Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: K: quattro automaat (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 4019)
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 06.01.05 21:55 Tsiteeri
K: quattro automaat



Ostsin, siis hiljuti avandi!
Esimene automaat, millega pikemalt sõitnud.
on tekkinud paar küsimust:
- lülitades sisse tagumise käigu, käib tagadifris kolks (oleks nagu difriloksust tingitud), samas valides mõne edaspidise käigu seda kolksu nagu ei oleks, no vähemalt kuulda pole;
- siis saadab meeldivat sõidunaudingut paar ebameeldivat heli. Toon, mis tuleb tagasillast, on selline undamist meenutav, seda ei kuuldu kogu aeg, ja kui, siis ainult kiirendamisel.
- teiseks tooniks vaikne vingumine, mis meenutab automaki oma ;) ning seda just liigeldes, st tühikäigul seda vingumist ei kuuldu.
- on ka üks veider hais, kui ämblike torudest välja küpsetad, ja tuleb see käimarist.
- lisaks häirib veel , et tühikäigul käib auto ebaühtlaselt, samas, kui käik sees ja pidur peal, on kõik ok - st käib ilusti.
- lõpetuseks, et kui vaikselt teie automaat käike vahetab? kas tunnete seda ka seljaga või ainult häälest/tahoka kukkumisest?

nu automaadimehed pajatage, mis normaalne, mis mitte, mis tahab vahetust/ülevaatamist!?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.01.05 23:09 Tsiteeri


Difri kolks ja undamine näitavad puhtalt kulumist. Võid kah Xado't vms proovida, odavam vast ikka, kui tigu ja taldrikut vahetama hakata. Minu oma ei kolksu.

Teistmoodi vingumine/ulgumine tuli minul naelrehvidega. Kui poleks autot varem suvekatega kuulnud, oleks suht murelik olnud. ;) Ilmselt tuleks uksed ja võibolla ka põhi ikka pigimattidega katta...

Haisu mul kastist ei tule ja kast vahetab nii, et rahuliku sõiduga ja kasti peale mõtlemata ei saa küll aru, millal midagi vahetatakse. Kui teadlikult tahhot jälgima hakata, siis muidugi tunneb ka seljaga õrnalt vahetuskohad ära. Järsemalt tallates on allavahetus ja järgnev tõmme muidugi ka seljaga mingil määral tunda. Kui sa ei tea, millal kastis õli vahetatud on, siis vaheta see ja filter ära.

Käsipidur oli kinni mis kinni. Kuna just kuu tagasi tuli ülevaatus teha, siis lasin sinna remontkomplekti panna ja nüüd nagu toimib. Räägivad, et kui seda regulaarselt kasutada, siis ta kinni ei jäägi. Eks ma siis proovi seda käe sisse harjutada, kuigi asi läheb suht visalt...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 07.01.05 10:46 Tsiteeri


millisest nendest osadest, seda kolksu võiks tekidada?
sain ma õigesti aru, et nr 11?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cretzky
huviline

Avatar


Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6

postitati 07.01.05 10:53 Tsiteeri
ni



Aga proovi nii kas siis ka teeb kui käigu alguses neutraali peale paned ja siis sujuvalt tagumise peale üle lähed.
Üldiselt mul kasti osa väga hea ja mingit jama ei ole teinekord kui kiiruga vahetan esimeselt tagumisele siis käik läheb korralikult sisse aga mingi murdosa sekundi pärast on tunda et käib väikene nõks vaevu märgatav siis lülitab käigu sisse. Edaspidi sellist assja eriti täheldanud pole. Käimariga edasi sõites ei saa eriti aru küll millal käiku vahetab nu jah kui kiirendada nagu black ütles siis vahetus momendi tunneb küll ilusti ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 07.01.05 11:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tamm112
millisest nendest osadest, seda kolksu võiks tekidada?
sain ma õigesti aru, et nr 11?

Just.

Seda ka veel, et kasti huvides ärge kunagi veel edaspidi liikuva autoga tagurpidikäiku sisse tõmmake! Oodake alati ära, kuni auto täiesti seisma jääb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ingo
huviline



Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi

postitati 07.01.05 12:24 Tsiteeri


No omal kogemused sellised,et parkimiselt tagurdamise peale käik vahetada,siis nagu käib jõnks läbi kuid mitte kolks.
Sõites edaspidi on kõik ok aga kui kiirus juhtub olema selline vahepealne,et vahetada käik või mitte siis vahest viskab kast suurema jõnksu sisse.Kuid enamuselt vahetab käigu nii et pole seda tunda.See undamise või ulgumise jutt mis kirjutasid.Mul esineb midagi analookset,kuid mul on see tagaratta laagrist.Laager on mul saanud kuuma.Pidur jäi peale ja sai kuuma.Peale seda natuke aega siis hakkas sellist madalat mõminat sisse viskama.See on täpselt kuidas laagril koormus on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 07.01.05 12:37 Tsiteeri


- on ka üks veider hais, kui ämblike torudest välja küpsetad, ja tuleb see käimarist.

Tsitaat:
Algselt postitas: Ingo
No omal kogemused sellised,et parkimiselt tagurdamise peale käik vahetada,siis nagu käib jõnks läbi kuid mitte kolks.
Sõites edaspidi on kõik ok aga kui kiirus juhtub olema selline vahepealne,et vahetada käik või mitte siis vahest viskab kast suurema jõnksu sisse.Kuid enamuselt vahetab käigu nii et pole seda tunda.See undamise või ulgumise jutt mis kirjutasid.Mul esineb midagi analookset,kuid mul on see tagaratta laagrist.Laager on mul saanud kuuma.Pidur jäi peale ja sai kuuma.Peale seda natuke aega siis hakkas sellist madalat mõminat sisse viskama.See on täpselt kuidas laagril koormus on.

laagri jutt võib ka minu puhul paika pidada, sest korra jäi kässar peale.
aga kuidas selle haisuga on? mul näiteks viskas lebra sisse, kui ühte venda kraavist välja sikutasin.
oled midagi sellist täheldanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.05 12:59 Tsiteeri


Ei ole küll quattro aga mul on nii, et tagurpidikäiku sisse pannes mingit kolksu ega jõnksu ei käi.Edaspidi liikudes vahetab 3>4 peale ( u 2500 pööret) väikse jõnksuga. Minul tuleb undamine naastrehvidest, sest suverehvidega ei olnud mingit undamist.Kiirendades on käiguvahetus hästi tunda;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 07.01.05 13:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sniper
Ei ole küll quattro aga mul on nii, et tagurpidikäiku sisse pannes mingit kolksu ega jõnksu ei käi.Edaspidi liikudes vahetab 3>4 peale ( u 2500 pööret) väikse jõnksuga. Minul tuleb undamine naastrehvidest, sest suverehvidega ei olnud mingit undamist.Kiirendades on käiguvahetus hästi tunda;)

mul lamellid, undamine meenutab maki oma (k.a valjenemine)!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ingo
huviline



Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi

postitati 07.01.05 15:09 Tsiteeri


Haisust ei tea ma midagi!Sest alles hiljuti vahetasin kastis õli ja see oli ilus ja lõhnatu.Kas sa selle sikutamisega endal mitte liiga teinud.Ma ei tea muidugi kuidas sikutamine mõjub,kuid olen kuulnud et eriti kõvasti ei või sikutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 07.01.05 15:47 Tsiteeri


käisin ostsin kolm litra DEXTRON III-e ja kaks litra 75w90 API GL-5-e. õlid kokku 365.-
homme üritan ära vahetada, eks näeb, kas asi muutub paremaks.
tänud sõnavõtjatele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 07.01.05 16:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tamm112
käisin ostsin kolm litra DEXTRON III-e ja kaks litra 75w90 API GL-5-e. õlid kokku 365.-
homme üritan ära vahetada, eks näeb, kas asi muutub paremaks.
tänud sõnavõtjatele!


Aut.kasti õli vahetuse kohta siin foorumis ka väike õpetus läbi käinud:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10580#pid82735


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 07.01.05 16:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sniper
Tsitaat:
Algselt postitas: tamm112
käisin ostsin kolm litra DEXTRON III-e ja kaks litra 75w90 API GL-5-e. õlid kokku 365.-
homme üritan ära vahetada, eks näeb, kas asi muutub paremaks.
tänud sõnavõtjatele!


Aut.kasti õli vahetuse kohta siin foorumis ka väike õpetus läbi käinud:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10580#pid82735


jah tean, olen neid korduvalt lugenud.
kui töö tehtud, eks saab isegi pajatatud, et kuidas läks ja värki. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 07.01.05 21:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tamm112
- on ka üks veider hais, kui ämblike torudest välja küpsetad, ja tuleb see käimarist.

Tsitaat:
Algselt postitas: Ingo
No omal kogemused sellised,et parkimiselt tagurdamise peale käik vahetada,siis nagu käib jõnks läbi kuid mitte kolks.
Sõites edaspidi on kõik ok aga kui kiirus juhtub olema selline vahepealne,et vahetada käik või mitte siis vahest viskab kast suurema jõnksu sisse.Kuid enamuselt vahetab käigu nii et pole seda tunda.See undamise või ulgumise jutt mis kirjutasid.Mul esineb midagi analookset,kuid mul on see tagaratta laagrist.Laager on mul saanud kuuma.Pidur jäi peale ja sai kuuma.Peale seda natuke aega siis hakkas sellist madalat mõminat sisse viskama.See on täpselt kuidas laagril koormus on.

laagri jutt võib ka minu puhul paika pidada, sest korra jäi kässar peale.
aga kuidas selle haisuga on? mul näiteks viskas lebra sisse, kui ühte venda kraavist välja sikutasin.
oled midagi sellist täheldanud?


Mina sinu asemel ei sikutaks ühtegi venda kraavist välja, kuna see on ju siduri surm, seda eriti automaatkastiga. Ja kui ma ei eksi siis automaatkastil on igale käigule oma sidur ( see arvatavasti vingu ajas ).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 07.01.05 23:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martaan
Mina sinu asemel ei sikutaks ühtegi venda kraavist välja, kuna see on ju siduri surm, seda eriti automaatkastiga. Ja kui ma ei eksi siis automaatkastil on igale käigule oma sidur ( see arvatavasti vingu ajas ).

No 2.8Q-ga pole eriti vaja libistada, köis külge, talda ja suvaline abivajav sõiduauto on teel tagasi. :) Automaadi võiks tirimise ajaks muidugi 1. käigu peale panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 08.01.05 09:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: martaan
Mina sinu asemel ei sikutaks ühtegi venda kraavist välja, kuna see on ju siduri surm, seda eriti automaatkastiga. Ja kui ma ei eksi siis automaatkastil on igale käigule oma sidur ( see arvatavasti vingu ajas ).

No 2.8Q-ga pole eriti vaja libistada, köis külge, talda ja suvaline abivajav sõiduauto on teel tagasi. :) Automaadi võiks tirimise ajaks muidugi 1. käigu peale panna.

sikutatav oli C4 2,3 avant ja töö käiski 1-ga. kõik kolm käisid all ringi ja välja ta tuli - aga läppas, läppas kohe kõvasti :(
lasen täna selle õli välja, eks vaatab, mis nägu ta on!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martaan
huviline



Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 08.01.05 20:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tamm112
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: martaan
Mina sinu asemel ei sikutaks ühtegi venda kraavist välja, kuna see on ju siduri surm, seda eriti automaatkastiga. Ja kui ma ei eksi siis automaatkastil on igale käigule oma sidur ( see arvatavasti vingu ajas ).

No 2.8Q-ga pole eriti vaja libistada, köis külge, talda ja suvaline abivajav sõiduauto on teel tagasi. :) Automaadi võiks tirimise ajaks muidugi 1. käigu peale panna.

sikutatav oli C4 2,3 avant ja töö käiski 1-ga. kõik kolm käisid all ringi ja välja ta tuli - aga läppas, läppas kohe kõvasti :(
lasen täna selle õli välja, eks vaatab, mis nägu ta on!

ok. sina ei libista kuid see auto on mõeldud sõitmiseks mitte teisi kraavist välja sikutamiseks ja ei ole teada mis temaga tehti enne seda kui ta ei olnud veel sinu valduses. Ma ei tahaks eriti uskuda et, uus õli seda viga parandab - õli survet ta ju ei tõsta, sama moodi kettaste pindasi ta ka ei taasta. Viga on võibolla selles et, 2,8le. on see aut. kast nõrk tegema traktorite tööd kuigi ta seda suudab kuni kestab!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 09.01.05 09:06 Tsiteeri


kasti õli ja filtri vahetasin ära, asi muutus tuntavalt paremaks.
aavest sain ka filtri ja tihendi u 600.- kätte.
kokku läks käimari õlivahetus u 800.-
lõpetuseks õnnestus mul üks karteripolt puruks keerata ja selle asendamine võttis asja juures kõige rohkem aega.
difriõli vahetuseks läheb siis, kui leian mehe, kes jõuab selle korgi sealt alt maha keerata. ;)
kuid seda ennist mainitud kolksu tekitab kardaan, kuskil lõtku ei ole, no kui, siis pisuke difrilõtk. säärane tunne nagu midagi oleks seal kardaani sees, mis koliseb. ei tea, vala või õli täis. ;) minu mõistus peale ei hakanud.
aga noh, jälle üks kogemus juures!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 09.01.05 10:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tamm112
kasti õli ja filtri vahetasin ära, asi muutus tuntavalt paremaks.
aavest sain ka filtri ja tihendi u 500.- kätte.
kokku läks käimari õlivahetus u 750.-
lõpetuseks õnnestus mul üks karteripolt puruks keerata ja selle asendamine võttis asja juures kõige rohkem aega.
difriõli vahetuseks läheb siis, kui leian mehe, kes jõuab selle korgi sealt alt maha keerata. ;)
kuid seda ennist mainitud kolksu tekitab kardaan, kuskil lõtku ei ole, no kui, siis pisuke difrilõtk. säärane tunne nagu midagi oleks seal kardaani sees, mis koliseb. ei tea, vala või õli täis. ;) minu mõistus peale ei hakanud.
aga noh, jälle üks kogemus juures!


Kas sul on Aaves tutvused, et filtri+tihendid nii soodsalt said? Äkki saad ka mulle sealt filtri+tihendid u.500 eegu eest sebida


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 09.01.05 11:36 Tsiteeri


poehinnad:

  1. filter 480.-
  2. tihend 80.-
  3. võiks osta veel filtritihendi 35.- (rõngastihend), aga eile seda seal ei pakutud ja ma panin vana tagasi!


võin ka mõne krooniga eksida!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
galen
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2.6 V6, Škoda kahene aiatraktor

postitati 09.01.05 11:47 Tsiteeri


Tsitaat:

sikutatav oli C4 2,3 avant ja töö käiski 1-ga. kõik kolm käisid all ringi ja välja ta tuli - aga läppas, läppas kohe kõvasti :(
lasen täna selle õli välja, eks vaatab, mis nägu ta on!


Pole küll automaadiga kogemust, kuid oled kindel et rattad all ringi käisid ?
Omal manuaaliga sai kord ka yhte suurt masinat, omega karavan, pukseeritud.
Ühel väga sital ristmikul, kust ülesaamiseks vaja tihti head kiirendust, hoidsin kergelt jalga siduril, et köis pingul oleks. Vajadusel hea lihtsalt talda anda.
Tuli hetk, gaas põrandasse ja sidur lahti, et kasvõi kummivilega sealt minema saada, muidu kahe autoga ei jõua.
Mis juhtus? Kummivilet mitte. See oli sidurile lihtsalt liig ja tõmmati ta libisema. Mootoril pöörded redlinesse, lased tagasi, vajutad uuesti, sama lugu. Kuidagi sain liikuma, kuid see lebra mis tekkis, oli jäle.. ja kestis veel kaua..

Sidur sai muidugi enne seda ka vatti, sai veetud teist taga maanteel miski ca 90km/h ;P

Moraal: ei ole mõeldud tööhobusteks need autod...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 09.01.05 11:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: galen
Tsitaat:

sikutatav oli C4 2,3 avant ja töö käiski 1-ga. kõik kolm käisid all ringi ja välja ta tuli - aga läppas, läppas kohe kõvasti :(
lasen täna selle õli välja, eks vaatab, mis nägu ta on!


Pole küll automaadiga kogemust, kuid oled kindel et rattad all ringi käisid ?
Omal manuaaliga sai kord ka yhte suurt masinat, omega karavan, pukseeritud.
Ühel väga sital ristmikul, kust ülesaamiseks vaja tihti head kiirendust, hoidsin kergelt jalga siduril, et köis pingul oleks. Vajadusel hea lihtsalt talda anda.
Tuli hetk, gaas põrandasse ja sidur lahti, et kasvõi kummivilega sealt minema saada, muidu kahe autoga ei jõua.
Mis juhtus? Kummivilet mitte. See oli sidurile lihtsalt liig ja tõmmati ta libisema. Mootoril pöörded redlinesse, lased tagasi, vajutad uuesti, sama lugu. Kuidagi sain liikuma, kuid see lebra mis tekkis, oli jäle.. ja kestis veel kaua..

Sidur sai muidugi enne seda ka vatti, sai veetud teist taga maanteel miski ca 90km/h ;P

Moraal: ei ole mõeldud tööhobusteks need autod...


saab ringi küll, eks libedus kah abistas!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 09.01.05 13:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tamm112
kuid seda ennist mainitud kolksu tekitab kardaan, kuskil lõtku ei ole, no kui, siis pisuke difrilõtk. säärane tunne nagu midagi oleks seal kardaani sees, mis koliseb. ei tea, vala või õli täis. ;) minu mõistus peale ei hakanud.
aga noh, jälle üks kogemus juures!

Kardaani tugilaagrit ja kasti (ja mootori) patjasid kontrolli ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tamm112
huviline



Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: vis 2345

postitati 09.01.05 17:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: tamm112
kuid seda ennist mainitud kolksu tekitab kardaan, kuskil lõtku ei ole, no kui, siis pisuke difrilõtk. säärane tunne nagu midagi oleks seal kardaani sees, mis koliseb. ei tea, vala või õli täis. ;) minu mõistus peale ei hakanud.
aga noh, jälle üks kogemus juures!

Kardaani tugilaagrit ja kasti (ja mootori) patjasid kontrolli ka.

kõik tundus ok olema, süvenen sellesse kunagi hiljem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 10.01.05 11:45 Tsiteeri


Selle haisu kohapealt niipalju, et on minulgi ette tulnud, et automaadiga vähe järsemat sõidutehnikat kasutades jääd lõpuks seisma, siis autost väljudes lööb paraja lebra üles. Alguses arvasin, et tegu võib olla piduriklotsi haisuga, aga ajapikku sain aru, et tegu siiski kastiga. Siiani käib kõik hästi, peale haistmismeele ei tee see hais eriti nagu millelegi liiga;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.8% - SQL: 28.2%]