Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: AUDI 80 2.3E B4 - 1992 - jukzzzz1 (Vastuseid: 46 | Vaatamisi: 11128)
jukzzzz1
huviline



Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.14 18:17 Tsiteeri
AUDI 80 2.3E B4 - 1992 - jukzzzz1



Tervist! Mõtlesin et teen ka oma autost siia foorumisse teema. Pill sai soetatud vanemate kaudu nädal tagasi. Siiski on sellel autol probleeme kuna seisis üle aasta. Müüja küsib 600, kuid see on minu arust liiga palju. Probleemid: odomeeter ei tööta, aku läbi, sidur veidike libiseb, pidurid vaja õhutada, mootori pöörded tiba mängivad kohapeal seistes, lakk koorub (eriti kapotilt), kapott ei jää korralikult kinni, kõrvalistuja uks ei käi väljast lahti ja neid vigu võib veel olla, kuid sõita kannatab. Siiski tahaks selle pilli korda teha, ning küsingi teie käest, palju umbkaudu siduri-ja mootoriprobleemida lahendamine maksma minna võiks? Ise endal ei ole õrna aimugi. Ning palju pakuksite teie auto hinnaks sellises seisus nagu ta praegu on?


https://pbs.twimg.com/media/Bh00oyeIEAA4zGa.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 07.03.14 18:25 Tsiteeri


Auto ostuhinnaks lagi 200 eur.
Vaata b4 praegust turuhinda, ideaalkorras isendi saab juba 800eest, seda ka siis palju töökindlamate mootoritega ( 2.0 85kw, 2.6 110kw, 2.8 128kw )

Siduri ja mootori peale võid julgelt ca 500 koos tööga arvestada, seega soovitan soojalt kohe korralik isend vaadata, seda enam, et esineb suuremaid iluvigu jms.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jukzzzz1
huviline



Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.14 18:28 Tsiteeri


Plekki läheb vist palju jah auto peale, aga ma tahaks väga korda teha selle sest see b4 kere on kena ja see 2.3 tõmbab normaalselt ja tummist häält teeb ka. Miks ei ole see mootor nii töökindel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 07.03.14 18:30 Tsiteeri


2.3 98kw mootorist siin klubis ikka palju teemasi, ei hakka siinkohal tüüpvigu välja tooma.
Endal oli 100 kere peal see 2.3 ja probleeme oli palju, seega lihtsam oli auto maha müüa, sest oli ka palju muid vigu.
Aga kui tahtmist ja huvi on, siis ei keela ju keegi, lihtsalt arvesta sellega, et hiljem müües ei saa sa 1/4 ka tagasi sellest, mis sa sinna alla laod, seda enam kui sa ise ei nokitse.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
plz
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR

postitati 07.03.14 18:35 Tsiteeri


No päris kaaluhinnaga enam-vähem isendeid ka ära ei viida, pole ka nii õudne nö müüdamatu kooslus, mille täitsa 0i viima peaks. Näiteks vedeleb tuttava hoovis b3 esivedu 3k atm 1.6 otsas planguna ja miljoni veaga-sellise isendi korral tõesti peaks ise natuke peale maksma, et keegi motiveeritud oleks ära viima. Muidu b4 platvorm on väga lai ja tõesti hinnad varieeruvad kaaluhinnast kuni 10k eurini. 2.3 on teada paha on pritsehädade pärast, nagu ikka, kuni korras on ja kestab, on elu väga magus. Poole sõnaga mainitud tühikäigu probleem võib viidata millelegi hullemale kui paljas tühikäigumootor sellel isendil väga vabalt ja kui maksumus välja jätta, on peamine aeg ja sellega kaasnev peavalu. Hääli teeb R5 muidugi mehiselt, siin vast ei vaidle keegi. Lühidalt on kõik vead ebamäärased kiirkorras mainitud ja hea õnne korral ei maksagi midagi aga seda ei tea enne kui asja ei süvene. Siin paraku täpseid kalkulatsiooni ja vigu keegi lahata ei oskaks. Sama nagu kuhugi Olafi saatesse ronida probleemiga, et mul vahel pea valutab ja pange täpne diagnoos ära ja nii ravimegi. Üldiselt kui masin meeldib, hakka aga lahkama ja vaikselt kõpitsema, kui aga suhteliselt savi, libista sujuvalt müüki ja too asjalikum isend ligi. Head kraami just palju ei liigu aga tasub alati silmad lahti hoida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 07.03.14 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Auto ostuhinnaks lagi 200 eur.
Vaata b4 praegust turuhinda, ideaalkorras isendi saab juba 800eest, seda ka siis palju töökindlamate mootoritega ( 2.0 85kw, 2.6 110kw, 2.8 128kw )

Siduri ja mootori peale võid julgelt ca 500 koos tööga arvestada, seega soovitan soojalt kohe korralik isend vaadata, seda enam, et esineb suuremaid iluvigu jms.


600€ on natuke tõesti liig selliste vigadega aga kui ise mootori ja muid töid autol ei oska/taha teha siis päris 500€ siduri ja pritsepea häälestamiseks ikka ei lähe. Taevast neid hindu ka mõtet pole võtta!

Enamus turul müügil 80'test on siit ja sealt parajad raiped. Ükski loll ei müü sulle 800€ audi 80't millel seisukord on hea, võta ükskord aeg maha ja mine neid autosi vaatama siis näed millised peldikud ka need 800€ 2.6/2.8/2.0 on!
Korralike 80'te hind algab ~1200€.

Üleüldist mootori tööd ehk siis pritse süsteem jne saad seadistada Tallinnas Speedsteris Hannese juures, paremat kohta sellise töö jaoks ilmselt Eestist ei leia!

Ülejäänud vead mis mainitud sai saab ise kodus korda teha, kui autodega varem ka kokku puutunud oled ja kui ka pole siis foorumis on neid õpetussõnu teemades olemas küll.


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 07.03.14 18:52 Tsiteeri


Ära nüüd päris villast ka loobi.
Siduri kompott ise maksab suurusjärk ca 200 eur. Mootori kohapealt küünlad, jagajakaan, rootor, lambdaandur, temp andur ja halvemal juhul ka katalüsaator, et ülevaatus ilusti läbida.
Ja ongi juba koos tööga tublisti üle 500 eur.
Töökoja hinnad hakkavad reeglina 20 eur ja jooksevad isegi 35ni välja.

Külma ma vast ise endale ei tee, sest remondin ise oma autosi olenematta veast ja mootorist.
2a. tagasi müüsin oma korraliku ABK mootoriga b4 maha, kere oli sile ( esistangest väike tükk alt väljas ), 2 jooksu velgi, 15 Audi originaal ja 16 AZ Sport koos suverehvidega. 1000 eur eest.
1200 ja edasi on juba enamus lisadega ja Q isendid. Kui üle tahad maksta, siis palun väga, keegi ei keela... Turuhinnad langevad kolinal, omalnahal läbi elatud ja õigel ajal sai B4 ja C4 2.5TD müüdud, A8 jäin veidi hiljaks, kuid see-eest oli sõidumõnu topelt.

Aga ilmselgelt on b4 odav hooldada ja ülal pidada,kuid ei tasu ka liiga roosiliselt asja vaadata, sest korralik keretöö on juba paras kulu.

Ise pole kunagi ühtegi autot turuhinnaga ostnud, sellel lihtsal põhjusel, et kui ise nokitseda pole asjal mõtet.
Praeguse autoeest maksin 1000 eur vähem, kui antud auto turuhind ja ei vaja ka see mingeid investeeringuid, tuleb silmad ja kõrvad lahti hoida ja õigel ajal sularahaga kohale minna ja kõik on võimalik.

Kui aga ise niikuinii autokallal ei nokitse, siis tulebki pigem rohkem välja käia ja korralik isend soetada, see muidugi ei tähenda, et turuhinna lõhki peab ajama.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 07.03.14 19:19 Tsiteeri


Miks sa arvad, et sidurikomplekt on tervenisti välja vaja vahetada?

Täpselt sama teema küünlajuhtmed ja kõik muu mis sa mainisid. Pole mõtet parandada asju mis ei pruugi üldse katki olla. Pöörded kõiguvad üsna tõenäoliselt tühikäigu mootorist vb oleks vaja pritsepead natuke sättida. Tüüpiline asi on see, et hakatakse mootorit parandama suvalises järjekorras ja sellised asjad mis võivad täiesti korras olla. Kõige lihtsam on diagnost teha ja asi selge. Kas kulutad 35€ või raiskad 500€.

Mõttetu hirmuta inimest ära, et nüüd tee ala mootorile kap remont.

OT:need quattrod mis praegu võileiva raha eest müügis on, on enamus peldikud! Ja see kui sina müüsid väga asjalikult hooldatud masina 1000€ ära on sinu paika pandud hind. Kui 80 on tõesti korralik ja inimene otsib just teatud mudelit siis ta maksab kindlasti üle 1000€ kui auto sobib. Sellised tavalisi audi 80'd käidakse ostmas kas varuosadeks müügi mõttel ehk alla turu hinna või siis tõesti soov osta selline mudel. Turu hinnad on küll pees aga mitte igale auto mudelile mida meie turul saada on jah nad on langenud aga mitte üüratult ja keegi pole ülemaksmisest rääkinud. Kui sul on tõesti korralik 80, millel hea varustus - müüd sa selle 1000€ või alla selle maha? Vaevalt, kui rahalisi probleeme pole, või tõesti on autost siiber ja tahaks lahti saada.
Natukene loogilist mõtlemist kasutada siis saad aru millest räägin ja kõike seda ei räägi ma halvaga!


WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 07.03.14 19:27 Tsiteeri


Nüüd on siis teemaalgatajal 2 täiesti erinevat seisukohta läbi mõelda ja vastavalt nendele siis oma järeldus teha.
B4 pole mitte halb auto ja pidada on teda tõsiselt odav, kuid tasub eelkõige läbi mõelda, et kui pikaks ajaks ja palju see läbisõit tulla võiks, siis arvestada sellega, kas on mõtekas lagunenud isend ÜV korda teha või mitte. Reeglina, kui 2.3 lainetab, siis ÜV ta läbi ei lähe ka, sest heitgaasid paigast ära.
Kõige odavam ja pommikindlam on b4 peal vieldamatult 1.9TD ja 2.0 ABK mootor, see 66kw monopritse on samasse auku, aga võrreldes ABK mootoriga on ta ikka jõuetu.
Samas, kui täispaugule minna ja Q võtta, siis juba V6 isend.

Ausalt öeldes vaatasin isegi peale a8 müüki Audi Cabriot, mis on siis b4 baasil, kuid ei olnud tol hetkel sobivat isendit. Kuna meeldivad erilised autod, siis pidin Audi seekord seljataha jätma Eesti turu tõttu ja hetkel liigungi vähe erilisem isendiga ringi... Aga kindlasti tuleb 0000 tagasi ja seda siis erilisema mudeli näol ( 200 aan või s6 aan )


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MirkoM
huviline

Avatar


Registreerunud 25.08.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 2.0 66kw

postitati 07.03.14 19:51 Tsiteeri


Kui sul on aega ja natukene viitsimist autoga tegeleda siis on nende vigade likvideerimine kökimöki, mine loe siit foorumist mõne kasutaja teemat näiteks weiks kes on väga imelist tööd teinud auto kallal ning sinu vead/mured on selle kõrval küll poisike. Audi 80 on hea auto ja ülesse teda ehitada on kindlasti mõte, kuna jupid nagu mainitud enne, on saada puhtalt saia raha eest poodides.
Edu ja jaksu mis muud !! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JMets
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.14 20:21 Tsiteeri


Endal ka audi 80 avant suht raibe ja maksin selle eest 500 euri. Aga audi jupid on tõesti siga odavad ja juppe on mega lihtne vahetada, kui viitsimist ja tahtmist on. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 07.03.14 20:23 Tsiteeri


Sellises auto hind võiks olla mingi 400-500€ vast. Korralikud B4-d maksavad tõesti üle 1000€ veel.
Sry, Wolf123, aga sa said oma B4 müües korralikult persest ikka siis...enihau, miks hakata lahmima, kui pole kindel, kui suure ulatusega vead on? Ehk on mootoril vaid õhulugeja või tühikäigu mootori viga, siduril vaja ehk vaid vahetada ketas jne? Kapott on poleerimise teema (laki koorumine), kapoti kinnitus suure tõenäosusega viga lukustis, sama ka kaardilugeja uksega. Ehk siis- peale mootori-siduri veits kodust majandamist ja peakski täitsa ok masin olema. B4 iseenesest väga hea auto- lihtne ja lollikindel, odav pidada ja 2.3 on väga hea häälega mootor kah pealekauba. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jukzzzz1
huviline



Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.14 21:10 Tsiteeri


Ei teagi kohe mis hinnale see auto kaubelda kui korda tahaksin teha. Mingi päev viin diagnostikasse ja siis hakkab edasi vaatama mis saab. Keegi äkki oskab öelda keskmise kütusekulu sellel autol? Pidi suh normilt võtma ja eriti siis kui piitsa anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 07.03.14 21:43 Tsiteeri


10+ on ikka keskmine. Mul c4 kerel jõi 15+ enamus linnasõit ja tagasi ei hoidnud. Ses suhtes ökomasinast on asi kaugel.
Ja ei ütleks, et oma b4 persest sain.
Aeg maapeale tagsi tulla ja b4 on juba aegunud masin. B4 pidasin üle aasta ja kahjumise jäin ainult suvevelgede arvelt.
Ülehinnatud autosi on terve turg täis. Näiteks ostsin kiirmüügihinnaga 2a. tagasi 2.0 abk avant b4 ( polnud minu eelmine ), tegin autol puhta lehega ÜV ära ja lükkasin kiirmüügina 750 eest maha.

Olen uurinud 3+a. Audi turuhindu ja viimase aastaga on erandlikult kõik langenud ja päris kõvasti... Põhjust ei oska tuua, kuid ise arvan, et selle languse põhjustab uue auto naeruväärselt madal hind, mis on tohutult langenud ja see lööb turu pahupidi.
Sealjuures erilised isendid hoiavad siiski oma hinda normis ja omanikud teavad nende väärtust.

Kui nüüd hoolikalt turul silma peal hoida, siis b4 raha eest saab juba a4. Ilmselgelt on see a4 aga ront ja vajab suuri kulutusi, kuid tüüpiline Eestlane ajab siinkohal aastat ja läbisõitu taga, mis pole enamjaolt sugugi tark lähenemine kasutatud auto ostmisel ja siinkohal tuleb konkreetset isendit võrrelda.

1000 eur eest võid juba a8 d2 saada ja sinna 500 investeerides ka puhta lehega ÜV läbida, seega mõtlemisainet on küll ja veel. Kuid auto edasine ülalpidamine on juba kopikas omaette.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 07.03.14 21:46 Tsiteeri


Itsi andes võib jah igasuguseid kütusekulu numbreid saada, eriti siis, kui mootor ei käi päris õigesti. Korras NG mootoriga ja säästlikult sõites, olen saanud maanteel 6,5 l/100. Linnas on praegu igapäevaseid lühikesi otsi tehes kulu 10 ringis. Seda siis B3 puhul, aga praegu räägime mootorist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 07.03.14 21:51 Tsiteeri


Ei ütleks ka mina, et see 2.3 on mingi ulmeline joodik. Muidugi, kui elada seljas, siis saab vastavad numbrid kah kätte.
Eestlaste suurim viga on selles, et ei vaadata auto reaalset seisukorda, vaid ostetakse läbisõitu...
Igatahes, teemaalgatajale ütleks nii, et vii ta kuhugi diagnosti-kontrolli, saa täpne ülevaade vigadest, võimalusel võta varuosade-tööde pakkumised (mida ise teha ei oska) ja siis mõtle hinnale. Selge on aga see, et max 500€ võiks sellises seisus masina eest maksta. Seda siis, kui suuremad vead on kergelt likvideeritavad. Kui läheb kallimaks, siis iga töösse minev €= - € hinnast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 07.03.14 21:54 Tsiteeri


10 lühikeste otstega linnas??
Huvitav lähenemine seljuhul, isegi tehas ei näe pika otsapeale sellist kulu ette.
Mul isegi diisel 2.5 c4 ei võtnud suvel linnas lühikesi otsi lajatades naljalt alla 10l. Seega on sul mootoriga väga vedanud, kuid need numbrid on läbi lillede vaadates või siis väha penskari sõitu arvestades kuskil väga väikses linnas.

Mul on olnud 8 erinevat autot 2.5 aasta jooksul:

1) Mitsu Galant 63kw mono = suvel linn 9, maantee 6, talvel linn 15, maantee 8
2) Audi 100 c4 98kw = suvel linn 16, maantee 9
3) Audi 80 ABK = suvel linn 9, maantee 8
4) Audi c4 2,5 103kw atm = suvel linn 9, maantee 7, talvel linn 15, maantee 8
5) Golf 3 GTi 85kw = suvel linn 8, maantee 6,5
6) Audi cd 2.6 v6 atm = suvel linn 11, maantee 8
7) Audi a8 4.2 220kw = suvel linn 16, maantee 10, talvel linn 30, maantee 10
8) Lexus Is200 = talvel linn 12, maantee 7

Loomulikult on minu jalg raskema võitu, kuid ökotades vaevalt, et üle 1l ökomalt saab.
Praguse auto käiguvahetus linnas on 2lt 6ndale, seega 4000 pööret näeb suht tihti.
A8 aga üle 2000 pöörde eriti ei näinud, muidu oli keeris paagis ja suu kõrvuni, eks ma teadsin selle auto nälga ja tankida polnud seda kunagi kahju.

Ma toonitaks siinkohal auto kasutus otstarvet, kui aastane läbisõit on 10 000 ringis, siis võid ju seda ehitada, kuid kui tunduvalt rohkem, siis oleks mõtekam juba midagi muud vaadata. Loomulikult kui rahas pole küsimus siis igasugused projektid on teretulnud.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 07.03.14 22:03 Tsiteeri


No hommikul ummikuteta tööle, õhtul samamoodi koju, mõnikord poodi ka, Tallinna linnas. Talvel oli natuke rohkem aga enamvähem nii ta on olnud. Penskari sõit ta ka nüüd ei ole, täiesti normaalne sõidustiil. Eks mootor on tal küll väga hea saanud, eelmine omanik tegi vist terve ülemise otsa remondi ära, jõudu on piisavalt, et linnas pikemad sirged 5. käiguga sõita.

Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
10 lühikeste otstega linnas??
Huvitav lähenemine seljuhul, isegi tehas ei näe pika otsapeale sellist kulu ette.
Mul isegi diisel 2.5 c4 ei võtnud suvel linnas lühikesi otsi lajatades naljalt alla 10l. Seega on sul mootoriga väga vedanud, kuid need numbrid on läbi lillede vaadates või siis väha penskari sõitu arvestades kuskil väga väikses linnas.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wolf123
huviline

Avatar


Registreerunud 27.04.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Coupe

postitati 07.03.14 22:04 Tsiteeri


Kui Tallinna reaalselt 10 hakkama saad, siis ainult kiidusõnad ja väga jopanud.


Teostan Viljandis sõiduautode diagnostikat ( ka koduvisiidid ) 56267442
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.14 22:05 Tsiteeri


Saan ma õigesti aru, et tegu on esiveolisega. Kui jah siis paarsada on paras hind arvestades, et sõita ei saa normaalselt. Mul on b3, see on mul kõige kulukam auto :) Iga junn maksab paarkümmend eurot ja neid kulub kilekotitäis iga kuu, auto on ikkagi minupuhul 27 aastat vana, kui vähegi tuld anda, siis miski asi annab jälle järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 08.03.14 09:59 Tsiteeri


Ise olen neid 2.3 mootoriga isendeid omajagu pidanud (u 10 erinevat) ja mina olen selle mootoriga rahul - tal on küll mõned tüüpvead aga need on kõik lahendatavad. Kui mootor ei tööta korralikult siis vaata kriitilise pilguga üle kõik õhulekked sisselaske ja karterituulutuse osas, ehk siis korralik diagnostika Tallinnas Speedsteris oleks algatuseks ideaalne!
Ja kütusekulu kohtaniipalju, et üldiselt võtavad nad jh 8-11/100km, aga minul sai üks b4 2.3 Quattro nii ideaalselt häälde, et maanteel kulutas 6 - 6.5 ja linnas u 9 l/100 km ja minekut oli ka igast asendist. Aga selle pilli eest üle 500 kindlasti ei maksaks - vigu nats liiga palju.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Crp
huviline

Avatar


Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi

postitati 08.03.14 10:15 Tsiteeri


Panen ka märgi maha. Mis ulmelistest kuludest siin 2.3 kohal räägitakse...:o Kui mootor on korras ja mingeid probleeme ei esine siis väga raske seda mootorit üle 10 võtma saada. Olnud erinevaid 2.3-si nii Quattro peal kui ilma, nii c4jal kui b4-jal ei saanud küll eriti aru, et mingi räige röövel oleks. Kordagi pole ka sattunud lootusetu 2.3 peale millel midagi kapriiselt per**es oleks. Ehk on mul lihtsalt jopanud. Turuhinnad on tõesti maru madalad ja esimesed b4-jad hakkavad 300juurest millest asja saaks. 350 oleks normaalne hind, et asi tasuks ennast üldsegi ära. Ilmselt tekib tulevikus raskusi müümisega kindlasti kontrolli lkf-ist Eesti ajalugu. Avariiliste autode müümistega on väga raske, olgu kasvõi väike laks, aga ikkagi inimesed kardavad.. mida seda ma küll aru ei saa. Kui korralikult korda tehtud kindlustuse poolt siis asi on üldjuhul positiivne.
Üldiselt kütusekulu sõltub siiski raskest jalast ja mootori korrasolekust. Samas neid 2.3 mootoreid antakse niisama juba ja sellepärast ei maksaks põdeda..


Müüa erinevaid audide varuosi, võite pakkuda enda avariilist ja rikkega autot. Järvamaal sõiduautode salongi tekstiilipesu ja rehvivahetus - 58367192
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jukzzzz1
huviline



Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.14 13:36 Tsiteeri


Pilt mootorist: http://www.upload.ee/image/3930670/20140308_142807.jpg
Pilt natuke sügavamalt, kas mulle tundub või ongi kõik seal roostes? On see väga halb? http://www.upload.ee/image/3930674/20140308_142823.jpg (salvesta pilt arvutisse ja pööra pilti kui aru ei saa)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 08.03.14 14:28 Tsiteeri


Piltide järgi tundub igati Audi R5 mootor. Üldjuhul mootori seisukorda töötamise mõttes selle järgi hinnata ei ole võimalik. Enam mägivad rolli kompressioon, lekked, tühikäik jne. Pildilt seda aga kuidagi välja lugeda ei saa. Aga välimusel küll midagi häda ei ole, mille üle muretsema peaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jukzzzz1
huviline



Registreerunud 07.03.14
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.14 18:18 Tsiteeri


Oskab keegi soovitada kohta Rakvere kandis, kus saaks diagnostis käia?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 77.8% - SQL: 22.2%]