Lehekülgi: 1 2 |
AUDISON
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.10 16:03
|
|
|
Audi 2.2-e turbo 2.3 98kw-le
Hei!
Nagu pealkirjas mainitud küsimus, tahan ma teada kas on see võimalik.. nimelt siis audi 2.2 Turbo panna 2.3 98kw mudelile , kui paljud jupid sobivad
ja kui keeruliseks kogu ehitus osutuda võib. Kui on utoopia siis mainige ära ja ei hakka mõtlemagi asjale
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.08.10 16:12
|
|
|
Osta S4. See tuleb kindlalt odavam, kui sellist ulmet ehitama hakata.
|
|
|
|
AUDISON
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
zack
|
postitati 24.08.10 16:21
|
|
|
Kui tegemiseks läheb, siis ma täitsa huviga tahaks tulemust teada saada.
|
|
|
AUDISON
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.10 16:30
|
|
|
Tsitaat: | heh, enne tahakski teada, kuidas asjad sobima hakkaks, s2 turbo oleks täitsa saada, aga mida sa enne raha raiskad, kui ei tea
kas asi üldse tehtav on.. |
Heh, enne tahakski teada, kuidas asjad sobima hakkaks, S2 turbo oleks täitsa saada, aga mida sa enne raha raiskad, kui ei tea kas asi üldse tehtav
on.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.08.10 16:42
|
|
|
Okei, sel juhul osta mootor ja tõsta ta vahele sinna.
Kas ma tõesti pean seletama, miks?
Turbo on siin kõige viimane probleem.
|
|
|
|
arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.08.10 16:53
|
|
|
Teemo'l oli vist tehtud mingi aeg 7A mootori baasil 2.3T 20V. Ilmselt saab ka NG-d turbotada, kui mõistust, aega tegemiseks-katsetamiseks ja kohta
või raha, et seda kõike kelleltki teiselt osta, on.
Üldiselt on vaja väiksemat surveastet, uut sisse- ja väljalaskekollet (custom made ilmselt mõlemad), turbot-wastegate'i-bypass'i, peotäit muud
pudi-padi. Sellest ära unista, et rõhku nii palju peale võid lasta, nagu sündinud 2.2T-le. Kui asjale mõistlikult lähened, siis saad ehk pärast paari
kolbide-kepsude (võibolla ka kaane) vahetust isegi mingi motoressursiga asja.
Samas, see Coupe on sul esiveoline, eks? Hetkel oled sa sinna väidetavalt juba nii palju raha matnud, et kahju müüa ja turbopilli osta. Kui sa ta nüüd
ära turbotad, siis oled sa sinna veel rohkem raha matnud, kuid tagarattaid veetakse ikka veel niisama järel. Usu mind, sa ei lepi sellega, kui jõudu
juurde tuleb. Siis oled jälle teelahkmel, kas matta (sel juhul juba kõvasti rohkem) raha juba armsakssaanud projekti või teha süda kõvaks ja muretseda
kohe kõlbulik toorik. Hetkel on sul seda lihtsam teha.
|
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 24.08.10 16:58
|
|
|
Kõige lihtsam oleks kasutada ehk 10vt juppe? Peaks ju suht bolt on lahendus olema.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.08.10 16:59
|
|
|
Oot... see on veel lisaks esiveoline?
|
|
|
|
arsi
huviline
Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy
|
postitati 24.08.10 17:04
|
|
|
prj, esiveol pole ka midagi viga . Mul sõber omab Fiat tüüpi sõiduatot ( esivedu ) ja sõidab 12,...
Teed oma nelikuga järgi ?
|
|
|
|
arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 24.08.10 17:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: arsi
prj, esiveol pole ka midagi viga . Mul sõber omab Fiat tüüpi sõiduatot ( esivedu ) ja sõidab 12,...
Teed oma nelikuga järgi ? |
Ära mõista valesti, mul ei ole esiveo vastu mitte, kui midagi.
Lihtsalt, kui S2 replicat teha juba, siis peab toorik õige olema.
Antud juhul tekib vägisi tunne, et teema algataja pole turboautot kapoti alt näinud.
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.10 17:22
|
|
|
Mis, kevad juba käes?
Tavaliselt ilmuvad sellised teemad foorumisse sinilillede õitsemisega, samamoodi nagu puulehtede langemisega ilmub foorumisse fwd->q
ümberehitusteemasid.
A seekord on aastaajaga vähe mööda pandud?
|
|
|
|
arakas2424
huviline
Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.08.10 17:28
|
|
|
Kui nüüd veel kainelt edasi arutleda, siis peamine koht, kus ma esiveolisel autol üle 100 kW (seegi selline suht tinglik ja pigem varuga öeldud
number) võimsuse pointi näen, on maanteel möödasõitude kiiremaks muutmisel. Kas AUDISON soovib ümberehitust just selle eesmärgiga või on ta rohkem
linnainimene? Heas töökorras 2.3 10V mootoriga ei jää küll linnas kellelegi jalgu. Ja noh, kui mõelda lihtsalt, et võiks praegusest rohkem olla, siis
no teed valmis, on rohkem, harjud ära, mõtled uuesti, et igav, võiks jälle rohkem olla...
Edit: Ja nii palju lisaks veel, et kui tegu on su ainukese autoga, mida pidevalt vaja, siis arvesta sellega, et mõneks ajaks on sõitmiseks teist veel
kõrvale vaja...
|
|
|
|
AUDISON
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.10 13:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kui nüüd veel kainelt edasi arutleda, siis peamine koht, kus ma esiveolisel autol üle 100 kW (seegi selline suht tinglik ja pigem varuga öeldud
number) võimsuse pointi näen, on maanteel möödasõitude kiiremaks muutmisel. Kas AUDISON soovib ümberehitust just selle eesmärgiga või on ta rohkem
linnainimene? Heas töökorras 2.3 10V mootoriga ei jää küll linnas kellelegi jalgu. Ja noh, kui mõelda lihtsalt, et võiks praegusest rohkem olla, siis
no teed valmis, on rohkem, harjud ära, mõtled uuesti, et igav, võiks jälle rohkem olla...
Edit: Ja nii palju lisaks veel, et kui tegu on su ainukese autoga, mida pidevalt vaja, siis arvesta sellega, et mõneks ajaks on sõitmiseks teist veel
kõrvale vaja... |
Tänud ühe mõistliku vastuse eest... huvitav täitsa lugeda. Inimene küsib kas asi on võimalik ja kui ulme see ehitus on ja lõpuks mõnitatakse mind et
mul on FWD auto... kahjuks näinud nii mõndagi turboga autot... eelkõige sellepärast et töötan automehhaanikuna. KÜSIMUS SEISNESKI SELLES: Kui paljud
2.2T turbo osad saaks otse peale panna? ja ei taha mingit S-i replicat teha. Liigun nii linnas kui maanteel, eelkõige oleks möödasõidu powerit juurde
vaja, tiheda liiklusega maanteel mõõdasõidul ei viitsi igakord kolmandat sisse rammida et eesolevast inimesest mööduda samalajal kui tema mulle näkku
irvitab
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.08.10 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: AUDISON
Tänud ühe mõistliku vastuse eest... huvitav täitsa lugeda. Inimene küsib kas asi on võimalik ja kui ulme see ehitus on ja lõpuks mõnitatakse mind et
mul on FWD auto... |
Tundub, et see FWD kripeldab sul hinges kuskil.
Keegi ei mõnitanud sind, et sul on FWD auto. Point on lihtsalt selles, et Audit saab väga edukalt ka täisveolisena ning jõu mahapaneku puhul
tänavaauto juures on see kindlasti palju mõtekam, kui esiveoline.
Kogu su projekti eelarve 2.3 turbotamisel võiks olla kuskil reaalselt 70-80k.
Kolvid, kepsud, saaled, custom kolded, custom piping, custom cooler, pihustid, progeaju, progeaju seadistamine jne...
Vaadates sellele kõigele peale tekib vägisi küsimus, et miks mitte osta 40k eest S4 ja 30k eest ta täiesti maasikaks teha?
Sa küsid, kas seda on mõtet teha või see on ulme - sulle on läbi lillede öeldud, et see on ulme ja igasugune finatsiline mõte sellel
täiesti puudub.
Sa aga raiud järjest oma rida edasi. Kui sa meist kõigist targem oled, siis miks sa küsid? Kui sa tahad lihtsalt hobina selle ära turbotada, siis tee
seda, aga ära küsi, et "kas see on ulme"
|
|
|
|
AUDISON
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.08.10 13:35
|
|
|
Vahet pole, kas sa ehitad ulmeprojekti või mitte.
Nagunii on kõik toimingud ja summad üldjoontes samad, see ongi point, miks sulle öeldakse, et pole mõtet teha.
Progeaju pead nagunii ostma, kõiki koldeid on nagunii vaja jne...
Kõige lihtsam viis jõudu juurde saada on see auto maha müüa ja osta 2.2T asemele.
|
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 25.08.10 20:41
|
|
|
Mis jutt, kraabib see turboga üherattavedu kah normaalselt maru palju
hakkab rehve minema muidugi aga tee nii:
Kraabi oma mootor maha, saad ehk 2-3 tuhat raha, leiad soodsa pakkumise korral aan mootori täis komplektsena koos ajuga 10-15k ja oledki väga hästi
töötava, kestva turbopüssimees.
Muidu üli säästuna sinna peale ehitades ise keevitad mõlemad kolded, torud, jutud, ostad turbo, kütuserõhu regulaatori kulutad 5k ikka tühja, ei sõida
see õigesti ega ka kesta...
Kui peaks ikka uskumatult lihtne ja veel säästum kogu protsess olema siis kirjuta kindlasti ka meile siia mis ja kuidas.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 26.08.10 04:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Kui nüüd veel kainelt edasi arutleda, siis peamine koht, kus ma esiveolisel autol üle 100 kW (seegi selline suht tinglik ja pigem varuga öeldud
number) võimsuse pointi näen, on maanteel möödasõitude kiiremaks muutmisel. |
Ainult 1. käiguga kohalt minnes läheb q kiiremini ära, 2. käiguga enam normaalsel teel rattad niivõrd ei kaabi ja q-l mingit eelist ei ole. Ma räägin
muidugi C4 100-st, sel on esisilla pidamine mootori paigutuse tõttu ülihea, isegi 1. käiguga ei kipu eriti kaapima. Vabalt kannataks ka üle 100 KW.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 26.08.10 06:56
|
|
|
AUDISON: kui huvi ehitada suur, siis hangi 2,3 10v mootor, pane pukki ja hakka ehitama. Siis saad oma praeguse autoga juppide järgi käia.
Ehita kolded valmis, pane turbo külge, lahenda turbo õlitus, vähenda surveastet ja samuti tee uuele konfile vastavaks mootori raud.
Töömaht ja hind suur ja korduvalt mainitud, et tõenäoliselt tekib suur probleem töökindlusega.
Nüüd arvestades, et ei raatsi uut autot osta põhjusel, et oled välimusse ja salongi liiga palju tööd, vaeva ja raha matnud, siis odavamalt ja hulga
töökindlamalt saad asja toimima kui ostad ehitamiseks 10vt (MC1 v MC2) v siis unistatud 20vt ja teed selle pukis korda. Ja siis istutad enda auto
aisade vahele. Vana mootori alles jätmise mõte sellises mahus tuuningu riske arvestades jääb arusaamatuks - TÜV teikib probleeme nagunii ja ise
ehitatud kompotti ei ole eriti lihtne legaalseks muuta.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|