Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: probleem a6 (c5) 2.8 (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 5115)
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 12.10.11 12:16 Tsiteeri
probleem a6 (c5) 2.8



Küsiksin siis siit nõu, et kust viga otsima hakata. Autoks Audi A6 2.8 quattro (c5).
Probleem siis selles, et vahest kui kiirendada kuskile 90-100km kanti ja siis hoog maha võtta 70ni hakkab auto gaasi lisades turtsima, justkui mõned pütid kaoks tagant ära. Veits gaasiga mängides kõik jälle ok. Linnakiirusel sellist probleemi veel märganud ei ole. Ehk keegi kogenud ja oskab miskit soovitada? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.10.11 12:53 Tsiteeri


VAG-COM vast oskab. Mustamäel saan sellega aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 12.10.11 13:26 Tsiteeri


Muidu lisaks, et auto on Saksast toodud ja kindlasti mingiaeg seisnud ka müügiplatsil Eestis...Ehk seismisest miskit lihtsalt?
Mustamägi muidugi heas läheduses küll...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.10.11 14:20 Tsiteeri


Krt, ei oska lihtsalt kohvipaksu pealt vaadata, kas seismisest või sõitmisest. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 12.10.11 14:53 Tsiteeri


VAG-COM-i puhul, mis hindadest räägime siin:d Ma vaene üliõpilane ikkagist ju:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.10.11 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4D0 907 551 R
Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D05
Software Coding: 04202
Work Shop Code: WSC 00000

3 Faults Found:

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-10 - - - Intermittent

16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Gaasiklapi asendiandur on end sõiduga ilmselt juba ära adapteerinud, vigane lambdaandur on juhipoolne. Tootekood 078906265M, Revalis uue hind 217,98 või 243,35, ei teagi, mis vahet.

Alternatiivsete lambdade kohta saad siit teemadest infi:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62975
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=74610


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 14.10.11 15:59 Tsiteeri


Tänud!

Vahetan ära peatselt ja annan teada, kas probleem kadunud:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 14.10.11 16:40 Tsiteeri


Kuna Revali pakkumine oleks liiga kallis, ja seda odavamat varianti kah ei tahaks kasutada, mis foorumist lugesin, et peab ümber tegama, siis tegin Forssi hinnapakkumise. Vaatasin ka internetipoode ladu 24 ja autoladu aga tekkis küsimus, et kuidas ma aru saan, et see andur mis mina vajan, on just see mida pakutakse? Üks näide http://www.autoladu.ee/varuosa/280/8657/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.10.11 16:59 Tsiteeri


Ma arvan, et see on kõva küll. Ega seal peale pistiku palju erinevusi ole ja kui ta juba sellele mootorile mõeldud on, siis on vast õige pistik ka otsas. Peaasi, et võta Bosch, muudega on liiga palju halba tagasisidet kuulda olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 14.10.11 17:01 Tsiteeri


Aga need lambdad siis kõik samasugused autol? Mingeid ehituslikke erinevusi pole? Pole sellel alal niivõrd kogenenud:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 02.11.11 13:24 Tsiteeri


Sai siis juhipoolne eesmine lamdaandur vahetatud, kuid tundub et probleem lahendatud ei saanud. Ehk ei tunne lamdat ära vms või vajab vag-com miskit tegemist? Vahetatud sai swag toote vastu mis oli täpselt sellele mudelile mõeldud. Või tasub üldse probleemi mõjalt otsida. Probleem praegu: Suurematelt kiirustelt hoogu maha pidurdades ja uuesti gaasi lisades tundub nagu kaoks mõned silindrid ja hakkab tõmblema, väiksematel kiirustel väga ei tähelda seda. Sammuti tunne, et jõust nagu jääks väheke puudu, ikkagist 2,8 ja peaks suht normilt lippama ka siis kui gaasi põhja ei vajuta. Sammuti olen tähele pannud, et kui mootor välja suretada, siis miskit jääks nagu hetkeks sisisema, on see normaalne, või laseb kuskilt õhku välja vms? Kellegil ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 02.11.11 14:42 Tsiteeri


Tuleks uurida arvutiga, kuidas uus lambda toimetab, samuti võiks uurida õhulugeja parameetreid jne. Seal on palju asju, mida uurida annab kaabliga.
Igasugu vaakumilekked on ka võimalikud. Küünlad, filtrid? Kui kliimapump järgi (econ tuli ei põle), on väike susin peale mootori seiskamist normaalne. Edu.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 02.11.11 15:31 Tsiteeri


ECON tuli ei põle, seega sealt siis ilmselt see susisemine salongis. Eks võtan kõige odavama asja ette, vahetan õhufiltri homme ära. Ja eks sealt saab siis edasi küünalde juurde liikuda;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 11.11.11 17:23 Tsiteeri


Nii...vahetatud siis õhufilter, kütusefilter, küünlad...kuigi üldine mineku paranemine on olnud hea, siis endiselt suurematelt kiirustelt hoo maha pidurdades ja gaasi lisades tulemus sama...minekut pole ja tõmbleb...natukese aja pärast minek tagasi ja ei tõmble enam. Ei oskagi nagu kuskilt enam probleemi otsima hakata. Ainuke asi mis sai küünalde vahetusel tähele pandud, oli see, et üks küünal oli õline. Ehk siis ilmselt klapikambrikaane tihendid oma elu elanud. Kuid kas see võib mingilmoel tekitada minu sümptomeid. Või tuleks vag-com taha ühendada ja veitsa lähemalt probleemi uurida kuidagimoodi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
late
huviline

Avatar


Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 Avant;BMW E46

postitati 13.11.11 10:13 Tsiteeri


Trügin ka teemasse.;)Mis on normaalne lambda näit,kui Vag taga on ja mootor töötab tühikäigul?Eile sai vaadatud nii,et külmalt käivitatud ja siis kohapeal temp 90'ni lastud.Lambda näidud jooksid 1'st kuni -2 millegini.Kahjuks pilti ei õnnestunud teha.Peale aku klemmide maha võtmist tahab gaasisiiber kalibreerimist ja pöörded VAG näitude järgi kõiguvad 680-720 vahel ja nii stabiilselt(ilmselgelt vähe).Samuti jäi meelde,et gaasisiibri nurk oli tühikäigul 3 kraadi.Oskab keegi kommenteerida.

Edit:Käisin uuesti testimas ja pilt ka VAG'st.


http://www.upload.ee/image/1809181/vag_pilt.jpg


-OOOO-
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 23.11.11 13:12 Tsiteeri


Sai auto uuesti kaabli alla ja selgus, et lamda andur annab ikkagist veakoodi, kuigi sai välja vahetatud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Memphisc
huviline



Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.11 18:32 Tsiteeri


Odava otsa lamda ei pruugigi tulemust anda.


We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 23.11.11 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Memphisc
Odava otsa lamda ei pruugigi tulemust anda.

Eriti juhul, kui pistiku juhtmete ühendamisel valesid töövõtteid kasutada.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 23.11.11 19:41 Tsiteeri


Lamda oli swag toode ja spetsiaalselt sellele autole mõeldud, forss-ist ostetud ning 120 euri millegiga
Ei tohiks olla just kõige viletsam;) ning peale lasin panna, mitte ei käkkinud ise;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 24.11.11 10:53 Tsiteeri


Nojah mul oli sama asi suhteliselt.Oli lamda läbi ja vaadati ka otsillograafiga üle mõlemad ja soovitati ka teine korraga vahetada kuna ka see oli suht laisk kuigi võngutas ikka kll miskit.Mõtlesin siis et panen ka ainult ikka selle mis päris läbi aga korraliku ja oh imet aastatki vist ei pidanud see uus vastu (hella toode) Siis ostsin kaks NTK- odavat lamdat (sama raha eest oleks saanud selle kallima ühe) ja vahetasin ise ära ning senimaani ca 3 aastat on nad väga ilusti toimetanud.Seega mine nüüd võta kinni onja kas kallim on alati parem.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.11.11 11:46 Tsiteeri


Võta seesama Bosch ära, mille lingi ülalpool ise panid, elektrik ühendab selle 5 minutiga ära (hall juhe lisaks massi, kui see C5-l juba niigi sedasi pole). Bosch on alati kindla peale minek. Otse Bakt'ist saab sellise mõne firma kaudu kliendihinnaga 55-60-ga kätte.

Swag on ses osas ilmselt vaid pakendaja, nagu ma sulle juba see õhtu ütlesingi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mustanq
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT

postitati 24.11.11 23:24 Tsiteeri


Hetkel üritan garantiikorras välja vahetada;) sai forssis käidud ja pidin homme helistama neile. Kui ei õnnestu garantii alla, siis peab ilmselt seda teed minema, kuna 120 euri ei viitsi küll ehku peale enam välja käija:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 25.11.11 05:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mustanq
Sai auto uuesti kaabli alla ja selgus, et lamda andur annab ikkagist veakoodi, kuigi sai välja vahetatud...


Mis kood oli täpsemalt?
Lambda viga võib ajju tulla tegelikult ka muudel põhjustel ja viga ei pruugi üldse lambdas olla. Siin ei ole kõik nii must-valge.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.11.11 09:51 Tsiteeri


Täpselt sama mis eespool:

16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent

Kustutasin, kohapeal mootori töötades tagasi ei tulnud, tegime Mustamäe vahel väikse tiiru, kinnipoomisi vist enam ei olnud, aga ma tundsin isegi kõrval istudes selgelt, et see mootor ei käi päris ühtlaselt. Pärast sõitu oli veakood tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
emmure
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro

postitati 25.11.11 10:23 Tsiteeri


Minul 2,8 -l andis päris hästi tunda ka küünlajuhtmed mis olid ära surnud, kuigi nägid korralikud välja. Ja ei mingit veakoodi. Nii et kui lamda korda saad ja ikka ei toimi siis jutmete kallale:)


Project-Massacre
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.4% - SQL: 57.6%]