Lehekülgi: 1 2 |
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 13.08.10 06:37
|
|
|
Otsin endale parimat Audit ... (pealkiri muudetud)
Hei, hei
Mis te arvate, kui paneme paika mõned kriteeriumid, ning proovime leida parima Audi?!?
Teen seda isiklikust huvist, et siis lõpuks ka see Audi osta.
1. Praktilisuse poolelt hindan universaal keret.
2. Kalli kütuse hinna tõttu eelistan ökonoomset töölooma.
3. Üldiselt raha väärtustades, eelistan hoida hoolduskulud madalad.
4. Viimasena peaks paika panema vanuse, sest muidu saadaksid mind kõik ju poodi vähekasutatud Audit ostma. Ütleme siis 5 kuni 15 aastat vanust
näiteks?
Kui ma nüüd miskit unustasin, siis tuhat vabandust. Alati saab ju juurde
lisada, ning selleks on ju ka foorum.
Ise ole sõitnud pikalt kahe Audiga -- ´96 A4 1,8T ja ´02 A2 1,4.
Päikest!
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.10 06:45
|
|
|
NÄITEKS
Parim lahendus minuarust.
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 13.08.10 06:46
|
|
|
Mina jällegist eelistan
- mugavust
- jõulist mootorit
- nägusat disaini
- madalaid hoolduskulusid
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 13.08.10 06:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Cari
Mina jällegist eelistan
- mugavust
- jõulist mootorit
- nägusat disaini
- madalaid hoolduskulusid |
See viimane ei sobi kohe kuidagi selle teise punktiga kokku
|
|
|
serxx
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.10 07:43
|
|
|
Minu isiklik arvamus on selline, et odavaks ülalpidamiseks on vaja järgnevat:
R4 või R5 mootor. Nende hooldus on odavam ja töökindlus üldjuhul suurem kui V mootoritel.
Sobilikud mootorid võiks olla: 2.0 85kw (hea lihtne ja mitte väga janune bensukas) ja 1.9 66kw+ (suht ökonoomne ja lihtne mootor). Ka 1.8T tundub
mõistlik, kui ta ostes heas korras on.
R5 mootorite osas välistaksin mehaanilise pritsega mootorid ja võtaksin kindlasti elektroonilise pritsega variandi, tuleb pikemas perspektiivis
ilmselt odavam ja muretum. Ka R4 mootorite kohta kehtib sama, kuid nendega vist pole eriti ohtu sattuda mitte elektroonilise pritse otsa.
Veermiku osas valiksin auto, mis ei ole topeltõõtsadega. Hetkel uuematest ei teagi, kas mõni peale A3 kvalifitseerub? Sellisel juhul on sillaremont
suhteliselt odav ja lihtne.
Selleks, et suhteliselt väiksed mootorid (1.8, 2.0, 1.9) hästi liiguks, peaks auto olema ka võimalikult kerge. Kergem auto tähendab üldjuhul ka
väiksemat küttekulu. 2 tonni autot ja alla 100kw mootor ei ole just hea kombinatsioon. 1 tonn ja 100kw on päris mõnus
Kui valida autot selliste kriteeriumide põhjal, siis saaks vist sellise tulemuse:
A3 1.8T bensukas - mõnusalt nobe ja mitte väga suure küttekuluga (sõltub muidugi jala raskusest). Hooldus suht odav.
A3 1.9TDI diisel - siiski suhteliselt nobe ja suhteliselt öko. Eriti öko on veel siis, kui üritadki ökolt sõita. Hoolduskulud suht samad.
2.0 mootorit vist A3 peal polegi.
Aga siit ka kohe probleem. A3 on suht väike, enne 2000 aastat (ütlen suht umbes, päris täpselt ei tea) oli seda vist ainult kaheukselisena, 4 ukseline
variant tuli hiljem. Universaali pole üldse.
Kuid hooldus on odav ja kütet pole ka eriti palju vaja sisse kallata, eriti diisli puhul. Vaid ülalpidamiskulude poolest ilmselt üks parimaid Audisid.
Aga...
Kokkuvõtvalt võib öelda ilmselt vaid seda, mis on niigi kõigile teada: Absoluutset tõde pole olemas, iga valik on kompromiss. Ei saa head ja odavat
või kiiret ja ökonoomset, võid valida ühe või teise või mõlemad - aga mitte ühes autos.
Mulle näiteks meeldib selline auto nagu Golf 2. Väga kerge, väga nobe, väga odavad varuosad, väike küttekulu, kõik tööd saab ise ära teha. Aga eriti
mugav sellega just sõita pole - eriti pikemaid otsi.
Mulle meeldib ka minu Coupe. Kiire, võimas, nelivedu, näeb suht hea välja, pikematel otsadel suht mugav. Aga kütet võtab suht palju (võrreldes
golfiga), on raske (+500kg võrredes golfiga), on alajuhitav, pagasnik on pea olematu ja hooldus on väga-väga-väga kallis võrreldes golfiga.
Mul on ka 1.4 mootoriga Escort 96 aastast, mille kohta ei saagi muud öelda kui: mõttetu! See asi lihtsalt ei liigu. No üldse ei liigu. Sajani
kiirendab küll, kui hommikul varakult hoovõttu alustada. Kütet võtab sama palju kui Golf. No ei näe mina sellel autol mingit pointi, kui sul just
pensionäri sõidustiil pole. Võibolla pensionäri käes ta oleks vähe ökom ka. Kui auto pole öko ja samas ka edasi ei käi, on ta lihtsalt mõttetu!
Igal autol on omad head ja vead. Universaalset autot, mis kõiki vajadusi rahuldaks, pole olemas. Selleks mul ongi hoovis päris mitu autot...
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 13.08.10 07:51
|
|
|
Üsna laialivalguv teema.
Parim ei ole minuarvates ei praktilisim ega odavaim. Ferrariga betooni ei vea.
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 13.08.10 08:36
|
|
|
minu a2 ja diisel
Oma tänase A2 olen ma väga rahul. Suurepärane auto keskuses sõitmiseks ja parkimiseks. Trassil on häiriv külgtuul, kuid õnneks on meil metsa.
>> Tühimass 970kg
>> Võimsus 55kW
>> Mootor R4
>> Uksi 5 ja istekohti koos juhiga 4
>> Kütust võtab keskmiselt 6-7l
>> Aastane hooldus& remont vahemikus 5-10 tuhat
--
Eelmise auto "ämber" oligi ostes tema halb olukord, ning nii see A4 1,8T loojakarja läks ...
--
Uut autot ostma sunnib vajadus mahutada autosse peale pere veel sellega kaasnev kraam. A2 on vaid neli istekohta koos juhiga, ning mõnusalt avar
pagasi ruum.
A3 on mul ka endal mõttest läbi käinud, ning just viie ukseline.
--
Mida, aga mul pole olnud, on diisla. Ehk ma olen neid linnalegende lugenud ja ... ... kardan kas ikka on meie kliimasse see diisel kõige õigem. Talvel
on oht külmuda ja ...
Tsitaat: | Algselt postitas: serxx
Minu isiklik arvamus on selline, et odavaks ülalpidamiseks on vaja järgnevat:
R4 või R5 mootor. Nende hooldus on odavam ja töökindlus üldjuhul suurem kui V mootoritel.
Sobilikud mootorid võiks olla: 2.0 85kw (hea lihtne ja mitte väga janune bensukas) ja 1.9 66kw+ (suht ökonoomne ja lihtne mootor). Ka 1.8T tundub
mõistlik, kui ta ostes heas korras on.
R5 mootorite osas välistaksin mehaanilise pritsega mootorid ja võtaksin kindlasti elektroonilise pritsega variandi, tuleb pikemas perspektiivis
ilmselt odavam ja muretum. Ka R4 mootorite kohta kehtib sama, kuid nendega vist pole eriti ohtu sattuda mitte elektroonilise pritse otsa.
Veermiku osas valiksin auto, mis ei ole topeltõõtsadega. Hetkel uuematest ei teagi, kas mõni peale A3 kvalifitseerub? Sellisel juhul on sillaremont
suhteliselt odav ja lihtne.
Selleks, et suhteliselt väiksed mootorid (1.8, 2.0, 1.9) hästi liiguks, peaks auto olema ka võimalikult kerge. Kergem auto tähendab üldjuhul ka
väiksemat küttekulu. 2 tonni autot ja alla 100kw mootor ei ole just hea kombinatsioon. 1 tonn ja 100kw on päris mõnus
Kui valida autot selliste kriteeriumide põhjal, siis saaks vist sellise tulemuse:
A3 1.8T bensukas - mõnusalt nobe ja mitte väga suure küttekuluga (sõltub muidugi jala raskusest). Hooldus suht odav.
A3 1.9TDI diisel - siiski suhteliselt nobe ja suhteliselt öko. Eriti öko on veel siis, kui üritadki ökolt sõita. Hoolduskulud suht samad.
2.0 mootorit vist A3 peal polegi.
Aga siit ka kohe probleem. A3 on suht väike, enne 2000 aastat (ütlen suht umbes, päris täpselt ei tea) oli seda vist ainult kaheukselisena, 4 ukseline
variant tuli hiljem. Universaali pole üldse.
Kuid hooldus on odav ja kütet pole ka eriti palju vaja sisse kallata, eriti diisli puhul. Vaid ülalpidamiskulude poolest ilmselt üks parimaid Audisid.
Aga...
Kokkuvõtvalt võib öelda ilmselt vaid seda, mis on niigi kõigile teada: Absoluutset tõde pole olemas, iga valik on kompromiss. Ei saa head ja odavat
või kiiret ja ökonoomset, võid valida ühe või teise või mõlemad - aga mitte ühes autos.
Mulle näiteks meeldib selline auto nagu Golf 2. Väga kerge, väga nobe, väga odavad varuosad, väike küttekulu, kõik tööd saab ise ära teha. Aga eriti
mugav sellega just sõita pole - eriti pikemaid otsi.
Mulle meeldib ka minu Coupe. Kiire, võimas, nelivedu, näeb suht hea välja, pikematel otsadel suht mugav. Aga kütet võtab suht palju (võrreldes
golfiga), on raske (+500kg võrredes golfiga), on alajuhitav, pagasnik on pea olematu ja hooldus on väga-väga-väga kallis võrreldes golfiga.
Mul on ka 1.4 mootoriga Escort 96 aastast, mille kohta ei saagi muud öelda kui: mõttetu! See asi lihtsalt ei liigu. No üldse ei liigu. Sajani
kiirendab küll, kui hommikul varakult hoovõttu alustada. Kütet võtab sama palju kui Golf. No ei näe mina sellel autol mingit pointi, kui sul just
pensionäri sõidustiil pole. Võibolla pensionäri käes ta oleks vähe ökom ka. Kui auto pole öko ja samas ka edasi ei käi, on ta lihtsalt mõttetu!
Igal autol on omad head ja vead. Universaalset autot, mis kõiki vajadusi rahuldaks, pole olemas. Selleks mul ongi hoovis päris mitu autot... |
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 13.08.10 09:11
|
|
|
Huvitav oleks teada, kui palju või mitu korda Sa siis aastate jooksul seda A2 ümberminemise tunnet oled kogenud?
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 13.08.10 11:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Kui jutus poleks sõna "audi", siis sobiks see ideaalselt.
1. universaal
2. öko
3. kui puru läheb ostad järgmise
4. no peaaegu ilmselt pigistab ära .
PS! sorry offtopicu ees, aga võta b4 universaal r4 bensiinimootoriga, manualiga ja sõida, sest kõik mida Sa 5.a. vana audiga teeks võrduks
põhimõtteliselt selle b4 ostuhinnaga . |
Kle, ideaalne auto peaks olema ikka selline, et ei pea ennast sundima sisse istuma, vaid lähed vabatahtlikult.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 13.08.10 12:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kenkaljas
Hei, hei
Mis te arvate, kui paneme paika mõned kriteeriumid, ning proovime leida parima Audi?!?
Teen seda isiklikust huvist, et siis lõpuks ka see Audi osta.
1. Praktilisuse poolelt hindan universaal keret.
2. Kalli kütuse hinna tõttu eelistan ökonoomset töölooma.
3. Üldiselt raha väärtustades, eelistan hoida hoolduskulud madalad.
4. Viimasena peaks paika panema vanuse, sest muidu saadaksid mind kõik ju poodi vähekasutatud Audit ostma. Ütleme siis 5 kuni 15 aastat vanust
näiteks?
Kui ma nüüd miskit unustasin, siis tuhat vabandust. Alati saab ju juurde
lisada, ning selleks on ju ka foorum.
Ise ole sõitnud pikalt kahe Audiga -- ´96 A4 1,8T ja ´02 A2 1,4.
Päikest! |
Arvan, et selliste kriteerimute juures oleks parim valik ilmselt kas A6 Avant 1,9 TDI C5 kerega või siis A6 Avant 2,5 TDI C4 kerega. Hooldukuludega on
nii ja naa. Aga väikeste R4 mootoreid on kerge remontida ja odav hooldada. Näiteks 1,9 TDI 81 kw mootorisse läheb 3,6 l õli aga 2,6 V6-te ca 5 liitrit
õli.
|
|
|
serxx
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.10 12:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968Hooldukuludega on nii ja naa. Aga väikeste R4 mootoreid on kerge remontida ja odav
hooldada. Näiteks 1,9 TDI 81 kw mootorisse läheb 3,6 l õli aga 2,6 V6-te ca 5 liitrit õli. |
R4 bensu mootoreid polegi kohati mõtet remontida, neid saab aeg-ajalt alates 1000 kroonist juba kätte. Korralik õli maksab rohkem kui mootor
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 13.08.10 12:35
|
|
|
Ma pigem ennustan, et b6 vöi b7 läheb loosi, sest vaevalt mees vanemat autot tahab, kui A2 oli. Asi läheb juba mootoriga väga keerukaks.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
POZ
huviline
Registreerunud 25.10.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Superb
|
postitati 13.08.10 12:54
|
|
|
B6 kerega audi a4 avant 1.9tdi manuaal. . Peaks väga hästi nendele kriteeriumitele vastama.
On ökonoomne.
On odav üleval pidada, kui pole käest ära lastud eelmis(t)e omanik(e) poolt.
Lisaks hoiab suht hästi hinda.
Kodu ja kontorite puhastusteenused.
Autode varuosad jne.
|
|
|
|
kenkaljas
klubiliige
Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14
|
postitati 29.09.10 18:15
|
|
|
tuul
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Huvitav oleks teada, kui palju või mitu korda Sa siis aastate jooksul seda A2 ümberminemise tunnet oled kogenud? | Eks see pigem
selline tugev raputus ole. Haarad kohe roolist. Rattad jäävad ikka teele, kuid tunned kuidas kere mängib. Ma usun, et need kes igapäevaselt trassil
sõidavad oskavad rohkem kaasa rääkida. Mul endal tuleb kord kuus trassil sõita.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 29.09.10 18:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kenkaljas
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Huvitav oleks teada, kui palju või mitu korda Sa siis aastate jooksul seda A2 ümberminemise tunnet oled kogenud? | Eks see pigem
selline tugev raputus ole. Haarad kohe roolist. Rattad jäävad ikka teele, kuid tunned kuidas kere mängib. Ma usun, et need kes igapäevaselt trassil
sõidavad oskavad rohkem kaasa rääkida. Mul endal tuleb kord kuus trassil sõita. |
Siis tuleb lihtsalt aeglasemalt sõita kui auto teel ei püsi... nii 70ga.
|
|
|
hamlet
huviline
Registreerunud 29.03.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.10 18:35
|
|
|
Keegi Soome audiklubi foorumis kirjutas, et kui nelivedu ei vaja siis võib juba Audi sugulase VW võtta.
Minu arust päris arukas mõte.
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 29.09.10 18:36
|
|
|
100
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 29.09.10 21:00
|
|
|
Isiklikult arvan, et "parim" on väga lai mõiste ja just selles mõttes, et nii palju kui on inimesi foorumis, on ka kõigil erinev eelistus ja ootus
auto mugavusest ja varustusest. Kes hindab praktilisust, kes mugavust, kes ruumikust või kes lihtsalt kiiret ja välimuselt soliidset autot.
Küll aga oleks selle määrajaks esikohtadel just kütusekulu, ruumikus ja mugavus. Aga nagu me teame, on igal mudelil oma tüüpvead, head ja vead.
Kokkuvõttes üsna keeruline üldse välja selgitada, milline Audi oleks parim ja milline halvim. Eks igaüks ole omapärane ja visa erinevas situatsioonis.
Kuid jah, sõiduautole treilerit eriti taha ei pane, küll aga ei köhi Q7 selle koormuse peale kindlasti.
Arvan, et eks siin kehtibki see seaduspärasus: See milliseks otstarbeks autot vaja, selle järgi ta ka valitakse. ( Muidugi vaadatakse ka
hinnaklassi)
Ise oman hetkel 90 B3 Quattrot ja ei saa küll nuriseda. Väike on ta küll, kuid kuhu ma suure laevaga hetkel ka trügiks, kui autos peale mu enda suurt
kedagi ei istu. Suuski saab ka vedada, juhuks kui talv ajab sporti tegema, nelikvedu toimib ja kinni jäämise korral tuisuhanges on difri lukusti, puid
ma temaga ei vea, seega ruumikus ja kandevõime pole just eriti oluline. Põhiliselt liiklusvahend liikumaks punkti A punkti B. Ja kui sõidustiil on
rahulik, siis ei röövi ta just kõige koletumal moel ka kallihinnalist vajaminevat eluvedelikku.
Ja olgem ausad, elulõpuni me ühe autoga sõita ei suuda, kuid kui suudame ta korras hoida, siis ongi ta parimast parim, sest täidab meie ootused ja
vastab meie vajadustele.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 30.09.10 09:48
|
|
|
Kui paugust uuema auto peaks ostma, siis ilmselt ise võtaks al 2002 avant a4 1.9 tdi automaadi. On öko, TEOREETILISELT ei tohiks väga laguneda ja
veidi on ruumi kah. Bensukas 2.0 oleks ka mingi variant, palju neid süütepoole ikka läheb. Kui aga quattrot vaja, siis on üsna kellad. Leiaks kuskilt
äkki 2,5 tdi 2003 aasta lõpust või edasi (parandatud nukkvõlliveaga), kah aut ja avant. V-mootoriga bensukad on minu jaoks edaspidi 100% välistatud
(mitte et praegune oleks end halvasti üleval pidanud, sugugi mitte, lihtsalt ettevaatusest ja hooldusest tulenevalt).
Omal oleks veel valikus accord sedaan aut 2.0 bensukas, al 2003 kerega ja subaru legacy universaal automaat 2.0 bensukas samuti. Nagu näha, siis kõik
automaadid, see on esimene nõue. Manuaal on neegrikast, eriti kui 90% sõitu toimub linnas. Ja üldse ei ütle, et audi järgmiseks tuleb kindlasti.
Ainult et nelivedu tahaks küll kangesti.
Mis Passatisse puutub, siis see näeb välja nagu skoda või "mendiauto"
. Ehk big no-no. Golfid on seest suht rõvedad ja alla selle kere niikuinii ei ostaks, mis tuli vist 2004 aga ta on ikkagi liiga väike auto, isegi kui
muidu meeldiks. Audi on ilus auto suht, nii seest kui väljast Kuna ma aga
järgmise auto ostan samamoodi 5ks aastaks vähemalt ja ei plaani mingeid roimasid ostu-müügi lepinguga vahetada kord 2 kuu tagant, siis ma kaalun suht
põhjalikult. Leppisin kokku endaga, et järgmise sügiseni kulgen kenasti praegusega, pole tal häda midagi. Korralik b5 on igakell mugavuselt ja
heliisolatsioonilt kasvõi üle igasugusest keskmisest uuemast perekuudist, a la mazda 3 (mis on muidu üsna okei auto, kui suurusest piisab, neil ju
ketiga mootorid minuteada = odav hooldus).
EDIT: Ahsoo jah, ootan seda ka et auto maksaks alla 100k või tiba peale, nii et kui liisiks siis osa viskaks sullis müüjale ja panka jääks hinnaks 99.
Ei taha täis-kaskot teha. Ja üle 150k PÕHIMÕTTELISELT auto eest ei maksaks. Pole kõige rotim mees aga maailmas on palju muid asju, mida rahaga teha.
Suur vahe on, kas maksad kuus 1500 või 3000.
|
|
|
Riskantne
huviline
Registreerunud 05.08.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.11 07:59
|
|
|
Kas keegi oskaks välja tuua audi a6 2,5 tdi (132kw) 2001 plussid ja miinused?
|
|
|
rain290
huviline
Registreerunud 26.01.08
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 07.08.11 08:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Riskantne
Kas keegi oskaks välja tuua audi a6 2,5 tdi (132kw) 2001 plussid ja miinused? |
Selle küsimuse esitasid sa esmalt siin.
Selles teemas, kuhu ma sind juhatasin, küsisid sa ilma seda lugemata sama küsimuse.
Seal öeldakse sulle sedasama, et loe teemat:
Tsitaat: | Algselt postitas: sierra
siin teemas on juba selle moto miinused välja toodud, pole siin enam midagi komenteerida. Aga kui raha palju siis why not.
132kwstel näeb hooldus ikkagi 240k nukkade vahetust, alates 2003a. hakkati töökindlamaid nukkadega mootoreid pakkuma. |
Selle asemel, et seda teemat siiski lugeda, postitad sa sama küsimuse mõnesse random teemasse uuesti.
Pea on vett täis või?
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|