Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Endo

 postitati 16.08.04 22:58
põhimõtteliselt saan ma aru, et on võimalus isegi siis uuem v6, ilma suuremate ümber ehitusteta, vana r5 kasti otsa paigaldada.

starter seisab ühe poldiga väga hästi kinni, mul sierral kunagi oli päris kaua aega:D
ve1ks

 postitati 16.08.04 18:05
Käigukastide sobitamise kohta oskan ka tiba öelda. 2,5 TDi mootori 6-käiguse asemele sai pandud 2,4 D 5-käigune kast. Põhimõtteliselt asi nagu istus, kui välja arvata kaks polti, et starter sai kinnitatud ainult ühe poldiga, kuna teine ei istund enam külge ja korpusest ka jäi 1 üle. Kast sai alla kinni küll, ära kaduda ei tohiks.
Miudugi see vahetus 6-ese vastu 5-ne, tulenes muidugi sellest, et 6-se eest küsiti romulast 10000 eeki ja polnud kusagil olemas ka mitte. Õnnega pooleks saime siis 5-se, mis maksis ka 7000 eeki. Pole just kõige odavam lõbu:D.
krss

 postitati 16.08.04 16:32
Tsitaat:
Esialgne postitaja raigo
2.4D on ju kole uimane..

Ma vaidlustaks selle meelsamini. Nimelt Eestis on võrdlusmoment sageli vaid hõredaks sõidetud ja mitte kunagi reguleeritud mootoriga autodega (100% müügis olevad autod, mida kümnekonna aasta jooksul ise olen näinud). Tegelikkuses vähesõitnud (või värskelt kapremonditud) 2.4 või isegi 2.0 on uskumatult särtsakas, kui ta õieti välja häälestada (sellegagi omajagu tegemist, ja pole näinud, et see õnnestuks paari-kolme korraga). Ning kui sellest ikka ei piisa, võib rohkem kütust peale keerata - taga vaevumärgatav tahm, kuid astub edasi enam täiesti piisavalt ja muutub ka veidi ökonoomsemaks (enne ülevaatust keerad segu õigeks tagasi). Haagise vedamiseks on 2.5 TDI loomulikult PALJU mugavam. Samas tean Soomes Audi 100 Avanti (sigar), millele pandud peale 1.6TD ja sõidab kah kogu suve vagun taga siinsetel üsna mägistel teedel... Tahtsin öelda seda, et kui rääkida Audi 2.0 või 2.5 diislitest, ei maksa neid alateadlikult võrrelda sama kubatuuriga mersu mootoritega:)
raigo

 postitati 16.08.04 15:51
2.4D on ju kole uimane..
Endo

 postitati 16.08.04 15:39
njah, kahjuks tõesti need uuemad mootorid liiga kallid, tavalise 85kw eest küsivad üle 20k ja uumea 103kw eest üle 30k- see siis täiskomplektne. põhimõtteliselt peaks selle eest mingi taastamis kõlbmatu avariilise juba kätte saama.
villu157

 postitati 16.08.04 09:56
Minu arvamus on selline, kuna ise ka vahe peal sellele mõtlesin. Kõige mõtekam oleks sinna panna sul 2.0 TD mootor, kuna selle saab veel norm hinnaga kätte (7000 - 8000 EEK´i). Aga sellele romulast ostetud mootorili arvesta kohe juurde kap. remont (hind kuskil 7000 - ? EEK´i). 2.5 TDI ja V6 motod nii uutelt autodelt sisaldavad liiga palju elektroonilist juhtimist ja lisa vidinaid. Mida sa ei saa kunagi õieti enam tööle. Ainuke võimalus kui ostad kõrvale mingi raskelt avariilise auto kust sad kõik maha tõsta. Aga nii vanale autole ei ole mõtet selliseid mootoreid peale panna. minu soovitus kui sa tahad diisel mootoriga audit, siis pane sinna 2.0 Td intercooleriga, või tavaline 2.4 diisel. Saad kõige odavamalt ja sõidad kõige muretumalt.:o
Eints

 postitati 16.08.04 06:24
selleks tehakse käigukasti otsa võll pikemaks...
Endo

 postitati 16.08.04 06:15
seda nüüd küll, mul oli kunagi sapakas millel oli siksi mootor, ning sellel oli vaheplaat. aga kuidas audil see toimiks??? sidur peab ju ka võlliotsa ulatuma.
Eints

 postitati 16.08.04 05:41
ideepoolest kannataks ka kasti ja mootori vahele vahetükki teha;) kui nad üks ühele ei sobi
Endo

 postitati 15.08.04 18:46
täitsa võimalik et on ikka erinevad, kuid samas on neil ka palju sarnast. kõige kindlam oleks kuskil romulas erinevaid kaste võrrelda. ega kellelgi sellist võimalust ei ole?
80quattro

 postitati 15.08.04 18:37
Tsitaat:
Esialgne postitaja Endo
kas see on kindel? elcats'i piltide pealt tunduvad poldiavad samad olema?


ETKA kõik pildid on illustreerivad, ehk enamus asju pole sellised, nagu pildilt paistab:(, kui detaili näitav number on ilma sulgudeta, siis ta peaks olema sarnane pildiga, sulgudes olev nr. viitab sellele, et pildil olev asi pole päriselt selline. Antud kastide kinnituste pildid on juba joonistatud erinevad ja leidsin piltigelt ka kaks ühesugust polti, mis pole vist küll piisav sobimiseks:( Võrdle SEDA ja SEDA
Endo

 postitati 15.08.04 17:32
kas see on kindel? elcats'i piltide pealt tunduvad poldiavad samad olema?
80quattro

 postitati 15.08.04 16:28
Tsitaat:
Esialgne postitaja Endo
vot see jut mulle juba meeldib:) ja kas keegi teab ka milliste hindadega neid mootoreid ka müüakse, mõtlen seda A6 pealt aastast 94 ja üless, see ju ka r5.

iseenesest oleks väga ahvatlev v6 aastast 97 või 00, aga kas see mootor üldse kasti otsa läheb ja ta vist maksab ka väheke palju?


V6 ei sobi R5 kasti otsa:(
Endo

 postitati 15.08.04 16:19
vot see jut mulle juba meeldib:) ja kas keegi teab ka milliste hindadega neid mootoreid ka müüakse, mõtlen seda A6 pealt aastast 94 ja üless, see ju ka r5.

iseenesest oleks väga ahvatlev v6 aastast 97 või 00, aga kas see mootor üldse kasti otsa läheb ja ta vist maksab ka väheke palju?
forsin

 postitati 15.08.04 11:17
audi 2,2 asemele 2,5 turbo diisel rida 5 panna ei teki mingeid probleeme sobivusega pead vaid möned juhtme kimbud vahetama või kasuta auto elektrikut
EESTIS SÕIDAB JUBA MITU AASTAT
AUDI S-4 Avant Quattro (hall) ja kapoti all on 2,5Tdi
Helista ja küsi otse mob=52-32178
Endo

 postitati 15.08.04 09:31
ärge nüüd naerge:D vaid üritame ikka teemat arendada:)
kps

 postitati 15.08.04 09:22
Tsitaat:
Esialgne postitaja Endo
tekkis selline huvitav mõte, et kui keeruline on paigaldada 200-le diisel mootor? kas siis r5 või uuem v6. asja teeb mõtekaks see, et vanemaid audisid minuarust diisel-quattroid ei tehtud.

200TQ ja diisliks, mõni disainer otsib praegu kõrvatroppe ja silmaklappe, et sellist asja mitte pealt näha/kuulda :D
Endo

 postitati 15.08.04 08:26
otsisin ka ise seda teemat eile, aga ei leidnud. aga see teema ei anna eriti infot.
sooviks teada rohkem üksikasju, kui kellelgi muidugi konkreetse isendiga kogemusi on. see on loomulik et ära tuleb vahetada päris palju, aga kas need mootorid (r5 ja uuem v6) istuvad selle kasti otsa jne.
krss

 postitati 14.08.04 22:12
Tegin ise varem sellise teema: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3744
Kuna see ostetud 100 Avant Quattro üllatas väga väikese kütusekuluga, siis jääb see ümberehitus vist tegemata, vähemalt esialgu (ise ei taha kindlasti otsepritsediislit). Lätis on muidu täiesti olemas kenasti tuunitud Audi Coupe Quattro 2.5 TDI:)

Edit: Black jõudis ette:)
Black

 postitati 14.08.04 22:09
Tsitaat:
Esialgne postitaja Endo
tekkis selline huvitav mõte, et kui keeruline on paigaldada 200-le diisel mootor? kas siis r5 või uuem v6. asja teeb mõtekaks see, et vanemaid audisid minuarust diisel-quattroid ei tehtud.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3744&page=1#pid33391
Endo

 postitati 14.08.04 22:01
tekkis selline huvitav mõte, et kui keeruline on paigaldada 200-le diisel mootor? kas siis r5 või uuem v6. asja teeb mõtekaks see, et vanemaid audisid minuarust diisel-quattroid ei tehtud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 68.6% - SQL: 31.4%]