Lehekülgi: 1 2 3 4 |
coollaager
huviline
Registreerunud 11.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.09 19:33
|
|
|
Competition müügis
Tervist, ise Audi asjanduses suht roheline veel, sedaenam quattro poolepealt. jäi silma üks Competition oskab keegi midagi
pajatada sellest liikurist ja üldiselt quattrotest. head ja halvad küljed, mida silmaspidada vaatamaminnes jne. Tänud ette
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 13.10.09 19:40
|
|
|
Quattro kohta saad uurida vastavast rubriigist.
Piltidel igati sile masin.
Huvi korral lase teha pädevas kohas kontroll ja saad oma uudishimu rahuldatud.
Tundub, et hooldatud/hoitud söiduk ja minu arust hea lisana küljes ka veel veokonks.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
coollaager
huviline
Registreerunud 11.10.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.09 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: coollaager
ma üldiselt ilma konksuta autot ei vaatagi sist tihti vaja igasugu kraami vedada suht kauge nagu vaatama minna tõrvast lootsin, et ehk keegi siinsetest teab auto tausta v on käinud kohapeal kaemas
|
Ma üldiselt ilma konksuta autot ei vaatagi, sest tihti vaja igasugu kraami vedada. Suht kauge nagu vaatama minna Tõrvast lootsin, et ehk keegi siinsetest teab auto tausta või on käinud kohapeal kaemas.
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.09 21:03
|
|
|
Paar pisiasja viitavad sellele, et tõenäoliselt on tegemist kõige esimese Competitioniga Eestimaa pinnal. Kas see on tõesti nii, on lihtne kindlaks
teha. Toodud oli 95.a ja esimeseks omanikuks (95-96.a) minu isa. Kui keegi vaatama läheb, võtke mind kindlasti kaasa, päris huvitav oleks vaadata, mis
tast saanud on.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.09 11:40
|
|
|
Competitioni eripärasid on nii mitmeidki. Esiteks on neid toodetud ainult 2500 ja miks see nii on, seda saad ka siit foorumist otsida.
Isiklikust kogemusest lisan veel, et antud ajajärgust on see parima juhitavusega Audi. Auto on tehtud parajalt sportlik, et sellega kannataks ka
tänavatel liigelda, kuid suurimaks puuduseks on auto iseloomule mittevastav mootor(liiga nõrguke) ja parajalt suur müratase(nii mootorimüra, teemüra
kui ka muud välised helid). Iselotasioon ongi suhteliselt olematu sel autol.
Quattro kohta üldiselt saab öelda, et nelivedu kas töötab või ei tööta. Enamasti ei ole veosüsteemiga probleeme ühelgi quattrol. Otsul kontrolli
kolkse ja pikkasid lõtke ülekandes. Ülejäänud puksindused ei ole suurt erilist midagi, sest see on kuluosa ju.
Compi puhul on muidugi ka näiteks amordid ja muu kallimad võrreldes tavalise B4 quattroga. Sama lugu ka spoilerite ja esituledega.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 17.10.09 15:20
|
|
|
Võrreldes tavalise b4-ga, mis seal sillaosas erinevat on?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 17.10.09 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Võrreldes tavalise b4-ga, mis seal sillaosas erinevat on? |
Minu kogemuste põhjal on tegu tavalise quattroga sillaosade poolest! Esisild on sama mis esiveoliselgi.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.09 08:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Võrreldes tavalise b4-ga, mis seal sillaosas erinevat on? |
Minu kogemuste põhjal on tegu tavalise quattroga sillaosade poolest! Esisild on sama mis esiveoliselgi. |
Vedrustus on teine võrreldes tava B4-ga.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 19.10.09 10:16
|
|
|
Sellisel juhul on vahe vaid vedrus sest püstak oli täpselt sama.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.09 11:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Sellisel juhul on vahe vaid vedrus sest püstak oli täpselt sama. |
Just, püstak sama, kuid vedru ja amort on teised.
|
|
|
|
pets00
huviline
Registreerunud 24.04.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.09 13:23
|
|
|
Competition on ikka suht janune. Mul on keskmine kuttekulu 11.6 l.
50% linnas ja 50 %maal
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.09 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pets00
Competition on ikka suht janune. Mul on keskmine kuttekulu 11.6 l.
50% linnas ja 50 %maal |
Vot see on ka asi, mida ma ei ole suutnud selgeks saada Vähe jõudu, palju
müra ja suur kütusekulu! Samas pööretel liigub jällegi väga särtsakalt, kuid ikkagi mitte auto muudele omadustele vastavalt.
|
|
|
|
Kenwood
huviline
Registreerunud 03.03.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8 ; MB
|
postitati 30.10.09 14:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pprz
Paar pisiasja viitavad sellele, et tõenäoliselt on tegemist kõige esimese Competitioniga Eestimaa pinnal. Kas see on tõesti nii, on lihtne kindlaks
teha. Toodud oli 95.a ja esimeseks omanikuks (95-96.a) minu isa. Kui keegi vaatama läheb, võtke mind kindlasti kaasa, päris huvitav oleks vaadata, mis
tast saanud on. |
Tehnilises passis on esamane registeerimine EV-s 2004.a, nii et pea sinu jutt väga paika.
Samas, head kokka tunneb sellest, et pann on tahmane.
|
|
|
|
zack
|
postitati 30.10.09 20:42
|
|
|
Yep, see nüüd mu sõbra competition ning ta ütles ka, et passis '94 aastal toodud Eestisse.
Sai siis täna tema masinat silmatud kah: nii palju kui ta rääkis, lasi ta ära teha mootoriõli ja -rihmavahetuse ning vist saaled ka. Lambda sai ka
vahetatud.
Muidu okei pill, lihtsalt tahab natuke iluravi saada. (uksel nüüd mingi kerge mõlk ja natuke siit-sealt värvi maas)
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.10.09 14:48
|
|
|
Otsustage nüüd ära, kas 2004. või 1994. Sõbrasõbrad 
Edit: siis on vale masin tõesti. Kuhu see 100MBM ära kadus nüüd 
|
|
|
|
zack
|
postitati 31.10.09 14:50
|
|
|
Oih, my bad...tegelt 2004 jah. 
|
|
|
audicompetition
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Pärnu/Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Competition
|
postitati 02.11.09 10:46
|
|
|
See auto on 94a väljalase ja eestis esimene reg. 2004 ja muide see mõlk pole minu süü, see on öösel tehtud, sest ühe landcruiseri üksed käivad liiga
laia kaarega lahti. Mees kellelt ma selle ostsin väitis et ta on esimine omanik eestis ja päris isa moodi ta ka välja ei näinud aga ei teagi siis
kelle jutt see õige on.
|
|
|
TomTT
huviline
Registreerunud 19.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.12.09 19:18
|
|
|
Selline küsimus et milles vöib asi olla kui põõretel 2800 tekib äkki suur müra ja põõretel 3000 kaob ära?
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 11.12.09 19:31
|
|
|
Väljalase lekib.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.09 13:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TomTT
Selline küsimus et milles vöib asi olla kui põõretel 2800 tekib äkki suur müra ja põõretel 3000 kaob ära? |
Ehk kirjeldad veidi lähemalt oma muret? Põhjuseid võib olla mitmeid ja hea on olukorrale läheneda võimalikult palju teades 
|
|
|
|
TomTT
huviline
Registreerunud 19.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.12.09 17:09
|
|
|
Ega siin polegi väga midagi rääkida...algul tundus et ainult 95 km\h söites tekib,söber arvas et talverehvidest ehk...aga hiljem panin tähele et iga
käiguga hakkab täpselt 2800 pöördega ja lõppeb 3000...ise ei kujuta küll ette mis olla vöib?
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.09 11:59
|
|
|
Njaa... katalüsaator on sul alles veel? Väljalaset ei ole ümber ehitatud?
|
|
|
|
TomTT
huviline
Registreerunud 19.07.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.09 12:39
|
|
|
Alles ikka, ei ole ümber ehitatud.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.09 12:47
|
|
|
Kui te juba selle teema uuesti päevakorrale tõite, siis ütlen ka paar sõna. Mina isiklikult ei saa aru, miks Competition mudelit kummardatakse.
Tegemist on ju tavalise alajuhitava Audiga, mille aiste vahele on lärmakas 16v pandud. Iga kell eelistaksin 2.3 10v-d, võimsamatest rääkimata. Millegi
erilise omamist lihtsalt sellepärast, et sellele edev silt külge pandud on, on ka ju totter.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
madu
huviline
Registreerunud 31.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D4
|
postitati 13.12.09 13:06
|
|
|
Noh Maku, sa ehk teed nüüd Compu meestele vähe liiga...esiteks valib igaüks autot oma võimaluste piires ju. Ja neid edevaid silte on Audi
mudelivalikus ilmselt veel. Comput kummardavad ilmselt just seepärast, et ta on tehasest tulnud vähe teistsuguse välimusega. Mõnele piisab ka lihtsalt
sellest, mitte ainult suurest kw-de arvust.
peace
Madu
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 4 |