Lehekülgi: 1 2 |
Veiko2
huviline
Registreerunud 06.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro 3.0 TFSI
|
postitati 07.12.04 08:22
|
|
|
Kuidas käib salongiradika läbipesemine?
Autoks audi 100 2.3 (c4)
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 07.12.04 18:35
|
|
|
Kahjuks on seda radikat väga raske "läbi" pesta kuna VAG grupi autod ja enamus lääne päritolu autosid on vabavoolu radiaatoriga.St et radika
sisend ja väljundotsad on samal küljel ja tänu sellele võid sa sealt sisse ajada mida tahes,kõik tuleb teise otsa kaudu välja.
Radikas ise koosneb U või I kujulistest torudest ja nendes asetsevad omakorda plastikust spiraalid,tänu millele soojus ühtlasemalt jaotub.Kuna enamus
saastast jääb just nende spiraalide sisse kinni on seda sealt pea võimatu eemaldada.
Teine asi mis vähendab soojendus radika efektiivsust on selline kollane sete(kindlasti oled seda näinud ntx paisupaagi siseseintel jne,puhas
katlakivi),seda saab eemaldada vaid mehaanilisel teel minuteada.
Ise olen proovinud vähemalt 5 eri firma läbipesu vahendeid,tõsi,mootoriploki saab puhtaks,kui soojendusradikas viskab peale seda lusike täiesti
nurka.
Ühesõnaga,kui tahad asja heaks,siis süsteemi pesu ja uus salongi radikas,ning kui läheb sisse uus jahutusvedelik,siis kasuta jahutusvedeliku
lahjendamiseks destilleeritud vett.
|
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 08.12.04 15:10
|
|
|
mina panin kunagi voolikud otsa ja kallasin tavalist äädikat täis ja lasin seista.voolikud olid pandud nii,et olid kapoti alt väljatoodud.pärast
torkasin veel aiakastmisvooliku otsa ja loputasin sellega läbi.Isegi aitas kuna mul oli tookord terve jahutussüsteem õli täis.
auto nr 27
|
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 08.12.04 15:15
|
|
|
Pajatasin oma tegemistest sel teemal siin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11479
Lisan veel, et kui äädikat kasutasin siis peale seda sooja veega läbi pestes sai ka puhumis meetodit rakendatud - ühest otsast ja siis
vastupidi(puhusin taktika oli hästi järsk(lühike) ja mitte nii, et teisest otsast üle ajas vedelikku) - parasjagu koomilne nägi välja.
Talv oli just oma palet näidanud kui mul sooja probleem tekkis. Eks risk ole ikka, et kas lekkima hakkab või mitte (Äkki väline osa on tugevam ja
vaevalt sellele liiga teeb) :-(
|
|
|
marko2100
huviline
Registreerunud 22.03.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant TDI
|
postitati 28.02.05 13:51
|
|
|
Mis vahendiga oleks soovitav kogu süsteemi läbi pesta?
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 28.02.05 13:56
|
|
|
Mina olen juba poolteist aastat sõitnud peale seda kui ma äädika/vee lahusega puhastasin ja sooja tuleb päris korralikult. Õnnelik juhus vist :-)
Minul aitas see pesemine(Tuli just selliseid tükikesi nagu Quattro kirjeldas - kollaseid...).
|
|
|
luuser
huviline
Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8
|
postitati 28.02.05 18:44
|
|
|
Äädikas teeb oma töö hästi ära.
Kogu süsteem lahust täis siis tiba sõitu ja lollitamist ,et ilusti kuumaks saada ja jahe vesi sisse ,siis näed millist jama sealt tulema hakkab.
Minul toimis.
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 28.02.05 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: QUATTRO
Kahjuks on seda radikat väga raske "läbi" pesta kuna VAG grupi autod ja enamus lääne päritolu autosid on vabavoolu radiaatoriga.St et radika sisend
ja väljundotsad on samal küljel ja tänu sellele võid sa sealt sisse ajada mida tahes,kõik tuleb teise otsa kaudu välja.
Radikas ise koosneb U või I kujulistest torudest ja nendes asetsevad omakorda plastikust spiraalid,tänu millele soojus ühtlasemalt jaotub.Kuna enamus
saastast jääb just nende spiraalide sisse kinni on seda sealt pea võimatu eemaldada.
Teine asi mis vähendab soojendus radika efektiivsust on selline kollane sete(kindlasti oled seda näinud ntx paisupaagi siseseintel jne,puhas
katlakivi),seda saab eemaldada vaid mehaanilisel teel minuteada.
Ise olen proovinud vähemalt 5 eri firma läbipesu vahendeid,tõsi,mootoriploki saab puhtaks,kui soojendusradikas viskab peale seda lusike täiesti
nurka.
Ühesõnaga,kui tahad asja heaks,siis süsteemi pesu ja uus salongi radikas,ning kui läheb sisse uus jahutusvedelik,siis kasuta jahutusvedeliku
lahjendamiseks destilleeritud vett. |
Aga kui autoks c4 2,8 kllimaga ja selline asi et termo vahetatud ja sooja ikka hästi ei tule kas siis tuleks ka selle soendus radika läbi pesemisele
mõelda?
|
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 01.03.05 06:37
|
|
|
esialgu katsu kas need soojenduse voolikud kuumaks lähevad,siis vaata kuidas need õhulüüsid või luugid töötavad.tal jagab õhku siibri moodi klapp läbi
radika või sealt mööda.kui külmaõhu klapp irvakile jääb,siis ei saagi salongi soojaks.siis kui kõik asjad sul toimivad õigesti alles võid läbi
pesta,see annab palju juurde.
auto nr 27
|
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.05 06:52
|
|
|
kus kohas need klapid asuvad...ära ütle et lõhu armatuur lahti ja siis näed
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 01.03.05 06:59
|
|
|
osad on selle plastik katte all(kapoti all).liiguta neid sealt käega ja las keegi istub samal ajal autos ja vaatab kas läheb soojemaks(kohe on tunda
sooja mootori korral).
auto nr 27
|
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.05 07:32
|
|
|
kollerimees tänud infi eest,aga mul süsteem sulgub kenasti.
ainuke asi mis avastasin oli see et soojendusradikasse minev lõdvik on tulikuum aga tagasi tulev lõdvik kergelt leige???
haiseb vist radikavahetuse järgi?
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 01.03.05 09:19
|
|
|
pese kõigepealt läbi
auto nr 27
|
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.05 10:40
|
|
|
pole paha mõte. aga selleks siis soojemat ilma vaja vist?
krt kui suur "lootus" on et lekkima hakkab?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.03.05 11:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eroz
pole paha mõte. aga selleks siis soojemat ilma vaja vist?
krt kui suur "lootus" on et lekkima hakkab? |
Kui eelmine omanik on "lekkeparandajat" kasutanud, siis nii umbes 9:10 võimalus. Samas ongi see siis ka ilmselt soojendusradika ära ummistanud. Mina
paneks mõtlemata uue.
|
|
|
|
Traks
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4, ABT
|
postitati 01.03.05 11:36
|
|
|
Tobe küsimus, aga mis võiks selle äädika lahuse vahekord olla?
Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
|
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.05 11:45
|
|
|
tra, see lekkeparandaja siis selline mürk?
paneks küll uue kuid pole hetkel garaa˛i kuhu ajada...
ei ole ka nii väike ettevõtmine et lageda taeva all ära teeks selliste ilmadega
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.03.05 11:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: eroz
tra, see lekkeparandaja siis selline mürk? |
Mitte mürk, vaid pulbriline sodi, mis pesulahusega välja pestakse. Tulemuseks puhas, kuid sõelana läbijooksev soojendus- ja/või jahutusradikas.
|
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.05 12:47
|
|
|
ma mõtlesingi et radika väljavahetamiseks garaa˛i vaja...
aga jah...mis teha peab siis äädikat ostma ... ja homme selle nalja ette võtma vist kui ilm lubab...
päris -10c' vist ei saa?
|
|
|
Maqmaq
huviline
Registreerunud 30.01.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Üks teine auto
|
postitati 03.03.05 14:27
|
|
|
Äädikas sisse ja mootor käima kuni temp. on jõudnud 90 kraadini. Ja kui ühest korrast väheks jääb siis teinekord veel, sest jumal teab mis kõõm seal
radikas sees on. Ja veel: kes oma radikatele pikka iga soovib, hoidke nendest lekkeparandaja solkidest eemale (lihtsam juba uus radikas osta). See
saast ummistab kogu süsteemi ära ja asi lõpeb kõvera plokikaanega.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.03.05 15:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maqmaq
Äädikas sisse ja mootor käima kuni temp. on jõudnud 90 kraadini. Ja kui ühest korrast väheks jääb siis teinekord veel, sest jumal teab mis kõõm seal
radikas sees on. Ja veel: kes oma radikatele pikka iga soovib, hoidke nendest lekkeparandaja solkidest eemale (lihtsam juba uus radikas osta). See
saast ummistab kogu süsteemi ära ja asi lõpeb kõvera plokikaanega. |
Siiamaani oli jutt tegelikult ainult eraldi soojendusradika leotustest-pesust. Kogu süsteemi läbipesu on juba midagi muud.
|
|
|
|
kolb
huviline
Registreerunud 05.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Mitu välismaa autot.
|
postitati 08.01.06 18:50
|
|
|
Autoks b4 kliimaga.
Endal selgus ka et ei tule piisavalt sooja. Mootori pöörete tõustes hakkas ka sooja rohkem tulema.
Otsustasin ka proovida seda äädikaga pesu. Sisse sai valatud vesi koos 2 liitri äädikaga. Ajasin mootori soojaks (90 kraadini). Lasin seista mingi 15
min umbes. Seejärel alt lõdvik lahti ja kogu solk välja. Eraldi pesin veel salongi radika läbi. Puhastuse mõttes panin veel korra vee sisse ja uuesti
mootor soojaks. Peale selle vesi välja ja tosool sisse.
Nüüdseks läheb ikka "toas" soojaks, ei pea enam roolitaga lõdisema.
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 08.01.06 20:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kolb
...Peale selle vesi välja ja tosool sisse. |
Enne seda oli kõik nagu ilus ja kena, aga tegelikult soovitatakse VAG grupi masinatele punast jahutusvedelikku:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=20690
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 08.01.06 22:04
|
|
|
Siinkandis on läbipesu jaoks mõni sellist kraami
kasutanud...
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |