagu 2 juhtmekimpu tulevat kelladest ja läheb üheks pistikuks?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 12.08.12 06:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki585
Oot, tehke keegi mulle lollile ka selgeks. Seal õlifiltri pool on juba mingi andur olemas. Mille jaoks see on? Ja seal kõrval on kuuskandiga mingi
``pime`` vms ees, mis selle asemele tuleb osta? Ja lisakelladel mul hetkel veel juhtmeid pole küljes, kuid sellel ainult üks valge pistik, teema
algatajal piltidel tundub nagu 2 juhtmekimpu tulevat kelladest ja läheb üheks pistikuks? |
Selle kuuskandiga pimeda asemele keeradki õlitemp. anduri. Vaat et poest tihendi ka ikka kaasa saad, ma olen saanud 3-st andurist vaid ühega tihendi
kaasa. Maksab too veidi üle 5 euri. Tavaline õlirõhu andur on ühe klemmiga. Selle keerad siis välja ning asemele läheb kahe klemmiga andur. Kasutatuna
maksab nii 10-15 euri, uuena aga üle 35 euro.
|
|
|
erki585
huviline
Registreerunud 30.01.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.12 09:43
|
|
|
Tänud abi eest, nüüd küll kõik puust ja punaselt ette tehtud
|
|
|
RistoN
huviline
Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.13 12:08
|
|
|
Kas õlirõhunäidiku andur kinnitub õlifiltrist alloleva anduri asemele (musta värvi - otsaga allapoole):
Või siis selle valget värvi anduri asemel (asub õliftilri peal)?
(mootorid ja andurite paigutused võrreldes teema autoriga on erinevad, sealt ka küsimus)
|
|
|
Reps
huviline
Registreerunud 17.08.14
Asukoht: Idavõlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 1.9TDIQ, 80 B4 2.0
|
postitati 31.03.15 10:28
|
|
|
Ehk keegi oskab abiks olla?
Nimelt mure selline:
Sinine/must juhe mis tulevad pistiku 6 koha pealt peaks olema voltmeeter/süüde 12V?
Hall/sinine juhe mis tuleb esimesest ning neljandast hall/pruun mis lähevad kokku üheks juhtmeks peaksid olema valgustuse omad ?
Kas need kaks juhet tuleks ühendada sigaretisüütajasse ning milline oleks ühendamisel kõige mõistlikum lahendus?
Tundub ,et tegemist on uuemate kelladega kuna on vaid üks valge pistik
Loodan ,et asi väga segane ei saanud, ise olen särtsu koha pealt suht võhiks ja sellepärast küsingi.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |