rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 14.04.09 17:42
|
|
|
1,9 TDi turboga mure
Probleem seisneb selles, et maanteel kiirendades kaob järsku jõud, tahhomeetril ca 2700 rpm juures, ehk turbo läheb tagant ära ja mootori aju läheb
avariire˛iimi. Pärast mootori seiskumist ja ootamist ca 10 minutit, töötab mootor tõrgeteta. Diagnostikasse ei hetkel kahjuks võimalik minna.
Ise pakun veaks, et turbo geomeetria kiilub kinni või siis õhulugeja viga. Küsimus seisneb selles, et kas ise on ka võimalik turbot puhastada või
geomeetriat tööle saada.
Autoks siis A4 97. aasta oma, mootorika 1,9 TDi 81 kw.
Tänud kõikidele vastajatele.
|
|
|
crazy
huviline
Registreerunud 26.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 , A6 C5 1,9tdi
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 03.05.09 20:01
|
|
|
Hetkel veel diagnostikasse pole jõudnud, kuid proovisin ise kontrollida. Turbol ise lõtkusid polnud ja liikus ilusti ringi. Puhastasin ka õhulugeja
ära ning liigutasin WG varrast, mis liikus ilusti. Sai proovitud ega lekkeid pole, samuti kontrollisin juhtklappi, mis plõksis, kui suuga vooliku
otsas imesin. Kuid siiski on jama alles, rohkem pea ei võta. Kui turbo tagant ära kadus, siis gaasipedaal muutus raskemaks mingiaeg, ning sellega
mängides sai mineku mingit moodi tagasi. Kas mingi andur.
Kuid üks variant tundub veel, kuidas võib EGR mõjutada turbo ja mootori tööd.
Teine viga tuli juurde veel. Autot käivitades lööb ca 5 sekundi pärast tugeva värina sisse, kuigi pöörded ei lange, kuid see on käivitades. Tuled
sõidust siis pole mingit probleemi aga kui auto seisnud on ja käivitad lööb tugeva värina sisse. Auto ise käivitub hästi. Millest võib antud viga
tingitud olla.
Autoks endiselt A4 1,9 tdi 81 kw
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 04.05.09 16:25
|
|
|
EGR ei mõjuta turbo ja mootori tööd, kas viga ei või peituda mõnes pihustis?
|
|
|
ArtTurbo
huviline
Registreerunud 06.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.09 06:56
|
|
|
Saame pakkuda kui uue siis taastatud turbot, ning klappi.
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 06.05.09 07:48
|
|
|
Turbot kohe ostma tormata pole mõtet. Käi ikka enne diagnostikas ära. Ise soovitaks minna Tartusse Autodiagnostikasse. Kontakti saad http://autodiagnostika.ee/kontakt.htm ja suhelda seal ainult Tarmo Lilloga. Usun,
et saad abi.
Endal mul passat jamas vahepeal ja oli samuti värin ning jõuetus maanteel. Täpselt nagu osa silindreid kaoks tagant ära vahepeal. Põhjus oli selles,
et pumppihistitele minevad juhtmepistikud ei andnud korralikult ühendust ja vajasid näpitsatega ülekäimist. Vabalt võib olla sama jama, kuid interneti
vahendusel ei suuda su autot keegi remontida.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 06.05.09 12:38
|
|
|
Tere sai täna käidud arvuti taga, midagi väga targemaks ei saanud aga veaks arvatakse olevat MAP sensor.
Turbo ise tundub töötavat, lõtkusid polnud ning tiivik käis hästi ringi (külmkoja poolne).
Veaks ise:
00575 intake manifold sporatic: pressure
Reulating difference
Küsimus, kus asub MAP sensor ja kuidagi pidi sealt mõõtma ka saama.
|
|
|
lri
huviline
Registreerunud 05.11.07
Asukoht: Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.9 TDI 81kW
|
postitati 07.05.09 19:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Hetkel veel diagnostikasse pole jõudnud, kuid proovisin ise kontrollida. Turbol ise lõtkusid polnud ja liikus ilusti ringi. Puhastasin ka õhulugeja
ära ning liigutasin WG varrast, mis liikus ilusti... |
Ehk mõtlesid seda varrast mis turbo labasid liigutab?
Kui pikk on käega katsudes ja voolikuga manipuleerides varda käik - see peaks mingi 15mm või rohkem üles-alla liikuma. Enda autol hakkab aasta tagasi
puhastatud turbol geomeetria jälle keskpaigas kinni jääma :S , avariireziimi veel ei jookse aga kiirendus annab tunda ja turbo ka "tuleb järgi"
alles pikapeale.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 08.05.09 11:30
|
|
|
Jah, see mis turbo geomeetriat liigutab. Mina liigutasin seda näpitsatega, kuna näppudega ei pääse ligi sinna hästi ja liikus küll hästi, lõgistasin
seda mingi aeg. Turbo tuleb hästi järele, mingi 1700 juures ning on kuulda ka aga kui maanteel kiirendad ca 2500 rpm siis läheb mootor safe mode.
Oskab keegi lisada MAP anduri kohta, kuskilt kuulsin, et pidi asuma aju juures.
Plastikust õhulõdvikul on kaks andurit küljes, turbo poolne jookseb otse lõdvikusse ja on kahene pistik küljes, teine, mis asub intercooleri poole on
lõdviku küljes ning sinna jooksevad voolikud, kuid pistik on 3 otsaga.
|
|
|
mix17
huviline
Registreerunud 15.05.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.05.09 20:30
|
|
|
tere
Tsitaat: | sinu probleemile on tegelt mitu lahendus .Ise küll ei sõida nüüd audiga aga muu margiga millel sama mootori 1,9tdi AFN nii
turbo puhastamine on selline JUHISED
SELLEL LINGIL nii aga võib olla ka see et on kuskil vaakumi lekke ja ei suudagi liigitada turbo geomeetrjat selle pärast.Kolmandaks võib olla
lihtsalt õhu filter vana annab ka see endast nii märku et viskab ECU safe mode.Neljandaks pakkuks kohe et turbo juhtimis klapp N75 ei toimi
või jääb kinni seegi ja võimalusi võib veel palju siin juurde pakkuda.Aga edu otsimisel |
Sinu probleemile on tegelt mitu lahendust. Ise küll ei sõida nüüd Audiga, aga muu margiga, millel sama mootor 1,9tdi AFN. Turbo puhastamine on
selline: JUHISED SELLEL LINGIL, aga
võib olla ka see, et on kuskil vaakumileke ja ei suudagi liigutada turbo geomeetriat sellepärast. Kolmandaks võib olla lihtsalt õhufilter vana, annab
ka see endast nii märku, et viskab ECU safe mode'i. Neljandaks pakuks kohe, et turbo juhtimisklapp N75 ei toimi või jääb kinni ja võimalusi võib
veel palju siin juurde pakkuda. Aga edu otsimisel.
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 13.05.09 12:42
|
|
|
Hetkel on probleem vist isegi lahendatud, kuna ei viska mootorit safe mode. Need puhastamise juhised ma leidsin, kuid ei riskinud ise hakata turbot
lahti kakkuma. Jah viga tundus olevat vaakumvoolikutes, mis ühendavad N75 WG vardaga. N75 ise töötab, sest kui vaakumisse imeda siis toimib see ja see
plõksub kui puhuda. Samuti peaks töötama turbo geomeetria, kuna varras liigub ja liikus isegi voolikut imedes. Õhufiltrit sai ka kontrollitud, oli
normaalne.
Minul oli keeruline leida MAP andurit, mida näitas ka veakood (00519), kuid isegi AFN mootoritel on need erinevas kohas VW on ta plastik õhuvooliku
peal aga Audil vist all. Autodata näitas et peab olema 4 pistikuga, mul oli 2 pistik, nii et volte ma sealt mõõta ei osanud, ainult mida tegin, et
kakkusin selle küljest ära ja pesin õlist puhtaks. Autodata näitab, et MAP andur ja õhutemp. mõõtja on ühes kohas. Oskab keegi veel kosta selle
kohta.
Teiseks tekkis küsimus, kuidas mõõta pinget ja takistust töötava mootoriga ( õhulugeja, N75 jne). Mul on veneaegne tester ja pistikutele pealtpoolt
ligi ei pääse, kuna kummitihendid ees.
Tänud vastamast.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 29.06.09 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Hetkel on probleem vist isegi lahendatud, kuna ei viska mootorit safe mode. Need puhastamise juhised ma leidsin, kuid ei riskinud ise hakata turbot
lahti kakkuma. Jah viga tundus olevat vaakumvoolikutes, mis ühendavad N75 WG vardaga. N75 ise töötab, sest kui vaakumisse imeda siis toimib see ja see
plõksub kui puhuda. Samuti peaks töötama turbo geomeetria, kuna varras liigub ja liikus isegi voolikut imedes. Õhufiltrit sai ka kontrollitud, oli
normaalne.
Minul oli keeruline leida MAP andurit, mida näitas ka veakood (00519), kuid isegi AFN mootoritel on need erinevas kohas VW on ta plastik õhuvooliku
peal aga Audil vist all. Autodata näitas et peab olema 4 pistikuga, mul oli 2 pistik, nii et volte ma sealt mõõta ei osanud, ainult mida tegin, et
kakkusin selle küljest ära ja pesin õlist puhtaks. Autodata näitab, et MAP andur ja õhutemp. mõõtja on ühes kohas. Oskab keegi veel kosta selle
kohta.
Teiseks tekkis küsimus, kuidas mõõta pinget ja takistust töötava mootoriga ( õhulugeja, N75 jne). Mul on veneaegne tester ja pistikutele pealtpoolt
ligi ei pääse, kuna kummitihendid ees.
Tänud vastamast. |
MAP andur koos õhutemp mõõtjaga peaks sihuke olema http://www.geocities.com/tech4tdi/ . Takistust töötava mootoriga mõõta ei saa. Takistust mõõdad lahtise pistikuga anduri pealt.
Voolu mõõdad ka lahtisest pistikust süüde sees. Saad mõõta toitepinge ja massi oelmasolu. Anduri signaali tuleb mõõta ossiloskoobiga ja seda tuleb
teah kinnise pistikuga ja töötava mootoriga. Õhulugeja kontrollimine on Autodatas ka näidatud.
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 30.06.09 07:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Hetkel on probleem vist isegi lahendatud, kuna ei viska mootorit safe mode. Need puhastamise juhised ma leidsin, kuid ei riskinud ise hakata turbot
lahti kakkuma. Jah viga tundus olevat vaakumvoolikutes, mis ühendavad N75 WG vardaga. N75 ise töötab, sest kui vaakumisse imeda siis toimib see ja see
plõksub kui puhuda. Samuti peaks töötama turbo geomeetria, kuna varras liigub ja liikus isegi voolikut imedes. Õhufiltrit sai ka kontrollitud, oli
normaalne.
Minul oli keeruline leida MAP andurit, mida näitas ka veakood (00519), kuid isegi AFN mootoritel on need erinevas kohas VW on ta plastik õhuvooliku
peal aga Audil vist all. Autodata näitas et peab olema 4 pistikuga, mul oli 2 pistik, nii et volte ma sealt mõõta ei osanud, ainult mida tegin, et
kakkusin selle küljest ära ja pesin õlist puhtaks. Autodata näitab, et MAP andur ja õhutemp. mõõtja on ühes kohas. Oskab keegi veel kosta selle
kohta.
Teiseks tekkis küsimus, kuidas mõõta pinget ja takistust töötava mootoriga ( õhulugeja, N75 jne). Mul on veneaegne tester ja pistikutele pealtpoolt
ligi ei pääse, kuna kummitihendid ees.
Tänud vastamast. |
MAP andur koos õhutemp mõõtjaga peaks sihuke olema http://www.geocities.com/tech4tdi/ . Takistust töötava mootoriga mõõta ei saa. Takistust mõõdad lahtise pistikuga anduri pealt.
Voolu mõõdad ka lahtisest pistikust süüde sees. Saad mõõta toitepinge ja massi oelmasolu. Anduri signaali tuleb mõõta ossiloskoobiga ja seda tuleb
teah kinnise pistikuga ja töötava mootoriga. Õhulugeja kontrollimine on Autodatas ka näidatud. |
Selge tänud selle info eest. Aga endal sain nii korda, et vahetasin mõned vaakumvoolikud ja kruttisin MAP anduri küljest ja pesin õlist puhtaks ning
töötab juba pikemat aega.
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 30.06.09 14:50
|
|
|
Turboga üldiselt nii kas töötab või mitte.
Ei ole sellist asja, et vahest töötab vahest mitte.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
|