Automaatkasti olivahetus
Kõigepealt tuleks atomaatkäigukastikasti karterist õli välja lasta ja filter ära vahetada(osadel variantidel pestav). Seejärel karteri põhi alla
tagasi(ära unusta uut tihendit) ja täida kast õliga kuni normini. Seejärel vaata, kumb kahest torust, mis käigukastist radiaatorisse läheb, suunab õli
välja. See toru tuleks radika küljest lahti keerata ning mingi pikema vooliku külge ühendada ja teine vooliku ots ämbrisse. Nüüd peab õlimõõtevarda
välja tõmbama ja väikese lehtri sinna auku panema ja varuma uue õli enda lähedusse. Nüüd käivitada auto ning vana must õli hakkab surve all välja
voolama, samal ajal tuleb puhast õli kogu aeg peale valada. Nii kui väljavoolav õli muutub puhtaks, tuleb mootor seisata ning toru oma õigesse kohta
kinnitada. Peale õlitaseme kontrolli ja õli juurdelisamist ongi kõik tehtud.
|