M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 20.01.15 18:00
|
|
|
Audi a4 2010 2.0 tfsi ebaloomulik õli kadu ?
Tervist. (Vahendan probleemi )
Autoks a4 2010 2.0 tfsi esivedu automaat.
Probleem selles ,et novembri lõpp/detsembri algul tehti mootori õlivahetus aga peale õli vahetust ehk siis ca 2 kuu jooksul mis sellest möödas on olen
juba 2 korda õli juurde pidanud kallama ehk siis 2 liitrit. Peale õlivahetust väike nuts juurde kallata ei tohiks probleem olla aga siiski 2 liitrit ?
Sõitnud mingi 2000 km umbes. Ei tossa/suitse auto ebakorrapäraselt.
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 20.01.15 18:10
|
|
|
Arvatavasti vajab auto kolbide vahetust, selle mootori tüüpviga.
|
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 20.01.15 18:36
|
|
|
Mis läbisõidul see normaalne tüüpviga ennast välja annab ? Umbkaudselt.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.01.15 18:37
|
|
|
Võid proovida karterituulutus klapi ära vahetada kui seda tehtud pole. Kui pole hiljuti vahetatud siis vaja seda nagunii lähitulevikus teha. Aga jah
arvatavasti kolviring vaja teha. 1l 1000 km peale on isegi tehasenormist 2x kõrgem kulu. Õli sai sisse normaalne ikka mitte mingi odav solk?
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 20.01.15 18:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M2ikret
Mis läbisõidul see normaalne tüüpviga ennast välja annab ? Umbkaudselt. |
30- 90 tuhat.
|
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
postitati 21.01.15 08:24
|
|
|
Kasutan teemat.
Kas see nimetatud kolbide kulumine on AINULT 2.0TFSI tüüpviga, mida 1.8TFSI'del põhimõtteliselt ei esine või esineb oluliselt vähem?
|
|
|
|
miky100
huviline
Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 55 TFSI
|
postitati 21.01.15 11:05
|
|
|
Kõik uuemad sissepritsega bensiinimootorid.
Ja et mitte VAG -i siunama hakata, siis teadmiseks, et täpselt sama mure (ka sisselaskekolde ja klappide tahmumine ja pigistumine) vaevab ka FL BMW
bensiinimootoriga mudeleid. Samas, kuskilt otsast peab ju see võimsuse ja ökonoomsuse suhe järgi andma
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 21.01.15 11:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kasutan teemat.
Kas see nimetatud kolbide kulumine on AINULT 2.0TFSI tüüpviga, mida 1.8TFSI'del põhimõtteliselt ei esine või esineb oluliselt vähem?
|
1,8 l esineb täpselt sama viga, vaata et veel hullemini.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 21.01.15 11:25
|
|
|
Loe seda teemat http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=146915
Seal seda lahatud hiljuti, samuti summad jne.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 21.01.15 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Kasutan teemat.
Kas see nimetatud kolbide kulumine on AINULT 2.0TFSI tüüpviga, mida 1.8TFSI'del põhimõtteliselt ei esine või esineb oluliselt vähem?
|
Jah 1,8 on see viga pigem rohkem esinenud või on meil lihtsalt 2,0 vähem käinud.
|
|
|
M2ikret
huviline
Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi
|
postitati 23.01.15 17:39
|
|
|
Väike küsimus juurde ,et kui ta 1000 km peale liiter võtab miks auto ei suitse ebakorrapäraselt ?
Kas miskit filter võtab selle ära ?
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 23.01.15 18:21
|
|
|
Kas FSi mootorite kolbide kulumine avaldub ka kompressiooni mõõtes või lihtsalt õli jääb hülsi pinnale koguses, mis sellise õlikao tekitab? Või siis
ladestuva tahmatükkide poolt tekitatud kriimustused?
Masendav igal juhul, et mida moodsamaks tehnika läheb, seda väiksemaks läheb ka ressurss.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Silverpm
huviline
Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal
Auto: Need vanemad ikka.
|
postitati 23.01.15 22:24
|
|
|
Täiesti arusaadav, tolerantsid viiakse madalaks, kütusekulu efektiivsus tõuseb, mõõdud aetakse minimaalseks, miks muidu leiutatakse 0w20 õlisid ja
veel vedelamaidki, miks üle 200kw 3.5L vabalthingava mersu mootorid kepse küljepealt välja viskavad 40 tuh. läbisõidu juures jne.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 24.01.15 12:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RKsilver
Täiesti arusaadav, tolerantsid viiakse madalaks, kütusekulu efektiivsus tõuseb, mõõdud aetakse minimaalseks, miks muidu leiutatakse 0w20 õlisid ja
veel vedelamaidki, miks üle 200kw 3.5L vabalthingava mersu mootorid kepse küljepealt välja viskavad 40 tuh. läbisõidu juures jne.
|
Seda küll, eriti, kuna autode disainitud eluiga ei pea olema enam pikk. Aga kuna uued autod on kõikvõimalikku tilu-lilu täist topitud, siis l/km
kütusekulu bensiinimootoritel mingi eriti muljetavaldav siiski pole, kuna tänapäevane auto võtab sama palju kütust kui vanemad, lihtsalt massi
veetakse rohkem kaasa.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
AronL
huviline
Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: M140i xDrive
|
postitati 24.01.15 12:23
|
|
|
Tsitaat: | Aga kuna uued autod on kõikvõimalikku tilu-lilu täist topitud, siis l/km kütusekulu bensiinimootoritel mingi eriti
muljetavaldav siiski pole, kuna tänapäevane auto võtab sama palju kütust kui vanemad, lihtsalt massi veetakse rohkem kaasa. |
Vaidleks vägagi vastu sellele lausele, näita üks 1-2 aastat vana Audi mis võtab tehaseandmetel linnas üle 15L/100km'le (v.a. A8 W12 lang, mis võtab
ka kõigest 15.7).
Autod on ikka oluliselt ökonoomsemaks läinud, 15 aastat vanad 4.2 Audid võtsid kõik tehaseandmetel üle 20L sajale, näiteks võib tuua jälle uuema A8
4.0tfsi ja linnakulu 12.2L/100km. Dünaamikat ei anna võrreldagi.
A8 on välja toodud just sellel põhjusel, et on kõige suurem ja raskem.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 24.01.15 12:34
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: AronL
Aga kuna uued autod on kõikvõimalikku tilu-lilu täist topitud, siis l/km kütusekulu bensiinimootoritel mingi eriti muljetavaldav siiski pole, kuna
tänapäevane auto võtab sama palju kütust kui vanemad, lihtsalt massi veetakse rohkem kaasa. |
Vaidleks vägagi vastu sellele lausele, näita üks 1-2 aastat vana Audi mis võtab tehaseandmetel linnas üle 15L/100km'le (v.a. A8 W12 lang, mis võtab
ka kõigest 15.7).
Autod on ikka oluliselt ökonoomsemaks läinud, 15 aastat vanad 4.2 Audid võtsid kõik tehaseandmetel üle 20L sajale, näiteks võib tuua jälle uuema A8
4.0tfsi ja linnakulu 12.2L/100km. Dünaamikat ei anna võrreldagi.
A8 on välja toodud just sellel põhjusel, et on kõige suurem ja raskem. |
Ei vaidle, et numbrites üldse vahet pole, aga arvestades madalat kuluka remondivaba ressurssi, siis ülalpidamiskulu on pigem kehvem kui vanematel
autodel ja vahe kütusekulus tuleb lisanduva remondikulu näol välja laduda.
Diislid hiilgavad küll sõiduomaduste ja küttekulu suhtega.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.15 18:17
|
|
|
Kui õlikulu on alla 0,7 liitrit 1000km
Mootori karteris tõstetakse vaakumit kuni 4x (enne -25 nüüd -100 mbar) ja õlikulu peaks vähenema 50%
Simmerid pannakse tugevamad et neid kortsu ei tõmbaks.
Progetakse ümber mootori aju. Kui aju ei ole progetav siis vahetatakse ka
kolvirõngad ja kolvid 3 generatsiooni omade vastu (06H 107 065 AM)+kepsud.
Kui õlikulu on 0,7 või rohkem liitrit 1000 km siis vahetatakse kohe kõik eelnev.
Puudutab mootorit 2,0 TFSI EA888 EVO2 AVS
Jutt vene keeles http://www.club-q5.ru/files/SoST_11.2010_Oelverbrauch.pdf
|
|
|
|