Lehekülgi: 1 2 |
Jaager
huviline
Registreerunud 08.06.06
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2, C4, T4
|
postitati 08.06.06 19:03
|
|
|
2,8 v6 moto
Plaanis osta omale AUDI (mudel pole päris kindel) mida arvate sellisest mootorist? Mis head mis vead? Palju maksavad sellise jupid (hinnanäited)?
|
|
|
Audi499
huviline
Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c7
|
postitati 08.06.06 20:07
|
|
|
Coupe kere peal vägagi õigustatud mootor...
Ja bensiini kulu ei ole ka suur, muidugi oleneb ka talla paksusest
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.06 20:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jaager
Plaanis osta omale AUDI (mudel pole päris kindel) mida arvate sellisest mootorist? Mis head mis vead? Palju maksavad sellise jupid (hinnanäited)?
|
Neid ju kahte eri tüüpi ning mõlemad on täiesti erinevad mootorid...
|
|
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.06 14:28
|
|
|
V6 ka ndal kogemus aga ise kalduks 2.6 kasuks...aga 2.6 ja 2.8 vahet sa naguinii ei tunne....26 on rohkem end õigustanud....mida suurem mootor seda
vähem probleeme ( enda kopgemused 1.8 , 2.0 ja 3.6 ) aga 2.6 VS 2.8 seda
eriti ei õigusta...aga V6 on hea mootor
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 09.06.06 16:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
V6 ka ndal kogemus aga ise kalduks 2.6 kasuks...aga 2.6 ja 2.8 vahet sa naguinii ei tunne....26 on rohkem end õigustanud....mida suurem mootor seda
vähem probleeme ( enda kopgemused 1.8 , 2.0 ja 3.6 ) aga 2.6 VS 2.8 seda
eriti ei õigusta...aga V6 on hea mootor |
Ise ka aru said nüüd, mida sa siia kirjutasid?
Nimeta paar 2.6 eelist 2.8 ees!
Minu arvates ei õigusta end ei 2.6 ega ka 3.6, kuna on olemas 2.8 ja 4.2
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 09.06.06 17:54
|
|
|
M.O.T.T. Black
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 09.06.06 18:06
|
|
|
100% osta 2,8.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.06 19:12
|
|
|
Black too siis oma 4.2 minu 3.6 kõrvale ja vaatame miks peaks siis 4.2 just parem olema....on küll jah kui leiad selle mida pole eestis ära hooratud
ja pole raatsitud hooldada...korralike on vähe...ja kui tahad oma aut. 4.2 panna 3.6 manualiga kõrvuti panna siis ära arva, et suurem just võitma
peaks....Ja jutt ei käinud eriliselt kihutamisest...lihtsalt rääkisin, et 2,6 ja 2,8 vahe pole nii suur sammuti pole 4.2 ja 3.6 vahe suur...mis sa
arvad, et autod mis tühjalt kaaluvad 2 tonni ja on 20 kw (4.2) rohkem peaks nüüd siis järsku nii väga kova olema....lihtsalt pead leidma selle
korraliku mootori (mootorid on sageli nii hõredaks aetud, et mõne puhul ei anna pingis isegi 170 kw välja 4.2 puhul---kui ei usu minge lugege siis
natuke Soome material V8 kohta...miks just soome põhjus lihtne, seal 4wd Dynod ja asi suht odavalt kätte saadav, et kontrollida oma autosse jäänud
hobuseid veel)...Loomulikult on 2.8 ka hea asi aga kas siis on 2.6 ja 2.8 vahe nii tuntav...olen mõlemaga sõitnud (omanud pole) ja mina näiteks
tagumendiga aru ei saanud aga jah...see juba sõltus ka sellest mis
isendiga tegu jne...2.6 (viimane sada 94 a) oli just saksast toodud ja sõitnud 180 000 km ühe omaniku käes (service book---kui seda usaldada) auto
osteti saksast otse omanikult ja 2.8 oli elupäevad eestis veetnud ja 60 000 rohkem sõitnud ja palju hullemas olukorras nagu eesti auto ikke .
Egas ma siin nüüd kõiki 2.8 maha teinud, kindlasti on meil korralike omanike ka aga lihtsalt pole veel sellise 2.8 sõita saanud millel oleks nüüd nii
väga palju rohkem minekut kui 2.6...küttet nad võtavad ühte kanti kui siis natuke 2.6 kasuks. Kui tahate tallata ja armastate hobuseid siis vaadake
ikke 4.2 s6 or s4
Jutt käis vist tava eluks ja sõitudeks... ei tasuks kupatuuri järgi kohe öelda, et mul 0.2 l või 0.6 l rohkem seega olen kõva mees rajal...eksime
tihti nii öeldes...Pigem asi lihtsalt selles, et kuidas on lood mootoriga ja palju keegi soovid sellesse ivesteerida...
Aga hea soovitus teema algatajale, et kui hakkad V-mootoriga audit tahtma siis vaata kohe korralikum...isegi siis kui maksab tunduvalt rohkem, sest V
on kulukas hiljem remontida jne...eks need teavad kel on.
Kui tahate aga vaielda teemal 3.6 vs 4.2 V8 siis olen rõõmuga nõus...eks
iga üks kaitseb enda oma...
Peace
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 09.06.06 19:20
|
|
|
Ei oska v6rrelda 4.2 vs 3.6, kuid 2004 aasta ac kiirendusel oli just esikolmik 1. 2.6, 2. 2.6 ja 3. 2.6 ...
Nii et ... iga lic kiidab oma p***i
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.06 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Ei oska v6rrelda 4.2 vs 3.6, kuid 2004 aasta ac kiirendusel oli just esikolmik 1. 2.6, 2. 2.6 ja 3. 2.6 ...
Nii et ... iga lic kiidab oma p***i |
haha...no imo naeru sai nüüd kõvasti...(Nii et ... iga lic kiidab oma p***i)
Aga tänud Mulk, et oskasid rahvale näite tuua...muidu audi klubiśt kujunemas nagu mingi street Race "blja mul bumer 2.0...i tü 1.8..." aga kahjuks sai rullikas 1.8 naisukese käest foori taga habemesse Mõelge ka sellele, et mida suurem seda raskem
Luban kui tulen armeest tagasi ja sidur kangem olen klubi kiirendusel platsis ja nõus 4.2 (V8-täisvarustuses nagu mul---s-id ei lähe arvesse...pulli
pärast oleks endalgi põnev tõdeda...kahjuks sellel aastal oli plaanis aga sidur ei luba ja street raceri autot sellest ei saa...lihtsalt 1 sõit )
kõrvuti sõitma
|
|
|
altz1
huviline
Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8tt
|
postitati 09.06.06 19:53
|
|
|
Vabandan OT ees,
Aga riivo 3.6 ja 4.2 on ju sisuliselt 1:1 mootor lihtsalt ühel on kolvi käik ja silindri läbimõõt suurem..sul on omal ka 3.6....millest selline
pessimis 4.2 vastu?
|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 09.06.06 20:31
|
|
|
Ta on lihtsalt oma 3.6'st nii ära nõiutud, et muud ei teagi Aga ega
tegelt suurt vahet pole kumb ta on. Samas mina eelistan alati rohkemat vähemale võrdväärse sõidukorra puhul.
PLUS TDI Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.06 05:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: altz1
Vabandan OT ees,
Aga riivo 3.6 ja 4.2 on ju sisuliselt 1:1 mootor lihtsalt ühel on kolvi käik ja silindri läbimõõt suurem..sul on omal ka 3.6....millest selline
pessimis 4.2 vastu? |
Egas ma ikke pole ka...muidugi on 4.2 hea ja endalegi sai otsitud seda mootorit, ennem kui suuresumma enda omasse panin...lihtsalt minu arvamus on
selline, et mõlemad on hääd nii 3.6 kui 4.2 (samad) ei ole neil nii tuntavat vahet olemas...lihtsalt silmade avamiseks, et ei tgasu alati ala hinnata
tsipa väiksema mootoriga....jätaks siin selle 3.6 või 4.2 vahe...teemaks siiski 2.8
Keegi tahtis, et nimetaks 2.6 eeliseid 2.8 ees....aga ausalt öeldes ma ei tean üht ja seegi pole eriti märkimisväärne ime vähem võtab küttet....aga
palun nimetage mulle siis ise mõni 2.8 mootori eelis 2.6 ees... saame kõik targemaks ....saan asjast aru kui jutt käiks 2.0 e vahest 2.8 V6 ees siis
oleks loomulikult kõva tagumendiga isegi tunda...V6 suhteliselt pöördemoment kõvasti parem kui R5 l (ilma turbota)
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 10.06.06 08:07
|
|
|
Oled ikka pull mees küll, ütled et sulle ei lähe need steetrace mehed peale ja samas ajad rinna kaarde ja kutsud kiirendama
3,6 ja 4,2 ning 2,6 ja 2,8 pole vahet!? Kas sa väändest ka midagi kuulnud oled? Suurem kolvikäik (isegi mõni mill) teeb imet ja mootor muutub
jõulisemaks. Keskendudes nüüd 2,6 ja 2,8-le ütlen nii palju, et esiteks kui mina autot endale valisin siis proovisin mõlemad ära (2,6-seid sai neli
viis proovitud ja 2,8-seid oli turul vähe ja ainult kahega sain sõita) vahe oli vägagi tuntav ja mida kiirem sõit kõrgema käiguga seda paremini oli
vahet tunda sellepärast suurema ka valisin. Teiseks kulud on neil mootoritel samad, ka kütusekulu (raamatus on märgitud, et mingis re˛iimis oli 2,6
isegi janusem). Veel tean niipalju öelda, et 2,6-sel on plastik sisselaske kollektor ja tühikäigu lahendus viletsam, need mõlemad asjad on päris tihti
peavaluks omanikele.
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.06 09:06
|
|
|
aga küsimus selline et kumb parem (vastpidavam, küttekulu poole pealt jne) kas 2,8 manuaal vöi automaat? ma kaldun arvama et manuaal parem ja vötab
veits vähem kütet siis.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.06.06 09:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bella
aga küsimus selline et kumb parem (vastpidavam, küttekulu poole pealt jne) kas 2,8 manuaal vöi automaat? ma kaldun arvama et manuaal parem ja vötab
veits vähem kütet siis. |
No teoreetiliselt peaks mootor automaatkastiga kestma kauem, sest vedu on ühtlasem ja pinged väiksemad. Olenevalt kastist puuduvad ka nö. piirajasse
laskmised
|
|
|
|
Pred
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Merida Matts HFS XC 3000
|
postitati 10.06.06 10:02
|
|
|
Jaja Margus, nii ta kipub olema jah
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 10.06.06 10:21
|
|
|
et jälle arutelus see vana hea teema. Kumb on parem kas ema või tütar? Tegelikult on mõlemad head.
Mul on olemas mõlemad isendid ja ei ole kummalgi erilisi probleeme. Küttekulu on pm sama. Kiirustel alates mingi 120 km/h on aga 2,8 ökonoomsem. Minu
masinate masside vahe +70 kg avandi kasuks.
Need tühikäigujamad lahenevad peale tühikäigumootori vahetamist (puhastamist) või peksab mõni andur segast. Eesti teedel liigub neid 2,6 seid B4, A4
ja A6-si tuhandeid ja ei tea küll et kõik väga nutaksid. Plastkollektor on jah jama, aga kui tuulesuunajad sealt seest eemaldada, siis ei juhtu selle
kollektoriga midagi. Mu masinal lihtsalt hõõrusid need tuulesuunajad lahtiselt olles kollektorisse augu ja tühikäik ja pöörded hakkasid kõikuma.
Jootekolviga sulatasin augukese kinni ja töötab tänaseni.
Ütleks siis ostusoovituseks seda, et pigem valida ikka 2,8 aga kui on väga korralik 2,6 siis eelistada viimast. Kui nüüd välja tuua 2,8 eelised, siis
on see need +18 kw, mis ta 2,6-st võimsam on. Loomulikult räägime me siin 12V mootoritest.
Hinnaerinevusi tavahoolduses pole.
Ahjaa ja üks asi veel: muidugi osta auto vastavalt vajadusele, kuid siiski käiks selle mootoriga kokku quattro ja manuaal. Vähemalt proovi selliseid
ka, äkki hakkab meeldima.
Edu!
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.06 12:04
|
|
|
Huvitav küll aga miks meilk siin klubis 2.6 omanikud 2.8 omanike lüpsavad...olgu jätan jonni...teoreetiliselt on 2.8 võimsam ...parem ja ka kasulikum.
Quattro teeb sellest mootrist ka talvel tasemel auto.
|
|
|
iiex
huviline
Registreerunud 12.04.05
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal
Auto: Compu
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.06.06 18:28
|
|
|
Minu soovitus tulenes sellest, et see, kes V6 mootoriga auto ostab, teeb seda just nimelt ootuses, et kiirus- ja kiirendusomadused oleksid paremad kui
keskmisel liikluses osaleval autol. Kui tehasest on välja tulnud 2 väga sarnast mootorit, millest ühel on 18KW ja 25Nm rohkem ning tüüpvigu vähem,
siis ma ei näe ühtki põhjust seda teist osta ja pärast sõites kogu aeg alateadlikult end kiruda, et miks ma kurat seda esimest ei ostnud...
Pole mõtet võrrelda "nagu uut" 2.6 ja ära hooratud 2.8-t, võrrelgem ikka sarnases korras mootoreid. Turg on autosid täis, valikut on piisavalt.
Mul on hetkel teine 2.8 V6-mootoriga auto - esimene oli automaat, praegune siis manuaal ning arvan, et ainuke, mis mind paneks 2.6 mootoriga auto ostu
kaaluma, oleks see, kui auto oleks täislisadega, ideaalses korras ja tuleks keskmisest omajagu soodsamalt kätte. Kui mul peaks tekkima tahtmine või
vajadus ökonoomitseda, ostaksin R4 või R5 mootoriga auto ega tükiks seda V6 või V8-ga võrdlema.
Üks USA raua meeste vanasõna ka: "There is no replacement for displacement".
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.06 18:38
|
|
|
To: Black suuresti on sul õigus aga üks lause natuke häiris...kui tahad nobedamat autot siis V6 aga on ka V8 100 olemas (s näol) võtkem juba
see....ise te vaidlesite, et miks peaksin leppima lahjemaga ja väiksemaga kui on olemas suurem. Mis aga puutub 2.3 R5 siis ka see on suhteliselt
janune ja ka samas nobe mootor (õigustab end kupeel).
Ei ole ma kangekaelne aga nalja saab siin meie vaidlemistega...eks ta rohkem maitse asi ole...2.8 on hea osta ära ja siis kirjuta uuesti, et kuidas
on. Kas jäid rahule või tahab ökomat või veel võimsamat. Mina igaljuhul võin nii öelda omast kogemusest, et oli 2.0 (lahja),1.8 118 kw (lahja) , nüüd
3.6 184 kw ( tahan 4.2 bi-turbot) alati jääb lahjaks jne...mina aga
piilun oma Rs 6 edasi ja olen selle peale väljas...Kunagi suudan sellise endale omandada.
Black kuidas automaat ennast 2.8 õigustas (endal kogemused puuduvad aut. kohta)...Mugav oli ta kindlasti aga muud faktorid?
|
|
|
Rain
klubiliige
Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad ja A6 Allroad
|
postitati 11.06.06 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Black kuidas automaat ennast 2.8 õigustas (endal kogemused puuduvad aut. kohta)...Mugav oli ta kindlasti aga muud faktorid? |
2,0 oleks peaaegu pähe saanud.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 11.06.06 19:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
To: Black suuresti on sul õigus aga üks lause natuke häiris...kui tahad nobedamat autot siis V6 aga on ka V8 100 olemas (s näol) võtkem juba
see....ise te vaidlesite, et miks peaksin leppima lahjemaga ja väiksemaga kui on olemas suurem. |
V8 hooldus- ja ülalpidamiskulud on V6 omadest juba veidi suuremad (või vähemalt on 90% inimestest selline eelarvamus). Jah, alati saab osta veel ja
veel ja veel võimsama auto, eks igaüks teab ise, mida ta enda jaoks optimaalseks peab. "V8 100" viga on minu arvates selles, et seda ainult
manuaalina tehti. V8-l on piisavalt jõudu, et automaatkasti veidi uimasemat loomust kompenseerida ning 100/A6 ja suurema auto korral eelistaks mina
(99% ajast linnas liigeldes) automaati. Kuid see on juba teine teema...
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
Black kuidas automaat ennast 2.8 õigustas (endal kogemused puuduvad aut. kohta)...Mugav oli ta kindlasti aga muud faktorid? |
Ega ta kiirendusauto polnud, kuid linnaliikluses oli igati mõnus. Jalgu ei jäänud, pigem liikusin alati keskmisest veidi kiiremini. Reaalsus on, et
midagi pingutamata ja kellegagi joonestamata tühikäigult startides saab automaadiga foori tagant kiiremini liikuma. Ja kui aus olla, siis mulle täitsa
meeldis see automaadi "kummivenitamisehääl".
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |