Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Audi A6 S-line 3.0TDI - 2007 - OttOlesk (müüdud) (Vastuseid: 90 | Vaatamisi: 32971)
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 11.03.15 08:34 Tsiteeri
Audi A6 S-line 3.0TDI - 2007 - OttOlesk (müüdud)



Nüüd oleks õige aeg päeviku mõttes teha auto teema. Lisaks muudele postitustele täidan jooksvalt esimest postitust tehtud töödest.

Eelmise auto tehnilise rikke tõttu tekkis vajadus uue auto järgi. Kuna igapäevaselt maantee sõit, siis oli soov suurema ja mugavama auto vastu. Oluline oli küll ökonoomsus, aga A6 puhul on üldiselt etema varustusega 3.0 masinad. Auto ostetud Tartust. Tänud veelkord kasutajale Jann, kes auto üle vaatas. Pildid võtan praegu müügikuulutusest.

Varustus
Turva- ja ohutusvarustus
Roolivõimendi (kiirusetundlik)
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
8x turvapadi
Originaal signalisatsioon (mahuanduriga)
Immobilisaator
Stabiilsuskontroll
Pidurdusjõukontroll
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Vihmasensor - Pole eelnevalt kokku puutunud sellega ja mulle väga meeldib.
Turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
Kliimaautomaatik - kahetsooniline
4x elektrilised akende tõstukid
Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
Püsikiiruse hoidja
Parkimisandurid (ees, taga) - Pole eelnevalt kokku puutunud. Parkimine ikka kordades lihtsamaks läinud. Äärekive kardan siiski edaspidigi :D
Toonitud klaasid
2x peeglid päikesesirmides (valgustusega)
Rulookardinad tagumistel akendel - Toonitud klaaside puhul kaotab mõtte. Tagaklaasi oma lasin alla, sest ei näinud muidu mitte midagi. Külgedel jätsin üles, sest meeldib nii.
Kohtvalgustid - Kui need on need, mis peeglite sees on, siis väga ilus sinakas toon.
Sisustus
S-Line nahkpolstriga sportistmed (pruun) - Algul otsisin musta, aga nüüd ei kujutaks ettegi, et oleks midagi muud kui pruun. Kahju, et täis el. istmed ei ole, aga selle pärast autot ostmata poleks jätnud.
2x istmesoojendused
Tagaistme seljatugi allaklapitav
Multifunktsionaalne, nahkkattega sportrool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
Nahkkattega käigukanginupp
El. käsipidur - Kuuldavasti pidi paljudel peale jääma?? Kuna ei ole vajadust olnud, siis ei ole ka näppinud seda veel.
Käetugi ees (laekaga)
Käetugi taga (laekaga)
Iluliistud salongis (puitdekoor - maarjakask) - Algul otsisin tumedat puitu, aga jällegi enam ei oskaks ilma maarjakaseta. Väga ilus ja hubane tunne tekib salongis. Eriti koos pruuni nahksisuga.
Jalamatid (tekstiilist)
Audio, video, kommunikatsioon
Bose süsteem (sh. CD-box (6), mis mängib ka MP3-sid) - MUST HAVE
Ekraan (ees)
Navigatsiooniseade (kaardiga)
Autokompuuter (värviline)
Telefoni bluetooth ühendus - Tuleb kasuks, sest mina isiklikult ei poolda telefoni kasutamist sõidu ajal.
Rehvid ja veljed
Talverehvid (lamellrehvid)
Valuveljed (17", Originaal) - Peale ostu alles märkasin, et tagumiste velgede keskosa on sügavamal, mis toob rattad välja poole. See annab autole hoopis teise väljanägemise (loe:ülbema)
Tuled
Salongivalgustus - jalgade valgustus ja uste sees valgustus ilus kergelt sinaka tooniga. Põlevad koguaeg sõiduajal. Pimedal ajal sõites väga mõnus.
Coming home/Leaving home
Päevasõidutuled LED - Sinakas toon väga ilus, aga tundub, et mõned on kustunud. Tulevikus peaks uute pirnide peale mõtlema
Xenon (lähi- ja kaugtuled)
Esitulede pesurid
Udutuled (eesmised, tagumised)
Sportvarustus
S-line seest ja väljast (sh. taga difuuser karbonist)
Sportvedrustus
Muu varustus
Katusereelingud
Välistemperatuuri näidik
Tagaklaasi soojendus
Salongi ja pakiruumi eraldusvõrk
Pagasikate
Pagasi võrk pakiruumis
Tagaklaasi puhasti
Kaubakinnituse konksud
Must lagi

Pildid (Kliki pildile, et suuremalt näha)

http://i.imgur.com/VvoOa5l.jpg http://i.imgur.com/P6VhMQL.jpg http://i.imgur.com/f7TZKEU.jpg http://i.imgur.com/pGBDM2r.jpg http://i.imgur.com/49xFc6n.jpg http://i.imgur.com/Ai833MP.jpg

Info
Praeguse info järgi on eelnevalt vahetatud pihustid, sisselaskekolle uuema tüübi vastu, tahmafilter puhastatud (äkki nimetan valesti seda?), BOSE võim uuema tüübi oma. Kogu S-line välispakett on ehitatud Saksa omaniku enda poolt. Tagumine difuusor karbonist. Tehasest olevat välja tulnud tavalise A6 välimusega. Paigaldatud pigimatid (vm?) müra summutamiseks ja kaitseks külgedele alla serva ja koobastesse. Audi logo eemaldatud tagant, mis teeb auto minu arust palju ilusamaks isegi.

TEHTUD TÖÖDE NIMEKIRI
Navi kaardid värskendasin ära 2015 vastu. Ostuga tuli kaasa ikka väga aegunud kaart. Kuna seest-väljast S-line, siis muutsin MMI welcome screeni ka S-line omaks, et äge olla :D.
Mootori õli vahetatud 18.02.2015 läbisõidul 134 517km. Kasutatud Mobil ESP 5w30 õli. Intervalliks võtan 10 000km. Räägitakse, et maantee sõidu korral võib intervall ka suurem olla, aga pigem karta kui kahetseda.
Käigukasti õli vahetatud 10.03.2015 läbisõidul 136 750km (sh tarkvara uuendus). Töö tehtud Hõbenooles. Mulle tekitas muret see, et 2-3 korda tekkis olukord, kus 50km/h sõites püsikaga hakkasid pöörded kõikuma natuke ja käiguvahetusel pöörded natuke tõusid. Mitte midagi hullu ei olnud. Käiguvahetus oli endiselt koguaeg sujuv ja ilus. Mingeid lööke, rakse ja muid defekte ei esinenud. Hõbenoolest muidugi naljaga pooleks küsiti, et mis idee järgi ma õli läksin vahetama, sest tavaliselt tullakse siis kui midagi katki läheb. Iseenesest õli, mis välja tuli, ei olnud kõige suurem rämps. Must ja määrdunud ikka, aga paistis siiski läbi. Intervalliks võtan 100 000km. Öeldi, et maanteed sõites võib ka 150 000km olla, aga jällegi...pigem karta kui kahetseda. Öeldi ka, et Toyota mehed oleks õnnelikud, kui nende autod nii sujuvalt käike vahetaks. Samas on ka Audisid, mis vahetavad sujuvamalt. Mõte oli see, et käiguvahetus on tuntav. Ehk saab aru, kui auto käiku vahetab ilma, et peaks pöördeid selleks jälgima. Mind see ei häiri, sest käigud liiguvad kõik ikkagi üle sujuvalt. Ei ole ju enam uus auto ka.
Igatahes Hõbenooles tehtud suurepärane töö. Erinevused kasti töös olid juba kohe näha ja öeldi, et nädala jooksul pidavat veel paranema. Julgen kindlasti soovitada. Viis inimest viiest soovitasid mul nende poole pöörduda ja igasuguse käigukasti murega teen seda ka tulevikus. Pikk sõit Kadrinasse on asja väärt. Arve oli 432€.
Suverehvid läksid alla 21.03.2015. Müügiga kaasa tulnud rehvide seisukord oli väga kole. Ühel muna üleval, ühel traadid siseküljes väljas korralikult juba. Löögi saanud kuskilt ja konstruktsioon lagunenud. Don't know how that happened. Kaks rehvi jäid tagavaraks (Otsin ühte 17'' velge).
Flantsid, tsentreerimisrõngad, tasakaalustamine, sillastend tehtud 15.04.2015. Kerge vibra on ikka sees. Arvatavasti esimese vasaku rehvi pärast, mis hüppab. Võib olla rehvi defekt. Jälgin olukorda. Flantsid db-hp-st 15mm. Tsentreerimisrõngad aftermarket.ee-st kasutaja ICE käest. Tasakaalustamine tehtud töö kõrval. Sillastend Mart Pere juures Suvila tn. 21a. Läbisõit ca 141 000 km.
Mootori õli vahetatud 02.06.2015 läbisõidul 145 954km. Kasutatud õli - Mobil ESP 5w30. Filter kandilise profiiliga rõngastihendiga. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 11 437km.
Difrite õli vahetatud 12.06.2015 läbisõidul 147 375km. Intervalliks öeldi kahekordne käigukasti õli vahetuse intervall. Kuna enamasti ainult maanteesõit, siis võtan intervalliks 200 000km. Arve oli 102€.
Ees mõlemal pool üks õõts vahetatud 16.07.2015 läbisõidul 151 870km. Olid juba koledas seisus ja eelnevalt valesti alla pandud, mis tõttu nad ka läbi kulusid. Õõtsade vahetusega tundub, et kadus ka see imelik klobin aeglasel hool pöörates. 17.07.2015 läbisõidul 151 935km tehtud sillastend Mart Pere juures Suvila tn. 21.a. Tundub, et rehvi natuke ebaühtlaselt söönud ja õrn vibra jäi ikkagi sisse veel. Soovitati rehvid ümber vahetada (sisemine külg läheb välimiseks). Rool jäi ka natuke viltu peale praegu. Oluliselt ei häiri ja selle probleemi likvideerib talve tulekul rehvivahetusega.
Esimesed pidurikettad ja -klotsid vahetatud 16.07.2015 läbisõidul 151 870km. Reaalselt oli kulumisruumi veel küll ja andurini ei olnud jõudnudki veel. Piduriklotside hoiatustule aktiveeris arvatavasti siis mingi rike kas juhtmetes või lülitis. Tagumised pidurikettad ja -klotsid hetkel jäid tegemata arvuti puudumise tõttu (elektrooniline käsipidur).
Numbrituled vahetatud 17.07.2015 LED-de vastu. Ostetud db-hp-st.
Tagumise kojamehe programmeerimine - 17.07.2015 lasin välja programmeerida funktsiooni, kus kojamees hakkab tööle koos tagumise käiguga. Kuna sõidan kruusateed, siis auto üldiselt tolmu all ja häirib kojamehe rant tagaklaasil. Kontakt: Erki Hiis 521 8697.
Rehvi vahetus - 22.07.2015 läbisõidul 152 255km esimene vasak rehv paremaks ja vastupidi. Olukord muutus märgatavalt. Edaspidi hoian siiski silma peal.
Esimeste piduriklotside anduri katkine juhe parandatud 23.07.2015. Oli purunenud juba paigaldamisel 16.07.2015.
Tagumised amordid vahetatud 23.07.2015 läbisõidul 152 632km.
Tagumised tsenteerimisrõngad vahetatud 25.07.2015 läbisõidul 152 904km. Mõõt 66,6x57,1 aftermartket-st.
Esimesed lombivalgustid vahetatud 06.08.2015 "S-line" LED valgustite vastu.
Mootori õli vahetatud 26.08.2015 läbisõidul 157 552km. Kasutatud õli - Mobil ESP 5w30. Filter kandilise profiiliga rõngastihendiga. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 11 598km. Kuidagi ei saa enne 10 000km tehtud, ikka veereb natuke üle...
Kahjukäsitlusega 26.10.2015 läbisõidul 163 700km välja vahetatud EP poritiib koos suunatulega, EP udutuli, mingi paneel, kust kliimatorud läbi jooksevad (arvatavasti Saksas paugu saanud), P esituli, esimesed rehvid. Parandatud E stange, P kõrvalistuja uks, EP velg. Omalt poolt lasin vahetada eest paremalt ühe alumise õõtsa ja eest mõlemalt poolt alumised tagumised õõtsapuksid. Teostati veel sillastend ja kliima täitmine. Läksid alla kogu ring talvekaid.
Aku vahetatud 12.11.2015 läbisõidul 165 715km. Vana aku ja uus aku. Aku vahetusega tuli uuesti selgeks õpetada akende convinience open/close funktsioon ning puldist akende avamise funktsioon.
Tagumised lombivalgustid uste sees vahetatud 14.11.2015 LED "S-line" valgustite vastu.
Mootori õli vahetatud 12.12.2015 läbisõidul 169 757km. Kasutatud õli - Mobil ESP 5w30. Filter kandilise profiiliga rõngastihendiga. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 12 205km (Oih...).
Kütuse filter vahetatud 10.01.2016 läbisõidul 172 741km.
Kapoti amort vahetatud 17.01.2016.
Tihend vahetatud 30.01.2016 läbisõidul 175 560km sisselaskekolde ja cooleri toru vahel . See cooleri osa, kuhu liitub ka EGR. Oli väikene õlileke, mis oli tegelikult tingitud lahtisest poldist üldse, aga kuna uus tihend juba ostetud oli, siis läks ka vahetusse.
Salongivalgustus tervenisti vahetatud veebruar 2015 valgete LED-de vastu.
Navi kaardid värskendatud 09.02.2016.
Diagnostika 04.03.2016. Kustutatud airbagi tuli ja kontrollitud muid asju. Kliima rõhu anduri error endiselt sees, aga kõik muu OK. I'm happy!
Udutulede pirnid vahetatud 11.03.2016 LED-de vastu. Väidetavalt üks pirn on 40w/4000lm.
Mootori õli vahetatud 19.03.2016 läbisõidul 180 783km. Kasutatud õli - Mobil ESP 5w30. Filter kandilise profiiliga rõngastihendiga. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 11 026km.
Takistid (50W 6ohm) paigaldatud udutulede LED-dele 03.04.2016.
Esimesed rattalaagrid vahetatud 01.06.2016 läbisõidul 191 238km.
Sisselaske kollektori pealmine osa vahetatud 07.06.2016 läbisõidul 191 868km. Üks kinnituse kõrvadest oli murdunud ja lekkis vahelt õli välja.
Mootori õli vahetatud 08.06.2016 läbisõidul 192 018km. Kasutatud õli - Mobil ESP 5w30. Filter kandilise profiiliga rõngastihendiga. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 11 235km.
Karteripõhi vahetatud 08.06.2016 läbisõidul 192 018km. Õnnestus õlivahetusel vint üle keerata nii õlipannil kui poldil. Polt on Saksast juba originaalist erinev olnud. Õlipannile tekkis 2 mõra sisse ülekeeramisel. Enda lollus läks maksma 120€.
Tagatulede poleerimine/taastamine 17.06.2016. Olid juba väga ära tuhmunud. Juttude järgi C6 tüüpviga.
Kliima remont 06.07.2016. Parandatud kliima rõhuanduri vigane juhe Forssis.
Naha hooldus 06.08.2016. Iseseisvalt lihtsamate vahenditega.
Mootori õli vahetatud 26.08.2016 läbisõidul 202 058km. Kasutatud õli - Mobil ESP 5w30. Filter kandilise profiiliga rõngastihendiga. Läbisõit eelmisest õlivahetusest 10 035km.

---AUTO MÜÜGIS---

Kliima kompressori rihmaratas vahetatud 01.02.2017 läbisõidul 206 200km.
Esimesed sillapuksid (x4) ja ˛arniirid (x2) vahetatud 01.02.2017 läbisõidul 206 200km.
Tagumised pidurikettad ja -klotsid vahetatud 01.02.2017 läbisõidul 206 200km.
Esitulede LED pirnid (DRL ja pargid) vahetatud 01.02.2017 läbisõidul 206 200km.
Termostaat + jahutusvedelik vahetatud 01.02.2017 läbisõidul 206 200km.
Sisselaske kollektori pöördklapid eemaldatud ja välja progetud 15.02.2017 läbisõidul 206 230km.
Ülevaatus 16.02.2017 läbisõidul 206 245km. Kehtib kuni detsember 2018.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 11.03.15 21:33 Tsiteeri


Väga asjalik pill tundub olevat! Kui saladus pole, siis mis sinu auto puhul HÕBENOOL OÜ-s kõigukastiõli vahetus maksis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 14.03.15 12:48 Tsiteeri


Avastasin täna imeliku undamise, mis käib pööretega kaasa. Tundub, et kliimapump vist. Põhjus, miks täna avastasin alles on see, et kuni siiani sõitsin sisselülitatud ECON nupuga koguaeg. ECON-i sisse lülitamisel kaob undamine ära. Tegin FORSS-i varuosa hinnapäringu ka ära, aga sellest kuuleb alles järgmine nädal.
Igasugune info hindade ja töö kohta oodatud või äkki kahtlustan üldse vale asja.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
DFR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c6

postitati 14.03.15 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: randmeri
Väga asjalik pill tundub olevat! Kui saladus pole, siis mis sinu auto puhul HÕBENOOL OÜ-s kõigukastiõli vahetus maksis?



Eelmine aasta maksis nt dünaamiline õlivahetus ca 330 kanti koos km-ga kui õieti mäletan:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 15.03.15 07:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DFR
Eelmine aasta maksis nt dünaamiline õlivahetus ca 330 kanti koos km-ga kui õieti mäletan:cool:

Kirjutasin kasutajale randmeri küll U2U, aga ju siis võib juba ka siin ära mainida, et minu arve oli 432€ :).


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 16.03.15 12:44 Tsiteeri


Kliimapumba hind forssist 434,20€. Huvi pärast uurisin Vääna autolammutusest ka ja sealt oleks 120€. Eks tulevikus tuleb vahetus ette võtta. Siis vaatab uuesti kust ja kuidas. Hetkel sõidan ECON-i peal edasi ja hoian olukorral silma peal.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
randmeri
huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.14
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: S5 Sportback V6T

postitati 16.03.15 21:41 Tsiteeri


Mis see ECON nupp täpsemalt teeb? Pole ise seda kunagi oma autos puutunud. Kliimapump muidu päris kirves jubin..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimHH
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.03.15 22:08 Tsiteeri


Kliimapumbal võib ainult laager läbi olla, uus laager alla 20€, juurde tööraha, kui ise ei tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 17.03.15 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: randmeri
Mis see ECON nupp täpsemalt teeb? Pole ise seda kunagi oma autos puutunud. Kliimapump muidu päris kirves jubin..

Kliimapump peaks vist ringi käima koguaeg, aga ECON nupp lükkab koormuse tagant ära. S4 puhul kasutasin ka talvel seda. Põhimõtteliselt kui muidu puhub külma, siis ECON sisse lülitamisel puhub pigem jahedat ainult. Kunagi kuulsin mingit linnalegendi, et ECON-ga võtab auto vähem kütust ka.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 17.03.15 06:48 Tsiteeri


ECON vajutamisel lahutatakse magnetsidur ja pumba sisu ringi ei käi, pöörleb ainult rihmaratas vabajooksu laagril. Gaasi ringlust süsteemis ei toimu ning salongi puhutakse täpselt nii jahedat õhku nagu ta parasjagu õues on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 18.03.15 09:12 Tsiteeri


Kui eile koertega viimasele õueringile läksin, siis sattusin ka virmalistele peale. Mõtlesin võimalusest haarata ja äkki ilusa uue taustapildi teha, aga ei jäänud kaameraga nii hea kui silmale tundus. Lisaks enda arvutis tundus töötlus ilusam olevat. Siin tundub liialt ületöödeldud ja auto täitsa teisejärguline.
Igatahes tulemus selline (Pildile vajutades saab suuremaks).

http://i.imgur.com/S1dRWw5l.jpg
http://i.imgur.com/x5TOndZl.jpg


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 30.03.15 07:32 Tsiteeri


Reedel ei tahtnud klappvõti enam hästi kokku-lahti käia. Vedru oli oma pesast välja hüpanud. Sai siis kokku ja lahti võetud. Õnneks oli kerge lahendus ja vedru oli korras. Kiskusin kohe lahti juba enda huvi pärast ka, et näha kuidas patareid vahetada tulevikus, sest tagavara võti on juba praegu tühi ja kasutusel oleval võiks ka mingi hetk vahetada ehk.

Siis hakkas huvitama, mille järgi kompuuter arvutab keskmist kütusekulu. Uurimisel leidsin, et trip computer 1 arvutab keskmist kulu peale igat käivitamist. Kui trippide vahel on seisuaega vähem kui pool tundi, siis arvestab ka uue tripina. Trip computer 2 näitab siis keskmist kulu pikemas perspektiivis. Kuskil oli kirjutatud, et iga 99 tunni tagant nullib.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KuldarA
huviline



Registreerunud 26.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.03.15 08:07 Tsiteeri


See Trip 2 nullimine erinev ilmselt. Ma müüsin oma A6 maha nii, et oli ca 160h sõidetud Trip 2 järgi.

Osadel on veel Trip 3, mis näitab alates tankimisest.


Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 03.06.15 12:43 Tsiteeri


Päeviku mõttes väike kirje sisse peale üle vaatamist.
1. Eile (02.06.2015) tegin õlivahetuse.
2. Ees mõned õõtsa puksid on kulunud. Kohe vahetama ei pea, tellisin tulevikuks õõtsad ära.
3. Esimesed sisemised piduriklotsid hakkavad varsti otsa lõppema. Tagumistega on rohkem aega. Tellisin kogu ringi kettaid ja klotse.
4. Tagumised amordid on läbi. Midagi kolisema ei ole hakanud, aga õõtsub rohkem kui võiks. Tellisin amordid ära ja arvatavasti esimesel võimalusel vahetan ära.
5. Kergelt hüppav rehv ei ole probleeme valmistanud. Õrn, kuid mitte häiriv vibra on endiselt. Vend uurib garantii kohta. Peale flantsi purunemist tehtud uus tasakaalustamine ja sillastend likvideerisid ära ka rehvi söömise seestpoolt.
6. Õlileke - Väga minimaalne, aga tundub, et turbost tingitud. Kuna leke on nii väike siis mehaanik (vend) ütles, et ei tasu välja teha sellest. Restaureeritud turbo või B-varuosa turbo pidavat varsti samamoodi leket tekitama. Kapotialune ja mootor alt oli iseenesest puhtama poolne (natuke tolmune) arvestades, et auto näeb ka kruusateed igapäevaselt. Mootori või turbo enda töös iseärasusi täheldanud ei ole.

EDIT: Täna lisandus tehtud tööde nimekirjale difrite õlivahetus (12.06.2015)


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 17.07.15 11:43 Tsiteeri


Kuna ca nädal tagasi hakkas piduriklotside tuli põlema, siis eile (16.07.2015) sai vahetatud esimesed pidurikettad ja -klotsid ning lisaks mõlemal pool ees üks õõts. Õõtsa vahetusega tundub, et kadus ka see vastik klobin, mis vaiksel hool pöörates kuuldus. Õõtsad olevat läbi kulunud, sest olid valesti alla pandud. Väidetavalt keeratud kinni vales asendis ja kui auto alla lasta sõiduasendisse, siis keeras kohe pinge sisse puksi.
Piduriklotside hoiatustule aktiveerisid vist tagumised klotsid, sest ees oli kulumisruumi reaalselt veel küll. Nagu ka kasutaja Jan ütles, et tuleva talveni peaks vastu pidama. Arvatavasti oleks pidanud ka, aga kuna asjad olemas ja rattad alt ära võetud, siis vahetasin juba ära.
Plaan oli vahetada ka tagumised pidurikettad ja -klotsid, tagumised amordid ja termostaat. Need jäid kõik tegemata, sest elektrooniline käsipidur tahab arvutiga tegutsemist, mis sellel hetkel oli kontoris lukutaga juba ja amortidel puudusid plastik/kummi tolmukaitsed. Lisaks on üks logar läbi. Muretsen puuduvad asjad ja siis teeb kõik korraga ära. Termostaadile on lihtsalt raske ligipääseda ja kell oli palju.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.15 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Kuna ca nädal tagasi hakkas piduriklotside tuli põlema, siis eile (16.07.2015) sai vahetatud esimesed pidurikettad ja -klotsid ning lisaks mõlemal pool ees üks õõts. Õõtsa vahetusega tundub, et kadus ka see vastik klobin, mis vaiksel hool pöörates kuuldus. Õõtsad olevat läbi kulunud, sest olid valesti alla pandud. Väidetavalt keeratud kinni vales asendis ja kui auto alla lasta sõiduasendisse, siis keeras kohe pinge sisse puksi.
Piduriklotside hoiatustule aktiveerisid vist tagumised klotsid, sest ees oli kulumisruumi reaalselt veel küll. Nagu ka kasutaja Jan ütles, et tuleva talveni peaks vastu pidama. Arvatavasti oleks pidanud ka, aga kuna asjad olemas ja rattad alt ära võetud, siis vahetasin juba ära.
Plaan oli vahetada ka tagumised pidurikettad ja -klotsid, tagumised amordid ja termostaat. Need jäid kõik tegemata, sest elektrooniline käsipidur tahab arvutiga tegutsemist, mis sellel hetkel oli kontoris lukutaga juba ja amortidel puudusid plastik/kummi tolmukaitsed. Lisaks on üks logar läbi. Muretsen puuduvad asjad ja siis teeb kõik korraga ära. Termostaadile on lihtsalt raske ligipääseda ja kell oli palju.


Tagumisetel klotsidel ei tohiks andureid olla, kui sul just mingid erilised pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 17.07.15 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Tagumisetel klotsidel ei tohiks andureid olla, kui sul just mingid erilised pole.

Jah, sul on õigus. Hea idioodi tunne on praegu :D. Kuna plaanis oli vahetada korraga nii esimesed kui tagumised pidurikettad ja -klotsid, kuid tagumised jäid vahetamata ja hoiatustuli ära ei kustunud, siis eeldasin kohe, et nende andur (mida ei ole olemaski). Osaliselt eeldasin ka selle pärast, et esimesed piduriklotsid ei olnud andurini ära kulunud veel. Aga järelikult pidi see hoiatustuli juba alguses tulema mingi juhtme või pistiku veast. Üritan lähiajal auto üles tõsta uuesti või kanali peale saada, siis vaatab täpsemalt üle.

Lisaks:
- Peale tööd tõin Vääna Autolammutusest uue (kasutatud) tagumise parema logari.
- Lasin arvuti järgi panna, et välja programmeerida tagumise kojamehe rakendumine tagumise käigu sisselülitamisel.
- Selgus ka, et tagaluugi lukk hakkab vaikselt otsa lõppema. Seda kahtlustasin ise ka. Juba algusest peale teeb luuki lahti mitte ühe klõpsuga, vaid nagu "täristaks" kui nuppu vajutada.
- Samuti leidis, et kliima ei olegi tühi nagu algusest peale olen kahtlustanud, vaid mingisugune rõhuanduri juhe või pistik on katki. Paikneb iluvõre taga vasakul pool ja sinna ligipääsemiseks peab natuke eest lahti lammutama.
- Ostsin db-hp-st uued LED numbrituled. Parempoolne on põhimõtteliselt kevadest saati kustus olnud...


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 22.07.15 12:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Tagumisetel klotsidel ei tohiks andureid olla, kui sul just mingid erilised pole.

Jah, sul on õigus. Hea idioodi tunne on praegu :D. Kuna plaanis oli vahetada korraga nii esimesed kui tagumised pidurikettad ja -klotsid, kuid tagumised jäid vahetamata ja hoiatustuli ära ei kustunud, siis eeldasin kohe, et nende andur (mida ei ole olemaski). Osaliselt eeldasin ka selle pärast, et esimesed piduriklotsid ei olnud andurini ära kulunud veel. Aga järelikult pidi see hoiatustuli juba alguses tulema mingi juhtme või pistiku veast. Üritan lähiajal auto üles tõsta uuesti või kanali peale saada, siis vaatab täpsemalt üle.

Sain teada, kuhu koer on maetud. Parempoolse piduriklotsi anduri juhe on pooleks läinud juba paigaldamisel. Homme lähen tagumise pidurikettaid- ja klotse, amorte ja ühte logarit vahetama. Siis teeb selle ka korda.

Lisaks: Täna viskasin parema rehvi vasakule ja vasaku paremale. Tunda on ikka, et midagi on valesti (on ka tegelikult), aga olukord läks tunudvalt paremaks.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 07.08.15 05:35 Tsiteeri


Midagi huumorinurka ka. Eile sai esimene tuuningu detail külge pandud. Loodame, et asi sellega piirdub :D. Kindluse mõttes jätsin originaal lombivalgustid ka alles.
Kuna auto seisis muru peal, siis panin parema nähtavuse jaoks mati alla.

*Klicki pildil, et originaalsuuruses näha.
http://i.imgur.com/cU6iRZ6l.jpg


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 12.08.15 05:44 Tsiteeri


Kas parkimisandureid saab eraldi ka arvutiga kontrollida? Esimesed panevad kohati väga mööda. Kui reaalne takistus ees on, siis on OKEI, aga kui takistust ei ole, siis kipuvad ikka vahel piiksuma. Tagurpidi parkimisel häirib, sest peab ekraani rohkem jälgima, sest osad piiksud kaovad ära esimeste tõttu.
Kui keegi Laagri kandis oskab seda vaadata, siis võib U2U kirjutada ka.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 31.10.15 07:16 Tsiteeri


Nüüd kui auto jälle minu käes on, siis saab päevikusse ka märke ära teha. 19.10.2015 oli siis väike kõks. Lühidalt öeldes keerati mulle ette. Kahjukäsitlusega...
...vahetati välja järgmised asjad:
*EP poritiib koos suunatulega
*EP udutuli
*Mingi paneel, kust kliimatorud läbi jooksevad (arvatavasti Saksas paugu saanud)
*P esituli
*Esimesed rehvid.
...parandati:
*E stange
*P kõrvalistuja uks
*EP velg
...tehti lisaks:
*Paneeli vahetusega kliima täitmine
*Sillastend
*Auto osaline poleerimine ja pesu
Omalt poolt lasin vahetada lisaks:
*EP ühe alumise õõtsa
*E mõlemalt poolt alumised tagumised õõtsapuksid


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 09.11.15 07:09 Tsiteeri


Täna hommikul (09.11.2015) oli aku tühi. Starter jõudis natuke ainult ringi ajada, aga mitte piisavalt, et käima läheks auto. Septembris seisis auto 2 nädalat ning peale seda läks veel ilusti ilma vaevata käima.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.15 07:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Täna hommikul (09.11.2015) oli aku tühi. Starter jõudis natuke ainult ringi ajada, aga mitte piisavalt, et käima läheks auto. Septembris seisis auto 2 nädalat ning peale seda läks veel ilusti ilma vaevata käima.


See oli ühe öö tulemus või jälle 2 nädalat?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OttOlesk
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.09
Asukoht: Rapla/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A7 S-line '11

postitati 09.11.15 07:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Täna hommikul (09.11.2015) oli aku tühi. Starter jõudis natuke ainult ringi ajada, aga mitte piisavalt, et käima läheks auto. Septembris seisis auto 2 nädalat ning peale seda läks veel ilusti ilma vaevata käima.


See oli ühe öö tulemus või jälle 2 nädalat?

Laupäev õhtul oli viimane sõit. Pühapäeval auto ei liikunud. Enne ei ole käivitamistega probleeme olnud. Isegi miinustega mitte, mis siin vahepeal olid.


The Audi S4 is a car revered by the cognoscenti and underestimated by the majority.
Korralda üritust Raplamaal Tarsi turismitalus: Tarsi talu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.15 07:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Tsitaat:
Algselt postitas: OttOlesk
Täna hommikul (09.11.2015) oli aku tühi. Starter jõudis natuke ainult ringi ajada, aga mitte piisavalt, et käima läheks auto. Septembris seisis auto 2 nädalat ning peale seda läks veel ilusti ilma vaevata käima.


See oli ühe öö tulemus või jälle 2 nädalat?

Laupäev õhtul oli viimane sõit. Pühapäeval auto ei liikunud. Enne ei ole käivitamistega probleeme olnud. Isegi miinustega mitte, mis siin vahepeal olid.


Palju sul see mmi näitas akutaset, jällegi see krdi energia management peaks alati jätma piisavalt särtsu akusse, et vähemalt käivituks. Eks neid teemasid siin kurguauguni c6 puhul, kus ala starterid, massijuhtmed, "aku tühjaks jooks) jne... Sellise soojaga, ei tohiks küll aku saba anda lõplikult, eriti kui enne pole probleeme olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 86.7% - SQL: 13.3%]