Lehekülgi: 1 2 |
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 12.10.11 12:16
|
|
|
probleem a6 (c5) 2.8
Küsiksin siis siit nõu, et kust viga otsima hakata. Autoks Audi A6 2.8 quattro (c5).
Probleem siis selles, et vahest kui kiirendada kuskile 90-100km kanti ja siis hoog maha võtta 70ni hakkab auto gaasi lisades turtsima, justkui mõned
pütid kaoks tagant ära. Veits gaasiga mängides kõik jälle ok. Linnakiirusel sellist probleemi veel märganud ei ole. Ehk keegi kogenud ja oskab miskit
soovitada?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.10.11 12:53
|
|
|
VAG-COM vast oskab. Mustamäel saan sellega aidata.
|
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 12.10.11 13:26
|
|
|
Muidu lisaks, et auto on Saksast toodud ja kindlasti mingiaeg seisnud ka müügiplatsil Eestis...Ehk seismisest miskit lihtsalt?
Mustamägi muidugi heas läheduses küll...
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 12.10.11 14:20
|
|
|
Krt, ei oska lihtsalt kohvipaksu pealt vaadata, kas seismisest või sõitmisest.
|
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 12.10.11 14:53
|
|
|
VAG-COM-i puhul, mis hindadest räägime siin:d Ma vaene üliõpilane ikkagist ju
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.10.11 15:47
|
|
|
Tsitaat: | VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4D0 907 551 R
Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D05
Software Coding: 04202
Work Shop Code: WSC 00000
3 Faults Found:
17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent |
Gaasiklapi asendiandur on end sõiduga ilmselt juba ära adapteerinud, vigane lambdaandur on juhipoolne. Tootekood 078906265M, Revalis uue hind 217,98
või 243,35, ei teagi, mis vahet.
Alternatiivsete lambdade kohta saad siit teemadest infi:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=62975
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=74610
|
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 14.10.11 15:59
|
|
|
Tänud!
Vahetan ära peatselt ja annan teada, kas probleem kadunud
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 14.10.11 16:40
|
|
|
Kuna Revali pakkumine oleks liiga kallis, ja seda odavamat varianti kah ei tahaks kasutada, mis foorumist lugesin, et peab ümber tegama, siis tegin
Forssi hinnapakkumise. Vaatasin ka internetipoode ladu 24 ja autoladu aga tekkis küsimus, et kuidas ma aru saan, et see andur mis mina vajan, on just
see mida pakutakse? Üks näide http://www.autoladu.ee/varuosa/280/8657/
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.10.11 16:59
|
|
|
Ma arvan, et see on kõva küll. Ega seal peale pistiku palju erinevusi ole ja kui ta juba sellele mootorile mõeldud on, siis on vast õige pistik ka
otsas. Peaasi, et võta Bosch, muudega on liiga palju halba tagasisidet kuulda olnud.
|
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 14.10.11 17:01
|
|
|
Aga need lambdad siis kõik samasugused autol? Mingeid ehituslikke erinevusi pole? Pole sellel alal niivõrd kogenenud
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 02.11.11 13:24
|
|
|
Sai siis juhipoolne eesmine lamdaandur vahetatud, kuid tundub et probleem lahendatud ei saanud. Ehk ei tunne lamdat ära vms või vajab vag-com miskit
tegemist? Vahetatud sai swag toote vastu mis oli täpselt sellele mudelile mõeldud. Või tasub üldse probleemi mõjalt otsida. Probleem praegu:
Suurematelt kiirustelt hoogu maha pidurdades ja uuesti gaasi lisades tundub nagu kaoks mõned silindrid ja hakkab tõmblema, väiksematel kiirustel väga
ei tähelda seda. Sammuti tunne, et jõust nagu jääks väheke puudu, ikkagist 2,8 ja peaks suht normilt lippama ka siis kui gaasi põhja ei vajuta.
Sammuti olen tähele pannud, et kui mootor välja suretada, siis miskit jääks nagu hetkeks sisisema, on see normaalne, või laseb kuskilt õhku välja vms?
Kellegil ideid?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 02.11.11 14:42
|
|
|
Tuleks uurida arvutiga, kuidas uus lambda toimetab, samuti võiks uurida õhulugeja parameetreid jne. Seal on palju asju, mida uurida annab kaabliga.
Igasugu vaakumilekked on ka võimalikud. Küünlad, filtrid? Kui kliimapump järgi (econ tuli ei põle), on väike susin peale mootori seiskamist normaalne.
Edu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 02.11.11 15:31
|
|
|
ECON tuli ei põle, seega sealt siis ilmselt see susisemine salongis. Eks võtan kõige odavama asja ette, vahetan õhufiltri homme ära. Ja eks sealt saab
siis edasi küünalde juurde liikuda
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 11.11.11 17:23
|
|
|
Nii...vahetatud siis õhufilter, kütusefilter, küünlad...kuigi üldine mineku paranemine on olnud hea, siis endiselt suurematelt kiirustelt hoo maha
pidurdades ja gaasi lisades tulemus sama...minekut pole ja tõmbleb...natukese aja pärast minek tagasi ja ei tõmble enam. Ei oskagi nagu kuskilt enam
probleemi otsima hakata. Ainuke asi mis sai küünalde vahetusel tähele pandud, oli see, et üks küünal oli õline. Ehk siis ilmselt klapikambrikaane
tihendid oma elu elanud. Kuid kas see võib mingilmoel tekitada minu sümptomeid. Või tuleks vag-com taha ühendada ja veitsa lähemalt probleemi uurida
kuidagimoodi?
|
|
|
late
huviline
Registreerunud 11.01.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5
Avant; BMW E46
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 23.11.11 13:12
|
|
|
Sai auto uuesti kaabli alla ja selgus, et lamda andur annab ikkagist veakoodi, kuigi sai välja vahetatud...
|
|
|
Memphisc
huviline
Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.11 18:32
|
|
|
Odava otsa lamda ei pruugigi tulemust anda.
We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 23.11.11 19:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Memphisc
Odava otsa lamda ei pruugigi tulemust anda. |
Eriti juhul, kui pistiku juhtmete ühendamisel valesid töövõtteid kasutada.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 23.11.11 19:41
|
|
|
Lamda oli swag toode ja spetsiaalselt sellele autole mõeldud, forss-ist ostetud ning 120 euri millegiga
Ei tohiks olla just kõige viletsam ning peale lasin panna, mitte ei käkkinud
ise
|
|
|
Mudjamix
klubiliige
Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: TT mk2 + Q7
|
postitati 24.11.11 10:53
|
|
|
Nojah mul oli sama asi suhteliselt.Oli lamda läbi ja vaadati ka otsillograafiga üle mõlemad ja soovitati ka teine korraga vahetada kuna ka see oli
suht laisk kuigi võngutas ikka kll miskit.Mõtlesin siis et panen ka ainult ikka selle mis päris läbi aga korraliku ja oh imet aastatki vist ei pidanud
see uus vastu (hella toode) Siis ostsin kaks NTK- odavat lamdat (sama raha eest oleks saanud selle kallima ühe) ja vahetasin ise ära ning senimaani ca
3 aastat on nad väga ilusti toimetanud.Seega mine nüüd võta kinni onja kas kallim on alati parem.
Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.11.11 11:46
|
|
|
Võta seesama Bosch ära, mille lingi ülalpool ise panid, elektrik ühendab selle 5 minutiga ära (hall juhe lisaks massi, kui see C5-l juba niigi sedasi
pole). Bosch on alati kindla peale minek. Otse Bakt'ist saab sellise mõne firma kaudu kliendihinnaga 55-60-ga kätte.
Swag on ses osas ilmselt vaid pakendaja, nagu ma sulle juba see õhtu ütlesingi...
|
|
|
|
Mustanq
klubiliige
Registreerunud 10.10.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 (C7.5) 4.0TT
|
postitati 24.11.11 23:24
|
|
|
Hetkel üritan garantiikorras välja vahetada sai forssis käidud ja pidin
homme helistama neile. Kui ei õnnestu garantii alla, siis peab ilmselt seda teed minema, kuna 120 euri ei viitsi küll ehku peale enam välja käija
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.11.11 05:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mustanq
Sai auto uuesti kaabli alla ja selgus, et lamda andur annab ikkagist veakoodi, kuigi sai välja vahetatud... |
Mis kood oli täpsemalt?
Lambda viga võib ajju tulla tegelikult ka muudel põhjustel ja viga ei pruugi üldse lambdas olla. Siin ei ole kõik nii must-valge.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 25.11.11 09:51
|
|
|
Täpselt sama mis eespool:
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
Kustutasin, kohapeal mootori töötades tagasi ei tulnud, tegime Mustamäe vahel väikse tiiru, kinnipoomisi vist enam ei olnud, aga ma tundsin isegi
kõrval istudes selgelt, et see mootor ei käi päris ühtlaselt. Pärast sõitu oli veakood tagasi.
|
|
|
|
emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 25.11.11 10:23
|
|
|
Minul 2,8 -l andis päris hästi tunda ka küünlajuhtmed mis olid ära surnud, kuigi nägid korralikud välja. Ja ei mingit veakoodi. Nii et kui lamda korda
saad ja ikka ei toimi siis jutmete kallale
Project-Massacre
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |