Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: jama jahutussüteemiga... (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 5647)
marmelade
huviline



Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A 4

postitati 08.12.04 08:57 Tsiteeri
jama jahutussüteemiga...



Autoks 96 aasta A4 tdi...lasime vahetada jahutusvedeliku...tundub, et just peale seda hakkas jama...enam ei lähe salong soojaks...aga mootori temperatuur läks kenasti 90 kraadini...selge termostaadi viga ei ole, lasin läbi pesta kogu jahutussüsteemi ja salongiradika... ei midagi, tulemus sama...sutsuke hakkas soemat õhku tulema... remondimehed vaatasid üle ka suure radika, see oli ka peale pikemat aega käimist külm...siis tegin ka ise testi, peale 90 kraadini minekut katsusin käega jahutuvett...see oli sutsu kehatemperatuurist kõrgem...lasime ära vahetada termostaadi....ikka ei midagi...sama jama...
kas jama mingis temperatuurianduris? ehki näitab täpselt 90 kraadi...ja suht loogilise kiirusega selleni ka jõuab...või milles? äkki kellelgi kogemusi või oskab nõu anda kus võiks abi leida selle vea lahendamisel...kohas kus ise käisin, laiutati nüüd ainult käsi...

pikk ja segane jutt sai, aga äkki oskate aidata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 08.12.04 09:11 Tsiteeri


Õhk salongiradikas sees


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rihos
huviline



Registreerunud 12.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 80 2.0 82KW

postitati 08.12.04 09:22 Tsiteeri


Jp. õhk sees. Pigista jahutusvoolikutest õhu väla. Natukene mudimist ja asi peaks korda saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marmelade
huviline



Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A 4

postitati 08.12.04 10:05 Tsiteeri


seda olid remondimehed juba teinud...õhku välja ajanud...aga kuidas siis seletada seda, et see vesi jahe on? ( võibolla rumal küsimus) ja miks mootoritemperatuur ilusti yhtlast näitab?
salongradikas ka juba lausa läbi pesti, puhuti - ja kokku tagasi pandi...usun, et ilma õhuta seal vahel...ehki jah, remondimehed enne ütlesid, et üks voolik, mis läks salongiradikasse oli soe ja see, mis välja tuli oli külm...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 08.12.04 10:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja marmelade
seda olid remondimehed juba teinud...õhku välja ajanud...aga kuidas siis seletada seda, et see vesi jahe on? ( võibolla rumal küsimus) ja miks mootoritemperatuur ilusti yhtlast näitab?
salongradikas ka juba lausa läbi pesti, puhuti - ja kokku tagasi pandi...usun, et ilma õhuta seal vahel...ehki jah, remondimehed enne ütlesid, et üks voolik, mis läks salongiradikasse oli soe ja see, mis välja tuli oli külm...


Sal. radikast tulev ots lahi päästa ja õhk välja lasta, või on pesemisega radikas täitsa umbe läinud, et vaid niriseb läbi


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marmelade
huviline



Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A 4

postitati 08.12.04 10:18 Tsiteeri


kutid ütlesid, et lasid ka suruõhuga läbi...see ei olnud ka enne väga must olnud aga nüüd peaks täitsa puhas olema...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 08.12.04 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja marmelade
kutid ütlesid, et lasid ka suruõhuga läbi...see ei olnud ka enne väga must olnud aga nüüd peaks täitsa puhas olema...


SUHUOHK POLNUD VIST KÜLL HEA MÕTE


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marmelade
huviline



Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A 4

postitati 08.12.04 10:49 Tsiteeri


suruõhuga pesti läbi ainlt salongiradikas...ülejäänud jahutussüteem pesti läbi...mehed arvasid, et teavad, mis teevad - miks siis suruõhk hea mõte ei olnud...halvemaks küll ei läinud, aga paremaks ka mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 08.12.04 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja marmelade
suruõhuga pesti läbi ainlt salongiradikas...ülejäänud jahutussüteem pesti läbi...mehed arvasid, et teavad, mis teevad - miks siis suruõhk hea mõte ei olnud...halvemaks küll ei läinud, aga paremaks ka mitte?


Aga ennem läks ju soojaks, nagu ma aru sain esimesest postist


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Horde
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 1,8

postitati 08.12.04 11:51 Tsiteeri


Õhutamise koha pealt. Algaja kogemus.

Mina kunaski lahjendasin sooja veega pudel äädikat mingi koguse. Mõlemale soendusradika otsa lõdvikud ja siis see seerum sinna seisma pooleks tunniks. Risk, et pärast lekib ei ole vast ka välistatud :-( Minul masin aastast 88 ja 5 aasta jooksul ei ole kindlasti vahetatud (et päris uus ei tohiks olla). Pärast loputasin jooksva kraani veega ja survepesuriga törtsutasin ka vett mõlemast otsast sisse.Väga hoogu ei tasu minna:-) Väga hull see vesi mis tuli ei olnud - lasin selle radikast läbi jooksnud vee klaas anumasse. Ja hiljem õhutasin jahutussüsteemi ära. Tulemus oli miski 50% parem. Isegi üllatusin. Tol ajal sai ka dosooli väga tihti vahetatud ja üsna puhas kraam pidevalt sees oli.
Sõber siin miski poole kuu eest katsetas sama asja(äädika...) ja tulemus oli mingi 10% - ei jäänd rahule ja kukkus soendusradikat vahetama(A 100 87 masinal käib see õnneks vähe kergemalt kui a80 b3:-)).


PS! Mina õhku lõdvikute mudides eriti välja ei saanud. Kõige effektiivsem oli soendusradikasse minev lõdvik pisut lahti ja gaasiga mängides seda dosooli merd sealt rohkem läbi lastes(Auto oli tasasel maal - ei aretanud ma seal mingeid nurki. Kindlasti on mingi kalde nurga peale ajades tulemus parem). Õhutusnipliga lõdvik muidugi siinkohal teeb elu kergemaks.
Tervitades,
Ragnar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 08.12.04 13:33 Tsiteeri


Ma lugesin su postist välja et moto temp. 90 ja jahutus radikas kergelt soe- termostaat.Kui moto temp. juba selline siis peaks olema ka salongi radikas vedelik sellise temperatuuriga, katsu kas need voolikud mis sinna lähevad on külmad või soojad.Kas moto temp. ikka on 90?Temperatuuri andur võib ka kala olla st. valetab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marmelade
huviline



Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A 4

postitati 08.12.04 15:44 Tsiteeri


tänan, uurin edasi milles jama on...
jah, mototemperatuur näitab 90 % käega oluliselt jahedam...termostaat uus ja ka vanaga oli sama asi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marmelade
huviline



Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A 4

postitati 10.12.04 09:01 Tsiteeri


eila ise näppisin asja, salongiradikasse minevad torud mõlemad kuumad olid, ja ka suurde radikasse minev toru, aga suur radikas ise olui külm, temp püsis täpselt 90 peal...salongi puhus nüüd ikka rohkem sooja õhku, aga siiski mitte veel piisavalt...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Horde
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 1,8

postitati 10.12.04 09:24 Tsiteeri


Ma ise ei ole kuigi teadja selle koha pealt. Aga kui temp näitab salongi näidiku pealt moto temp 90 ja termostaat klapp kangusega 92 näiteks(st et hakkab vaikselt siis avanema ja jahutusvedelik suure ringi peal käima). Siis suurt radikat katsudes peakski see selline leige vast olema. Oleneb muidugi olukorrast. Kui masin kohapeal töötab kaua siis jätkub seda soemat jahutusvedelikku juba suure ringi peale ka küllaga(suur ring ei jõua enam jahutada) - siis tuleb appi suure radika ventikas. Loodetavasti ei pane väga mööda.

PS! Suurt radikat katsusid mitme koha pealt? Temperatuuri erinevust ei täheldanud? Äkki mõni ribi kuskilt kinni(ummistanud/pigistatud) ja siis sinna ei saagi soe eriti ligi.
Olen kuulnud, et kui salongis puhur põhja keerata siis see peaks suutma ka masina maha jahutada? Siis suurele ei kipu minemagi vist. Äkki mõni spets täpsustab.

Tervitades,
R


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 10.12.04 10:13 Tsiteeri


Ma olen nüüd ka enda oma katsunud ja soojendanud jne.Nüüd talvel ei ole jahutus suurele ringile läinud,enne jahutab salongi jahutus maha.Kui kapotipealne tekkide ja asjandustega kinni katta ja kohapeal mootorit piinata läheb jahutus suurele ringile ja siis ei tohi salongisoojendus vent. jägi olla,sellega siis väga pikalt ja vaevaliselt läheb mootori töötemp. 90 peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marmelade
huviline



Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A 4

postitati 10.12.04 11:01 Tsiteeri


suur radikas oli täitsa külm ja üleni külm minuarust...aga nagu aru olen saand see ongi normaalne...et see salongipuhur juba võib jahutada...
Aga jan-kros Sul salong läeb kiirelt soojaks? kliima on peal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 10.12.04 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja marmelade
suur radikas oli täitsa külm ja üleni külm minuarust...aga nagu aru olen saand see ongi normaalne...et see salongipuhur juba võib jahutada...
Aga jan-kros Sul salong läeb kiirelt soojaks? kliima on peal?
Kliimat pole,käsi regul.Ja nii ruttu salong soojaks ei lähe,võtab piisavalt aega.Ütleme et 30 km sõitu siis on enam-vähem ja selle pärast on eest kõik kinni topitud,et vent. ei ahmiks külma kogu aeg mootori peale(100-l on see vabajooksu siduriga).Kordan veel et termostaat on vahetatud,lihtsalt tuleb harjuda et diisel aeglasemalt soojeneb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marmelade
huviline



Registreerunud 05.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A 4

postitati 10.12.04 16:15 Tsiteeri


mul kliima ja nagu juba mainisin termostaat tutikas :)
eks ma siis lepin sellega, et sutsu aeglasemalt soeneb ;) igatahes tänud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 11.12.04 12:41 Tsiteeri
soe- mes see on



mu katlamaja läheb ka ilgelt aeglaselt soojaks- pika sõiduga vahest juhtub et temp näidik eksib isegi sinna 70 peale korraks:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
darkSlide
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.04
Asukoht: Pelgu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8

postitati 30.01.05 22:47 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema, niisis kirjutan siia oma olukorra ära. Elie ajasin auto käima ja sõidupealt märkasin, et mootor kuumeneb üle ja sooja salongi ei tule. Jahutusvedelik otsas, sai siis juurde valatud, algusesta peale ei tõmmanud uut vedelikku, andsime veidi gaasi ja korraks tõmbas ja see ka imeväheke, nüüd salong läheb soojaks küll kuid peale seda ei taha mootor enam üldse soojaks minna, vähemalt temperatuurinäidiku järgi küll armatuuris ja mootor teeb ka kuidagi klõbisevat häält. Eelnevalt lugesin siin, et kus see jahutusvedelik võis kaduda, no salongi ta ei kadunud, sealt kontrollisin üle aga sellest ei saa aru miks temp. näidik näitab, et temp on 0 kraadi, kuigi mootor kapoti all kena kuum on


"See ikka ilmselt seda tähendab, rooli ja istme vaheline seib ei vea alati välja!"-kasutaja rixa

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=55191
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 31.01.05 00:09 Tsiteeri


Ilmselt on õhukork kuskil ees ja suur ring ei taha hästi tsirkuleerida. Proovi käsitsi lõdvikuid pumbata sel ajal, kui mootor käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 31.01.05 08:59 Tsiteeri


panen ka enda probleemi siia siis...

Eile oli u 15 kraadi külma ja sõitsin pärnu-tallinn-pärnu. Enne sõitu panin pappi radikale ette et ikka soe oleks aga temp ei tõusnud rohkem kui 70 kraadi????? ja nii kui linna jõudsin siis oli kohe alla 90 kraadi.

Mis minul siis viga võib olla kas termostaat????


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 31.01.05 13:39 Tsiteeri


Kui varakult lastakse asi suurele ringile siis on termostaat väsinud(üks selline eksemplar olemas).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 31.01.05 14:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Kui varakult lastakse asi suurele ringile siis on termostaat väsinud(üks selline eksemplar olemas).


kas mul siis termo väsinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 31.01.05 15:35 Tsiteeri


Katse eksitus meetodil- Kui 70 kraadi peal läheb suurele ringile siis küll termostaat väsinud.Kui termost. avanemis temp. on 87 siis sellise temp. juures peaks ta laskma suurele ringile.Proovi koha peal(katsud radikat ja vaatad mida temp. andur näitab).Aga sellest lausest ei saa aru- Enne sõitu panin pappi radikale ette et ikka soe oleks aga temp ei tõusnud rohkem kui 70 kraadi????? ja nii kui linna jõudsin siis oli kohe alla 90 kraadi.
Kas vahepeal siis ikkagi läks 90 kraadi peale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.1% - SQL: 34.9%]