DaredevilPJ
huviline
Registreerunud 08.11.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.12 15:07
|
|
|
Audi A4, 2.0, tdi, 103kw, 2005 mure kolinaga mootoris. *lahendatud*
Tere!
Autoga on tekkinud probleem ja lootsin, et ehk leian siit sellele probleemile lahenduse:
Masin : Audi a4, S-line, 103 kw, 2.0 tdi, 2005a. automaat, esiveduline.
Probleem:
Nimelt tekib mootorisse (arvatavasti) jube kolin. TAVALISELT( kuid mitte alati) tekib see probleem kui masin on seisnud öö läbi maja ees. Nimelt siis
kui mootor kylm, kuigi nyyd viimane kord tekkis see kolin sisse kui masina olin juba soojaks sõitnud ja sisseostudelt tagasi tulles käivitades.
Sellel hetkel auto ei kiirenda korralikult ja salongis on tohutu värin! Kõrva järgi kuulda, siis see kolin nagu tuleks mootor tagumisest otsast. Kogu
see kestab kuskil 5-15 minutit ja siis ÜHTÄKKI korraga see kaob ja auto toimib ilma mingite probleemideta.
Täna õnnestus kaa kogu see kolin video peale saada:
http://www.youtube.com/watch?v=hxfT_yEp2pQ&feature=youtu.be
Mis võib selle põhjuseks olla?
*EDIT
auto korras!
Kirjeldasin lahendust allpool
|
|
|
Margus_H
huviline
Registreerunud 10.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: X5
|
postitati 08.11.12 16:18
|
|
|
Ei midagi isiklikku aga Miks diagnostikas pole käinud, katsetad kaua vastu peab?
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.11.12 16:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: M.H
Ei midagi isiklikku aga Miks diagnostikas pole käinud, katsetad kaua vastu peab? |
Sest see siin ju kõigile teada sensitiivide foorum, kus kõike ennustada osatakse .
|
|
|
DaredevilPJ
huviline
Registreerunud 08.11.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.11.12 18:08
|
|
|
unustasin mainida, et auto on käinud mitu korda diagnostikas ja sealt pole mingit errorit leitud. Alati kui töökotta jõudnud on masin töötanud ilma
probleemideta.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.11.12 18:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DaredevilPJ
unustasin mainida, et auto on käinud mitu korda diagnostikas ja sealt pole mingit errorit leitud. Alati kui töökotta jõudnud on masin töötanud ilma
probleemideta. |
Mine siis sinna kus ka korda tehakse.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 08.11.12 18:16
|
|
|
Videopelt on küll päris kole kolin. Selge on see, et midagi lendab varsti laiali. No veakoode mehaanilise rikkepuhul oleks narr loota. Imelik on see,
et koguaeg kolinat ei ole? Pihusti lahti? Kss tuleb rohkem ülevalt või alt. Hooratas äkki nii puru? Video helist ei saa eriti midagi aru. Lase kuskil
üle vaadata.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
|
rocket
huviline
Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal
Auto: 40 TFSI
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 08.11.12 22:10
|
|
|
See ei ole õlipumba heli, hooratas samuti mitte. Videol 2.0 Tdi 8V mootor. Popsuv helistik viitab klapikambrikaane alusele probleemile.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=111430
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
DaredevilPJ
huviline
Registreerunud 08.11.12
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.12.12 16:25
|
|
|
Tere taas!
Probleem leidis lahenduse - nukkvõll kulunud ja tõukurid ( olid vist nii eesti keeles) läbi ja lausa mõrades
Nukkvõll oli ikka väga kulunud ja ei päästnud muu enam kui vahetus.
Leidsin netist kaa veel yhe ingliskeelse lehe, kus seda sama probleemi kirjeldatakse koos piltide ja videotega( nagu videost kuulda siis tegi auto
täpselt samasugust häält kui minu)
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/camshaft-inspection-replace-vw-tdi.htm
Igastahes auto töötab nüüd kui unelm!
Loodan, et kellegil on tulevikus sellest teemast kasu ja leiab ka oma probleemile lahenduse
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 09.12.12 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: DaredevilPJ
Tere taas!
Probleem leidis lahenduse - nukkvõll kulunud ja tõukurid ( olid vist nii eesti keeles) läbi ja lausa mõrades
Nukkvõll oli ikka väga kulunud ja ei päästnud muu enam kui vahetus.
Leidsin netist kaa veel yhe ingliskeelse lehe, kus seda sama probleemi kirjeldatakse koos piltide ja videotega( nagu videost kuulda siis tegi auto
täpselt samasugust häält kui minu)
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/camshaft-inspection-replace-vw-tdi.htm
Igastahes auto töötab nüüd kui unelm!
Loodan, et kellegil on tulevikus sellest teemast kasu ja leiab ka oma probleemile lahenduse |
Tavaliselt seda põhjustab vale õli kasutamine või siis väga suur läbisõit. Panid ika uue ja õige õli ka sisse?
|
|
|
MargoP
huviline
Registreerunud 27.08.17
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A4 B7
|
postitati 07.01.18 10:16
|
|
|
Endal arvatavasti ka nukkvõlli ja sinna juurde kuuluva vahetus ees...
Klapikambrikaane poltide lahti keeramisel, tuli uhe poldiga kaasa ka plokikaane sees olev keere. Arvatavasti eelmine "mekanik" poldi üle keeranud
vms.
Keerme taastamiseks kasutasin sellist komplekti (M6x1,0) ja keermeliimi.
Uus kaas peale ja poldid 10Nm kinni.
See selleks.
Keermestamise käigus jäi silma, et nookurite võllide otstest puudu alumiiniumist korgid/punnid/pimedad.
Ja pole aimugi, mis ajast neid seal enam pole.
Pildid laenatud.
Nende puudumine arvatavasti aitab kaasa kulumisele.
Siin ka juttu sellel teemal: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=454860
Kes millega need korgid asendanud on?
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.01.18 11:04
|
|
|
Viidatud teemas ju isegi juttu, et vanadest nukapaku poltidest saab ideaalse läbimõõduga pimedad sinna lõigata.
Nukapaku poldid pead niiikuinii ära vahetama, sest need on "torque-to-yield" ehk pingutatud voolavuspiirini ja seega jäädavalt deformeerunud.
See pime on nii lolli läbimõõduga (6komamidagi), et kuskilt letist selliseid raske leida.
PS:
Loctite laagriliim on ka paika fikseerimiseks abiks.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 07.01.18 11:48
|
|
|
Mina keevitasin oma autol need punni augud kinni ja juba 3a nii sõitnud.
Need klapikambri kaane poldi keermed tulevad kergelt maha . Enda vanal kaanel lasin kõik helicoilidega asendada ja lõpuks tuli ka 1 pihustit kinni
hoidva poldi keere maha mis sai samuti nii taastatud. Ilmselt need kaaned on nii pehmed ,et keermed ei taha sees püsida.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 07.01.18 14:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MargoP
Keermestamise käigus jäi silma, et nookurite võllide otstest puudu alumiiniumist korgid/punnid/pimedad.
Ja pole aimugi, mis ajast neid seal enam pole.
Kes millega need korgid asendanud on? |
Need punnid peavad seal olema tõesti, muidu jookseb õli otstest välja ja tõenäoliselt tekib mõnes vajalikus kohas õlitusel nälg.
Sobib sinna ka ideaalselt tõmbneet, mida saab vajadusel lihtsasti välja puurida.
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Need klapikambri kaane poldi keermed tulevad kergelt maha . Enda vanal kaanel lasin kõik helicoilidega asendada ja lõpuks tuli ka 1 pihustit kinni
hoidva poldi keere maha mis sai samuti nii taastatud. Ilmselt need kaaned on nii pehmed ,et keermed ei taha sees püsida. |
Pigem enamik õmblustöökodasid ei tea misasi on dünamomeetriline võti, kasutusoskusest pole mõtet rääkidagi.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|