Lehekülgi: 1 2 |
marmelade
huviline
Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A 4
|
postitati 08.12.04 07:57
|
|
|
jama jahutussüteemiga...
Autoks 96 aasta A4 tdi...lasime vahetada jahutusvedeliku...tundub, et just peale seda hakkas jama...enam ei lähe salong soojaks...aga mootori
temperatuur läks kenasti 90 kraadini...selge termostaadi viga ei ole, lasin läbi pesta kogu jahutussüsteemi ja salongiradika... ei midagi, tulemus
sama...sutsuke hakkas soemat õhku tulema... remondimehed vaatasid üle ka suure radika, see oli ka peale pikemat aega käimist külm...siis tegin ka ise
testi, peale 90 kraadini minekut katsusin käega jahutuvett...see oli sutsu kehatemperatuurist kõrgem...lasime ära vahetada termostaadi....ikka ei
midagi...sama jama...
kas jama mingis temperatuurianduris? ehki näitab täpselt 90 kraadi...ja suht loogilise kiirusega selleni ka jõuab...või milles? äkki kellelgi kogemusi
või oskab nõu anda kus võiks abi leida selle vea lahendamisel...kohas kus ise käisin, laiutati nüüd ainult käsi...
pikk ja segane jutt sai, aga äkki oskate aidata...
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 08.12.04 08:11
|
|
|
Õhk salongiradikas sees
Toomas
|
|
|
|
rihos
huviline
Registreerunud 12.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI 80 2.0 82KW
|
postitati 08.12.04 08:22
|
|
|
Jp. õhk sees. Pigista jahutusvoolikutest õhu väla. Natukene mudimist ja asi peaks korda saama.
|
|
|
marmelade
huviline
Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A 4
|
postitati 08.12.04 09:05
|
|
|
seda olid remondimehed juba teinud...õhku välja ajanud...aga kuidas siis seletada seda, et see vesi jahe on? ( võibolla rumal küsimus) ja miks
mootoritemperatuur ilusti yhtlast näitab?
salongradikas ka juba lausa läbi pesti, puhuti - ja kokku tagasi pandi...usun, et ilma õhuta seal vahel...ehki jah, remondimehed enne ütlesid, et üks
voolik, mis läks salongiradikasse oli soe ja see, mis välja tuli oli külm...
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 08.12.04 09:11
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja marmelade
seda olid remondimehed juba teinud...õhku välja ajanud...aga kuidas siis seletada seda, et see vesi jahe on? ( võibolla rumal küsimus) ja miks
mootoritemperatuur ilusti yhtlast näitab?
salongradikas ka juba lausa läbi pesti, puhuti - ja kokku tagasi pandi...usun, et ilma õhuta seal vahel...ehki jah, remondimehed enne ütlesid, et üks
voolik, mis läks salongiradikasse oli soe ja see, mis välja tuli oli külm... |
Sal. radikast tulev ots lahi päästa ja õhk välja lasta, või on pesemisega radikas täitsa umbe läinud, et vaid niriseb läbi
Toomas
|
|
|
|
marmelade
huviline
Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A 4
|
postitati 08.12.04 09:18
|
|
|
kutid ütlesid, et lasid ka suruõhuga läbi...see ei olnud ka enne väga must olnud aga nüüd peaks täitsa puhas olema...
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 08.12.04 09:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja marmelade
kutid ütlesid, et lasid ka suruõhuga läbi...see ei olnud ka enne väga must olnud aga nüüd peaks täitsa puhas olema... |
SUHUOHK POLNUD VIST KÜLL HEA MÕTE
Toomas
|
|
|
|
marmelade
huviline
Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A 4
|
postitati 08.12.04 09:49
|
|
|
suruõhuga pesti läbi ainlt salongiradikas...ülejäänud jahutussüteem pesti läbi...mehed arvasid, et teavad, mis teevad - miks siis suruõhk hea mõte ei
olnud...halvemaks küll ei läinud, aga paremaks ka mitte?
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 08.12.04 10:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja marmelade
suruõhuga pesti läbi ainlt salongiradikas...ülejäänud jahutussüteem pesti läbi...mehed arvasid, et teavad, mis teevad - miks siis suruõhk hea mõte ei
olnud...halvemaks küll ei läinud, aga paremaks ka mitte? |
Aga ennem läks ju soojaks, nagu ma aru sain esimesest postist
Toomas
|
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 08.12.04 10:51
|
|
|
Õhutamise koha pealt. Algaja kogemus.
Mina kunaski lahjendasin sooja veega pudel äädikat mingi koguse. Mõlemale soendusradika otsa lõdvikud ja siis see seerum sinna seisma pooleks tunniks.
Risk, et pärast lekib ei ole vast ka välistatud :-( Minul masin aastast 88 ja 5 aasta jooksul ei ole kindlasti vahetatud (et päris uus ei tohiks
olla). Pärast loputasin jooksva kraani veega ja survepesuriga törtsutasin ka vett mõlemast otsast sisse.Väga hoogu ei tasu minna:-) Väga hull see vesi
mis tuli ei olnud - lasin selle radikast läbi jooksnud vee klaas anumasse. Ja hiljem õhutasin jahutussüsteemi ära. Tulemus oli miski 50% parem. Isegi
üllatusin. Tol ajal sai ka dosooli väga tihti vahetatud ja üsna puhas kraam pidevalt sees oli.
Sõber siin miski poole kuu eest katsetas sama asja(äädika...) ja tulemus oli mingi 10% - ei jäänd rahule ja kukkus soendusradikat vahetama(A 100 87
masinal käib see õnneks vähe kergemalt kui a80 b3:-)).
PS! Mina õhku lõdvikute mudides eriti välja ei saanud. Kõige effektiivsem oli soendusradikasse minev lõdvik pisut lahti ja gaasiga mängides seda
dosooli merd sealt rohkem läbi lastes(Auto oli tasasel maal - ei aretanud ma seal mingeid nurki. Kindlasti on mingi kalde nurga peale ajades tulemus
parem). Õhutusnipliga lõdvik muidugi siinkohal teeb elu kergemaks.
Tervitades,
Ragnar
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 08.12.04 12:33
|
|
|
Ma lugesin su postist välja et moto temp. 90 ja jahutus radikas kergelt soe- termostaat.Kui moto temp. juba selline siis peaks olema ka salongi
radikas vedelik sellise temperatuuriga, katsu kas need voolikud mis sinna lähevad on külmad või soojad.Kas moto temp. ikka on 90?Temperatuuri andur
võib ka kala olla st. valetab.
|
|
|
|
marmelade
huviline
Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A 4
|
postitati 08.12.04 14:44
|
|
|
tänan, uurin edasi milles jama on...
jah, mototemperatuur näitab 90 % käega oluliselt jahedam...termostaat uus ja ka vanaga oli sama asi...
|
|
|
marmelade
huviline
Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A 4
|
postitati 10.12.04 08:01
|
|
|
eila ise näppisin asja, salongiradikasse minevad torud mõlemad kuumad olid, ja ka suurde radikasse minev toru, aga suur radikas ise olui külm, temp
püsis täpselt 90 peal...salongi puhus nüüd ikka rohkem sooja õhku, aga siiski mitte veel piisavalt...
|
|
|
Horde
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B8 1,8
|
postitati 10.12.04 08:24
|
|
|
Ma ise ei ole kuigi teadja selle koha pealt. Aga kui temp näitab salongi näidiku pealt moto temp 90 ja termostaat klapp kangusega 92 näiteks(st et
hakkab vaikselt siis avanema ja jahutusvedelik suure ringi peal käima). Siis suurt radikat katsudes peakski see selline leige vast olema. Oleneb
muidugi olukorrast. Kui masin kohapeal töötab kaua siis jätkub seda soemat jahutusvedelikku juba suure ringi peale ka küllaga(suur ring ei jõua enam
jahutada) - siis tuleb appi suure radika ventikas. Loodetavasti ei pane väga mööda.
PS! Suurt radikat katsusid mitme koha pealt? Temperatuuri erinevust ei täheldanud? Äkki mõni ribi kuskilt kinni(ummistanud/pigistatud) ja siis sinna
ei saagi soe eriti ligi.
Olen kuulnud, et kui salongis puhur põhja keerata siis see peaks suutma ka masina maha jahutada? Siis suurele ei kipu minemagi vist. Äkki mõni spets
täpsustab.
Tervitades,
R
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 10.12.04 09:13
|
|
|
Ma olen nüüd ka enda oma katsunud ja soojendanud jne.Nüüd talvel ei ole jahutus suurele ringile läinud,enne jahutab salongi jahutus maha.Kui
kapotipealne tekkide ja asjandustega kinni katta ja kohapeal mootorit piinata läheb jahutus suurele ringile ja siis ei tohi salongisoojendus vent.
jägi olla,sellega siis väga pikalt ja vaevaliselt läheb mootori töötemp. 90 peale.
|
|
|
|
marmelade
huviline
Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A 4
|
postitati 10.12.04 10:01
|
|
|
suur radikas oli täitsa külm ja üleni külm minuarust...aga nagu aru olen saand see ongi normaalne...et see salongipuhur juba võib jahutada...
Aga jan-kros Sul salong läeb kiirelt soojaks? kliima on peal?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 10.12.04 13:04
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja marmelade
suur radikas oli täitsa külm ja üleni külm minuarust...aga nagu aru olen saand see ongi normaalne...et see salongipuhur juba võib jahutada...
Aga jan-kros Sul salong läeb kiirelt soojaks? kliima on peal? | Kliimat pole,käsi regul.Ja nii ruttu salong soojaks ei lähe,võtab
piisavalt aega.Ütleme et 30 km sõitu siis on enam-vähem ja selle pärast on eest kõik kinni topitud,et vent. ei ahmiks külma kogu aeg mootori
peale(100-l on see vabajooksu siduriga).Kordan veel et termostaat on vahetatud,lihtsalt tuleb harjuda et diisel aeglasemalt soojeneb.
|
|
|
|
marmelade
huviline
Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A 4
|
postitati 10.12.04 15:15
|
|
|
mul kliima ja nagu juba mainisin termostaat tutikas 
eks ma siis lepin sellega, et sutsu aeglasemalt soeneb igatahes tänud 
|
|
|
kaljukoll
huviline
Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4
|
postitati 11.12.04 11:41
|
|
|
soe- mes see on
mu katlamaja läheb ka ilgelt aeglaselt soojaks- pika sõiduga vahest juhtub et temp näidik eksib isegi sinna 70 peale korraks
|
|
|
darkSlide
huviline
Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Pelgu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8
|
postitati 30.01.05 21:47
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema, niisis kirjutan siia oma olukorra ära. Elie ajasin auto käima ja sõidupealt märkasin, et mootor kuumeneb üle ja sooja
salongi ei tule. Jahutusvedelik otsas, sai siis juurde valatud, algusesta peale ei tõmmanud uut vedelikku, andsime veidi gaasi ja korraks tõmbas ja
see ka imeväheke, nüüd salong läheb soojaks küll kuid peale seda ei taha mootor enam üldse soojaks minna, vähemalt temperatuurinäidiku järgi küll
armatuuris ja mootor teeb ka kuidagi klõbisevat häält. Eelnevalt lugesin siin, et kus see jahutusvedelik võis kaduda, no salongi ta ei kadunud, sealt
kontrollisin üle aga sellest ei saa aru miks temp. näidik näitab, et temp on 0 kraadi, kuigi mootor kapoti all kena kuum on
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.01.05 23:09
|
|
|
Ilmselt on õhukork kuskil ees ja suur ring ei taha hästi tsirkuleerida. Proovi käsitsi lõdvikuid pumbata sel ajal, kui mootor käib.
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 31.01.05 07:59
|
|
|
panen ka enda probleemi siia siis...
Eile oli u 15 kraadi külma ja sõitsin pärnu-tallinn-pärnu. Enne sõitu panin pappi radikale ette et ikka soe oleks aga temp ei tõusnud rohkem kui 70
kraadi????? ja nii kui linna jõudsin siis oli kohe alla 90 kraadi.
Mis minul siis viga võib olla kas termostaat????
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 31.01.05 12:39
|
|
|
Kui varakult lastakse asi suurele ringile siis on termostaat väsinud(üks selline eksemplar olemas).
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 31.01.05 13:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Kui varakult lastakse asi suurele ringile siis on termostaat väsinud(üks selline eksemplar olemas). |
kas mul siis termo väsinud?
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 31.01.05 14:35
|
|
|
Katse eksitus meetodil- Kui 70 kraadi peal läheb suurele ringile siis küll termostaat väsinud.Kui termost. avanemis temp. on 87 siis sellise temp.
juures peaks ta laskma suurele ringile.Proovi koha peal(katsud radikat ja vaatad mida temp. andur näitab).Aga sellest lausest ei saa aru- Enne sõitu
panin pappi radikale ette et ikka soe oleks aga temp ei tõusnud rohkem kui 70 kraadi????? ja nii kui linna jõudsin siis oli kohe alla 90 kraadi.
Kas vahepeal siis ikkagi läks 90 kraadi peale?
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |