Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 2.2-e turbo 2.3 98kw-le (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 5162)
AUDISON
huviline



Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.10 16:03 Tsiteeri
Audi 2.2-e turbo 2.3 98kw-le



Hei!
Nagu pealkirjas mainitud küsimus, tahan ma teada kas on see võimalik.. nimelt siis audi 2.2 Turbo panna 2.3 98kw mudelile , kui paljud jupid sobivad ja kui keeruliseks kogu ehitus osutuda võib. Kui on utoopia siis mainige ära ja ei hakka mõtlemagi asjale :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.08.10 16:12 Tsiteeri


Osta S4. See tuleb kindlalt odavam, kui sellist ulmet ehitama hakata.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AUDISON
huviline



Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.10 16:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Osta S4. See tuleb kindlalt odavam, kui sellist ulmet ehitama hakata.


Asi selles et korralik coupe olemas ja liigapalju raha juba kere ja salongi alla taotud, tahaks mootoris ka midagi korda saata..
Ehk näpunäiteid kuidas seda vana ja väetit mootorit tibake forssida :)?

Vabandan, mitte ma ei taha panna 2.2 mootorit vaid ainult turbochargerit :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zack
huviline

Avatar


Registreerunud 30.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 '87 2.3 quattro, Audi A7 3.0TFSI '11

postitati 24.08.10 16:21 Tsiteeri


Kui tegemiseks läheb, siis ma täitsa huviga tahaks tulemust teada saada. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AUDISON
huviline



Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.10 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
heh, enne tahakski teada, kuidas asjad sobima hakkaks, s2 turbo oleks täitsa saada, aga mida sa enne raha raiskad, kui ei tea kas asi üldse tehtav on..

Heh, enne tahakski teada, kuidas asjad sobima hakkaks, S2 turbo oleks täitsa saada, aga mida sa enne raha raiskad, kui ei tea kas asi üldse tehtav on.

***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.08.10 16:42 Tsiteeri


Okei, sel juhul osta mootor ja tõsta ta vahele sinna.
Kas ma tõesti pean seletama, miks?

Turbo on siin kõige viimane probleem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
arakas2424
huviline



Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.10 16:46 Tsiteeri


Võimatut pole miskit on ainult raskendavad asjaolud :D Siin üks soomlane viskas vanale sierra rondile fööni vahele ülelaadimist on 0,4 bar ja juba 2 kuud on plärtsutanud pole veel rauda köveraks ajanud. Minu meelest oli see sirts veel 1.8 karpa , ja sinna peale lendas rellu turbo ja mingi ime vigur karpa asemele :D:D Nii ,et pusima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.08.10 16:53 Tsiteeri


Teemo'l oli vist tehtud mingi aeg 7A mootori baasil 2.3T 20V. Ilmselt saab ka NG-d turbotada, kui mõistust, aega tegemiseks-katsetamiseks ja kohta või raha, et seda kõike kelleltki teiselt osta, on.

Üldiselt on vaja väiksemat surveastet, uut sisse- ja väljalaskekollet (custom made ilmselt mõlemad), turbot-wastegate'i-bypass'i, peotäit muud pudi-padi. Sellest ära unista, et rõhku nii palju peale võid lasta, nagu sündinud 2.2T-le. Kui asjale mõistlikult lähened, siis saad ehk pärast paari kolbide-kepsude (võibolla ka kaane) vahetust isegi mingi motoressursiga asja. :)

Samas, see Coupe on sul esiveoline, eks? Hetkel oled sa sinna väidetavalt juba nii palju raha matnud, et kahju müüa ja turbopilli osta. Kui sa ta nüüd ära turbotad, siis oled sa sinna veel rohkem raha matnud, kuid tagarattaid veetakse ikka veel niisama järel. Usu mind, sa ei lepi sellega, kui jõudu juurde tuleb. Siis oled jälle teelahkmel, kas matta (sel juhul juba kõvasti rohkem) raha juba armsakssaanud projekti või teha süda kõvaks ja muretseda kohe kõlbulik toorik. Hetkel on sul seda lihtsam teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 24.08.10 16:58 Tsiteeri


Kõige lihtsam oleks kasutada ehk 10vt juppe? Peaks ju suht bolt on lahendus olema.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.08.10 16:59 Tsiteeri


Oot... see on veel lisaks esiveoline?
http://gm.mainframe.no/stuff/facepalm.gif


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 24.08.10 17:04 Tsiteeri


prj, esiveol pole ka midagi viga . Mul sõber omab Fiat tüüpi sõiduatot ( esivedu ) ja sõidab 12,...
Teed oma nelikuga järgi ?


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arakas2424
huviline



Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.10 17:09 Tsiteeri


Ise oman just sellist turbotatud esiveolist liikurit ja ei tunne küll puudust ,et miks tagant keegi ei lükka. Ja kui hoog juba sees liigub küll . Aga see on tõsi Kalliks on see projekt läinud :D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.08.10 17:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
prj, esiveol pole ka midagi viga . Mul sõber omab Fiat tüüpi sõiduatot ( esivedu ) ja sõidab 12,...
Teed oma nelikuga järgi ?

Jutt on siiski Audist. Fiat'i puhul on see lihtsalt paratamatus (ja ei sõida ta tegelikult tänavarehviga mingit 12... aega). :) Audiga aga... ma ei ole näinud, et keegi oleks kunagi quattro mingil põhjusel esiveoliseks muutnud. Drifti ja suurema lõppkiiruse huviga miilil on tagaveoliseks tehtud, kuigi see viimane kukkus suht läbi...

Ja nelivedu ei ole ju vaid madala veerandmiiliaja püüdmiseks, sa oled ise sõitnud, ei pea vast seletama.

Tsitaat:
Algselt postitas: arakas2424
Ise oman just sellist turbotatud esiveolist liikurit ja ei tunne küll puudust ,et miks tagant keegi ei lükka. Ja kui hoog juba sees liigub küll . Aga see on tõsi Kalliks on see projekt läinud :D:D:D

Aga oled sa mõnda quattrot kunagi proovinud? Eriti talvel. Minul on 2.3 NG mootoriga esiveoline Coupe olnud ja mina tundsin küll juba sellegi mootoriga puudust. Turbokaga kindlasti seda enam. Kui tagarehve suitsutada on mingis olukorras stiilne, siis esirehve minu arust mitte nii väga.

Ei tahaks siin tegelikult jälle fwd vs quattro fleimi üles võtta. Lihtsalt mõtlemisainet, enne kui käed küünarnukini hoiupõrsasse kaevata. Valik on teemaalgataja teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 24.08.10 17:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
prj, esiveol pole ka midagi viga . Mul sõber omab Fiat tüüpi sõiduatot ( esivedu ) ja sõidab 12,...
Teed oma nelikuga järgi ?

Ära mõista valesti, mul ei ole esiveo vastu mitte, kui midagi.
Lihtsalt, kui S2 replicat teha juba, siis peab toorik õige olema.

Antud juhul tekib vägisi tunne, et teema algataja pole turboautot kapoti alt näinud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.10 17:22 Tsiteeri


Mis, kevad juba käes?

Tavaliselt ilmuvad sellised teemad foorumisse sinilillede õitsemisega, samamoodi nagu puulehtede langemisega ilmub foorumisse fwd->q ümberehitusteemasid. :)

A seekord on aastaajaga vähe mööda pandud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arakas2424
huviline



Registreerunud 13.10.08
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.10 17:26 Tsiteeri


Black teiseks autoks on 3.0 quattro , tõsi talvel vaieldamattu lemmik nagu tank raisk:D:D aga ilma lumeta veits igav aga see on minu arvamus muidugi. Mulle jääb mulje quattro meeste jutust ,et kui neli ei vea siis pole auto vaid lüpsik:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.08.10 17:28 Tsiteeri


Kui nüüd veel kainelt edasi arutleda, siis peamine koht, kus ma esiveolisel autol üle 100 kW (seegi selline suht tinglik ja pigem varuga öeldud number) võimsuse pointi näen, on maanteel möödasõitude kiiremaks muutmisel. Kas AUDISON soovib ümberehitust just selle eesmärgiga või on ta rohkem linnainimene? Heas töökorras 2.3 10V mootoriga ei jää küll linnas kellelegi jalgu. Ja noh, kui mõelda lihtsalt, et võiks praegusest rohkem olla, siis no teed valmis, on rohkem, harjud ära, mõtled uuesti, et igav, võiks jälle rohkem olla... :)

Edit: Ja nii palju lisaks veel, et kui tegu on su ainukese autoga, mida pidevalt vaja, siis arvesta sellega, et mõneks ajaks on sõitmiseks teist veel kõrvale vaja...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AUDISON
huviline



Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.10 13:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kui nüüd veel kainelt edasi arutleda, siis peamine koht, kus ma esiveolisel autol üle 100 kW (seegi selline suht tinglik ja pigem varuga öeldud number) võimsuse pointi näen, on maanteel möödasõitude kiiremaks muutmisel. Kas AUDISON soovib ümberehitust just selle eesmärgiga või on ta rohkem linnainimene? Heas töökorras 2.3 10V mootoriga ei jää küll linnas kellelegi jalgu. Ja noh, kui mõelda lihtsalt, et võiks praegusest rohkem olla, siis no teed valmis, on rohkem, harjud ära, mõtled uuesti, et igav, võiks jälle rohkem olla... :)

Edit: Ja nii palju lisaks veel, et kui tegu on su ainukese autoga, mida pidevalt vaja, siis arvesta sellega, et mõneks ajaks on sõitmiseks teist veel kõrvale vaja...


Tänud ühe mõistliku vastuse eest... huvitav täitsa lugeda. Inimene küsib kas asi on võimalik ja kui ulme see ehitus on ja lõpuks mõnitatakse mind et mul on FWD auto... kahjuks näinud nii mõndagi turboga autot... eelkõige sellepärast et töötan automehhaanikuna. KÜSIMUS SEISNESKI SELLES: Kui paljud 2.2T turbo osad saaks otse peale panna? ja ei taha mingit S-i replicat teha. Liigun nii linnas kui maanteel, eelkõige oleks möödasõidu powerit juurde vaja, tiheda liiklusega maanteel mõõdasõidul ei viitsi igakord kolmandat sisse rammida et eesolevast inimesest mööduda samalajal kui tema mulle näkku irvitab :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.08.10 13:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AUDISON
Tänud ühe mõistliku vastuse eest... huvitav täitsa lugeda. Inimene küsib kas asi on võimalik ja kui ulme see ehitus on ja lõpuks mõnitatakse mind et mul on FWD auto...

Tundub, et see FWD kripeldab sul hinges kuskil.
Keegi ei mõnitanud sind, et sul on FWD auto. Point on lihtsalt selles, et Audit saab väga edukalt ka täisveolisena ning jõu mahapaneku puhul tänavaauto juures on see kindlasti palju mõtekam, kui esiveoline.

Kogu su projekti eelarve 2.3 turbotamisel võiks olla kuskil reaalselt 70-80k.
Kolvid, kepsud, saaled, custom kolded, custom piping, custom cooler, pihustid, progeaju, progeaju seadistamine jne...

Vaadates sellele kõigele peale tekib vägisi küsimus, et miks mitte osta 40k eest S4 ja 30k eest ta täiesti maasikaks teha?

Sa küsid, kas seda on mõtet teha või see on ulme - sulle on läbi lillede öeldud, et see on ulme ja igasugune finatsiline mõte sellel täiesti puudub.
Sa aga raiud järjest oma rida edasi. Kui sa meist kõigist targem oled, siis miks sa küsid? Kui sa tahad lihtsalt hobina selle ära turbotada, siis tee seda, aga ära küsi, et "kas see on ulme" :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AUDISON
huviline



Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.10 13:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: AUDISON
Tänud ühe mõistliku vastuse eest... huvitav täitsa lugeda. Inimene küsib kas asi on võimalik ja kui ulme see ehitus on ja lõpuks mõnitatakse mind et mul on FWD auto...


Sa aga raiud järjest oma rida edasi. Kui sa meist kõigist targem oled, siis miks sa küsid? Kui sa tahad lihtsalt hobina selle ära turbotada, siis tee seda, aga ära küsi, et "kas see on ulme" :)


ei raiu ma midagi, tahtsin vastust oma küsimusele... sain :) Ma ei taha sellest autost mingit ulmerelva või mingit hüperprojekti teha.. ei ole mulle vaja seda. Tahaks seda vana mootorikäkki lihtsalt tibake paremini liikuma saada, seda ka mitte mingi rehvipõletamise vms eesmärgiga.
Ehk siis oskab keegi jagada näpunäiteid kuidas väiksema eelarvega asjast mõni hp juurde saada...momendil lihtsalt aega ja raha on sellejaoks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.08.10 13:35 Tsiteeri


Vahet pole, kas sa ehitad ulmeprojekti või mitte.
Nagunii on kõik toimingud ja summad üldjoontes samad, see ongi point, miks sulle öeldakse, et pole mõtet teha.
Progeaju pead nagunii ostma, kõiki koldeid on nagunii vaja jne...

Kõige lihtsam viis jõudu juurde saada on see auto maha müüa ja osta 2.2T asemele.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 25.08.10 20:41 Tsiteeri


Mis jutt, kraabib see turboga üherattavedu kah normaalselt :D maru palju hakkab rehve minema muidugi aga tee nii:
Kraabi oma mootor maha, saad ehk 2-3 tuhat raha, leiad soodsa pakkumise korral aan mootori täis komplektsena koos ajuga 10-15k ja oledki väga hästi töötava, kestva turbopüssimees.
Muidu üli säästuna sinna peale ehitades ise keevitad mõlemad kolded, torud, jutud, ostad turbo, kütuserõhu regulaatori kulutad 5k ikka tühja, ei sõida see õigesti ega ka kesta...
Kui peaks ikka uskumatult lihtne ja veel säästum kogu protsess olema siis kirjuta kindlasti ka meile siia mis ja kuidas.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 26.08.10 04:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kui nüüd veel kainelt edasi arutleda, siis peamine koht, kus ma esiveolisel autol üle 100 kW (seegi selline suht tinglik ja pigem varuga öeldud number) võimsuse pointi näen, on maanteel möödasõitude kiiremaks muutmisel.


Ainult 1. käiguga kohalt minnes läheb q kiiremini ära, 2. käiguga enam normaalsel teel rattad niivõrd ei kaabi ja q-l mingit eelist ei ole. Ma räägin muidugi C4 100-st, sel on esisilla pidamine mootori paigutuse tõttu ülihea, isegi 1. käiguga ei kipu eriti kaapima. Vabalt kannataks ka üle 100 KW. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 26.08.10 04:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kui nüüd veel kainelt edasi arutleda, siis peamine koht, kus ma esiveolisel autol üle 100 kW (seegi selline suht tinglik ja pigem varuga öeldud number) võimsuse pointi näen, on maanteel möödasõitude kiiremaks muutmisel.


Ainult 1. käiguga kohalt minnes läheb q kiiremini ära, 2. käiguga enam normaalsel teel rattad niivõrd ei kaabi ja q-l mingit eelist ei ole. Ma räägin muidugi C4 100-st, sel on esisilla pidamine mootori paigutuse tõttu ülihea, isegi 1. käiguga ei kipu eriti kaapima. Vabalt kannataks ka üle 100 KW. :)


:D:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 26.08.10 06:56 Tsiteeri


AUDISON: kui huvi ehitada suur, siis hangi 2,3 10v mootor, pane pukki ja hakka ehitama. Siis saad oma praeguse autoga juppide järgi käia.
Ehita kolded valmis, pane turbo külge, lahenda turbo õlitus, vähenda surveastet ja samuti tee uuele konfile vastavaks mootori raud.
Töömaht ja hind suur ja korduvalt mainitud, et tõenäoliselt tekib suur probleem töökindlusega.
Nüüd arvestades, et ei raatsi uut autot osta põhjusel, et oled välimusse ja salongi liiga palju tööd, vaeva ja raha matnud, siis odavamalt ja hulga töökindlamalt saad asja toimima kui ostad ehitamiseks 10vt (MC1 v MC2) v siis unistatud 20vt ja teed selle pukis korda. Ja siis istutad enda auto aisade vahele. Vana mootori alles jätmise mõte sellises mahus tuuningu riske arvestades jääb arusaamatuks - TÜV teikib probleeme nagunii ja ise ehitatud kompotti ei ole eriti lihtne legaalseks muuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.6% - SQL: 58.4%]