Lehekülgi: 1 2 |
iiex
huviline
Registreerunud 12.04.05
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
Auto: Compu
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 19.09.09 13:34
|
|
|
Hüdrotõukurid klõbisevad?
Enda C4 peal see mootor. Ei kurda mineku üle. Lärmi teeb ka alles üle 4000 pöörde, mida linnas ikka juhtub.
Kuna pöörded 90Km/h päris kõrgel, siis ei ole vaja 5käigult alla vahetada möödasõiduks.
Küttekulu on ka meeldivalt paigas:
70/30% maanteel/asulas keskmine 8L/100Km
|
|
|
iiex
huviline
Registreerunud 12.04.05
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
Auto: Compu
|
postitati 19.09.09 13:43
|
|
|
Forsist arvati ka tõukureid, eriti kui külmalt käivitades klapid paar sekundit ikka kõva tiksu teevad, nagu käiks täitsa kuivalt. Vahetamise koha
pealt öeldi palju õnne ja ei hakand isegi hinda küsima. Nüüd muidugi huvitaks.
Mina sõidan ilusti.Ausõna...
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 19.09.09 13:44
|
|
|
On ikka rohtu sellele. 2.0 85kw Või siis pigimatitad auto ära. Enda eelmine, 2.3 dohc, oli samamoodi lärmakas. Aga ei pidanud seda üldse
halvaks.
Kivitare
|
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 19.09.09 14:17
|
|
|
Hüdrotõukurid 16tk umbes 1300 kr. Forsi hinda ei oska öelda.
Ise vahetad ära. Keeruline ei ole. Hammasrihma märgid paika, et hiljem kokku ka saaks.
Klapikambrikaane tihendi võiksid ka uue osta 160/320kr(erinev tootja).
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.09 15:08
|
|
|
Millal õli viimati vahetatud on?
|
|
|
Vahur102
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi
|
postitati 19.09.09 15:47
|
|
|
Teadjad mehed räägivad et müraisolatsiooniga olla koonerdatud compi puhul.
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 19.09.09 19:07
|
|
|
Mul on ka sellise mootoriga auto. Ei ütleks, et ta kohapeal lärmakam on teistest Audi bensukatest, klõginaid jms küll ei ole. Lärmakus tuleb esile
sõidu ajal - isegi vaiksel kiirendamisel, käigud tunduvad ka selle tõttu kuidagi lühikesed või ongi lühikesed...Ning sõites sileda asfaldi peal, on ka
mootori müra ikka päris kõva. Avant mul muideks.
hunt_1 - kuidas see kulu sul nii väike on? Mul tuleb ikka 10 ringis - vahel 9,5, vahel 10,5. Mul on palju metsasõitu ja käruga ka vahel, aga isegi
maanteel alla 9 eriti ei saa..kas siis quattro nõuab 2 liitrit juurde?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 19.09.09 19:30
|
|
|
Venna A6 avant aastast 96`sama mootoriga ja käib küll väga vaikselt. Aga kui bensukulust rääkida siis vahel võttis ca 15 sajale Pika jamamise peale sai vahetatud pihustid ja bensupump. Nüüd arvestatud
bensiini kulu keskmine 7,5 ümmarguselt. Minuarust see mootor tahab head õli siis käib kui kell ja kui eelnevate omanike poolt on sellega koonerdatud
siis on jamad kaelas.
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 19.09.09 19:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real1
hunt_1 - kuidas see kulu sul nii väike on? |
Selline ta tuleb, kui ühe tankla konkreetse püstoli plõksust järgmise plõksuni tehtu kokku arvutada.
Favora 98-ga sõidan ja suvel sai Võru-Tallinn-Pärnu-Võru reis tehtud, siis tuli 7,2L/100Km.
Mina sõidan täpselt märgi järgi, ainult möödasõidud lähevad 130km/h peale, sest ei meeldi venitada möödasõiduga.
Autoks 94a sedaan kerega 100.
|
|
|
iiex
huviline
Registreerunud 12.04.05
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
Auto: Compu
|
postitati 19.09.09 19:45
|
|
|
Mnjahh..
Kujutasin tõukurite komplekti hinda tunduvalt suuremaks. Mulle lihtsalt ei meeldi see esimesed 2 sekundit külma käivitusega-klapid täitsa kuiva
häälega. Ja talvel kindlasti veel hullem.
Ja õlivahetus oli 1000 kilti tagasi..ja enne seda u.1000 kilti-viskas klapikambri kaane vahelt õlid kõik sülle.
Mina sõidan ilusti.Ausõna...
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 19.09.09 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Mulle lihtsalt ei meeldi see esimesed 2 sekundit külma käivitusega-klapid täitsa kuiva häälega. Ja talvel kindlasti veel
hullem.
| See 2 sekundit pole hullu
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.09 21:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: iiex
Kujutasin tõukurite komplekti hinda tunduvalt suuremaks. Mulle lihtsalt ei meeldi see esimesed 2 sekundit külma käivitusega-klapid täitsa kuiva
häälega. Ja talvel kindlasti veel hullem.
Ja õlivahetus oli 1000 kilti tagasi..ja enne seda u.1000 kilti-viskas klapikambri kaane vahelt õlid kõik sülle. |
Soovitan õlile sekka valada X1R nimelist toodet, mul eelmine masin (2,3 98KW) tegi samamoodi külmalt sellist klõbinat, et kole kohe, samuti peale
korralikult peeneks laskmist. Peale X1Ri sisse valamist kadusid need probleemid suht koheselt
Siinkohal lisan juurde, et tõesti ükski õli ei tee sul mootorit korda kui ajad kulunud on, kuid vahest on võimalus pääseda oluliselt lihtsamate
vahendite kui ka odavama hinnaga.
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 19.09.09 21:58
|
|
|
No esimesed sekundid tõukurite häält kuulda pole midagi imelikku. Esimeste arvestatavate tõukurite hind oleks alles alates u.105 eeki tk Forsist (Swag
pakendab, tõukuril Ina kiri). Võrreldes tavalise ühe nukaga mootoriga pole muud vahet kui ainult teine nukkvõll ja topelt arv tõukureid ja kett mis
nukkasid veab.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 20.09.09 05:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
No esimesed sekundid tõukurite häält kuulda pole midagi imelikku. Esimeste arvestatavate tõukurite hind oleks alles alates u.105 eeki tk Forsist (Swag
pakendab, tõukuril Ina kiri). Võrreldes tavalise ühe nukaga mootoriga pole muud vahet kui ainult teine nukkvõll ja topelt arv tõukureid ja kett mis
nukkasid veab. |
Ina tõukurid on kergemad ka kui originaalid.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 21.09.09 08:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: iiex
Kujutasin tõukurite komplekti hinda tunduvalt suuremaks. Mulle lihtsalt ei meeldi see esimesed 2 sekundit külma käivitusega-klapid täitsa kuiva
häälega. Ja talvel kindlasti veel hullem.
Ja õlivahetus oli 1000 kilti tagasi..ja enne seda u.1000 kilti-viskas klapikambri kaane vahelt õlid kõik sülle. |
Soovitan õlile sekka valada X1R nimelist toodet, mul eelmine masin (2,3 98KW) tegi samamoodi külmalt sellist klõbinat, et kole kohe, samuti peale
korralikult peeneks laskmist. Peale X1Ri sisse valamist kadusid need probleemid suht koheselt
Siinkohal lisan juurde, et tõesti ükski õli ei tee sul mootorit korda kui ajad kulunud on, kuid vahest on võimalus pääseda oluliselt lihtsamate
vahendite kui ka odavama hinnaga. |
Korralikule õlile(nt Mobil-1) ei ole kül soovitatav mingit lisandid juurde valada! Kõik vajalikud lisandid on juba õli sees!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 21.09.09 09:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Korralikule õlile(nt Mobil-1) ei ole kül soovitatav mingit lisandid juurde valada! Kõik vajalikud lisandid on juba õli sees! |
See on küll juba eraldi teema, aga ma pole küll kuulnud, et Mobil oma õlidesse X1R'i segaks. Muud lisandid on seal pigem peseva ja omadusi säilitada
aitava toimega.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 21.09.09 11:31
|
|
|
Tere,
Minul jäi mootor vaiksemaks peale viimast suurt remonti, kui pea Windorfis tegemises oli ja Tiit kõik klappide juhtpuksid tehase ettenähtud
tolerantsist veelgi tihedamaks vahetas. Ilmselt tolgendasid väjlalaske klapid külgsuunas omajagu ja tekitasid heli.
Aga siiski on seal veel kaks "kõlakoda", mis igasugu "tikse" omakorda võimendavad. Nendeks on sisselaske kollektor - jookseb ilusasti üle mootori
ja alumiiniiumist kuumuse kaitse kilp väljalaske kollektori peal. Idee poolest, kui need katta mingi paksema ja kuumust kannatava värviga, võiks mingi
effekt tekkida.
See sisselakse kollektor on eraldi seisvana nagu helihark, kui teda näiteks kruvikaga toksata.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 22.09.09 06:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: Rain573
Korralikule õlile(nt Mobil-1) ei ole kül soovitatav mingit lisandid juurde valada! Kõik vajalikud lisandid on juba õli sees! |
See on küll juba eraldi teema, aga ma pole küll kuulnud, et Mobil oma õlidesse X1R'i segaks. Muud lisandid on seal pigem peseva ja omadusi säilitada
aitava toimega. |
See on eraldi teema jah. Täiesti loogiline, et ükski õlitootja ei lisa oma õlidesse X1R'i või Xado´t või krt teab veel mida! Endal täiesti puutub
kokkupuude selliste asjadega ja ei ole erilist usku ka nendesse. Minuarust on need kõik sama kahtlased nagu näiteks Smoke treatment või Ocaten booster
või mis iganes. Kui kasutada odavama klassi õli siis saan ma sellest lisamisest võibolla isegi aru. Aga kui kasutada korraliku õli siis pole
absoluutselt vajadust sinna sisse midagi lisada. Rääkisin ühe õlide maaletoojaga kunagi ja ta tegi mulle need asjad selgeks.
See on teema mille üle võib vaidlema jäädagi
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 22.09.09 10:31
|
|
|
Mina olen seisukohal et kui miski klõbiseb juba ja remont on vältimatu, siis heaküll, võib mingit kiidetud möksi sisse kallata. Aga jumalapärast ei
tegeleks ma elusees mingi ennetamisega. Korralik õli on korralik õli ja sinna pole midagi lisaks vaja. Ma ei julgeks ka segada mingeid erinevaid
vedelikke korraliku mootori puhul.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.09 11:16
|
|
|
ACE Compi küljes on tõesti märgatavalt valjem kui muudel juhtudel! Kui keegi ei usu, siis proovi erinevad (kere)mudelid läbi ja saad aru. Sama asi on
ka sõidu ajal - Comp on tuntavalt valjem igast rehvi- ja teemürade suhtes.
|
|
|
|
iiex
huviline
Registreerunud 12.04.05
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
Auto: Compu
|
postitati 23.09.09 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
ACE Compi küljes on tõesti märgatavalt valjem kui muudel juhtudel! Kui keegi ei usu, siis proovi erinevad (kere)mudelid läbi ja saad aru. Sama asi on
ka sõidu ajal - Comp on tuntavalt valjem igast rehvi- ja teemürade suhtes. |
See on ka muuseas sulatõsi.
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 24.09.09 06:20
|
|
|
Kas competition i ja tavalise b4 mingit kaaluvahet ka siis on? Palju passi märgitud on?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.09.09 06:25
|
|
|
2.8q tühimass on 1430 kg. Comp on vast mootori osas pisut kergem.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |