Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
Mairo
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.04 19:26
|
|
|
Oma lollus!? (erineva suurusega rehvid @ quattro)
Täna otsuatasin ette panna uuemad kummid, sest suvega on jooks peaaegu läbi. Esimesed oliod hirmsasti kulunud.
Koguaeg olen kasutanud rehve 225/55/17.
Taha jäidki sellised. Aga ette panin lolli peaga 235/45/17. Sain veidi sõita ja tundsin, et masin teeb mingit imelikku häält. Kuna ma ise tehnikat ei
jaga siis ei osanud ma ka arvata, et selline kummide kõrguste vahe auto persse võib keerata.
Kummide müüja ega vahetaja ka midagi ei maininud.
Niimoodi sõitsin ca 20 km.
Kas selline asi võib rikkuda auto kasti?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 01.09.04 19:30
|
|
|
jah, quattrol peavad kummid olema sama möötu ja soovitatavalt isegi sama mustri ja kulumisega.
vahekastile ei pidavat need asjad kohe mitte meeldima. ära rohkem sõida kindlasti äkki pole veel liiga hilja
|
|
|
|
Mairo
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.04 19:32
|
|
|
Ma vahetasin pärast 20 km sõitu vanad kummid tagasi, kuid mingi imellik hääl on ikka sees. Ei taha kohe mõeldagi, palju kast maksab!
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 02.09.04 06:33
|
|
|
Heietama ei hakka, aga kui Q veel sõitsin siis kummid olid küll ühesuguste mõõtudega,aga kui nad kõrvuti panin siis kõrguse vahe oli märgatav ja paari
aasta jooksul ei juhtunud midagi- mingi loll kokkusattumus?
|
|
|
|
nokkar
huviline
Registreerunud 19.08.04
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0TDI 2007
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 02.09.04 18:08
|
|
|
A-8 Quattro kast sellega veel untsus ei ole, võipolla sai kasti tagumine ots ainult suurema kulumis astme+ lõtku+ häälitsemise (tagumine ots on eraldi
eraldatav kesk torsoon tifer) Tegelikkuses peaks torsoon taluma kuni paarkümmend% erinrvusi,tuhandeid kilomeetreid. Sest torsoon töötab 50% / 50% otse
sõites (ehk ühesuured kummid) ja töötab kuni 20% / 80%
Ise olen kasutanud kruusa teedel alajuhitavuse vähendamiseks ees ja taga erineva kõrgusega kummel suvi läbi ühel aastal ja midagi kastiga ega torsoon
tifriga ei juhtunud. Kast sõidab tänaseni.
Nokkar sinu traktoril puudus kesk tifer ja selgesee et siis kukkus väänama kõval pinnal sõites.
|
|
|
Mairo
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.09.04 09:25
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja forsin
A-8 Quattro kast sellega veel untsus ei ole, võipolla sai kasti tagumine ots ainult suurema kulumis astme+ lõtku+ häälitsemise (tagumine ots on eraldi
eraldatav kesk torsoon tifer) Tegelikkuses peaks torsoon taluma kuni paarkümmend% erinrvusi,tuhandeid kilomeetreid. Sest torsoon töötab 50% / 50% otse
sõites (ehk ühesuured kummid) ja töötab kuni 20% / 80%
Ise olen kasutanud kruusa teedel alajuhitavuse vähendamiseks ees 60 ja taga 55 prohviil suvi läbi ühel aastal ja midagi kastiga ega torsoon tifriga ei
juhtunud. Kast sõidab tänaseni.
Tänan asjaliku vastuse eest! |
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 03.09.04 18:58
|
|
|
Olen minagi sõitnud küll ühesuguste körgustega kuid erinevate laiustega kummidega,millest tekib ka körguse vahe ja nii terve suve kuid viga ei
miskit
|
|
|
Mairo
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.04 13:12
|
|
|
Mul aga auto täitsa p...s. Käigukasti on tulnud pärast jama kummidega suur lõtk. Käik vahetub jõnksudega.Pole enam sujuvat üleminekut.
Mõtlen kus seda asja kontrollida lasta ilma, et kohe kuuleks " vaja on osta uus kast", või midagi sarnast.
Vabandage minu rumalust, kuid kas keegi oskab täpselt seletada, mismoodi see vahekast toimib ja kuidas see torsoon tiffer toimib? Või on need ühed ja
samad asjad?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 04.09.04 16:21
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Mairo
Mul aga auto täitsa p...s. Käigukasti on tulnud pärast jama kummidega suur lõtk. Käik vahetub jõnksudega.Pole enam sujuvat üleminekut.
Mõtlen kus seda asja kontrollida lasta ilma, et kohe kuuleks " vaja on osta uus kast", või midagi sarnast.
Vabandage minu rumalust, kuid kas keegi oskab täpselt seletada, mismoodi see vahekast toimib ja kuidas see torsoon tiffer toimib? Või on need ühed ja
samad asjad? |
Mine SINNA
Toomas
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 04.09.04 17:39
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
[Vabandage minu rumalust, kuid kas keegi oskab täpselt seletada, mismoodi see vahekast toimib ja kuidas see torsoon tiffer toimib? Või on need ühed ja
samad asjad? |
Torsiooni e. torsen`i ülesanne on paremat haaret omavale sillale anda rohkem veojõudu.
Väljavõte raamatust "The Audi Quattro Book":
How torsen works:
This is done mechanically, but instead of bevel gears the torsen diff employs six worm gears grouped in pairs. These distribute engine power between
front and rear wheels with a ratio 1:1 in normal conditions.
If the wheels of one axle should start to lose their grip and cannot transmit all the incoming power (for example, when the weight is transferred away
from the front wheels under harsh acceleration) the worm gears, which are interlinked by means of spur gears, transfer excess power. The front wheels
will not spin and are restrained at the same speed as the rear wheels. The torque split function between front and rear wheels is continuously
variable from 75:25 to 25:75. |
Ise olen sõitnud erinevate kummidega, ekstreemseim juhus nendest tühja esirehviga (s.t. rehviparandusvaht ainult oli sees, ca paar sentimeetrit vaid
jäi velje ja asfalti vahele rehvi, nii tühi oli...) Haanjast Viljandisse ja plus sada kiirusega... Õnneks kõik senini toimib.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Mairo
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.04 11:34
|
|
|
Mine SINNA
Kuhu ma sealt edasi peaksin minema?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 05.09.04 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Mairo
Mine SINNA
Kuhu ma sealt edasi peaksin minema? |
A-Osa OÜ
Järvekalda tee 8a Harkujärve Harku vald 76902 Harju maakond
Töökoda 687 0123
Varuosad 672 0000
Faks 672 0001
GSM varuosad 503 2232
GSM teenindus 513 3049
E-mail: info@taket.ee
Internet: http://www.taket.ee
Äriregistri kood: 10236353
KMKR number
Juht: Heigo Hummel
Tööajad:
E,T,K,N,R: 10.00-19.00
AUTOMAATKÄIGUKASTIDE REMONT JA VARUOSAD
- automaatkäigukastid
Toomas
|
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 05.09.04 11:49
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Mairo
Mine SINNA
Kuhu ma sealt edasi peaksin minema? |
Tegin koopia 80quattro poolt viidatud leheküljelt:
A-Osa OÜ
Järvekalda tee 8a Harkujärve Harku vald 76902 Harju maakond
Töökoda 687 0123
Varuosad 672 0000
Faks 672 0001
GSM varuosad 503 2232
GSM teenindus 513 3049
E-mail: info@taket.ee
Internet: http://www.taket.ee
Äriregistri kood: 10236353
KMKR number
Juht: Heigo Hummel
Tööajad:
E,T,K,N,R: 10.00-19.00
AUTOMAATKÄIGUKASTIDE REMONT JA VARUOSAD
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.04 13:15
|
|
|
Tean, et üks vend sõitis A8 4,2 Q ees 16" veljed ja taga 17" või oli 18" ja vastavalt ka kummid olid madalad. Tema väitis, et nii on
ilus kui eest madal ja tagant kõrge!!! Sõitnud on juba 2 aastat ja sõidab ilmselt edasi kah, ilma probleemideta.
Tegelikult jah ei luba tehas sama mõõtu veljel ja kummil kulumisvahet kah...
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 27.09.04 00:04
|
|
|
Kas kummid kõrvuti panid?
Pakuks, et need kummid sul ühesuurused kõrguse/laiuse suhet jälgides või mis?
Arvan, et see "kala" sul mingist teisest tiigist pärit aga mitte kummide erinevusest?
|
|
|
Miki
huviline
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf 3 VR6
|
postitati 27.09.04 03:29
|
|
|
How torsen works.. selle kohta leiab täpsemat infot ka http://www.howstuffworks.com
'st
kurb lugu kui kasti vahetama peaks hakkama
|
|
|
|
mega1
huviline
Registreerunud 11.10.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.04 18:40
|
|
|
kummide erinevus
Ka enda 90Q sai vahetatud esimesed kummid teise mõõduga paar kuud sõitis autoi nii ringi ja ei muret miskit kõik nagu enne.Samas kas sul on aut.kast
siis ei oska öelda.
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 01.11.05 14:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dan
Siit postitustest loen välja, et kui panen alla ette 195/65 R15 Nokian ja taha 195/65 R15 Pirelli siis teoreetiliselt ei tohiks see vahekasti rikkuda
(kuigi ei soovitata erineva mustriga rehve)? Või on kellelgi konkreetset juhust et isegi paari millimeetrine mustri kulumisvahe on tekitanud
probleeme?
Veits segane jutt Lihtsalt ei tahaks esimese talvega vahekasti pekki
keerata... |
No tere tali, mõeldud oli ikka seda, et mustri jääksügavused ei tohi
palju erineda, et ees on sama mõõduga 4 talve äestatud slikid ja taga tutikad naelad. Kui mõõdud ja kuluvus klapivad on ok. PS. mina näiteks ostan
rehve nelja kaupa, kuna kuluvad need ka võrdselt.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Aimar
huviline
Registreerunud 21.08.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4
|
postitati 01.11.05 20:47
|
|
|
no mingi paari mm erinevusega rehvid quattro all ei lõhu midagi...selle peale on juba targad müllerid mõtelnud kui auto ehitati..teie siin murrate
pead....siis peax tänaval neid quattrosi kogu aeg lagunema kui mõni mm mustri erinevust midagi lõhub.
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
postitati 01.11.05 22:55
|
|
|
Kas keegi oskab anda mulle konkreetese vastuse (jah/ei)
Kas manual keelab panna quattrole yhes mõõdus ja sama kulumisastmega kuid erineva mustriga rehve???
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 02.11.05 04:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: forsin
Tegelikkuses peaks torsoon taluma kuni paarkümmend% erinrvusi,tuhandeid kilomeetreid. Sest torsoon töötab 50% / 50% otse sõites (ehk ühesuured kummid)
ja töötab kuni 20% / 80% |
Üks asi on aias manööverdada, teine asi on sõita pikemalt kiirusega, kus ka poolikuveolisel eri mõõdus rehvid kastis/difris õli keema panevad (nii
mõnelgi masinal on seal õli temp andurid ja temperatuurivahe väga hästi nähtav). Rääkimata keedetud õli omaduste muutumisest ei saa keev õli ka
kuidagi määrida neid laagreid ja hammasrattaid seal
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 02.11.05 09:32
|
|
|
Mina käisin kevadel toimunud opentrackil sõitmas erinevas mõõdus slikkidega, sai ikka päris palju ringe liigeldud ja autol ei häda midagi. Samuti sai
proovitud Allansi autot samade slikkidega ja samuti ei teinud auto teist nägugi.
esi/tagasilla rataste diameetri vahe oli siis 4 cm.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |