Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: 20vT tavahooldus (Vastuseid: 83 | Vaatamisi: 1329225)
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 06.03.04 09:35 Tsiteeri
20vT tavahooldus



Kas turbo mootoriga autole läheb sama õli mis ilma turbota omale st.täissünt?
Ettetänades


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 06.03.04 13:01 Tsiteeri


Küsin sellepärast ,et keegi ütles nagu turboga mootoril on eraldi õli!


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 06.03.04 13:34 Tsiteeri


Soovitan soojalt: LiquiMoly 10W60.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 06.03.04 13:38 Tsiteeri


Tänan soovituse eest,kust seda aga saab?On seda suuremates kauplustes?


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 07.03.04 20:34 Tsiteeri


Iga kvaliteetne täissünt sobib, ehk ei ole turbo autodele eraldi õli.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.03.04 21:07 Tsiteeri


kui päris aus olla, siis ükski audi manual ega autodata, mis mulle näppu on sattunud ei nõua sünteetilist õli. Sünteetiline ei tähenda automaatselt ka kvaliteeti. Vanasti näitas õli kvaliteedi klassi bensiinimootoritele ikka täheühend SF, SG, SH, SJ( praegu kõige kvaliteetsem).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
allans
huviline



Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.04 08:46 Tsiteeri


mina kasutan castroli RS 10W60 ja olen siiani rahul


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
S-line
huviline

Avatar


Registreerunud 17.02.04
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee 2,7l ja Chrysler 300C

postitati 08.03.04 09:03 Tsiteeri


Ühesõnaga vahet ei ole,kas on turbo või mitte! Turbomootoril eraldi õli ei ole!
Proovin siis Valvoline õli ära!


S.M
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 08.03.04 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja S-line
Ühesõnaga vahet ei ole,kas on turbo või mitte! Turbomootoril eraldi õli ei ole!
Proovin siis Valvoline õli ära!


mina ise kasutan kolmandat aastat Valvoline Turbo V 10W-40 SJ kvaliteedi klassi õli, mis on muide mineraalõli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.04 09:44 Tsiteeri


Mina kasutan seda sama...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pkuldsaar
huviline



Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo S80

postitati 08.03.04 13:39 Tsiteeri
mees vales rubriigis



mina kasutan valvoline täissünt turbodiesel õli. millegipärast turbodieselile pakuvad eraldi õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 08.03.04 14:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja pkuldsaar
mina kasutan valvoline täissünt turbodiesel õli. millegipärast turbodieselile pakuvad eraldi õli.


turbodiisel audiga on teine teema, sinna soovitatakse täissüntõli. Seal oli mingi loogiline põhjendus ka aga ma ei viitsi seda foorumis pikalt lahata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 08.03.04 14:57 Tsiteeri


Mina kasutan Valvoline DuralBlendi 10W-40 sünteetiline. Valitud on see Valvoline kataloogist vastavalt autole.
Jaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
meeskond
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 08.03.04 16:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Mina kasutan Valvoline DuralBlendi 10W-40 sünteetiline. Valitud on see Valvoline kataloogist vastavalt autole.
Jaks

Lasin ka täna kevadise hoolduse autole teha filtrid, õid jne.
Huvitav mis moodi sealt kataloogist see õli valimine käib - mu masinale määrati sama õli - Valvoline DuralBlendi 10W-40 sünteetiline (selline mulje jääb, et nad 2,2T ja 2,5TDi-l vahet ei tee :D)


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.04 16:48 Tsiteeri


Suurt vahet ei olegi ju... ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 08.03.04 17:35 Tsiteeri


Mina vaatasin kataloogi ise ja otsustasin selle kasuks.
Tegelt pakkus kataloog veel täissünt SycPoverit ja mineraal Turbo V, vist oli nii kui ma ei eksi.
Aga minu valik oliesialgu selline.
Jaks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 08.03.04 19:58 Tsiteeri
täissünt. Valvoline SynPower 5W-40



Tegin oma 200-l just õlivahetuse ja seekord otsustasin siis selle kasuks. Eelmise tsükli sõitsin mingi Neste täissündiga ja see muutus hirmus ruttu mustaks. Nüüd tegin enne vana õli välja laskmist mootoripesu (mingi vist petroolil põhineva keemiaga) ja seejärel loputasin veel puhastusõliga ka läbi ning alles siis Synpower 5W-40 sisse. Praegu sõidetud umbes 1000 km ja õli pole veel värvi muutnud. Vaatan, et siin keegi teine nii vedelet õli ei kasuta... huvitav miks? On sel äkki mingi kahjulik efekt, millest ma teadlik pole?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laur4
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 08.03.04 20:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Eelmise tsükli sõitsin mingi Neste täissündiga ja see muutus hirmus ruttu mustaks.


Üks teadjam mees rääkis, et head õlid tõmbavad mootorist kõikvõimaliku saasta enda sisse ja seetõttu muutuvadki teinekord kiiresti tumedaks. Ju siis enne Sind pole õlivahetusele selles mootoris nii palju tähelepanu pööratud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 14.12.03
Asukoht: Rakvere ja Tallinn vaheldumisi
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 635 CSI, E34 M5, E23 , Audi A6 quattro Avant

postitati 08.03.04 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Tegin oma 200-l just õlivahetuse ja seekord otsustasin siis selle kasuks. Eelmise tsükli sõitsin mingi Neste täissündiga ja see muutus hirmus ruttu mustaks. Nüüd tegin enne vana õli välja laskmist mootoripesu (mingi vist petroolil põhineva keemiaga) ja seejärel loputasin veel puhastusõliga ka läbi ning alles siis Synpower 5W-40 sisse. Praegu sõidetud umbes 1000 km ja õli pole veel värvi muutnud. Vaatan, et siin keegi teine nii vedelet õli ei kasuta... huvitav miks? On sel äkki mingi kahjulik efekt, millest ma teadlik pole?!

Osa spetsialiste väidavad, et üle 10 aasta vanale autole pole mõttet täissünti panna. Vähemalt mina olen asjast nii aru saanud. Aga samas oleks soovitav sõita koguaeg ühte marki õliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laur4
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A90Q, P944, UAZ469

postitati 08.03.04 20:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Osa spetsialiste väidavad, et üle 10 aasta vanale autole pole mõttet täissünti panna. Vähemalt mina olen asjast nii aru saanud. Aga samas oleks soovitav sõita koguaeg ühte marki õliga.

Olen ka seda kuulnud aga arvan, et see sõltub ikka autost (mootorist) ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4 / 4,3 Astro 4x4

postitati 08.03.04 20:17 Tsiteeri


minul sees Q8 0W50 kuigi õli võtsin ikkagi klassi järgi mitte selle järgi mis need numbrid ees on.Ja täissünt on minul sellepärast et auto saab enamuse ajast ajast ainult lühikesi otsi,tehase manuaal näeb ette mineraalõli,kuid peale klapikambrikaane tihendi vahetust kummist tihendi vastu ei ole enam ka ühtegi leket.ja mootor ei võta õli mitte üks gramm, seega lasen sama asjaga ka edasi.


www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 08.03.04 20:53 Tsiteeri


Valvoline Syn Power 5W40 SL kvaliteet!!!mitte enam SJ, see siis S4-s sees praegu...


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
meeskond

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn/Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.9TDI+ Avant Quattro; Saab 9-5 2.3t; Volvo S80 2.4 Bi-Fuel CNG; Kawasaki Z750 S; BMW R850 R

postitati 08.03.04 21:15 Tsiteeri


see leht harib õlide vallas päris hästi:

http://www.1st-in-synthetics.com/articles28.htm


(turbolax küll pole aga ise kasutan Castroli Magnatec GTX 10W-40 õli, kvaliteeditähisega SL / CF, sobib ka turbokonedele minuteada + diisel kah isegi vist :))


A4: http://images.spritmonitor.de/431427.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S 6 ; Multivan

postitati 03.07.04 14:27 Tsiteeri


Odavad õlid enamus mineraal õlid põletavad turbo võlli ümber musta tahi (musta slämmi kihi ) ja varsti on heataega turbo võll. Õpi selgeks õli tähised 500vw/501vw/502vw/505vw ja kui S-AUDI mootor toodab liiga palju NM tuleb mootorile kuiv raua jüramise hääl eriti külmalt hommikul (nagu oli hannese-200-l aastaid tagasi). Siis lõppeb õli kvaliteet (0w-50 ) ja appi tuleb täis sünt tifriplokiga manuaal kasti õli (sama kehtib ka üle kulunud mootorile) näiteks castrol 90w-140 J (J= lisand on tifri hammas plokile) TÕSTA 0w sellega 15w ja mootor talub täit laksu vaikse surinaga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.04 06:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja forsin
odavad õlid põletavad turbo võlli ümber musta tahi (musta slämmi kihi ) ja varsti on heataega turbo. õpi selgeks õli tähised 500vw/501vw/502vw/505vw ja kui kui S-AUDI mootor toodab liiga palju NM tuleb mootorile kuiv raua jüramise hääl (nagu oli hannese-200-l )siis lõppeb õli kvaliteet (0w-50 ) ja appi tuleb täis sünt tifriplokiga manuaal kasti õli näiteks castrol 90w-140 J (J= lisand hammas plokile) TÕSTA 0w sellega 15w ja mootor talub täit laksu vaikse surinaga


kas nii rohkete kirjavigadega kirjutamine on lahe või sa ei oska teisiti?
Õlidest soovitaks 10w60 "racing" õlisid, vähemasti neile, kes on asja tehasekonditsioonist edasi arendanud.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 59.9% - SQL: 40.1%]