Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Probleem 2.8 V6'ga ( puterdab) (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 5191)
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 13.12.09 19:28 Tsiteeri
Probleem 2.8 V6'ga ( puterdab)



Nimelt on korra olnud selline probeem eelnevalt, kui auto soetatud sai.
Mingi hetk hakkas auto nö. puterdama ja madalatel pööretel väristab. 3 käik ja 40km/h väristab. 60'ga sõites on täitsa enamvähem.
Eelneval korral sai mnt. sõidetud ning viga läks ära, ning kohe peale seda sai vahetatud küünlad, õli koos filtriga, ning kütuse filter.
4 kuud möödas, ning hakkas just jälle puterdama. Tankinud selle aja jooksul nestes või statoilis, suvel kunagi ka olerexis.
Audi Coupe, 2.8, esivedu, 1992.

Peale tõrkuma hakkamist jälle tankisin statoilist ka 98't, ning tegin mööda tartu mnt. jürisse ja tagasi otsa. Kuid muutust polnud.
Kas on võimalik, et kütuse filter taas umbes?
Ning mainiks ära veel, et küünla juhtmed või jagaja vajavad ka vahetust? Kuna käivitades veits puterdab ja kohe ei võta kõiki silindreid taha. Diagnostika peaks ütlema, kui küünla juhtmetes asi?

Kuna teisi teemasi lugesin, siis päris sama laadset ei leidnud, ning paar aastat vana sarnast teemat ei hakkand uppima.

E: ehk mõni klubikaaslane on abiks, ning paneb juhtme taha? Asun põhja-tallinnas muidu, aga noo, liikuda võin ka.

E2: mainin ära veel, et kahest katalüsaatorist on üks tühjaks tehtud.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.12.09 19:49 Tsiteeri


Olen ise sama kogenud. Isegi nii, et üks hetk sõidab auto ilusti, teed kuskil peatuse (käid korra poes), paned uuesti käima ja on koterman sees, kuskilt poob kinni, mängid gaasiga, siis nagu jälle pääseks kammitsast lahti ja siis ühtlast kiirust hoida üritades hakkab jälle kinni pooma. Järgmine kord sõitma minnes on samas jälle kõik korras.

Jagajat sel mootoril pole. Küünlajuhtmete vahetus on suure tõenäosusega abiks. Lambdaandurid võiks ka üle kontrollida. 2tk sellel mootoril.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 13.12.09 19:54 Tsiteeri


Minu viga siis. Aaga olemas teise mootori peal küünla juhtmed alles. Aaga mõistlikum vist uued osta, ku nagunii jamab?
Teine 4 silindriline 2.0 66kw, aga ühekaupa pole vist mõtet? Homme siis forss'i helistama ja uurima hindu.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Reinzz
huviline



Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100, 2.6

postitati 13.12.09 20:59 Tsiteeri


Ca 1700 on komplekt, just sai ostetud. Umbes samad sümptomid olid.


154 saksa hobust...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.09 21:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reinzz
Ca 1700 on komplekt, just sai ostetud. Umbes samad sümptomid olid.

Heaks infoks oleks teema algatajatele ja ka teistele see, kui lisaksid kas sellest ostust ka vea vabanemiseks kasu oli :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reinzz
huviline



Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100, 2.6

postitati 14.12.09 12:15 Tsiteeri


Mul hakkas jant sellest pihta, kui tankisin 98 ultimat, kadusid osad silindrid ära. Aga sõita oli vaja ning tegin ca 300km otsa ära lonkava mootoriga. Hiljem ostsin uued küünlad, kuna arvasin viga nendes olevat. Aga ei miskit. Uued juhtmed ka ning auto käis nagu antsu viiul. Aga ilmselt polnud 98 süü, lihtsalt kokkusattumus:)

Niiet soovitan alati küünlad koos juhtmetega ära vahetada, kui rahalist võimalust on.


154 saksa hobust...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
h6bekuul
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 16.08.09
Asukoht: est
Kasutaja on eemal

Auto: auto

postitati 14.12.09 12:45 Tsiteeri


Samad sümtomid on, kui süütepool(id) hakkavad surema. Ehk siis kõrgepige osa tasub ära kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
raivo33
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.09
Asukoht: Muhu
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.09 14:11 Tsiteeri


Vigu võib olla mitu kas pensu pumba surve madal Lamda või mis on tõnäolisem on süütepoolides kuna sellel isendil puudub jagaja.Omal oli analoogne jama ja minema hakkas üks süüte pool kuni oligi kutu.Neid saab ka eraldi vahetada.Kui lasid teha mõnes korralikus kohas diagnosti peaks viga ammu teda olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 14.12.09 17:12 Tsiteeri


Uued küünlajuhtmed on peal, vanad olid küll päris räbalad. Kuid viga alles, kütust võtab ka rohkem.
Nagu poleks jõudu, väristab konkreetselt kohe. Tühikäigul seistes 2k pöörde juures on ka selline vibra sees. Sõites kuni 2k pöördeni on suurem vibra, 2.5k on ka veel, sealt edasi kaob ära. Häält teeb ka kole imeliku. :(

Võimalik, et mõni andur? või siis plokikaas?
Kes soodsalt aga mõistlikult diagnostikat pakub? Nagu suur must auk imeb raha see auto.

E: kui muud tarka ei tule, siis järgmine nädal tuttava juurde, eks ta uurib ja puurib kuni vea leiab.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 15.12.09 16:36 Tsiteeri


Niih, kasutaja Eints juures käidud. Juhtmed küljes ja näitas, et üks lambdadest on läbi.
Kuna nagunii oli ees ootamas sumpsi korrastamine, kuna see suure listi lõpus suht nüüd juba, siis midagi uut õnneks pole.
Oleks võinud muidugi varem selle sumpsiga tegeleda, vb oleks lambda ellu jäänud, eeldavasti on süüks üks tühi kat.

Igaljuhul nüüd küsimus suurele ringile, et kust kõige mõtekam lambdat muretseda ehk siis osta? Vana auto teine ja revalist kohe ei kipu ostma :S


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kraabits
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 80 Avant 2.6

postitati 15.12.09 16:56 Tsiteeri


2.8'l on ka ju lambdad enne katalüsaatoreid nagu 2.6'lgi või eksin ? Ses mõttes, et kuidas saab tükkmaad enne katti olev lambda saada peeti keeratud olla tühja katalüsaatori tõttu ? ( seda juhul kui see lambda oli just selle poole peal ka kus tühi katalüsaator)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 15.12.09 17:08 Tsiteeri


Minu viga seljuhul, aga läbi ta on jah. Mootor võtab õli ka, aga mitte nüüd nii palju. Kusagil 2000km peale võtab liitri.

E: aga mootor töötas ikkagi ebaühtlaselt, kui üks kat tühi oli.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.12.09 17:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Defenderyke
Igaljuhul nüüd küsimus suurele ringile, et kust kõige mõtekam lambdat muretseda ehk siis osta? Vana auto teine ja revalist kohe ei kipu ostma :S

Bakt'ist Bosch'i LADA-le mõeldud LSH-25. Hind kuskil 1000 või pisut alla selle. Vana pistiku joodad sinna külge. Halli otsa pistad lihtsalt massi.

Uued metallkärjega katid võiksid siis ka juba 2tk alla panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 15.12.09 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: Defenderyke
Igaljuhul nüüd küsimus suurele ringile, et kust kõige mõtekam lambdat muretseda ehk siis osta? Vana auto teine ja revalist kohe ei kipu ostma :S

Bakt'ist Bosch'i LADA-le mõeldud LSH-25. Hind kuskil 1000 või pisut alla selle. Vana pistiku joodad sinna külge. Halli otsa pistad lihtsalt massi.

Uued metallkärjega katid võiksid siis ka juba 2tk alla panna.

Homme uurik Bakt'ist siis lambda ära, läheb loosi ka see.
Aga mis hinnaga ja kus katte pakutakse? ( eks ma otsin ka ja sorin, aga natuke lihtsam, kui mõnel vähe parem kogemus sel teemal)


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.12.09 19:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: Defenderyke
Igaljuhul nüüd küsimus suurele ringile, et kust kõige mõtekam lambdat muretseda ehk siis osta? Vana auto teine ja revalist kohe ei kipu ostma :S

Bakt'ist Bosch'i LADA-le mõeldud LSH-25. Hind kuskil 1000 või pisut alla selle. Vana pistiku joodad sinna külge. Halli otsa pistad lihtsalt massi.

Uued metallkärjega katid võiksid siis ka juba 2tk alla panna.


Olen juba korduvalt maininud, et lambda juhtmeid EI joodeta. Mitte laiskusest, vaid seda ei tohi teha, kuna lambda andur "hingab" juhtmeisolatsiooni pidi. Tinaga lasete juhtmekiud omavahel kokku otsast ja tulemuseks ongi mittetoimiv lambda.
Lada lambdaga on kaasas ,või tuleb eraldi kaasa küsida termokahanevaga ühendushülsid ,kusjuures ka siis tuleb jälgida ,et see termokahaneva liim ei satuks mingil juhul isolatsioonita materjalile. Lihtsamalt öeldes sulatatakse kinni vaid termokahaneva ots.
Valgete ja halli kaabliga ei ole asi nii hull, kuid musta juhtmega ei tohi toimuda ei mingit jootmist ,liimimist ,sulatamist või neljandat sorti tegevust mis piirab hapniku jõudmist anduri korpusesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.12.09 20:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Olen juba korduvalt maininud, et lambda juhtmeid EI joodeta. Mitte laiskusest, vaid seda ei tohi teha, kuna lambda andur "hingab" juhtmeisolatsiooni pidi. Tinaga lasete juhtmekiud omavahel kokku otsast ja tulemuseks ongi mittetoimiv lambda.

See on küll krdi kummaline nüanss. Mõned lambdajuhtmed on ju ca meeter pikad. Head kopsud peavad lambdal olema, et sealt isolatsiooni vahelt midagi läbi tõmmata. Kui ma ei teaks sinu tausta, sõimaks ma sellise asja väitjat pikemata idioodiks. :)

Tean küll, et komplektis on pressitavad metallhülsid kaasas, kuid pidasin neid just kergemat vastupanuteed minemiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 15.12.09 20:10 Tsiteeri


Maru kahtlane värk. Minu arvates juhtmeisolatsiooni vahelt ei pääse küll õhk liikuma. Vastasel juhul juhtmed oksüdeeruks ju ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 15.12.09 20:14 Tsiteeri


Võttis kõhedaks, et osta uus ja siis jootmisel või muul ühendusel võib tekkida mingi jama, millega uus lambda maha kanda. :o


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.12.09 20:30 Tsiteeri


Siis tuleks vist hoopis uue LADA vastuspistik otsida ja sellest ja oma vana lambda pistikust adapter teha. Neid ikka omavahel kokku joota võib. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 15.12.09 20:32 Tsiteeri


Jube segane igaljuhul. Pildilt tean mis kujuga lambda on, mõikan, et seal on juhtmed ja ühendused. Aga mismoodi ja mis käib, õõh. Võhik olen. :D


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.12.09 20:40 Tsiteeri


_________ > _________
_________ > _________
_________ > _________
_________ > auto kere külge


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 15.12.09 20:45 Tsiteeri


Lamdasin jootnud ühte ja teistpidi, muffigi pole juhtunud. Pigem on teema see et ühendused pole korralikult isoleeritud. Ühendused kardavad kõige enam niiskust ja vett. Universaalsete lamdadaga on kaasas spets ühendused. Jätkutorudes on juba tehase poolt tina sees. Kui nende peale termorüüs sulatada siis ühendustorudes olev tina valgubki laiali. See sisuliselt sama mis jootmine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.12.09 20:47 Tsiteeri


Otsige kuskilt netiavarustest kuidas hapnikuandur töötab. Illustratiivselt ,mitte mingi jutuvadana ,siis saate aru millest ma räägin.
Tehasepoolt on autodel olematu arv juhtmeid joodetud ,kui paljud neist oksüdeeruvad teil kapotiall?
Lisaks on lambda kaabel teras ,mitte mingi vasekönt ,selle jootmine ei ole niisama lihtne tegevus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 15.12.09 20:52 Tsiteeri


Lisame siis teemaalgataja teemasse pildi (loodetavasti pole Matu pahane ;) )
http://www.howstuffinmycarworks.com/images/oxygen_sensor_cutaway.gif

Siin siis suhtkoht hästi näha, et kuidas see juhtmemajandus asetseb.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.12.09 21:03 Tsiteeri


Linkida ei oska, aga inglise valdajad saavad infi lehelt howstuffworks. Sealt leiate juba lingi "oxygen sensor information". Minge harige ennast.
Seletatud ka ilusti kuidas kontrollida jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.5% - SQL: 46.5%]