Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1,8TQ LPG 110 kw - 1995 - AIX! (Vastuseid: 66 | Vaatamisi: 17322)
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 18.10.11 17:14 Tsiteeri
Audi A4 1,8TQ LPG 110 kw - 1995 - AIX!



Tervitus Audi sõbrad !

Sai ligi võetud eelpool mainitud tõutunnistusega isend.

Tekitas küll kahtlust leedu numbrimärk ja värske värv, aga lähemal vaatlused tõstukil selgus, et asi on täiesti ühes tükis ning polegi kahest kokku keevitatud. Nüüdseks nädalake ringi sõitnud ja nägu siiani naerul.

Mootori kohapealt täiesti stock, pole midagi ära chipitud ega pedereeritud - plaan esialgu nii hoidagi. Küll on aga peale pandud 4 generatsiooni gaasiseade mis on igati kasulik aparaat. 0,77 e maksev solk paagis loksumas lausa kutsub talda andma.

Peale elementaarsete lisade oli kõnealusele veel sutsu nänni kaasa antud :

- 4 x el aknad/luuk
- kompu
- püsikas
- cd-box

Vigadest - lööb vahepeal püsika välja (eelmine omanik rääkis mingitest kulunud kummi julladest) ning läppariga ühenduses olles pidavat kliima kohta näitama madalat survet. Kevadel radikas uuesti ära täita, siis peaks asja klaariks saama .. ehk. Mingit muud peidetud üllatust õnneks mulle ei müüdud ning veermiku kohapealt kõrv puhkab.

Ning pildid, mis meelitasid ostu sooritama ..

http://img10.auto24.ee/auto24/560/938/24149938.jpg


http://img10.auto24.ee/auto24/560/932/24149932.jpg


http://img1.auto24.ee/auto24/560/611/23937611.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 18.10.11 18:14 Tsiteeri


Tavaliselt on püsikal pedaalilülitite kummirõngad kulunud. Seda autot tahtsin isegi vaatama minna aga naine ütles, et punase autoga ta ei sõida. Head lisad, kadedaks teevad :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 18.10.11 18:34 Tsiteeri


Punasele autole sobiks miskit 18 mustavärvi veljed alla ja oleks juba kogutuuning mis ma teeks :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.10.11 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M2ikret
Punasele autole sobiks miskit 18 mustavärvi veljed alla ja oleks juba kogutuuning mis ma teeks :D


IMO b5-le 18 tolli rõve vankri välimus ja must velg on siin foorumis sobinud ainult ühele competitionile ja sellegi vist oli tume hall. 16tolli flat five on nagu loodud b5-le, selle võiks vast panna;) Rool paistab olema üle nahatatud, teostus riivab natuke silma:(, aga muidu auto läigib kenasti ja jätab värske mulje:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 18.10.11 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiil
Tavaliselt on püsikal pedaalilülitite kummirõngad kulunud.


Just need junnid olidki, lähevad to-do listi.

Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
16tolli flat five on nagu loodud b5-le, selle võiks vast panna;) Rool paistab olema üle nahatatud, teostus riivab natuke silma:(


Velgi enne kevadet vahetama ei hakka, aga flat five on omalegi tänavapildis silma jäänud. Roolil tõesti nahk üle kõrvade tõmmatud, samuti toimitud ka käimari nupuga. Tegelikult ei riiva ta silma midagi, hea mugav on sõrmevahel hoida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 18.10.11 19:40 Tsiteeri


Kiirest roolist kuulen küll esimest korda!?


Best ET 13,414@A4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 18.10.11 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Kiirest roolist kuulen küll esimest korda!?


Sel oli suisa mingi väljamaine nimi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 18.10.11 19:55 Tsiteeri


Jutt käib vist servotronic roolivõimust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 18.10.11 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahartsi
Jutt käib vist servotronic roolivõimust.


Just see samune, väljendasin end teema alguses vist suti ebaselgelt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 19.10.11 16:27 Tsiteeri


Vaatan, et 95a. masinal juba 1.8T mootor peal, tuledepesurid (mis sest,et kandilised boch esilaternad), kompu (facelift kellaplokk) kõik juba peal. Hmm. :o :D
Väike madaldus vist ka juba autol all, tundub vaadates küll. Harjumatu vaadata veel, et ukselingid kerega ühte jäänud värvimata.
Mis velgedesse puutub siis see 18" oleneb jälle tõesti veljest, kere tooni oma vahelisest sobivusest ja muidugi vaataja silmadest. Olen näinud ka b5 mõõda veeremas millel all 19-20" suured "heledad" papud, siis tõesti kui... vankri välimus.
Aga edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 19.10.11 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Vaatan, et 95a. masinal juba 1.8T mootor peal, tuledepesurid (mis sest,et kandilised boch esilaternad), kompu (facelift kellaplokk) kõik juba peal. Hmm. :o :D
Väike madaldus vist ka juba autol all, tundub vaadates küll. Harjumatu vaadata veel, et ukselingid kerega ühte jäänud värvimata.
Mis velgedesse puutub siis see 18" oleneb jälle tõesti veljest, kere tooni oma vahelisest sobivusest ja muidugi vaataja silmadest. Olen näinud ka b5 mõõda veeremas millel all 19-20" suured "heledad" papud, siis tõesti kui... vankri välimus.
Aga edu!


Esmane reg. 13.12. 95, seega poole jalaga 96. Varustust on küll selle aastakäigu kohta hulgaliselt peale topitud, vaid nahksisu puudu. Samas on ka rohkem asju mis võivad katki minna. :D
Madaldust müüja sõnul pole, all istuvad orig. amordid/vedrud .. aga esiots ikka äärekivile ära ei mahu.
Kui juba üle värviti, oleks olnud tõesti lihtsam jätta lingid katmata või siis maha kiskumata.
Mis velgedesse puutub, siis kevadel vaatan mingi 16´ alla ja asi klaar. Üle selle tekib sada häda, nimelt pead jälgima igat konarlust teel ja eriti veel siis kui auto rahvast täis on, siis vaata et koopasse ei hakkaks käima jne jne jne. Samuti 17+ veljed pakuvad ka narkošhkadele suuremat süstlatäit ;)
Edu tarvis ! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 20.10.11 07:03 Tsiteeri


A seesuur veel, tal pidi see nö madalsurve või madalrõhu turbo olema .. 1,5k pööretel võtab vile taha. Või see on igal a4´al nii ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 20.10.11 09:51 Tsiteeri


Tehase madaldus vist paistab ikka olema, mul ka oli a4-l tehase oma, kui saad, siis vaata vedru pealt neid täppe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 20.10.11 14:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tehase madaldus vist paistab ikka olema, mul ka oli a4-l tehase oma, kui saad, siis vaata vedru pealt neid täppe.


Mida tarka ma neist täppidest teada saan ? Kui järgmine kord tõstukile läheb, eks siis vaatab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 20.10.11 14:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AIX!
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tehase madaldus vist paistab ikka olema, mul ka oli a4-l tehase oma, kui saad, siis vaata vedru pealt neid täppe.


Mida tarka ma neist täppidest teada saan ? Kui järgmine kord tõstukile läheb, eks siis vaatab.

Saad teada, mis jäikus on vedrul, mis täppide kombinatsioon mida tähendab, peaks siin kuskil foorumis kirjas olema, ma ei viitsi praegu otsida paraku:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M2ikret
huviline



Registreerunud 05.11.08
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2,5tdi,Bmw 530D ,Golf 6,7 tsi ,Yamaha r1 2005,Audi a4 1,9tdi

postitati 20.10.11 15:07 Tsiteeri


Ma selle veljekohapealt ütleks ,et see 18 pole mitte mingi suur velg kui nii vaadata.Vbla selle a4-ja all küll.Samas a6 c5 kerega pole see mingi vankriratas aga maitsed erinevad :D 16 on niidrull :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 22.10.11 07:59 Tsiteeri


Mis otstarve on sellel "täispuhutaval laibakotil" mis tagaistme käetoe taga on ?
Istme küljes kinni ja kui lahti rullida, siis päris suur teine. Puhumislutt küljes nagu madratsitel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.10.11 08:25 Tsiteeri


Suuskade jaoks ilmselt.
Btw, selle gaasi seadmega võiks mootoriajus süüdet timmida, vastasel juhul rikub mootori ära.
Võin pildimaterjali jagada, kuidas 1.8TQ kaan välja nägi peale 80 000km gaasiga :/


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 22.10.11 08:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Btw, selle gaasi seadmega võiks mootoriajus süüdet timmida, vastasel juhul rikub mootori ära.


Hmm, noooh .. seda võiks siis keegi tulla ja läppari taha lükata, ma ise ei jaga seda biiti.
Iseenesest räägiti et sellega on kõik setingud paika pandud ja ei tohiks mootorit tuksi keerata, aga nuh parem karta kui kahetseda. Igaksjuhuks olen sõitnud vahepeal benaga. Gaasil kuradil pole ju mootorit määrivat omadust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.10.11 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AIX!
Gaasil kuradil pole ju mootorit määrivat omadust.

Siia see koer osaliselt maetud ongi.
Teine asi on see, et gaas vajab oluliselt varasemat süütenurka, muidu põleb asi sul klappides/väljalaskes kogu aeg. Seda eriti just turbomootori puhul...
Positiivsest küljest - gaasiga saad päris mõnusalt jõudu juurde, kui ära seadistada.

Arvuti taha lükkamisega on see, et antud valdkonnas, vähemalt Eestis, olen ma vist üsna monopoolses staatuses.
Diagnostikaseadmega sa seda teha ei saa.
See, et "kõik paigas" võib sul gaasiseadmega isik väita palju tahab, reaalsus on see, et gaasiaju ei saa reeglina süüdet keerata varasemaks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 22.10.11 09:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: AIX!
Gaasil kuradil pole ju mootorit määrivat omadust.

Siia see koer osaliselt maetud ongi.
Teine asi on see, et gaas vajab oluliselt varasemat süütenurka, muidu põleb asi sul klappides/väljalaskes kogu aeg. Seda eriti just turbomootori puhul...
Positiivsest küljest - gaasiga saad päris mõnusalt jõudu juurde, kui ära seadistada.

Arvuti taha lükkamisega on see, et antud valdkonnas, vähemalt Eestis, olen ma vist üsna monopoolses staatuses.
Diagnostikaseadmega sa seda teha ei saa.
See, et "kõik paigas" võib sul gaasiseadmega isik väita palju tahab, reaalsus on see, et gaasiaju ei saa reeglina süüdet keerata varasemaks.



Mnjahm, vaevalt et kunde viskas 1200e tuulde et sõidukil kone õhtale lasta. Usun et seal seadistati ikka kõiksugu asjad ära. Kui oleks midagi juhtunud, siis see oleks juba toimunud.
Peaks gaasiseadme passi läbi lugema, ehk saab targemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.10.11 10:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AIX!
Mnjahm, vaevalt et kunde viskas 1200e tuulde et sõidukil kone õhtale lasta. Usun et seal seadistati ikka kõiksugu asjad ära. Kui oleks midagi juhtunud, siis see oleks juba toimunud.
Peaks gaasiseadme passi läbi lugema, ehk saab targemaks.

Ei, süütenurk seal kohe kindlasti ei ole muudetud.
Jah, turbo auto peale gaasiseadet pannes räägivad müügimehed väga ilusat juttu, kuid reaalselt võib kaane ja klapid prügikasti visata 80 000km pärast.

A noh, mis ma sisepõlemismootoritest ikka tean...

Reaalsus:
http://img864.imageshack.us/img864/9493/valve1.jpg
http://img36.imageshack.us/img36/5084/valve2o.jpg
http://img821.imageshack.us/img821/1530/valve3.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 22.10.11 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
A noh, mis ma sisepõlemismootoritest ikka tean...


Pilt selge ja vihjed arusaadavad ..
Aga ehk keegi oskab öelda, kus annab seda varianti proovida .. kas on muudetud või mitte ?
Ma ise loll sõitsin 4a ford rs2k ning nii moodsat teemat ei jaga ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.10.11 19:33 Tsiteeri


Midagi proovida ei ole, kui ütled, et mootoriaju kallal pole keegi käinud, siis ei ole ka midagi tehtud :)
Sul lihtsalt mootoriajus vaja kaks seadet tekitada, et aktiveeruks vastavale kütusele vastav seade.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
AIX!
huviline

Avatar


Registreerunud 18.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4TQ

postitati 22.10.11 19:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Midagi proovida ei ole, kui ütled, et mootoriaju kallal pole keegi käinud, siis ei ole ka midagi tehtud :)
Sul lihtsalt mootoriajus vaja kaks seadet tekitada, et aktiveeruks vastavale kütusele vastav seade.


Asi klaar .. töönädalal tegeleb :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 48.3% - SQL: 51.7%]