Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: halliandur või muu viga? (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 1737)
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 03.10.05 10:58 Tsiteeri
halliandur või muu viga?



Eile peale 100km vihmase ilmaga aga mitte lombist läbi sõitmist jäi auto mootor järsku seisma. Peale 5-15min käivitus, sai sõita 500m, siis suri jälle välja. Ja nii läks edasi kuni koju jõudsin.

Täna hommikul panin käima, sain 2km sõita ja siis sama jama. Ainult et nii hästi enam käima ei lähe. 30min seisis, siis korra läks.

Kui läheb käima, siis kõik töötab perfektselt paar minutit. Kui ei käi, siis ei luba ka mitte üldse.

Viisin truumu juurde diagnosti, ehk päeva jooksul selgub midagi. Kas aju näitab hallianduri veakoodi väga konkreetselt? Kui keeruline seda on vahetada, kui palju maksab?

Mis võib veel viga olla?

Tegu 99 aasta s4-ga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.05 11:29 Tsiteeri


Ega sa enne targemaks saa, kui veakoodid loetud. Halli anduril on oma kindel veakood. Ma ise küll hästi ei usu, et antud juhul halli anduri viga on.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 03.10.05 13:50 Tsiteeri


Sul võib õigus olla. Praegune info on see, et ajuga ei saa ühendust, kui auto ei käi. Kui käima läheb, siis üritatakse sealt midagi kätte saada. Aju mass vms.

Kas keegi on sellise asjaga varem kokku puutunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.05 14:06 Tsiteeri


Olen enamvähem sama probleemi käes vaevelnud ja abi sain Truumu juures.

copy ühest postitusest:



http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=9439#pid122031

...järg ülal olevale teemale...
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=14849#pid116558

Ehk on abi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puristaja
huviline



Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 04.10.05 08:32 Tsiteeri


võibolla loll nõuanne aga sõbra audil oli täpselt samasugune probleem nin töökojast öeldi ka et tegu hallianduriga kuid tegelikult libises hoopis geneka rihm. sellest sai aru et vahetas anduri ära kui ikka tegi auto samamoodi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 04.10.05 09:06 Tsiteeri


nüüd arvatakse, et pearelee. et pensupump ja aju ei saa voolu. kui bensupumbale vool peale anti, siis ikka käima ei läinud. proovivad ühe a6 peareleega panna, ehk saab tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.05 09:36 Tsiteeri


See 2,7 biturbo on kahtlane asi, veakoode ei saa ka mälust kätte:mad: Sa pole esimene..

Edu auto parandamisel igatahes!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 04.10.05 11:13 Tsiteeri


nüüd mõõdeti, et aju saab 3V aga peaks saama 12V. üritavad anda 12V ja kui auto käima jääb, siis on põhjus teada ja tuleb otsida viga üles. immo, juhtmed vms


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ulvar
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ioniq 5

postitati 04.10.05 11:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pealik
nüüd mõõdeti, et aju saab 3V aga peaks saama 12V. üritavad anda 12V ja kui auto käima jääb, siis on põhjus teada ja tuleb otsida viga üles. immo, juhtmed vms


See 3V võib ka mingit tagasihoidlikku lühist tähendada kuskil, näiteks vesi vales kohas.


Ulvar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 05.10.05 08:04 Tsiteeri


Auto Diagnostika mehed on käsi püsti tõstmas ja lahendus jääb leidmata. Tuleb vist revalisse viia.

C4 müües teadvustasin ohtu, et A4 ja C5-st alates on autod täis topitud elektroonikat. Tundub, et keerukas elektroonika siiski kipub tõrkuma ja lahenduse leidmine on väga raske.

Varsti peab juba nagu uuemate mersude omanikud varuma endale teise auto, et millegagi saaks sõita, kui auto kogu aeg remondis on :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 05.10.05 08:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pealik
Auto Diagnostika mehed on käsi püsti tõstmas ja lahendus jääb leidmata. Tuleb vist revalisse viia.

C4 müües teadvustasin ohtu, et A4 ja C5-st alates on autod täis topitud elektroonikat. Tundub, et keerukas elektroonika siiski kipub tõrkuma ja lahenduse leidmine on väga raske.

Varsti peab juba nagu uuemate mersude omanikud varuma endale teise auto, et millegagi saaks sõita, kui auto kogu aeg remondis on :)

Nii tundubki olevat hetkel:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 05.10.05 10:39 Tsiteeri


sain auto tagasi ja nüüd peab revalisse lohistama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 07.10.05 08:39 Tsiteeri


aju on tuksis. lahendused siis järgmised:

1) Arne oli nõus laenama rs4 aju, loodame et käima läheb :) Ning peale seda loodame, et ma kogemata põhja ei vajuta ;)

2) A4TQ pakkus võimalust viia aju ühe elektrooniku juurde remonti.

Tänud Arnele ja A4TQ-le.

3) Kui remondist midagi välja ei tule, siis 9300 eest saaks Revalist vana vastu uue.

Kui kellelgi on veel mõtteid, et mujalt saaks iseprogetavaid ajusid samas suurusjärku hinnaga, siis andke teada. See mõte meeldiks mulle ka, et saaks ise endale segud, rõhud jne määrata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 07.10.05 09:37 Tsiteeri


Sa ei ole ainukene, kellel S4-ja ( 2.7 biturbo ) ajuga probleeme, vaata foorumis ringi, pakutakse hea hinnaga chippe ( klubiline |Maku| ), lase aju üle kontrollida elektrikul, et milles täpselt viga, kui soft kummaliselmoel kustunud, saab vana aju kasutada, sinna uue softi installmise näol ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pealik
huviline



Registreerunud 10.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant 2,7BiT

postitati 07.10.05 15:49 Tsiteeri


rs4 ajust asja ei saanud. viskas 14 errorit ette ja auto käima ei jäänud. kui errorid ära kustutada, siis 1 error jäi ikka alles, et ei tunnista kellasid. ehk siis 2 aasta uuemal rs4-l on üht-teist muudetud ja ülejäänud 13 errorit s4-st erinavate andurite ja settingute tõttu.

nüüd aju A4TQ käes. ehk tal tuttav elektroonik suudab parandada.

kui ainult soft vaja uuesti peale lasta, siis Maku pakutud mõistliku hinnaga poleks raske otsustada, kas tasub teha :)

Jõuvanker - ega sa ei tea, kas teiste s4 2,7-de aju probleemid võiks seostada niiskusega? ma ise kaldun endal põhjuseks just seda pidama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 07.10.05 17:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pealik
r
Jõuvanker - ega sa ei tea, kas teiste s4 2,7-de aju probleemid võiks seostada niiskusega? ma ise kaldun endal põhjuseks just seda pidama.

Kindlasti võib, kuid juhtum, mida mina tean, ei ole seotud nii palju ehk niiskusega, pigem just miski kummalise anomaaliaga - soft kustus ajust iseenesest, kui sai aju lahti võetud ning vaadatud epromeid ligemalt. Müstika, millest ei saa siiani ilmselt keegi aru:(
Samas enda RS4-ja aju näppisin lahti ja uurisin ligemalt ning tean, et ühel S4-l ja RS4-l on võetud samuti ajud laiali - masinad töötavad siiani st ajud on töökorras.
Superelektroonik:
Jaanis, tel: +3725092977


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 08.10.05 20:18 Tsiteeri


Ei ole see ajukamm mingi tüüpviga ega ka muu paranähtus.lihtsalt keegi on mingil põhjusel aju kallal käind suure jootekolviga.Kas on kivi vahetatud või ümber programmeeritud ei tea.Võimalus on ka et on olnud mingi kangem soft ja vana kivi on tagasi pandud.Igal juhul on tehtud seda VÄGA lohakalt ja ca 40 jalast 10 korralikult ühendust ei saa.Kui softiga probleeme pole peab saama selle auto sõitma :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.8% - SQL: 28.2%]