Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1,9 TDi turboga mure (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 4776)
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 14.04.09 17:42 Tsiteeri
1,9 TDi turboga mure



Probleem seisneb selles, et maanteel kiirendades kaob järsku jõud, tahhomeetril ca 2700 rpm juures, ehk turbo läheb tagant ära ja mootori aju läheb avariire˛iimi. Pärast mootori seiskumist ja ootamist ca 10 minutit, töötab mootor tõrgeteta. Diagnostikasse ei hetkel kahjuks võimalik minna.
Ise pakun veaks, et turbo geomeetria kiilub kinni või siis õhulugeja viga. Küsimus seisneb selles, et kas ise on ka võimalik turbot puhastada või geomeetriat tööle saada.

Autoks siis A4 97. aasta oma, mootorika 1,9 TDi 81 kw.


Tänud kõikidele vastajatele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
crazy
huviline



Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi

postitati 14.04.09 19:42 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=33295


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 03.05.09 20:01 Tsiteeri


Hetkel veel diagnostikasse pole jõudnud, kuid proovisin ise kontrollida. Turbol ise lõtkusid polnud ja liikus ilusti ringi. Puhastasin ka õhulugeja ära ning liigutasin WG varrast, mis liikus ilusti. Sai proovitud ega lekkeid pole, samuti kontrollisin juhtklappi, mis plõksis, kui suuga vooliku otsas imesin. Kuid siiski on jama alles, rohkem pea ei võta. Kui turbo tagant ära kadus, siis gaasipedaal muutus raskemaks mingiaeg, ning sellega mängides sai mineku mingit moodi tagasi. Kas mingi andur.
Kuid üks variant tundub veel, kuidas võib EGR mõjutada turbo ja mootori tööd.

Teine viga tuli juurde veel. Autot käivitades lööb ca 5 sekundi pärast tugeva värina sisse, kuigi pöörded ei lange, kuid see on käivitades. Tuled sõidust siis pole mingit probleemi aga kui auto seisnud on ja käivitad lööb tugeva värina sisse. Auto ise käivitub hästi. Millest võib antud viga tingitud olla.

Autoks endiselt A4 1,9 tdi 81 kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 04.05.09 16:25 Tsiteeri


EGR ei mõjuta turbo ja mootori tööd, kas viga ei või peituda mõnes pihustis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ArtTurbo
huviline



Registreerunud 06.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.09 06:56 Tsiteeri


Saame pakkuda kui uue siis taastatud turbot, ning klappi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 06.05.09 07:48 Tsiteeri


Turbot kohe ostma tormata pole mõtet. Käi ikka enne diagnostikas ära. Ise soovitaks minna Tartusse Autodiagnostikasse. Kontakti saad http://autodiagnostika.ee/kontakt.htm ja suhelda seal ainult Tarmo Lilloga. Usun, et saad abi.

Endal mul passat jamas vahepeal ja oli samuti värin ning jõuetus maanteel. Täpselt nagu osa silindreid kaoks tagant ära vahepeal. Põhjus oli selles, et pumppihistitele minevad juhtmepistikud ei andnud korralikult ühendust ja vajasid näpitsatega ülekäimist. Vabalt võib olla sama jama, kuid interneti vahendusel ei suuda su autot keegi remontida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 06.05.09 12:38 Tsiteeri


Tere sai täna käidud arvuti taga, midagi väga targemaks ei saanud aga veaks arvatakse olevat MAP sensor.
Turbo ise tundub töötavat, lõtkusid polnud ning tiivik käis hästi ringi (külmkoja poolne).


Veaks ise:

00575 intake manifold sporatic: pressure

Reulating difference

Küsimus, kus asub MAP sensor ja kuidagi pidi sealt mõõtma ka saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lri
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.07
Asukoht: Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI 81kW

postitati 07.05.09 19:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
Hetkel veel diagnostikasse pole jõudnud, kuid proovisin ise kontrollida. Turbol ise lõtkusid polnud ja liikus ilusti ringi. Puhastasin ka õhulugeja ära ning liigutasin WG varrast, mis liikus ilusti...

Ehk mõtlesid seda varrast mis turbo labasid liigutab?
Kui pikk on käega katsudes ja voolikuga manipuleerides varda käik - see peaks mingi 15mm või rohkem üles-alla liikuma. Enda autol hakkab aasta tagasi puhastatud turbol geomeetria jälle keskpaigas kinni jääma :S , avariireziimi veel ei jookse aga kiirendus annab tunda ja turbo ka "tuleb järgi" alles pikapeale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 08.05.09 11:30 Tsiteeri


Jah, see mis turbo geomeetriat liigutab. Mina liigutasin seda näpitsatega, kuna näppudega ei pääse ligi sinna hästi ja liikus küll hästi, lõgistasin seda mingi aeg. Turbo tuleb hästi järele, mingi 1700 juures ning on kuulda ka aga kui maanteel kiirendad ca 2500 rpm siis läheb mootor safe mode.

Oskab keegi lisada MAP anduri kohta, kuskilt kuulsin, et pidi asuma aju juures.
Plastikust õhulõdvikul on kaks andurit küljes, turbo poolne jookseb otse lõdvikusse ja on kahene pistik küljes, teine, mis asub intercooleri poole on lõdviku küljes ning sinna jooksevad voolikud, kuid pistik on 3 otsaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
mix17
huviline



Registreerunud 15.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 12.05.09 20:30 Tsiteeri
tere



Tsitaat:
sinu probleemile on tegelt mitu lahendus .Ise küll ei sõida nüüd audiga aga muu margiga millel sama mootori 1,9tdi AFN nii turbo puhastamine on selline JUHISED SELLEL LINGIL nii aga võib olla ka see et on kuskil vaakumi lekke ja ei suudagi liigitada turbo geomeetrjat selle pärast.Kolmandaks võib olla lihtsalt õhu filter vana annab ka see endast nii märku et viskab ECU safe mode.Neljandaks pakkuks kohe et turbo juhtimis klapp N75 ei toimi või jääb kinni seegi ja võimalusi võib veel palju siin juurde pakkuda.Aga edu otsimisel

Sinu probleemile on tegelt mitu lahendust. Ise küll ei sõida nüüd Audiga, aga muu margiga, millel sama mootor 1,9tdi AFN. Turbo puhastamine on selline: JUHISED SELLEL LINGIL, aga võib olla ka see, et on kuskil vaakumileke ja ei suudagi liigutada turbo geomeetriat sellepärast. Kolmandaks võib olla lihtsalt õhufilter vana, annab ka see endast nii märku, et viskab ECU safe mode'i. Neljandaks pakuks kohe, et turbo juhtimisklapp N75 ei toimi või jääb kinni ja võimalusi võib veel palju siin juurde pakkuda. Aga edu otsimisel.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 13.05.09 12:42 Tsiteeri


Hetkel on probleem vist isegi lahendatud, kuna ei viska mootorit safe mode. Need puhastamise juhised ma leidsin, kuid ei riskinud ise hakata turbot lahti kakkuma. Jah viga tundus olevat vaakumvoolikutes, mis ühendavad N75 WG vardaga. N75 ise töötab, sest kui vaakumisse imeda siis toimib see ja see plõksub kui puhuda. Samuti peaks töötama turbo geomeetria, kuna varras liigub ja liikus isegi voolikut imedes. Õhufiltrit sai ka kontrollitud, oli normaalne.
Minul oli keeruline leida MAP andurit, mida näitas ka veakood (00519), kuid isegi AFN mootoritel on need erinevas kohas VW on ta plastik õhuvooliku peal aga Audil vist all. Autodata näitas et peab olema 4 pistikuga, mul oli 2 pistik, nii et volte ma sealt mõõta ei osanud, ainult mida tegin, et kakkusin selle küljest ära ja pesin õlist puhtaks. Autodata näitab, et MAP andur ja õhutemp. mõõtja on ühes kohas. Oskab keegi veel kosta selle kohta.

Teiseks tekkis küsimus, kuidas mõõta pinget ja takistust töötava mootoriga ( õhulugeja, N75 jne). Mul on veneaegne tester ja pistikutele pealtpoolt ligi ei pääse, kuna kummitihendid ees.

Tänud vastamast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 29.06.09 21:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
Hetkel on probleem vist isegi lahendatud, kuna ei viska mootorit safe mode. Need puhastamise juhised ma leidsin, kuid ei riskinud ise hakata turbot lahti kakkuma. Jah viga tundus olevat vaakumvoolikutes, mis ühendavad N75 WG vardaga. N75 ise töötab, sest kui vaakumisse imeda siis toimib see ja see plõksub kui puhuda. Samuti peaks töötama turbo geomeetria, kuna varras liigub ja liikus isegi voolikut imedes. Õhufiltrit sai ka kontrollitud, oli normaalne.
Minul oli keeruline leida MAP andurit, mida näitas ka veakood (00519), kuid isegi AFN mootoritel on need erinevas kohas VW on ta plastik õhuvooliku peal aga Audil vist all. Autodata näitas et peab olema 4 pistikuga, mul oli 2 pistik, nii et volte ma sealt mõõta ei osanud, ainult mida tegin, et kakkusin selle küljest ära ja pesin õlist puhtaks. Autodata näitab, et MAP andur ja õhutemp. mõõtja on ühes kohas. Oskab keegi veel kosta selle kohta.

Teiseks tekkis küsimus, kuidas mõõta pinget ja takistust töötava mootoriga ( õhulugeja, N75 jne). Mul on veneaegne tester ja pistikutele pealtpoolt ligi ei pääse, kuna kummitihendid ees.

Tänud vastamast.

MAP andur koos õhutemp mõõtjaga peaks sihuke olema http://www.geocities.com/tech4tdi/ . Takistust töötava mootoriga mõõta ei saa. Takistust mõõdad lahtise pistikuga anduri pealt. Voolu mõõdad ka lahtisest pistikust süüde sees. Saad mõõta toitepinge ja massi oelmasolu. Anduri signaali tuleb mõõta ossiloskoobiga ja seda tuleb teah kinnise pistikuga ja töötava mootoriga. Õhulugeja kontrollimine on Autodatas ka näidatud. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainer9968
huviline

Avatar


Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9TDI

postitati 30.06.09 07:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
Hetkel on probleem vist isegi lahendatud, kuna ei viska mootorit safe mode. Need puhastamise juhised ma leidsin, kuid ei riskinud ise hakata turbot lahti kakkuma. Jah viga tundus olevat vaakumvoolikutes, mis ühendavad N75 WG vardaga. N75 ise töötab, sest kui vaakumisse imeda siis toimib see ja see plõksub kui puhuda. Samuti peaks töötama turbo geomeetria, kuna varras liigub ja liikus isegi voolikut imedes. Õhufiltrit sai ka kontrollitud, oli normaalne.
Minul oli keeruline leida MAP andurit, mida näitas ka veakood (00519), kuid isegi AFN mootoritel on need erinevas kohas VW on ta plastik õhuvooliku peal aga Audil vist all. Autodata näitas et peab olema 4 pistikuga, mul oli 2 pistik, nii et volte ma sealt mõõta ei osanud, ainult mida tegin, et kakkusin selle küljest ära ja pesin õlist puhtaks. Autodata näitab, et MAP andur ja õhutemp. mõõtja on ühes kohas. Oskab keegi veel kosta selle kohta.

Teiseks tekkis küsimus, kuidas mõõta pinget ja takistust töötava mootoriga ( õhulugeja, N75 jne). Mul on veneaegne tester ja pistikutele pealtpoolt ligi ei pääse, kuna kummitihendid ees.

Tänud vastamast.

MAP andur koos õhutemp mõõtjaga peaks sihuke olema http://www.geocities.com/tech4tdi/ . Takistust töötava mootoriga mõõta ei saa. Takistust mõõdad lahtise pistikuga anduri pealt. Voolu mõõdad ka lahtisest pistikust süüde sees. Saad mõõta toitepinge ja massi oelmasolu. Anduri signaali tuleb mõõta ossiloskoobiga ja seda tuleb teah kinnise pistikuga ja töötava mootoriga. Õhulugeja kontrollimine on Autodatas ka näidatud. ;)



Selge tänud selle info eest. Aga endal sain nii korda, et vahetasin mõned vaakumvoolikud ja kruttisin MAP anduri küljest ja pesin õlist puhtaks ning töötab juba pikemat aega.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 30.06.09 14:50 Tsiteeri


Turboga üldiselt nii kas töötab või mitte.
Ei ole sellist asja, et vahest töötab vahest mitte.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]