Lehekülgi: 1 2 |
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.12.05 16:16
|
|
|
Erinevat b3/b4 salongist
et siis nii b3-l kui ka b4-l peaks järgnevad asjad samamoodi käima
nuppude pirnide vahetus
kakud jõuga kaaned maha nuppudelt ja avaneb selline vaatepilt, siit sikutad miskite peenete näpitsatega ettevaatlikult pirnid välja, uued asemele ja voila
kellade kättesaamine:
rooli taga oleval karbil keera välja kaks kruvi altpoolt, siis
sikuta natuke pealmist osa ja olemas.
siis näed kellade allservas veel kahte kruvi, need kah lahti.
võta lahti vasakult poolt kollane pistik, peale seda paremalt
poolt sinine pistik ja käes kellad ongi
sama rida järgides saab ühelepoole ka vahetatud süüteluku põhi, mis on kinni luku küljes kahe kruviga
soojenduse nuppude valgustuse vahetamine siis käib nii:
sikutad jõuga nupud küljest ja näed äärmiste nuppude all peituvaid
kruve (pilt vasakpoolsest nupust), siis tuleb see must kate pealt, vahetad pirnid ja korras jälle
a kui siit edasi minna, siis pääseb juba selle soojenudsejurale ligemale, keerates lahti pildil rohelisega märgitud kruvid, vajub alla tuhatoos, ja samalt
pildilt punasega märgitud kruvid, saadki selle paneeli lahti.
istmetevahelise osa eemaldamiseks keera lahti kässari juures katte taga olev polt, siis tagumise tuhatoosi all peidus
olevad poldid, siis natuke jõu rakendamist ja sikutamist ja ongi need keskmised plastid käes.
nüüd pääseb edasi lammutama, armatuuri keskel allservas kummagil küljel on kolm polti, need lahti ja saabki selle tuhatoosi taga oleva raudjublaka kätte.
siis hakkame vaikselt seda jalgadele õhku suunavat plastjubinat ära sikutama, kuid ettevaatust, siin on peidus üks klamber, selle jublaka tagumises otsas
gaasipedaali juures üks kruvi, ja ka selle keskel oleva vahetüki
(see kus klamber oli) ülaserv on kah kruviga kinni, millest ma ei suutnud pilti teha ja saadki kätte sellise juraka.
siis sikutad lahti soojendusnuppude paneeli taga oleva
pistiku.
nüüd aga hakkame trosse taga ajama
esimeseks on siis juhi jalge kohal peidus olev valge kinnitusega
tross, ettevaatust nende klambritega üldiselt...erikuradinõme nikerdis on. siis edasi kaks trossi , mis asuvad selle eelnevalt eemaldatud jalgadele õhku suunava jublaka kohal umbes (teise nurga alt sama koht siis), ja siis ka lõpuks kõrvalistuja
jalgade kohal olev tross.
ah seda kah vahepeal...et rooli all olev sahtel ja kindalaegas peavad kah olema eemaldatud ennem
siis natuke sikutamist, ja ongi käes selline jurakas.
ja nüüd jõudu kokkulappimisel
täpselt sama protseduur vastupidi
|
|
|
|
aron20
huviline
Registreerunud 10.06.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1,9 81kW
|
postitati 15.01.06 13:53
|
|
|
Aga soojendus radikat ikka ju kätte ei saa kui tervet armatuuri maha ei võta, või siiski?
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.06 21:24
|
|
|
Minu meelest ei saa ilma armatuuri mahavõtmata radikat kätte. Samas pole vaja (vist) kõiki neid hoobasi liigutavaid trosse lahti võtta. Peale kogu
selle õpetuse järgimist on nagunii vaja ainult külgedelt 4 polti lahti keerata.
Ise tegin nii - armatuur maha kogu muu jamaga. Siis võtsin terve selle plast kobaka koos mootori ja radiaatoriga salongi seina küljest lahti. Selleks
kabo alt süütepool maha ja selle ülal ja all kaks suure seibiga mutrit need hoiavad radikapoolt, samas õhuvõtuava juurest rest maha selle alt 2 mutrit
ja hoidja lahti - siis liigub see kobakas niipalju eemale et saad radika lahti
keerata.
|
|
|
|
puruvana
huviline
Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 b7
|
postitati 18.03.06 10:00
|
|
|
eelmisega nõus aga ma ei tea, et oleksime süütepooli ära võtnud, see võib erineva kohapeal asetseda ka, ning ühe kojamehe pidi ka lahti päästma, siis
et lahti kruvida musta korpuse alt salongi ventika osa vms. osa
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 24.03.06 22:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonny
kellade kättesaamine:
rooli taga oleval karbil keera välja kaks kruvi altpoolt, siis
sikuta natuke pealmist osa ja olemas.
|
Lisaksin veel siia juurde, et peale nende kahe kruvi lahtikeeramist ei tasuks kohe suvaliselt seda karbi pealmist osa sikutada, nagu siin kirjas, vaid
meelitada seda seal vaikselt, kuni see lahti tuleb. Nimelt asi selles, et karbi ülemise osa all on veel kõrvad, mis lähevad suvaliselt sikutades
katki, mul 1 läks...
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 01.05.06 17:30
|
|
|
Öelge palun, kuidas saab kätte need 3 lisakella, kui autol on kliimaseade.
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 01.05.06 19:01
|
|
|
kliima ümbert saad selle ümrise, olgu ta puitimitatsioon või mis iganes, lihtsalt tõmmates kätte. Aja aga ettevaatlikult kruvikeeraja taha ja tuleb.
Seal all on 2 kruvi mõlemal pool ja ongi need kellad käes. Kui nüüd veel meenutada, siis vist tuleb käimakangi ümbrus ka lahti võtta, seal küljes vist
olid need kellad.
|
|
|
diprivan
huviline
Registreerunud 24.03.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 Avant 1.9 TDi
|
|
Nox
huviline
Registreerunud 04.05.06
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Avant '94
|
postitati 21.10.06 15:52
|
|
|
Kas el. peeglite nupp peab olema valgustatud? Kui peab, siis kuida seda pirni vahetada, äkki oskab keegi seletada...
Tänud.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
midiman
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 2007, Suzuki Samurai 1994
|
postitati 20.02.07 21:26
|
|
|
Minul siis tekkis küsimus selline, et sain ventikareguleerimise nupud maha katte ka maha ning kuidas neid pirne seal vahetama peab? KAs tõmban jõuga
pesadest välja või peab koos pesaga jootma?
Panen pildid ka millest räägin need pildilolevad
PRINID
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 20.02.07 21:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: midiman
Kas tõmban jõuga pesadest välja või peab koos pesaga jootma?
|
Tõmba jõuga välja, ma pole küll seal midagi jootma pidanud kahe auto puhul.
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 21.02.07 02:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: midiman
KAs tõmban jõuga pesadest välja või peab koos pesaga jootma?
Panen pildid ka millest räägin need pildilolevad
PRINID | Pirnid, millest sa räägid, on
klaasampullid kahe traadijupiga. Must plasttoru, mida sa ilmselt pirni osaks pead, on tegelikult sokkel, kuhu pirn sisse käib. Venita sokkel vedru
vahelt välja ja siis tõmba pirn soklist välja. Seejärel pirn näidiseks tasku ja poodi uue järele (et sa ikka õige pirniga tagasi tuleksid poest).
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4 Coupe
|
|
|
|
Siimu
huviline
Registreerunud 30.01.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Auditu
|
postitati 04.03.07 12:16
|
|
|
Kuidas vahetada B4 aut kasti pirne?
Niipalju jõudsin lahti võtta. Kas pean selle korpuse maha võtma? Kuidagi lihtsamlt ei saa?
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 16.05.07 20:45
|
|
|
Huvitaval kombel tundub host nimega "tarmo.astronet.ee" siit ilmast kadunud olevat. Selle tagajärjel ei tööta ka enam esimeses postituses olevad
lingid piltidele. Et aga need pildid on väärt värk - minul oli neist üpris palju abi - siis panen siia viite selle teema millalgi enda tarbeks
mirrordatud versioonile, kus piltide lingid viitavad kohalikule koopiale: http://perses.net/~wookie/b3b4salongist/ (jah, mul on paranoiline komme kasulikest/huvitavatest lehtedest koopiaid teha).
P.S.
St. kui juhtub, et väärt pildid pole mitte ilmast kadunud vaid lihtsalt kuidagi nusseti läinud, võib käesoleva postituse muidugi kustutada.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.07 11:13
|
|
|
las olla siis su postitus igaks juhuks back-up, juhul kui eelmainitud server näkku paneb
|
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 19.01.08 11:27
|
|
|
Tahaks mõningaid asju teada B4-ja sisust:
Tegin ka mõned pildid, et oleks lihtsam aru saada või tuvastada.
Tahaks siis teada, et kui pirnid läbi, siis milline oleks näiteks õige pirn sinna panna? Kui võimas, millist värvi, diood, tavaline jne, ehk
ülimalt täpset infot(kasvõi pirnide margid/nimetused)?
1. Kas B4 peab siin ka mõni valgustus põlema?
Kui jah, siis milline? Punakas, hele? Diood, tavapirn? Kui võimas jne
2. Katuseluugi nupu valgus ja pirnid?
3. Elektri peeglite valgustus ja pirnid?
4. Keskkonsooli pirnid?
Sellest eelkõige tulede korrektor, siis kas praktiliselt igal vendi augul peavad pirnid põlema(juhipool, kundel, keskkonsoolil), vendi enda
tulukesed?
Ning ma arvan, et enamikel masinatel just sellised pirnid läbi...
|
|
|
|
Chuulo
huviline
Registreerunud 10.12.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.01.08 13:05
|
|
|
Niih.
Vastan siis niipalju kui ma tean!
1. Siin ei pea mingit valgust põlema, aga olen kuulnud, et sinna saab midagi aretada.
2. Katuseluugi nupul minuteada peaks põlema valgustus, aga ei tea mis pirn. (kruti lahti, Vaata!)
3. Elektri peeglite valgustus peab olema, aga pirne ei oska öelda.
4. Tulede kollektori valgustus peab põlema. Pane kruvikas taha ja tõmba eest ära.
Seal sees on kaks osa.(Üks on see ülemine tulede regullimis märk. Sinna peaks minuteada minema sissetorgatav 1,2W pirn. Aga jälle pole kindel. Ja see
alumine osa, kus on numbrid 0,1,2,3 , seal peaks olema diood, kui ei eksi.)
Ehk onvähemalt mingi abi.
Eks targemad poisid räägivad sulle veel täpsemalt.
|
|
|
raks
huviline
Registreerunud 28.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 2,0TDI 105kW; A4 Cabrio
|
postitati 20.01.08 01:17
|
|
|
Tulede korrektori lülitis on üks lamp- ise kasutasin sellist punast, mis oli mõõtmetelt pisut väiksem kui algne lamp, aga sai hakkama. Katuseluugi lülitisse peaks sama lamp
sobima.
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & BMW F31 & Audi Q7 60 TFSIe
|
postitati 28.01.08 16:20
|
|
|
Tänud, oskab keegi ennem täpsemalt öelda, et mis marki pirnid erinevatesse kohtadesse sobivad? See LED pirn on ikka vist eredam ning peab kauem vastu
kui see tavaline, või vastupidi?
Äkki keegi teab, kuidas ka neid vendi auke (või seda regulaatorit vms seal) ka särama saada? Tuleb sinna ka mõni juhe või peab eradi vedama?
Ahjaa, kas mitte Tartus Sepa Turus pole mitte oomipoe reklaam, müüakse seal ka neid? Või saab kuskilt veel odavamalt neid pirne?
|
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 28.01.08 21:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Tänud, oskab keegi ennem täpsemalt öelda, et mis marki pirnid erinevatesse kohtadesse sobivad? See LED pirn on ikka vist eredam ning peab kauem vastu
kui see tavaline, või vastupidi? | LED eeldab jootekolviga lähenemist. Selle lihtsus ja ratsionaalsus sõltub kohast.Tsitaat: | Algselt postitas: anduke88
Äkki keegi teab, kuidas ka neid vendi auke (või seda regulaatorit vms seal) ka särama saada? Tuleb sinna ka mõni juhe või peab eradi
vedama? | 80 salongis ei ole võimalik õhutusavade regulaatorit valgustada. C4 A6 on see võimalik, C4 100 pole ise lähedalt näinud.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4 Coupe
|
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 28.01.08 22:06
|
|
|
C4 kerega Audi kohta oli kunagi selline leht www.typc4.de aga kahjuks avastasin, et hetkel see
ei tööta
Aga võibolla on kellegil sellest lehest abi www.audiworld.com/tech
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 29.01.08 00:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kevadlilleke80 salongis ei ole võimalik õhutusavade regulaatorit valgustada. C4 A6 on see võimalik,
C4 100 pole ise lähedalt näinud. | kas need kettad on mustast plastist ja kinnised, või mis erinevus neil c4 regulaatoritega on?
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 29.01.08 15:48
|
|
|
Jah, lihtsast mustast plastist, millele on valge värviga sümbolid peale joonistatud.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4 Coupe
|
|
|
|
Chris
huviline
Registreerunud 23.09.04
Kasutaja on eemal
Auto: b4 cabrio
|
postitati 01.02.08 12:16
|
|
|
Ainult üks lisakella valgustus põleb, kuidas vahetada lisakellade valgustust b4'l. Mis selleks lahti tuleb teha, kasutasin otsingut ei leidnud
teemat.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |