Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi a4 2010 2.0 tfsi ebaloomulik õli kadu ? (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 4349)
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 20.01.15 18:00 Tsiteeri
Audi a4 2010 2.0 tfsi ebaloomulik õli kadu ?



Tervist. (Vahendan probleemi )

Autoks a4 2010 2.0 tfsi esivedu automaat.
Probleem selles ,et novembri lõpp/detsembri algul tehti mootori õlivahetus aga peale õli vahetust ehk siis ca 2 kuu jooksul mis sellest möödas on olen juba 2 korda õli juurde pidanud kallama ehk siis 2 liitrit. Peale õlivahetust väike nuts juurde kallata ei tohiks probleem olla aga siiski 2 liitrit ? Sõitnud mingi 2000 km umbes. Ei tossa/suitse auto ebakorrapäraselt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 20.01.15 18:10 Tsiteeri


Arvatavasti vajab auto kolbide vahetust, selle mootori tüüpviga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 20.01.15 18:36 Tsiteeri


Mis läbisõidul see normaalne tüüpviga ennast välja annab ? Umbkaudselt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.01.15 18:37 Tsiteeri


Võid proovida karterituulutus klapi ära vahetada kui seda tehtud pole. Kui pole hiljuti vahetatud siis vaja seda nagunii lähitulevikus teha. Aga jah arvatavasti kolviring vaja teha. 1l 1000 km peale on isegi tehasenormist 2x kõrgem kulu. Õli sai sisse normaalne ikka mitte mingi odav solk?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.01.15 18:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M2ikret
Mis läbisõidul see normaalne tüüpviga ennast välja annab ? Umbkaudselt.

30- 90 tuhat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 21.01.15 08:24 Tsiteeri


Kasutan teemat.
Kas see nimetatud kolbide kulumine on AINULT 2.0TFSI tüüpviga, mida 1.8TFSI'del põhimõtteliselt ei esine või esineb oluliselt vähem?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miky100
huviline



Registreerunud 19.03.13
Kasutaja on eemal

Auto: A6 55 TFSI

postitati 21.01.15 11:05 Tsiteeri


Kõik uuemad sissepritsega bensiinimootorid.
Ja et mitte VAG -i siunama hakata, siis teadmiseks, et täpselt sama mure (ka sisselaskekolde ja klappide tahmumine ja pigistumine) vaevab ka FL BMW bensiinimootoriga mudeleid. Samas, kuskilt otsast peab ju see võimsuse ja ökonoomsuse suhe järgi andma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 21.01.15 11:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kasutan teemat.
Kas see nimetatud kolbide kulumine on AINULT 2.0TFSI tüüpviga, mida 1.8TFSI'del põhimõtteliselt ei esine või esineb oluliselt vähem?


1,8 l esineb täpselt sama viga, vaata et veel hullemini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 21.01.15 11:25 Tsiteeri


Loe seda teemat http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=146915
Seal seda lahatud hiljuti, samuti summad jne.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 21.01.15 16:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kasutan teemat.
Kas see nimetatud kolbide kulumine on AINULT 2.0TFSI tüüpviga, mida 1.8TFSI'del põhimõtteliselt ei esine või esineb oluliselt vähem?

Jah 1,8 on see viga pigem rohkem esinenud või on meil lihtsalt 2,0 vähem käinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 23.01.15 17:39 Tsiteeri


Väike küsimus juurde ,et kui ta 1000 km peale liiter võtab miks auto ei suitse ebakorrapäraselt ?
Kas miskit filter võtab selle ära ?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 23.01.15 18:21 Tsiteeri


Kas FSi mootorite kolbide kulumine avaldub ka kompressiooni mõõtes või lihtsalt õli jääb hülsi pinnale koguses, mis sellise õlikao tekitab? Või siis ladestuva tahmatükkide poolt tekitatud kriimustused?
Masendav igal juhul, et mida moodsamaks tehnika läheb, seda väiksemaks läheb ka ressurss.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 23.01.15 22:24 Tsiteeri


Täiesti arusaadav, tolerantsid viiakse madalaks, kütusekulu efektiivsus tõuseb, mõõdud aetakse minimaalseks, miks muidu leiutatakse 0w20 õlisid ja veel vedelamaidki, miks üle 200kw 3.5L vabalthingava mersu mootorid kepse küljepealt välja viskavad 40 tuh. läbisõidu juures jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 24.01.15 12:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RKsilver
Täiesti arusaadav, tolerantsid viiakse madalaks, kütusekulu efektiivsus tõuseb, mõõdud aetakse minimaalseks, miks muidu leiutatakse 0w20 õlisid ja veel vedelamaidki, miks üle 200kw 3.5L vabalthingava mersu mootorid kepse küljepealt välja viskavad 40 tuh. läbisõidu juures jne.


Seda küll, eriti, kuna autode disainitud eluiga ei pea olema enam pikk. Aga kuna uued autod on kõikvõimalikku tilu-lilu täist topitud, siis l/km kütusekulu bensiinimootoritel mingi eriti muljetavaldav siiski pole, kuna tänapäevane auto võtab sama palju kütust kui vanemad, lihtsalt massi veetakse rohkem kaasa.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AronL
huviline



Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: M140i xDrive

postitati 24.01.15 12:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Aga kuna uued autod on kõikvõimalikku tilu-lilu täist topitud, siis l/km kütusekulu bensiinimootoritel mingi eriti muljetavaldav siiski pole, kuna tänapäevane auto võtab sama palju kütust kui vanemad, lihtsalt massi veetakse rohkem kaasa.


Vaidleks vägagi vastu sellele lausele, näita üks 1-2 aastat vana Audi mis võtab tehaseandmetel linnas üle 15L/100km'le (v.a. A8 W12 lang, mis võtab ka kõigest 15.7).
Autod on ikka oluliselt ökonoomsemaks läinud, 15 aastat vanad 4.2 Audid võtsid kõik tehaseandmetel üle 20L sajale, näiteks võib tuua jälle uuema A8 4.0tfsi ja linnakulu 12.2L/100km. Dünaamikat ei anna võrreldagi.

A8 on välja toodud just sellel põhjusel, et on kõige suurem ja raskem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 24.01.15 12:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Aga kuna uued autod on kõikvõimalikku tilu-lilu täist topitud, siis l/km kütusekulu bensiinimootoritel mingi eriti muljetavaldav siiski pole, kuna tänapäevane auto võtab sama palju kütust kui vanemad, lihtsalt massi veetakse rohkem kaasa.


Vaidleks vägagi vastu sellele lausele, näita üks 1-2 aastat vana Audi mis võtab tehaseandmetel linnas üle 15L/100km'le (v.a. A8 W12 lang, mis võtab ka kõigest 15.7).
Autod on ikka oluliselt ökonoomsemaks läinud, 15 aastat vanad 4.2 Audid võtsid kõik tehaseandmetel üle 20L sajale, näiteks võib tuua jälle uuema A8 4.0tfsi ja linnakulu 12.2L/100km. Dünaamikat ei anna võrreldagi.

A8 on välja toodud just sellel põhjusel, et on kõige suurem ja raskem.


Ei vaidle, et numbrites üldse vahet pole, aga arvestades madalat kuluka remondivaba ressurssi, siis ülalpidamiskulu on pigem kehvem kui vanematel autodel ja vahe kütusekulus tuleb lisanduva remondikulu näol välja laduda.
Diislid hiilgavad küll sõiduomaduste ja küttekulu suhtega.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.15 18:17 Tsiteeri


Kui õlikulu on alla 0,7 liitrit 1000km
Mootori karteris tõstetakse vaakumit kuni 4x (enne -25 nüüd -100 mbar) ja õlikulu peaks vähenema 50%
Simmerid pannakse tugevamad et neid kortsu ei tõmbaks.
Progetakse ümber mootori aju. Kui aju ei ole progetav siis vahetatakse ka
kolvirõngad ja kolvid 3 generatsiooni omade vastu (06H 107 065 AM)+kepsud.

Kui õlikulu on 0,7 või rohkem liitrit 1000 km siis vahetatakse kohe kõik eelnev.

Puudutab mootorit 2,0 TFSI EA888 EVO2 AVS
Jutt vene keeles http://www.club-q5.ru/files/SoST_11.2010_Oelverbrauch.pdf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.9% - SQL: 67.1%]