Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Koonusfilter, milline??? (Vastuseid: 41 | Vaatamisi: 9398)
Aerodynamic
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.04
Asukoht: Viljandi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 31.10.04 15:50 Tsiteeri
Koonusfilter, milline???



Tere!
Küsimus selline: kui tahan enda autole koonusfiltrit osta, et kas ma siis pean ostma filtri vastavalt mootori kubatuurile, või käib sinna ükskõik, milline koonusfilter?
Ja neil filtritel on veel erinevas suuruses augud, kui suur se auk võiks olla? Autoks on Audi 80 B4, kw 66.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 31.10.04 16:06 Tsiteeri


mis mootoriga sul täpsemalt tegu? kõige lihtsam on paigaldada pestav paneelfilter mis on mõeldud sinu auto jaoks...efekst on põhimõtteliselt sama aga ümberehitustega tegelema ei pea;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aerodynamic
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.04
Asukoht: Viljandi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 31.10.04 16:16 Tsiteeri


Mootor on 66 kw, r4, peal on tavaline originaal õhufilter.
Kas paneelfiltriga siis on tulemus sama kui koonusfiltriga, kas see paneelfilter käib sinna õhupuhastisse, st sinna, kus on õhufilter (plastkesta sisse)? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
rax21
klubiliige



Registreerunud 06.01.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal

Auto: 2,5 4wd

postitati 31.10.04 16:17 Tsiteeri


mis on sinu eesmärk ? koonusfiltri paigutamisega?


aitäh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 31.10.04 16:18 Tsiteeri


no koonuse ja paneeli materjal on põhimõtteliselt sama ja paneel käib originaal filtri asemele ning teeb võrreldes tavalise filtriga mootori hingamise kergemaks.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aerodynamic
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.04
Asukoht: Viljandi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 31.10.04 16:20 Tsiteeri


Kui ma nüüd valesti pole aru saanud, siis pidi kiirendust ühtlustama ja isegi bensiinikulu natukenegi vähendama, jõu kasv on muidugi väike, aga parem kui mitte midagi.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 31.10.04 16:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Aerodynamic
Kui ma nüüd valesti pole aru saanud, siis pidi kiirendust ühtlustama ja isegi bensiinikulu natukenegi vähendama, jõu kasv on muidugi väike, aga parem kui mitte midagi.:)


Selle mootori puhul kasutegur pidi suht 0 olema :( Aga kui raha üle, siis proovi ära ja ütle mulle ka :D


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Aerodynamic
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.04
Asukoht: Viljandi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 31.10.04 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Selle mootori puhul kasutegur pidi suht 0 olema :( Aga kui raha üle, siis proovi ära ja ütle mulle ka :D



Eks seda näeb, kas ostab:D
Aga kui kasu ei ole, siis on jama:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 31.10.04 16:36 Tsiteeri


Panen siia kirja ühe test-katsetuse:
Test korraldati Helsingin ammatikorkeakoulu autolaboris. Superflow mootoridünamomeetrisse tõsteti 1800cm3, 130HJ, Ford Zetec mootor. Tehti lugematu arv mõõtmisi jne. et vead jääksid võimalikult väikesed.
Test tehti kahes osas:
Asendusfiltrid ( need, mis käivad originaal kopsikusse )
Vbavoolufiltrid nn koonusfiltrid
Tulemused:
Asendusfiltrite ja originaalfiltrite vahel ei suudetud mõõta peaaegu mittemingisuguseid erinevusi.
Koonusfiltritega olid tulemused sellised ( samadel tingimustel )
Originaalfilter: 122 - 148
Green Twister: 132 - 158
Pipercross: 130 - 154
K&N: 132 - 156
JR: 131 - 157
ITG: 129 - 152
H&M: 127 - 152
Green Filter: 128 - 153
Numbrid näitavad: max HJ - max NM
Niiet selline on siis tõde, kes usub, kes ei, kuid asi on, nagu öeldud, praktiliselt katsetatud! :P


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Aerodynamic
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.04
Asukoht: Viljandi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 31.10.04 16:41 Tsiteeri


No siin on näha, et annab juurde, aga kas ta siis nii lahjale mootorile (66kw) ka midagi juurde annab?
Tänud vastuste eest!!! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 31.10.04 16:53 Tsiteeri


Olen kuulnud, et kõige suurema efekti annab vabalthingav filter külma-niiske ilmaga autodele, millel on suht suur õhutarve (diislid ja turbokad). Sellepärast panin ka oma dislale suure koonuse, ning efekt on eriti hästi tuntav just kõrgematel pööretel (maanteekulu langes varasemaga võrreldes ligi 30%!). Samuti on MOOTORI HÄÄLE järgi nüüd raske aru saada, et tegemist diisliga, kuid selles on oma osa kindlasti ka sportsumpsil


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 31.10.04 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Olen kuulnud, et kõige suurema efekti annab vabalthingav filter külma-niiske ilmaga autodele, millel on suht suur õhutarve (diislid ja turbokad).


originaalis oli sul ka vist suur paneelfilter selle kasti sees mis õhulugeja all on. kuidas tegid, eemaldasid kasti täielikult ja tõid õhulugejast otsetoruga filtri või võtsid kastist filtri ära ja toru mis läheb kasti, sinna otsa panid koonused?

või oskab keegi öelda milline oleks kõige õigem lahendus sellisele mootorile, millel on see paneelfilter kasti sees enne õhulugejat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 31.10.04 17:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Olen kuulnud, et kõige suurema efekti annab vabalthingav filter külma-niiske ilmaga autodele, millel on suht suur õhutarve (diislid ja turbokad).


originaalis oli sul ka vist suur paneelfilter selle kasti sees mis õhulugeja all on. kuidas tegid, eemaldasid kasti täielikult ja tõid õhulugejast otsetoruga filtri või võtsid kastist filtri ära ja toru mis läheb kasti, sinna otsa panid koonused?

või oskab keegi öelda milline oleks kõige õigem lahendus sellisele mootorile, millel on see paneelfilter kasti sees enne õhulugejat

Kasti viskad vahelt minema, teed kronsteinid/kinnitused koonusfiltrile ja istutad selle õhukulu mõõtja otsa.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 31.10.04 17:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
originaalis oli sul ka vist suur paneelfilter selle kasti sees mis õhulugeja all on. kuidas tegid, eemaldasid kasti täielikult ja tõid õhulugejast otsetoruga filtri või võtsid kastist filtri ära ja toru mis läheb kasti, sinna otsa panid koonused?

Mul on ümberehitatud diisel, ilma igasuguse õhulugejata:D
Siin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8352 on pilt ka koonusfiltrist


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Aerodynamic
huviline

Avatar


Registreerunud 30.06.04
Asukoht: Viljandi/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 31.10.04 17:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja krss
Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
originaalis oli sul ka vist suur paneelfilter selle kasti sees mis õhulugeja all on. kuidas tegid, eemaldasid kasti täielikult ja tõid õhulugejast otsetoruga filtri või võtsid kastist filtri ära ja toru mis läheb kasti, sinna otsa panid koonused?

Mul on ümberehitatud diisel, ilma igasuguse õhulugejata:D
Siin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=8352 on pilt ka koonusfiltrist


Pole lubatud seda kausta vaadata :(
Aga mis te siis arvate, kas tasub proovida? Niisama ei tahaks raista!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 31.10.04 17:40 Tsiteeri


Filtri paigaldamisest pilt C3 diislile


Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.11.04 19:50 Tsiteeri


http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=899&postdays=0&postorder=asc&start=25


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Green hornet
huviline



Registreerunud 13.12.04
Asukoht: Tln.
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 14.12.04 20:18 Tsiteeri
Koonusfilter, milline???



originaalis oli sul ka vist suur paneelfilter selle kasti sees mis õhulugeja all on. kuidas tegid, eemaldasid kasti täielikult ja tõid õhulugejast otsetoruga filtri või võtsid kastist filtri ära ja toru mis läheb kasti, sinna otsa panid koonused?

või oskab keegi öelda milline oleks kõige õigem lahendus sellisele mootorile, millel on see paneelfilter kasti sees enne õhulugejat
--------------------------------------------------------------------------------


Kasti viskad vahelt minema, teed kronsteinid/kinnitused koonusfiltrile ja istutad selle õhukulu mõõtja otsa. ----------------------------------------------------------------------Kas on oluline,et õhu lugeja jääb horisontaalselt või võib ka vertikaalselt paigaldada?Mõtlen just poteka pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 25.03.05 16:47 Tsiteeri


Kas sellest tegelikult on ka mingit kasu... Lugeda võin palju aga kõik räägivad yksteisele vastu :P

Mõtlesin, et aretaks ka enda 2.2 100kw-le koonusfilti aga kas tasub ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Silwer
huviline



Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.05 17:11 Tsiteeri


Ei tasu. Osta originaal ja lihtsalt vaheta tihedamalt.


BMW 325i E30 2,8 stroker & BMW 328iT E36 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hardo
huviline



Registreerunud 28.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 TDI S-Line

postitati 25.03.05 21:33 Tsiteeri


huvitav ,kust maalt hakkab see piir et vot nüüd võib koonuse peale panna(st.et on piisavalt kw)?ma kaldun arvama et suurem osa ei jaga sellest nagunii midagi kas võib või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 26.03.05 09:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hardo
huvitav ,kust maalt hakkab see piir et vot nüüd võib koonuse peale panna(st.et on piisavalt kw)?ma kaldun arvama et suurem osa ei jaga sellest nagunii midagi kas võib või mitte.

Ja arvad, et sinu postitus muutis nüüd midagi? Kahtlen selles..

Nii palju, kui ma olen lugenud koonusfiltritest siis palju räägitakse paigaldusest. See pidi olema väga tähtis. Korralik isolatsioon mootoriruumist ja teine väga tähtis asi on, et külma õhku peale jookseks. Samuti, kui teste lugeda siis on näha, et erinevad filtrid annavad erinevaid tulemusi.

Plaanin lähiajal oma S-ile selle operatsiooni ära teha ja riputan siis mõned pildid ka üles.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus84
huviline



Registreerunud 04.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1992 a audi 80 B4 1.9 TDI

postitati 26.03.05 10:15 Tsiteeri


to jõuvanker:

aga kas nad seda ka mõõtsid, kas filter õhku puhastab ka?
vähemalt K&N kohta olen kuulnud, et ei puhasta nagu üldse (kui filter paistab läbi, siis ei suuda ta õhku puhastada ka)
Palju mootoril siis ilma filtrita jõudu oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 27.03.05 17:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus84
to jõuvanker:

aga kas nad seda ka mõõtsid, kas filter õhku puhastab ka?
vähemalt K&N kohta olen kuulnud, et ei puhasta nagu üldse (kui filter paistab läbi, siis ei suuda ta õhku puhastada ka)
Palju mootoril siis ilma filtrita jõudu oli?


K&N on õhupuhastuse poolest üks parimaid.Ja see läbipaistmine ei ole üldse mingi argument,kuna tolmu ja muu saasta püüdmine toimub staatilise elektri arvelt.
Seda soodustavad filtri materjal ja õli.Kui filter on kuiv,siis käib sealt iga sitt läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.05 18:47 Tsiteeri


Väga õige tähelepanek QUATTRO poolt. Need filtrid peavad olema õlitatud ikkagi. Ega siis niisama pole nendele õlitamine ette nähtud.

Margus küsis, et mis on filtrite filtreerimise omadused. Miks peaksidki nad suurelt välja hõikama, et filtrid ei puhasta õhku saastast nii hästi kui papist filtrid? Palju lihtsam on välja hüüda lauseid, et "+20HP" ja rohkem polegi vaja. Enamus "tuunijaid" huvitab just see ja nendel ei tekigi küsimus, kas need filtrid õhku ka puhastavad.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 75.8% - SQL: 24.2%]