Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Erinevat b3/b4 salongist (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 23151)
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.05 17:16 Tsiteeri
Erinevat b3/b4 salongist



et siis nii b3-l kui ka b4-l peaks järgnevad asjad samamoodi käima

nuppude pirnide vahetus
kakud jõuga kaaned maha nuppudelt ja avaneb selline vaatepilt, siit sikutad miskite peenete näpitsatega ettevaatlikult pirnid välja, uued asemele ja voila :D

kellade kättesaamine:
rooli taga oleval karbil keera välja kaks kruvi altpoolt, siis sikuta natuke pealmist osa ja olemas.

siis näed kellade allservas veel kahte kruvi, need kah lahti.

võta lahti vasakult poolt kollane pistik, peale seda paremalt poolt sinine pistik ja käes kellad ongi :D

sama rida järgides saab ühelepoole ka vahetatud süüteluku põhi, mis on kinni luku küljes kahe kruviga


soojenduse nuppude valgustuse vahetamine siis käib nii:
sikutad jõuga nupud küljest ja näed äärmiste nuppude all peituvaid kruve (pilt vasakpoolsest nupust), siis tuleb see must kate pealt, vahetad pirnid ja korras jälle :D

a kui siit edasi minna, siis pääseb juba selle soojenudsejurale ligemale, keerates lahti pildil rohelisega märgitud kruvid, vajub alla tuhatoos, ja samalt pildilt punasega märgitud kruvid, saadki selle paneeli lahti.

istmetevahelise osa eemaldamiseks keera lahti kässari juures katte taga olev polt, siis tagumise tuhatoosi all peidus olevad poldid, siis natuke jõu rakendamist ja sikutamist ja ongi need keskmised plastid käes.

nüüd pääseb edasi lammutama, armatuuri keskel allservas kummagil küljel on kolm polti, need lahti ja saabki selle tuhatoosi taga oleva raudjublaka kätte.

siis hakkame vaikselt seda jalgadele õhku suunavat plastjubinat ära sikutama, kuid ettevaatust, siin on peidus üks klamber, selle jublaka tagumises otsas gaasipedaali juures üks kruvi, ja ka selle keskel oleva vahetüki (see kus klamber oli) ülaserv on kah kruviga kinni, millest ma ei suutnud pilti teha :P ja saadki kätte sellise juraka.
siis sikutad lahti soojendusnuppude paneeli taga oleva pistiku.

nüüd aga hakkame trosse taga ajama :D
esimeseks on siis juhi jalge kohal peidus olev valge kinnitusega tross, ettevaatust nende klambritega üldiselt...erikuradinõme nikerdis on. siis edasi kaks trossi , mis asuvad selle eelnevalt eemaldatud jalgadele õhku suunava jublaka kohal umbes (teise nurga alt sama koht siis), ja siis ka lõpuks kõrvalistuja jalgade kohal olev tross.
ah seda kah vahepeal...et rooli all olev sahtel ja kindalaegas peavad kah olema eemaldatud ennem ;)
siis natuke sikutamist, ja ongi käes selline jurakas.

ja nüüd jõudu kokkulappimisel :D
täpselt sama protseduur vastupidi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aron20
huviline



Registreerunud 10.06.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,9 81kW

postitati 15.01.06 14:53 Tsiteeri


Aga soojendus radikat ikka ju kätte ei saa kui tervet armatuuri maha ei võta, või siiski?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.06 22:24 Tsiteeri


Minu meelest ei saa ilma armatuuri mahavõtmata radikat kätte. Samas pole vaja (vist) kõiki neid hoobasi liigutavaid trosse lahti võtta. Peale kogu selle õpetuse järgimist on nagunii vaja ainult külgedelt 4 polti lahti keerata.
Ise tegin nii - armatuur maha kogu muu jamaga. Siis võtsin terve selle plast kobaka koos mootori ja radiaatoriga salongi seina küljest lahti. Selleks kabo alt süütepool maha ja selle ülal ja all kaks suure seibiga mutrit need hoiavad radikapoolt, samas õhuvõtuava juurest rest maha selle alt 2 mutrit ja hoidja lahti - siis liigub see kobakas niipalju eemale et saad radika lahti
keerata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 18.03.06 11:00 Tsiteeri


eelmisega nõus aga ma ei tea, et oleksime süütepooli ära võtnud, see võib erineva kohapeal asetseda ka, ning ühe kojamehe pidi ka lahti päästma, siis et lahti kruvida musta korpuse alt salongi ventika osa vms. osa


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 24.03.06 23:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonny
kellade kättesaamine:
rooli taga oleval karbil keera välja kaks kruvi altpoolt, siis sikuta natuke pealmist osa ja olemas.



Lisaksin veel siia juurde, et peale nende kahe kruvi lahtikeeramist ei tasuks kohe suvaliselt seda karbi pealmist osa sikutada, nagu siin kirjas, vaid meelitada seda seal vaikselt, kuni see lahti tuleb. Nimelt asi selles, et karbi ülemise osa all on veel kõrvad, mis lähevad suvaliselt sikutades katki, mul 1 läks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 01.05.06 18:30 Tsiteeri


Öelge palun, kuidas saab kätte need 3 lisakella, kui autol on kliimaseade.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 01.05.06 20:01 Tsiteeri


kliima ümbert saad selle ümrise, olgu ta puitimitatsioon või mis iganes, lihtsalt tõmmates kätte. Aja aga ettevaatlikult kruvikeeraja taha ja tuleb. Seal all on 2 kruvi mõlemal pool ja ongi need kellad käes. Kui nüüd veel meenutada, siis vist tuleb käimakangi ümbrus ka lahti võtta, seal küljes vist olid need kellad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diprivan
huviline



Registreerunud 24.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 Avant 1.9 TDi

postitati 18.10.06 14:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aron20
Aga soojendus radikat ikka ju kätte ei saa kui tervet armatuuri maha ei võta, või siiski?


kes saab natukene vene keelest aru, siin on kõik piltidega seletatud:

http://www.audi-club.ru/forum/attachment.php?attachmentid=25610


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Nox
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.06
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Avant '94

postitati 21.10.06 16:52 Tsiteeri


Kas el. peeglite nupp peab olema valgustatud? Kui peab, siis kuida seda pirni vahetada, äkki oskab keegi seletada...

Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 21.10.06 17:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Nox
Kas el. peeglite nupp peab olema valgustatud? Kui peab, siis kuida seda pirni vahetada, äkki oskab keegi seletada...

Tänud.



Jah.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10040#pid89385
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=6991#pid57134

Nendest teemadest peaks abi olema ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
midiman
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 2007, Suzuki Samurai 1994

postitati 20.02.07 22:26 Tsiteeri


Minul siis tekkis küsimus selline, et sain ventikareguleerimise nupud maha katte ka maha ning kuidas neid pirne seal vahetama peab? KAs tõmban jõuga pesadest välja või peab koos pesaga jootma?
Panen pildid ka millest räägin need pildilolevad
PRINID


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 20.02.07 22:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: midiman
Kas tõmban jõuga pesadest välja või peab koos pesaga jootma?

Tõmba jõuga välja, ma pole küll seal midagi jootma pidanud kahe auto puhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 21.02.07 03:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: midiman
KAs tõmban jõuga pesadest välja või peab koos pesaga jootma?
Panen pildid ka millest räägin need pildilolevad
PRINID
Pirnid, millest sa räägid, on klaasampullid kahe traadijupiga. Must plasttoru, mida sa ilmselt pirni osaks pead, on tegelikult sokkel, kuhu pirn sisse käib. Venita sokkel vedru vahelt välja ja siis tõmba pirn soklist välja. Seejärel pirn näidiseks tasku ja poodi uue järele (et sa ikka õige pirniga tagasi tuleksid poest).


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Siimu
huviline



Registreerunud 30.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 04.03.07 13:16 Tsiteeri


Kuidas vahetada B4 aut kasti pirne?

Niipalju jõudsin lahti võtta. Kas pean selle korpuse maha võtma? Kuidagi lihtsamlt ei saa?

http://www.foto24.ee/photos/web/S/smu/Audi/Pilt011.jpg
http://www.foto24.ee/photos/web/S/smu/Audi/Pilt012.jpg
http://www.foto24.ee/photos/web/S/smu/Audi/Pilt014.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 16.05.07 21:45 Tsiteeri


Huvitaval kombel tundub host nimega "tarmo.astronet.ee" siit ilmast kadunud olevat. Selle tagajärjel ei tööta ka enam esimeses postituses olevad lingid piltidele. Et aga need pildid on väärt värk - minul oli neist üpris palju abi - siis panen siia viite selle teema millalgi enda tarbeks mirrordatud versioonile, kus piltide lingid viitavad kohalikule koopiale: http://perses.net/~wookie/b3b4salongist/ (jah, mul on paranoiline komme kasulikest/huvitavatest lehtedest koopiaid teha).

P.S.
St. kui juhtub, et väärt pildid pole mitte ilmast kadunud vaid lihtsalt kuidagi nusseti läinud, võib käesoleva postituse muidugi kustutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.07 12:13 Tsiteeri


las olla siis su postitus igaks juhuks back-up, juhul kui eelmainitud server näkku paneb :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 19.01.08 12:27 Tsiteeri


Tahaks mõningaid asju teada B4-ja sisust:
Tegin ka mõned pildid, et oleks lihtsam aru saada või tuvastada.
Tahaks siis teada, et kui pirnid läbi, siis milline oleks näiteks õige pirn sinna panna? Kui võimas, millist värvi, diood, tavaline jne, ehk ülimalt täpset infot(kasvõi pirnide margid/nimetused)?

1. Kas B4 peab siin ka mõni valgustus põlema?
http://img292.imageshack.us/img292/9963/img0230et3.th.jpg
Kui jah, siis milline? Punakas, hele? Diood, tavapirn? Kui võimas jne

2. Katuseluugi nupu valgus ja pirnid?
http://img292.imageshack.us/img292/4079/img0227hu6.th.jpg

3. Elektri peeglite valgustus ja pirnid?
http://img292.imageshack.us/img292/7109/img0226lc0.th.jpg

4. Keskkonsooli pirnid?
http://img292.imageshack.us/img292/1390/img0232ij7.th.jpg
Sellest eelkõige tulede korrektor, siis kas praktiliselt igal vendi augul peavad pirnid põlema(juhipool, kundel, keskkonsoolil), vendi enda tulukesed?

Ning ma arvan, et enamikel masinatel just sellised pirnid läbi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Chuulo
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.06
Kasutaja on eemal


postitati 19.01.08 14:05 Tsiteeri


Niih.
Vastan siis niipalju kui ma tean! :P
1. Siin ei pea mingit valgust põlema, aga olen kuulnud, et sinna saab midagi aretada. :P

2. Katuseluugi nupul minuteada peaks põlema valgustus, aga ei tea mis pirn. (kruti lahti, Vaata!)

3. Elektri peeglite valgustus peab olema, aga pirne ei oska öelda.

4. Tulede kollektori valgustus peab põlema. Pane kruvikas taha ja tõmba eest ära.
Seal sees on kaks osa.(Üks on see ülemine tulede regullimis märk. Sinna peaks minuteada minema sissetorgatav 1,2W pirn. Aga jälle pole kindel. Ja see alumine osa, kus on numbrid 0,1,2,3 , seal peaks olema diood, kui ei eksi.)

Ehk onvähemalt mingi abi. ;)
Eks targemad poisid räägivad sulle veel täpsemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raks
huviline



Registreerunud 28.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 2,0TDI 105kW; A4 Cabrio

postitati 20.01.08 02:17 Tsiteeri


Tulede korrektori lülitis on üks lamp- ise kasutasin sellist punast, mis oli mõõtmetelt pisut väiksem kui algne lamp, aga sai hakkama. Katuseluugi lülitisse peaks sama lamp sobima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anduke88
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe

postitati 28.01.08 17:20 Tsiteeri


Tänud, oskab keegi ennem täpsemalt öelda, et mis marki pirnid erinevatesse kohtadesse sobivad? See LED pirn on ikka vist eredam ning peab kauem vastu kui see tavaline, või vastupidi?

Äkki keegi teab, kuidas ka neid vendi auke (või seda regulaatorit vms seal) ka särama saada? Tuleb sinna ka mõni juhe või peab eradi vedama?


Ahjaa, kas mitte Tartus Sepa Turus pole mitte oomipoe reklaam, müüakse seal ka neid? Või saab kuskilt veel odavamalt neid pirne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 28.01.08 22:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Tänud, oskab keegi ennem täpsemalt öelda, et mis marki pirnid erinevatesse kohtadesse sobivad? See LED pirn on ikka vist eredam ning peab kauem vastu kui see tavaline, või vastupidi?
LED eeldab jootekolviga lähenemist. Selle lihtsus ja ratsionaalsus sõltub kohast.
Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Äkki keegi teab, kuidas ka neid vendi auke (või seda regulaatorit vms seal) ka särama saada? Tuleb sinna ka mõni juhe või peab eradi vedama?
80 salongis ei ole võimalik õhutusavade regulaatorit valgustada. C4 A6 on see võimalik, C4 100 pole ise lähedalt näinud.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
priit
moderaator
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4, Bora & Octavia

postitati 28.01.08 23:06 Tsiteeri


C4 kerega Audi kohta oli kunagi selline leht www.typc4.de aga kahjuks avastasin, et hetkel see ei tööta :(

Aga võibolla on kellegil sellest lehest abi www.audiworld.com/tech


priitpoiss --> priit
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 29.01.08 01:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kevadlilleke80 salongis ei ole võimalik õhutusavade regulaatorit valgustada. C4 A6 on see võimalik, C4 100 pole ise lähedalt näinud.
kas need kettad on mustast plastist ja kinnised, või mis erinevus neil c4 regulaatoritega on?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 29.01.08 16:48 Tsiteeri


Jah, lihtsast mustast plastist, millele on valge värviga sümbolid peale joonistatud.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Chris
huviline



Registreerunud 23.09.04
Kasutaja on eemal

Auto: b4 cabrio

postitati 01.02.08 13:16 Tsiteeri


Ainult üks lisakella valgustus põleb, kuidas vahetada lisakellade valgustust b4'l. Mis selleks lahti tuleb teha, kasutasin otsingut ei leidnud teemat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.1% - SQL: 26.9%]