Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Oma lollus!? (erineva suurusega rehvid @ quattro) (Vastuseid: 105 | Vaatamisi: 47551)
Mairo
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.04 19:26 Tsiteeri
Oma lollus!? (erineva suurusega rehvid @ quattro)



Täna otsuatasin ette panna uuemad kummid, sest suvega on jooks peaaegu läbi. Esimesed oliod hirmsasti kulunud.
Koguaeg olen kasutanud rehve 225/55/17.
Taha jäidki sellised. Aga ette panin lolli peaga 235/45/17. Sain veidi sõita ja tundsin, et masin teeb mingit imelikku häält. Kuna ma ise tehnikat ei jaga siis ei osanud ma ka arvata, et selline kummide kõrguste vahe auto persse võib keerata.
Kummide müüja ega vahetaja ka midagi ei maininud.
Niimoodi sõitsin ca 20 km.
Kas selline asi võib rikkuda auto kasti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 01.09.04 19:30 Tsiteeri


jah, quattrol peavad kummid olema sama möötu ja soovitatavalt isegi sama mustri ja kulumisega.

vahekastile ei pidavat need asjad kohe mitte meeldima. ära rohkem sõida kindlasti äkki pole veel liiga hilja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Mairo
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.04 19:32 Tsiteeri


Ma vahetasin pärast 20 km sõitu vanad kummid tagasi, kuid mingi imellik hääl on ikka sees. Ei taha kohe mõeldagi, palju kast maksab!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 02.09.04 06:33 Tsiteeri


Heietama ei hakka, aga kui Q veel sõitsin siis kummid olid küll ühesuguste mõõtudega,aga kui nad kõrvuti panin siis kõrguse vahe oli märgatav ja paari aasta jooksul ei juhtunud midagi- mingi loll kokkusattumus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nokkar
huviline



Registreerunud 19.08.04
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0TDI 2007

cool.gif postitati 02.09.04 06:57 Tsiteeri


Oi, tunnen kaasa...

Endal ka kogemus, küll aga hoopis teise sõidukiga, nimelt isetehtud traktoriga :D - neljarattaveoga. Sai ka uued kummid taha pandud (suuremad). Ja noh - hakkas pooma, maastiku peal ei olnud midagi, siis andis järele, aga kui maanteele läksid, hakkas õige rets ragin pihta - vahekastil mõra sees ja õli väljas.

Nii et võis Sul rikkuda ära küll...:(


TipTop
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 02.09.04 18:08 Tsiteeri


A-8 Quattro kast sellega veel untsus ei ole, võipolla sai kasti tagumine ots ainult suurema kulumis astme+ lõtku+ häälitsemise (tagumine ots on eraldi eraldatav kesk torsoon tifer) Tegelikkuses peaks torsoon taluma kuni paarkümmend% erinrvusi,tuhandeid kilomeetreid. Sest torsoon töötab 50% / 50% otse sõites (ehk ühesuured kummid) ja töötab kuni 20% / 80%
Ise olen kasutanud kruusa teedel alajuhitavuse vähendamiseks ees ja taga erineva kõrgusega kummel suvi läbi ühel aastal ja midagi kastiga ega torsoon tifriga ei juhtunud. Kast sõidab tänaseni.

Nokkar sinu traktoril puudus kesk tifer ja selgesee et siis kukkus väänama kõval pinnal sõites.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mairo
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.04 09:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja forsin
A-8 Quattro kast sellega veel untsus ei ole, võipolla sai kasti tagumine ots ainult suurema kulumis astme+ lõtku+ häälitsemise (tagumine ots on eraldi eraldatav kesk torsoon tifer) Tegelikkuses peaks torsoon taluma kuni paarkümmend% erinrvusi,tuhandeid kilomeetreid. Sest torsoon töötab 50% / 50% otse sõites (ehk ühesuured kummid) ja töötab kuni 20% / 80%
Ise olen kasutanud kruusa teedel alajuhitavuse vähendamiseks ees 60 ja taga 55 prohviil suvi läbi ühel aastal ja midagi kastiga ega torsoon tifriga ei juhtunud. Kast sõidab tänaseni.

Tänan asjaliku vastuse eest!



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 03.09.04 18:58 Tsiteeri


Olen minagi sõitnud küll ühesuguste körgustega kuid erinevate laiustega kummidega,millest tekib ka körguse vahe ja nii terve suve kuid viga ei miskit:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mairo
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.04 13:12 Tsiteeri


Mul aga auto täitsa p...s. Käigukasti on tulnud pärast jama kummidega suur lõtk. Käik vahetub jõnksudega.Pole enam sujuvat üleminekut.
Mõtlen kus seda asja kontrollida lasta ilma, et kohe kuuleks " vaja on osta uus kast", või midagi sarnast.
Vabandage minu rumalust, kuid kas keegi oskab täpselt seletada, mismoodi see vahekast toimib ja kuidas see torsoon tiffer toimib? Või on need ühed ja samad asjad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 04.09.04 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Mairo
Mul aga auto täitsa p...s. Käigukasti on tulnud pärast jama kummidega suur lõtk. Käik vahetub jõnksudega.Pole enam sujuvat üleminekut.
Mõtlen kus seda asja kontrollida lasta ilma, et kohe kuuleks " vaja on osta uus kast", või midagi sarnast.
Vabandage minu rumalust, kuid kas keegi oskab täpselt seletada, mismoodi see vahekast toimib ja kuidas see torsoon tiffer toimib? Või on need ühed ja samad asjad?


Mine SINNA


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 04.09.04 17:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
[Vabandage minu rumalust, kuid kas keegi oskab täpselt seletada, mismoodi see vahekast toimib ja kuidas see torsoon tiffer toimib? Või on need ühed ja samad asjad?


Torsiooni e. torsen`i ülesanne on paremat haaret omavale sillale anda rohkem veojõudu.
Väljavõte raamatust "The Audi Quattro Book":
How torsen works:
This is done mechanically, but instead of bevel gears the torsen diff employs six worm gears grouped in pairs. These distribute engine power between front and rear wheels with a ratio 1:1 in normal conditions.
If the wheels of one axle should start to lose their grip and cannot transmit all the incoming power (for example, when the weight is transferred away from the front wheels under harsh acceleration) the worm gears, which are interlinked by means of spur gears, transfer excess power. The front wheels will not spin and are restrained at the same speed as the rear wheels. The torque split function between front and rear wheels is continuously variable from 75:25 to 25:75.


Ise olen sõitnud erinevate kummidega, ekstreemseim juhus nendest tühja esirehviga (s.t. rehviparandusvaht ainult oli sees, ca paar sentimeetrit vaid jäi velje ja asfalti vahele rehvi, nii tühi oli...) Haanjast Viljandisse ja plus sada kiirusega... Õnneks kõik senini toimib.



http://autozine.kyul.net/technical_school/traction/tech_pic_traction_torsen.jpg


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mairo
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.04 11:34 Tsiteeri


Mine SINNA

Kuhu ma sealt edasi peaksin minema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 05.09.04 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Mairo
Mine SINNA

Kuhu ma sealt edasi peaksin minema?


A-Osa OÜ

Järvekalda tee 8a Harkujärve Harku vald 76902 Harju maakond
Töökoda 687 0123
Varuosad 672 0000
Faks 672 0001
GSM varuosad 503 2232
GSM teenindus 513 3049

E-mail: info@taket.ee
Internet: http://www.taket.ee

Äriregistri kood: 10236353
KMKR number
Juht: Heigo Hummel
Tööajad:

E,T,K,N,R: 10.00-19.00

AUTOMAATKÄIGUKASTIDE REMONT JA VARUOSAD

- automaatkäigukastid


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 05.09.04 11:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Mairo
Mine SINNA

Kuhu ma sealt edasi peaksin minema?


Tegin koopia 80quattro poolt viidatud leheküljelt:

A-Osa OÜ

Järvekalda tee 8a Harkujärve Harku vald 76902 Harju maakond
Töökoda 687 0123
Varuosad 672 0000
Faks 672 0001
GSM varuosad 503 2232
GSM teenindus 513 3049

E-mail: info@taket.ee
Internet: http://www.taket.ee

Äriregistri kood: 10236353
KMKR number
Juht: Heigo Hummel
Tööajad:
E,T,K,N,R: 10.00-19.00

AUTOMAATKÄIGUKASTIDE REMONT JA VARUOSAD


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.04 13:15 Tsiteeri


Tean, et üks vend sõitis A8 4,2 Q ees 16" veljed ja taga 17" või oli 18" ja vastavalt ka kummid olid madalad. Tema väitis, et nii on ilus kui eest madal ja tagant kõrge!!! Sõitnud on juba 2 aastat ja sõidab ilmselt edasi kah, ilma probleemideta.
Tegelikult jah ei luba tehas sama mõõtu veljel ja kummil kulumisvahet kah...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 27.09.04 00:04 Tsiteeri
Kas kummid kõrvuti panid?



Pakuks, et need kummid sul ühesuurused kõrguse/laiuse suhet jälgides või mis?
Arvan, et see "kala" sul mingist teisest tiigist pärit aga mitte kummide erinevusest?:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Miki
huviline

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf 3 VR6

postitati 27.09.04 03:29 Tsiteeri


How torsen works.. selle kohta leiab täpsemat infot ka http://www.howstuffworks.com 'st:)

kurb lugu kui kasti vahetama peaks hakkama:(


Autoorienteerumine -> http://autoori.pri.ee Foorum -> http://autoori.pri.ee/foorum
Adman Studio OÜ -> reklaamkleebised, kristallkleebised, autode kleepimine.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mega1
huviline



Registreerunud 11.10.04
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.04 18:40 Tsiteeri
kummide erinevus



Ka enda 90Q sai vahetatud esimesed kummid teise mõõduga paar kuud sõitis autoi nii ringi ja ei muret miskit kõik nagu enne.Samas kas sul on aut.kast siis ei oska öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 01.11.05 14:24 Tsiteeri


Siit postitustest loen välja, et kui panen alla ette 195/65 R15 Nokian ja taha 195/65 R15 Pirelli siis teoreetiliselt ei tohiks see vahekasti rikkuda (kuigi ei soovitata erineva mustriga rehve)? Või on kellelgi konkreetset juhust et isegi paari millimeetrine mustri kulumisvahe on tekitanud probleeme?:P
Veits segane jutt:P Lihtsalt ei tahaks teadmatuse pärast vahekasti pekki keerata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TiitR2
huviline

Avatar


Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal

Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.

postitati 01.11.05 14:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dan
Siit postitustest loen välja, et kui panen alla ette 195/65 R15 Nokian ja taha 195/65 R15 Pirelli siis teoreetiliselt ei tohiks see vahekasti rikkuda (kuigi ei soovitata erineva mustriga rehve)? Või on kellelgi konkreetset juhust et isegi paari millimeetrine mustri kulumisvahe on tekitanud probleeme?
Veits segane jutt:P Lihtsalt ei tahaks esimese talvega vahekasti pekki keerata...

No tere tali:o, mõeldud oli ikka seda, et mustri jääksügavused ei tohi palju erineda, et ees on sama mõõduga 4 talve äestatud slikid ja taga tutikad naelad. Kui mõõdud ja kuluvus klapivad on ok. PS. mina näiteks ostan rehve nelja kaupa, kuna kuluvad need ka võrdselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.11.05 19:19 Tsiteeri


Siin oli ka sellest kunagi juttu:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=15148


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aimar
huviline

Avatar


Registreerunud 21.08.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4

postitati 01.11.05 20:47 Tsiteeri


no mingi paari mm erinevusega rehvid quattro all ei lõhu midagi...selle peale on juba targad müllerid mõtelnud kui auto ehitati..teie siin murrate pead....siis peax tänaval neid quattrosi kogu aeg lagunema kui mõni mm mustri erinevust midagi lõhub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 01.11.05 22:55 Tsiteeri


Kas keegi oskab anda mulle konkreetese vastuse (jah/ei)
Kas manual keelab panna quattrole yhes mõõdus ja sama kulumisastmega kuid erineva mustriga rehve???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 02.11.05 04:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tegelikkuses peaks torsoon taluma kuni paarkümmend% erinrvusi,tuhandeid kilomeetreid. Sest torsoon töötab 50% / 50% otse sõites (ehk ühesuured kummid) ja töötab kuni 20% / 80%

Üks asi on aias manööverdada, teine asi on sõita pikemalt kiirusega, kus ka poolikuveolisel eri mõõdus rehvid kastis/difris õli keema panevad (nii mõnelgi masinal on seal õli temp andurid ja temperatuurivahe väga hästi nähtav). Rääkimata keedetud õli omaduste muutumisest ei saa keev õli ka kuidagi määrida neid laagreid ja hammasrattaid seal


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 02.11.05 09:32 Tsiteeri


Mina käisin kevadel toimunud opentrackil sõitmas erinevas mõõdus slikkidega, sai ikka päris palju ringe liigeldud ja autol ei häda midagi. Samuti sai proovitud Allansi autot samade slikkidega ja samuti ei teinud auto teist nägugi.
esi/tagasilla rataste diameetri vahe oli siis 4 cm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]