Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Mure 1.8 92kw ADR tühikäigu pööretega. (Vastuseid: 60 | Vaatamisi: 11678)
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 12.12.12 20:40 Tsiteeri


Võibolla selle ajastu autol on nõnda jah.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hansson
huviline



Registreerunud 27.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8

postitati 12.12.12 20:56 Tsiteeri


Kui sa ütled mulle, aju pealt kirja, kas sul on Mototronic M 3.2, M 3.2.1 või M 3.8.2 aju võin sulle öelda mis numbri all õhu temp andur on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 13.12.12 13:41 Tsiteeri


Üritasin uurida, et kas mul need uus ja vana õhu temperatuuri andur näitavad õigeid näite.
Selle lingi (tuleb täiesti alla kerida ja seal tabel) tuleb välja, et 20*C juures peab olema takistus umbes 2.4k ohm (mis on siis 2400ohm) ja mina sain soojas autos näiduks umbes ~2.7k ohm (mis on siis 2700ohm). Tundub loogiline, sest autos võis olla natuke alla 20*C ja andur peaks korras olema... Siis aga jõudsin selle lingi peale ja siin kirjutab hoopis et 20*C juures peaks takistus olema 450...650ohm. Küsimus tekkis nüüd selle pärast, et esimesel ja teisel lingil olevad andurid on pildi peal erinevad ja minu autos olev andur on samasugune nagu teisel pildil olev andur (olgugi, et teisel lingil on üleval kirjas, et need joonised on hoopis Audi 100 omad). On põhjust sellesse rohkem süvenemiseks või piisab sellest, et nii uue kui vana anduri näit oli samal temperatuuril enamvähem samasugune ja enamvähem kattub ka sellega mis esimesel lingil kirjas on?

Aga nüüd siis selle juhtmestiku kontrollimise juurde... Nagu ma aru sain, siis hansson sina saad mulle öelda (kui vaatan järgi millise ajuga mu auto puhul tegemist on) milliseid klemme pean sealt aju poolsest juhtme otsast otsima, et kontrollida, kas mõlemad juhtmed ajust-andurini on terved (ahel ei oleks katkenud), et need poleks omavahel lühises ja et kumbki neist ei oleks massi/toitega lühises kusagilt. Kui see on korras, siis vist võiks anduri otsa panna ja mõõta, kas aju poolses otsas on sama takistus mis otse anduri pealt mõõtes. Ja kui kõik see on korras siis võib süüdistada ainult mootori aju vist (või pistiku ühendust aju poolses otsas)?

Aga enne kui hakkan mingeid pistikuid lahti kiskuma aju küljest tahaks teada, et mis tuleks enne teha? Süüde kindlasti välja? Või hoopis akul lausa +juhe maha? Tahaks veenduda, et pärast aju pistiku eemaldamist poleks mootoris mingi sadakond veakoodi, mis takistaks auto käivitumist (või on see vältimatu või pole muretsemiseks põhjust?), sest endal pole kahjuks kaablit käepärast, et neid kustutada... Veel mingeid ettevaatus abinõusid / soovitusi?

Tänud !
Riho.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 13.12.12 13:52 Tsiteeri


20 kraadi juures peab olema 2300-3000ohmi.

Aju pistiku eemaldamisel aku + juhe kindlasti maha.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 13.12.12 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
20 kraadi juures peab olema 2300-3000ohmi.

Aju pistiku eemaldamisel aku + juhe kindlasti maha.


Siis vähemalt on andurid korras, kuna mõlemal tuli näiduks ~2700ohmi ja ma arvan, et salongis võis olla 20*C lähedal see temperatuur mõõtmise hetkel.

Nüüd selle võrra ka targem, et akul +juhe maha kindlasti. Arvasin ise ka, et mõistlik oleks, vast siis ei saa aju aru, et vahepeal pistikud lahti ühendan. :)

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 13.12.12 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Aju pistiku eemaldamisel aku + juhe kindlasti maha.


Kas on ka mõni väga konkreetne põhjendus sellel soovitusele ?
Tavaliselt keegi seda ei järgi. Pistik käib samamoodi lahti ja ka kinni ...


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 13.12.12 14:15 Tsiteeri


Seal elsawebi lehel veel ringi kolades leidsin selle lehe ja tsitaat: "In the event of an open circuit the wiring to the sensor, a substitute value of 19.5°C will be displayed." Seega nüüd 99.9% kindel, et viga juhtmetes/pistikutes(ühendustes). Ja sellest ka nüüd julgeks arvata, et ei ole kusagilt mass/pinge kummalegi juhtmele peale jooksnud, vaid lihtsalt on ahel katkenud kusagilt kas siis halva ühenduse või vigastada saanud juhtme tõttu.

Seal ka allpool tabel, kus kirjas, et selle spetsiaalse testimis tööriistaga on nii, et üks klemm anduripoolsest otsast jookseb seal nr 54 peale ja teine nr 67 peale. Kas äkki selle testimis jublaka need numbrid on kuidagi seotud ka aju pistiku otsas olevate klemmide järjekorraga? Kui on, siis otsiksin selle pistiku PIN-ide numbrite järjestuse ja kontrolliks järgi kohe, kui väljas valgem või kui autoga kuhugi soojemasse ja ka valgemasse kohta saab. :)

Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kas on ka mõni väga konkreetne põhjendus sellel soovitusele ?
Tavaliselt keegi seda ei järgi. Pistik käib samamoodi lahti ja ka kinni ...


Kindluse mõttes ju võiks maha võtta ega see ju asja kuidagi halvemaks muuta ei saa, või kuidas?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 13.12.12 14:17 Tsiteeri


Mingit ulme head põhjendust ei oska anda, aga kindluse mõttes soovitan.

Sakuta anduri pistiku juhtmeid, ehk sealt lahti irdunud.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hansson
huviline



Registreerunud 27.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a8

postitati 13.12.12 15:13 Tsiteeri


No seda ma ju eile ütlesingi, et kui näitab 19,5 siis on viga juhtmetes. Aga jah kui ütled mulle aju koodi saan öelda mis pini all aju pistikus temperatuuri andur on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 13.12.12 16:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hansson
No seda ma ju eile ütlesingi, et kui näitab 19,5 siis on viga juhtmetes. Aga jah kui ütled mulle aju koodi saan öelda mis pini all aju pistikus temperatuuri andur on.


Lihtsalt leidsin netist veel kinnitust selle kohta, muidu tänud info eest. Täna vast ma seda aju koodi enam pärast tööd sealt kapoti alt otsima ei hakka (vaja ju 4-5 polti/kruvi lahti keerata, millest paar tükki ei asu just eriti hästi ligipääsetavas kohas, et see kaan maha tuleks), sest mõte oli minna visata seal pilk peale ja tutvuda teiste klubilistega. Aga aju koodi vast vaatan homme hommikul, kui ilm kannatab (äärmisel juhul laupäeval). :)

Tänud kõigile senise abi ja nõu eest!
Riho.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 14.12.12 09:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hansson
Aga jah kui ütled mulle aju koodi saan öelda mis pini all aju pistikus temperatuuri andur on.

Aju kood on 8D0 907 558 B ja pilt ajust igaks juhuks.

Lisaks mõõtsin ära anduri poolses juhtme otsas pinged (üks ots massi ja teine vastu klemmi pistikus). Ühe klemmi peal oli 6,28V ja teise klemmi peal oli ~14,3V (kõikus natuke aga pmst oli pinge sama mis otse akult mõõtes). Mõõtmised sai tehtud töötava mootoriga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 14.12.12 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
20 kraadi juures peab olema 2300-3000ohmi.

Aju pistiku eemaldamisel aku + juhe kindlasti maha.


ALATI eemaldame ENNE akult negatiivse, ehk - otsa. Tagasi paigaldades ühendame alati VIIMASENA negatiivse, ehk - otsa.

Kõige lihtsam põhjendus sellele on see, et kui peaks juhtuma sul + otsa lahtikeerates võti puutuma mingit keredetaili, edasi järeldame juba ise.
Ja negatiivse otsa lahtiühendamine katkestab samamoodi kogu vooluringi, lihtsalt on kordades turvalisem lahendus.

NB! kui keegi tahab hakata vaidlema et konnasööjatel on asi lahendatud teistpidi, siis seal on ju konkreetne kiirühenduse teema, ehk puhas avarii turvalisus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 14.12.12 11:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
ALATI eemaldame ENNE akult negatiivse, ehk - otsa. Tagasi paigaldades ühendame alati VIIMASENA negatiivse, ehk - otsa.

Kõige lihtsam põhjendus sellele on see, et kui peaks juhtuma sul + otsa lahtikeerates võti puutuma mingit keredetaili, edasi järeldame juba ise.
Ja negatiivse otsa lahtiühendamine katkestab samamoodi kogu vooluringi, lihtsalt on kordades turvalisem lahendus.

NB! kui keegi tahab hakata vaidlema et konnasööjatel on asi lahendatud teistpidi, siis seal on ju konkreetne kiirühenduse teema, ehk puhas avarii turvalisus.


Selles suhtes on tuline õigus, et õigem oleks esimesena maha võtta negatiivne juhe. Siiani pole olnud niipalju "õnne" et oleks suutnud + klemmi lahti keerates võtmega kuhugi vastu minna. Aga kunagi ei tea millal võib see esimene kord tulla...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 14.12.12 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
20 kraadi juures peab olema 2300-3000ohmi.

Aju pistiku eemaldamisel aku + juhe kindlasti maha.


ALATI eemaldame ENNE akult negatiivse, ehk - otsa. Tagasi paigaldades ühendame alati VIIMASENA negatiivse, ehk - otsa.

Kõige lihtsam põhjendus sellele on see, et kui peaks juhtuma sul + otsa lahtikeerates võti puutuma mingit keredetaili, edasi järeldame juba ise.
Ja negatiivse otsa lahtiühendamine katkestab samamoodi kogu vooluringi, lihtsalt on kordades turvalisem lahendus.

NB! kui keegi tahab hakata vaidlema et konnasööjatel on asi lahendatud teistpidi, siis seal on ju konkreetne kiirühenduse teema, ehk puhas avarii turvalisus.


Täitsa õige, see sama nädal rääkisin seda sama asja oma sõbrale.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.12.12 10:19 Tsiteeri


Saab siis keegi aidata selle aju PINOUT-iga?
Vaja oleks just sisselaske küljes oleva õhu temperatuuri anduri juhtmeid leida üles.

Aju kood on 8D0 907 558 B ja pilt ajust uuesti. Autoks on 98a A4 1.8 ADR.

Oleks väga tänulik! :)


EDIT: Pistik 1996-2001 peaks olema selline (siin ka link lehele, kust selle leidsin).
http://www.perfectpower.com/wiring_diagram/ECUPinOut/4-00024.jpg

Ehk keegi oskab/saab öelda mulle need 2 klemmi numbrit või kasvõi soovitada mõnda kohta, kust otsida, sest google-st seni pole veel suutnud leida kahjuks. :(


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 28.12.12 14:26 Tsiteeri


Nii VIIMAKS pika otsimise peale leidsin midagi kasulikku.

Anduri pistik ---> Aju pistik
1 -----------------> 54
2 -----------------> 67
http://audi.workshop-manuals.com/a4-mk1/images/a4-3522.png
http://audi.workshop-manuals.com/a4-mk1/images/a4-3523.png

Kas keegi targem saaks vaadata ja kinnitada, et see kehtib minu auto kohta (et ei vaata vale mootori vms kohta)? Seal kirjas "vehicles without intake manifold change-over function" aga mul on see "intake manifold change-over valve" olemas minu arust seal??
Audi A4 1998 1.8 ADR 92kW


EDIT: Veel edasi otsides, jõudsin uuesti ELSAWEB-i tagasi ja sain kinnitust, et need numbrid peaks ikka samad olema ja vastavad PIN-de järjekorrale.

Eks siis nüüd saan asjaga edasi tegelema hakata. :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 31.12.12 15:32 Tsiteeri
Küsimus 1.8 ADR mootoriga auto omanikele



Võtsin siis ennast täna kokku ja läksin seda juhtmestiku kala otsima. Võtsin siis aju poolsest otsast pistiku lahti ja temp anduri poolsest otsast ka ja asusin siis takistust mõõtma. Aju poolsest otsast siis PIN 54 ja PIN 67 ja siis temp anduri poolsest otsast aga multimeeter ei näidanud mitte kui midagi, siis mõtlesin, et noo olgu, proovin huvi pärast siis ka selle sisselaske küljes oleva solenoid klapi juurde mineva pistiku klemme ja ohh imet, tundub et just selle pistiku juhtmed ulatuvad nendele PIN-idele aju poolses otsas... Mõtlesin siis natuke ja otsusatasin, et meelitan seda juhet (mis enne solenoid klapi küljes oli) nii et see siis temp andri otsa ulatus ja panin selle teise juhtme (mis enne temp anduri otsas oli) selle solenoid klapi otsa. (Kuna enne olin netis juhtunud lugema, et inimestel olid need vahetuses olnud ja midagi katki ei olnud läinud, siis julgesin proovida neid vahetada.) Seejärel panin auto tööle, midagi nagu valesti polnud, läksin siis väiksele ringile ja ohh imet, autol oli justkui jõudu juurde tulnud (varem nagu tekkis jõud kuagil 3000-3500 pöörde juures aga nüüd tõmbas juba 1500 juures teise käiguga rattad all ringi). Samuti polnud enam ka seda effekti, et teise käiguga kiirendades oleks tunda jõu järsku kasvu umbes seal 3500 pöörde juures. Võtsin siis selle vaakumklapi külje peal oleva katte maha ja nüüd oli ka näha et see hoob natuke liikus gaasi andes ja ku juhtme lahti võtsin, siis enam see hoob ei liikunud mitte grammigi. Seega usun, et kuidagi moodi need juhtmed ikkagi vahetusse läinud.

Siit aga küsimus, et äkki keegi saab järgi vaadata enda auto pealt (või teab peast vms) et mis värvi juhtmed peavad kummagi anduri taha minema. Mul sai praegu nii, et temp anduri taha läheb MUST-PUNASE triibuga ja HALL-VALGE triibuga (kusjuures hall-valge on teisest poole jämedam juhe) ning solenoid klapi taha läheb PUNANE-ROHELISE triibuga ja KOLLANE-VALGE triibuga (selles viimases 100% kindel pole, sest tegin enne pildi ja pildilt halvasti näha).


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 08.04.13 17:59 Tsiteeri


Nii nüüd siis jälle natuke targem (sain infot auto hingeelu kohta), aga ei oska selle teadmisega kuigi palju peale hakata.
Tänu klubilisele simoQ sai loetud jälle veakoodid ja tehtud väike logimine. Logi fail SIIN. Seega nüüd oleks üks suur abipalve kõigile, kes oskavad nõu anda.

Ja mootori veakoodidest niipalju:

Detsembris olid ja pärast kustutamist tulid tagasi järgmised veakoodid:
2 Faults Found

17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit
P1516 - 35-00 - -
16496 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too Low
P0112 - 35-00 - -

Googeldamise tulemusel jõudsin järeldusele, et nende kahe asja pistikud olid vahetusse läinud (seda ka juhtmete värvide järgi elektri skeemidelt kontrollitud). Tänase 8.04.2013 seisuga oli viga koodiga 17924 kadunud ja uuesti pole tekkinud, arvatavasti selle sai pistikute vahetamisega korda. Temp andur sai uus ostetud ja proovitud uut ja viga ära ei kadunud, samuti sai erinevatel temperatuuridel uue ja vana temp anduri takistusi mõõta ja need olid ligilähedased ja vastasid netis kirjutatud normidele. Kuna programmis näitab 19.5*C siis see viitab juhtme katkestusele või lühisele. Üritasin multimeetriga üle kontrollida (anduri ja aju vahelised juhtmed) ja viga ei tuvastanud. Ehk tuleks uuesti seda teha.

Nüüd täna olid järgmised veakoodid:
5 Faults Found:
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-00 - -
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-00 - -
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-10 - - - Intermittent
17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-10 - - - Intermittent
17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-10 - - - Intermittent

Pärast kustutamist ja pisikest tiiru, tulid neist tagasi:
2 Faults Found:
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 35-00 - -
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-00 - -

Suured tänud kõigile, kes saavad abiks olla.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 08.04.13 18:14 Tsiteeri


hmm, enamus anduri vigu, mis olla saavad. Kontrolli aju mass üle.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 08.04.13 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
hmm, enamus anduri vigu, mis olla saavad. Kontrolli aju mass üle.

Kuidas seda täpsemalt peaks tegema? Kuid miks siis ikkagi lööb just selle intake temp sensori vea (ja nüüd selle õhukululugeja vea ka) koguaeg koheselt tagasi, aga teised tulevad ajapikku?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 10.04.13 08:23 Tsiteeri


Mingil ADR mootori skeemil, mille leidsin, tuleb see andurite (G42 ja G62) mass otse ajust (klemm A15 või uuematel klemm 67).
Samast kohast saab seal skeemil massi ka G40 ehk hallikas.
Samuti mass J338 sees paiknevatele potekatele tuleb sealt.

Aga G70 on sellel skeemil siiski teises ahelas.

Kas mingi kaitsme läbipõlemise jutu oled jõudnud siit juba ära kustutada ?!?


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 10.04.13 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Mingil ADR mootori skeemil, mille leidsin, tuleb see andurite (G42 ja G62) mass otse ajust (klemm A15 või uuematel klemm 67).
Samast kohast saab seal skeemil massi ka G40 ehk hallikas.
Samuti mass J338 sees paiknevatele potekatele tuleb sealt.

Aga G70 on sellel skeemil siiski teises ahelas.

Kas mingi kaitsme läbipõlemise jutu oled jõudnud siit juba ära kustutada ?!?


Leidsin netist veel paar skeemi Joonis 1 ja Joonis 2. Sealt tuleb välja, et Mass Air Flow Sensor (G70) saab oma massi kerest. Ja Intake air temp sensor (G42) ja Engine coolant temp sensor (G62) koos veel paari anduriga (Knock sensor1, Knock sensor2, Camshaft position sensor (G40?), Throttle valve control module ja Parometric pressure sensor) saavad otse ajust (pin 67) nii nagu ka Sina ütlesid. Seega selle massiga peaks olema asjad korras, muidu oleks teised asjad ka rivist väljas?

Kaitsmete läbipõlmisest ei ole siin juttu olnud (vähemalt mina pole midagi kustutanud), see oli ehk siin teemas.
Aga igatahes Zoig-i soovitusel kontrollisin eile kõik kaitsmed (nii visuaalselt kui multimeetriga takistust mõõtes) üle ja tühjadel kohtadel ei paistnud klemme ka taga olevat. Kas A4 B5-l on mujal veel kaitsmeid või on ainult see 44 kaitsmega blokk armatuuri juhipoolses otsas?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 10.04.13 09:33 Tsiteeri


G70 saab ka ikka ajust. Sa ajad toitemassi praegu juhtme varjestusega sassi.

Kõike juttu pole mõtet korrata, muidu ei jaksa keegi seda teemat (läbi) lugeda ega jälgida :)

Kontrolli massiühendused ja ülalnimetatud andurite ahelad nii visuaalselt kui ka testriga üle. Muidu siin ongi üks interneti oletamine, kus Sa üksi monoloogi pead !
Vajadusel tee mingi checklist, mis on kontrollitud/katsetatud ja mida saaks veel testida.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 10.04.13 09:56 Tsiteeri


Saab, ehk keegi natuke asjalikemate skeemidega abiks olla (kus oleks pistikute poolsed klemmid kuidagi nummerdatud vms) siis võtaks ühel soojemal päeval joonised näppu ja mõõdaks testriga kõikide veateadet andvate andurite juhtmed (anduri ja aju vahel) üle.

Ja kas MAFi korrasolekut saab ka kuidagi testida? Kui mitte, siis äkki mõni 1.8 omanik prooviks seda oma auto peale ja siis teeks mõne tiiru ja vaataks kaabliga järgi (või laenaks enda oma, et minu auto peal vaadata, kas ikka lööb viga), et saaks teada, kas MAF korras.

Tänud nõu eest!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 10.04.13 10:09 Tsiteeri


Juhtmeid on hea värvide/triipude järgi jälitada. Tõmbad pistiku tagant kummiluti lahti- siis saad ka juhtmete murdumist ja lühiseid visuaalselt kontrollida.

Kui klemme pole keegi omavahel just ringi tõstnud, siis anduripoolne nummerdus ei ole väga oluline.
Siiski on numbrid pressitud väikselt kõikidele originaalpistiku korpustele.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 80.8% - SQL: 19.2%]