Lehekülgi: 1 2 3 |
Kraabits
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Avant 2.6
|
postitati 11.08.09 15:21
|
|
|
Audi 80 Avant 2.6 - 1993 - Kraabits
Sai ka nüüd lõpuks täiesti enda auto ära ostetud.
Audi 80 Avant 2.6 1993 a.
Autol all suverehvid (plekkvelgedel) ja mustad ilukilbid - täiesti sobiv kooslus.
lisadest : kliima (juhtnupud vajavad tähelepanu, käivad raskelt) 2x elektriaknad, 2x istmesoojendused (juhi oma vajab ka tähelepanu, võimalik, et juhe
või miskit lahti), elektrilised aknad, toonring
Autol puudub küll taga ustes kõlarikohad, st üldse originaalkohad tagakõlaritele, eelmine omanik on ise vedanud juhtmed ja ajutiselt paigaldanud sinna
keskusekõlarid.
autole eelmise omaniku poolt tehtud keemiline pesu seest.
Üleeelmine omanik olla hoolas olnud ja hooldusi eeskujulikult teinud. Eestis aastast 2004 ja sellest ajast peale alles ülevaatuse paberid ja ka
varasemad service tõestused. seega võib eeldada, et läbisõit on õige, kuna kõik justkui klapib.
Eelmise omaniku poolt hiljuti vahetatud bensiinipump ja lastud üle nahatada rool ja käigukangi nupp - korralik töö, ei ühtegi halba sõna.
Nüüd täna ülevaatusele minnes ilmnesid paar probleemi, ilmselgelt olid ka need mõneti pastakast imetud probleemid, kuna paistis, et vana tahtis
lihtsalt ärtust ära teha nähes autot, vahtralehte ja mind.
ntks : esituled näitavad liiga kõrgele (OV) - selle reguleerimine paari minuti töö, samas on ka ju tulede regulaator salongis
seisupiduri vähene tõhusus (OV) - juhipoolne käsipiduri tross oli kinni, selle probleemi likvideerimiseks läks 5 minutit, mutrivõti ja roostesurma
mootor lekib õli (OV) - tagantotsast kuskilt lekib õli jah, aga tuleks ka mainida, et papi tuuritas vähemalt 10minti jutti, et oma näite saada, seega
ime ka, et välja immitsenud õli kollektori peale tilkus ja õlikärsaka üles lõi - pesin mootori puhtaks ja kordusülevaatusele minnes peaks ka see
korras olema.
ja peamine probleem - heitgaasid (OV) - kõik muu korras, kuid tuuritamisel sai ta CH mõõduks 120, kuigi lubatud on 100. isiklikult leian, et see on
tal poolenisti välja võlutud number endal tuuritamisega, aga võib ka tõesti olla, et ei toimu korraliku põlemist või miskit. Seega kui keegi
oskab nõu anda, siis palun abi
ülejäänud auto heas korras, mõnigaid iluvigu leiab, aga niivanal autol on see ka loogiline. peaks ka mainima, et veermik on heas korras, ühtegi
probleemi seal ei esinenud.
Plaanis teha ? - saada ülevaatus tehtud, kerged iluparandused, mootor võimalikult heasse korda. Õli-rihma vahetus tuleb ka nagunii teha.
eelmise omaniku müügikuulutus
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 11.08.09 16:35
|
|
|
Kui papi tuuritas Sul heitgaase mõõtes, siis vastupidi - üritas neid normi saada
|
|
|
h6bekuul
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal
Auto: auto
|
postitati 01.09.09 11:58
|
|
|
Nojah...eks ta ole...gaasid, tuled ja õlileke peaksid ikka korras olema. Nenega otseselt kotid teisi liiklejaid. Kässarist vast savi . Tulede pink neil reeglina olemas ja kruvikas kätte ning õigele kõrgusele. Kui
lambda ja kat korras on ning summuti ei leki terves ulatuses, peaksid gaasid jääma lubatud piiridesse. Paremale tulemusele aitab kaasa hõõguv
kat...ehk siis suht suurete pööretega sõida punkti.
|
|
|
|
jokker
huviline
Registreerunud 10.07.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 '96 ABK
|
postitati 01.09.09 14:10
|
|
|
Kui õli kolle peale läks, sisi vast lekkiv klapikambrikaanetihend. HC pidavat kõrgeks minema, kui õli sattub põlemiskambrisse(klapisääretihendid,
õlirõngad). Kui hommikul esimesel käivitusel paneb sinisepahvaka välja, siis vast klapisääretihendid.
joyrider
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 02.09.09 04:34
|
|
|
Njah, papid norivad jah jõledalt, samas kui teine papi kõrval selline lahe on, siis saab läbi ikka pisivigadega
Autot ostma minnes läksid sa ju kah väga heas korras ja regulaarselt hooldatud masinat ostma, aga näe mis välja kukkus...
|
|
|
|
Kraabits
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Avant 2.6
|
postitati 02.09.09 04:40
|
|
|
No sellepeale ma väga ei panustanudki, et 16 aastat vana auto sellise hinna eest tiptop korras oleks.
|
|
|
h6bekuul
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal
Auto: auto
|
postitati 02.09.09 06:14
|
|
|
See on näiteks põjuseks, miks mina ostan autot, mitte aastanumbrit, nagu enamus eestlasi
Nii, et kui panustasid sellele, siis ei jäägi nüüd muud üle, kui leida lisapapp ja auto korda teha. Muide neid vanasid on mõtet süüdistada, kui nad
norivad su apteegi või tõkiskinga kallal. Kui ikka gaasid on mööda, siis tee või tina analüsaator jäädvustab selle ja seda saab hiljem kontrollida.
Miks peaksid nemad selle riski oma kaela võtma, et lasid mittekorras auto läbi? Kui muidugi kõvasti pappi viskad, siis nad leiavad korras auto ning
tekitavad õiged näidud arvutisse
vanasti vähemalt käis nii.
|
|
|
|
HTafka
huviline
Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.09.09 09:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: h6bekuul
See on näiteks põjuseks, miks mina ostan autot, mitte aastanumbrit, nagu enamus eestlasi
Nii, et kui panustasid sellele, siis ei jäägi nüüd muud üle, kui leida lisapapp ja auto korda teha. Muide neid vanasid on mõtet süüdistada, kui nad
norivad su apteegi või tõkiskinga kallal. Kui ikka gaasid on mööda, siis tee või tina analüsaator jäädvustab selle ja seda saab hiljem kontrollida.
Miks peaksid nemad selle riski oma kaela võtma, et lasid mittekorras auto läbi? Kui muidugi kõvasti pappi viskad, siis nad leiavad korras auto ning
tekitavad õiged näidud arvutisse
vanasti vähemalt käis nii. |
Miks nad peaksid sellise auto läbi laskma, millel apteek või tulekustuti puudub? Samamoodi risk nende kaela. Tõkiskingad on jah savi, tegelikult võib
kasutada puuhalgusi ka tõkiskingadena.
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
Kraabits
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Avant 2.6
|
postitati 02.09.09 15:23
|
|
|
huvitav see, et selle auto ülevaatuse puhul ei hoolind keegi ei tõkiskingadest, ohukolmnurgast, tulekustutist jms asjadest
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 02.09.09 18:44
|
|
|
Viimati kui vaadatud sai, siis ei pidanud olema E-tähist kingal vaid rehvile vastavas mõõdus tõkisking. Endal mingid 18 krooni maksvad plastmas
jurakad autopoest ostetud ja ei loe ma sealt mingit E tähte välja.
|
|
|
|
Kraabits
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Avant 2.6
|
postitati 02.09.09 19:42
|
|
|
Nii, selgus ka heitgaaside paigast olemise põhjus. Probleem nr. 1 on see, et kuskil sumbutajas on väike auk ja nr. 2 on see, et üks kattidest on
tühjaks löödud.
Õlilekke koha pealt pakuti plokikaane tihend või siis "äkki" otsatihend. Oskab keegi kommenteerida äkki seda? mis neist loogilisem ?
|
|
|
cobra113
huviline
Registreerunud 20.11.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 2,6 avant quattro
|
postitati 02.09.09 20:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kraabits
Õlilekke koha pealt pakuti plokikaane tihend või siis "äkki" otsatihend. Oskab keegi kommenteerida äkki seda? mis neist loogilisem ?
|
Vot, mis loogilisem, ei oska öelda. Aga minul oli nii, et ka lekkis, ja ikka mõnusalt. Uurimisel selgus et imbuks nagu ülevalt poolt, klapikambrikaane
vahelt. Saigi siis poes käidud ja uued tihendid võetud. Lahtivõtmisel oli kõik selge, tihendid olid plastmassistunud ja katki. Peale vahetust lekkeid
polnud. Ei oska öelda kas sul piirdub sama asjaga, või lekib sul siiski mingi muu tihend seal. Pead ise selle välja selgitama.
Edu.
|
|
|
Kraabits
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Avant 2.6
|
postitati 04.09.09 23:13
|
|
|
Nii, selgus, et üks kattidest pole mitte ainult tühjaks löödud, vaid keegi idioot on üritanud ise katalüsaatorit teha. Terve katt oli paksult täis
topitud traat võrgust küürimiskäsnu vms. Sai siis katt täiesti tühjaks löödud, hingab mootor paremini ja hääled on ka tiba mehisemad muidugi tossab tsipa rohkem nüüd..aga noh, see on vist loogiline kuna ühte
katti pmst ei eksisteerigi ?
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 04.09.09 23:37
|
|
|
Mul ilma kattidetta tossas 2.6V6 ainult külmaga, soojalajal polnud nagu suurt suitsemist märgata. See toss oli ka selline valge auru laadne.
Kui uued katid sai alla pandud, siis külma ilmaga tossamine ei muutnud(sest see oli tõenäoliselt kondentsvesi, mis aurustus). Küll kadus see kumisev
jorin ära, hääled muutusid palju meeldivamaks.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Kraabits
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Avant 2.6
|
postitati 05.09.09 07:56
|
|
|
see toss on tõesti nn sellise valge auru laadne. Ja no ega ma plaaningi selle tühja kati mingi aja pärast universaaliga asendada, aga hetkel pole
vaja, ülevaatus sai tehtud ja aasta muretu selle koha pealt.
Katalüsaatori seest välja tulnud nn küürimiskäsnad :
http://www.upload.ee/image/183362/Foto0362.jpg
|
|
|
Kraabits
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Avant 2.6
|
postitati 01.10.09 20:30
|
|
|
Autost ebavajaliku väljakookimise saaga jätkub. Sai siis täna ette võetud ning 5 tunnikest raisatud ja sisselase neist plastik suunajatest puhtaks
tehtud. Peab tõedema, et tõesti on tagumikudyno järgi minek veidikese parem ja enam pole kerget vibrat ka mootoris - eks see muidugi näha ole nüüd
lähipäevadega kuidas pikemaajaliselt mõjus.
Mõni pilt siis tööst ja välja võetud plastikjulladest kah
pealmise kaane all oli selline pilt kohe
niimoodi olid nad seal kanalites kinni
kogu see kupatus sai välja võetud
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 02.10.09 17:19
|
|
|
Mönus elu ikka seal kaane all
Küsimus sulle selline, kuna tegid toimingut suht äsja - mis valemiga pihustilati kätte said?
Üritasin ka mingi aeg protseduuri läbi viia, kuid ei saa latti kuidagi pihustite otsast kätte.
Splindid said eemaldatud, kuid tuhkagi - ei julenud ka loomajöuga lammutama hakata.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kraabits
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Avant 2.6
|
postitati 02.10.09 17:24
|
|
|
Vaikselt ükshaaval jõuga ikkagi, ega seal väga teist võimalust polegi. Pihustite otsas olevad kummitihendid on juba seal niivõrd suured, et muudmoodi
kui jõuga tõmmates sa neid sealt lahti ei saa. Muidugi pärast seda pihustilatti vms tagasi panna on ka paras jura, kui korralikult neid sinna
pesadesse tagasi ei saa, siis ei õnnestu ka neid klambreid tagasi panna. Aga väikse jõu, ettevaatlikuse ja liigutamisega saab nad ilusti tagasi sinna.
|
|
|
Kraabits
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Avant 2.6
|
postitati 10.10.09 13:49
|
|
|
Vahepeal nüüd siis klapikambrikaane tihendid ära vahetatud, olid selgelt väljast õlised ja lahtivõttes purunesid koheselt ( plastmassistunud). Samuti
sai solenoidklapi juhtme pistik ära parandatud, avastasin, et keegi on seda varem üpris kehvasti lappinud. Piisas vaid veidikene liigutamisest ja üks
juhe murduski isetehtud jootest lahti.
Kerge sügisene pesu ja mõni pilt ka.
|
|
|
Reinzz
huviline
Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100, 2.6
|
postitati 27.10.09 22:00
|
|
|
Küsimus, kui eemaldasid sisselaske kollet, kas panid uued tihendid ka või säilisid vanad?
154 saksa hobust...
|
|
|
|
Kraabits
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 80 Avant 2.6
|
postitati 30.10.09 14:19
|
|
|
alumised 2 vahetasin ära, sisselaske ja mootoriploki vahel olevad, aga kollektori enda kaante vahel polnudki tihendeid mul, sai poest ostetud küll üks
pealmise ämblikutihend ka koodi järgi, aga hiljem tuli välja, et see kuulub tegelt üldse 2,8 versioonile. Seega, ei olnud mul seal ennem mingit
tihendit ja ei lisanud ma ka sinna mingit. Tundub, et ei ole väga vaja ka seda tihendit sinna, kuna kaaned on plastmassist ja keskmine osa metallist +
iga väikese vahemaa tagant on kruvi, tõenäosus õhu juurdevooluks on väike.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 30.10.09 18:51
|
|
|
Kui sa oleksid põhjalikult kollektorit uurinud siis oleks avastanud, et see tihend on tegelt olemas. Point on selles, et seda ei saagi 2,6 mootorile
eraldi osta. Kollektori ülemises ja alumises plastmass osas on olemas soon, kuhu tehasest on kummist riba paigaldatud. Selle sa oleks pidanud
kuumakindla silikooniga asendama, kuna väga edukalt hakkab sealt õhku imema
Ja mis puutub pihustitesse (sellest oli juttu ennem) siis mina alati võta latti koos pihustitega kollektori küljest lahti. Tuleb kergemini lahti ja
tagasi panna on ka kergem.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 30.10.09 19:42
|
|
|
Hmm..., see tihendi teema on küll huvitav.
Oma 2.6-l nägin ka plastkaane all paberöhukest tihendit.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |