Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 200 2,2t quattrost 200 2,5tdi quattro??? (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2303)
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 14.08.04 22:01 Tsiteeri
200 2,2t quattrost 200 2,5tdi quattro???



tekkis selline huvitav mõte, et kui keeruline on paigaldada 200-le diisel mootor? kas siis r5 või uuem v6. asja teeb mõtekaks see, et vanemaid audisid minuarust diisel-quattroid ei tehtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 14.08.04 22:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Endo
tekkis selline huvitav mõte, et kui keeruline on paigaldada 200-le diisel mootor? kas siis r5 või uuem v6. asja teeb mõtekaks see, et vanemaid audisid minuarust diisel-quattroid ei tehtud.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3744&page=1#pid33391


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 14.08.04 22:12 Tsiteeri


Tegin ise varem sellise teema: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=3744
Kuna see ostetud 100 Avant Quattro üllatas väga väikese kütusekuluga, siis jääb see ümberehitus vist tegemata, vähemalt esialgu (ise ei taha kindlasti otsepritsediislit). Lätis on muidu täiesti olemas kenasti tuunitud Audi Coupe Quattro 2.5 TDI:)

Edit: Black jõudis ette:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 15.08.04 08:26 Tsiteeri


otsisin ka ise seda teemat eile, aga ei leidnud. aga see teema ei anna eriti infot.
sooviks teada rohkem üksikasju, kui kellelgi muidugi konkreetse isendiga kogemusi on. see on loomulik et ära tuleb vahetada päris palju, aga kas need mootorid (r5 ja uuem v6) istuvad selle kasti otsa jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 15.08.04 09:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Endo
tekkis selline huvitav mõte, et kui keeruline on paigaldada 200-le diisel mootor? kas siis r5 või uuem v6. asja teeb mõtekaks see, et vanemaid audisid minuarust diisel-quattroid ei tehtud.

200TQ ja diisliks, mõni disainer otsib praegu kõrvatroppe ja silmaklappe, et sellist asja mitte pealt näha/kuulda :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 15.08.04 09:31 Tsiteeri


ärge nüüd naerge:D vaid üritame ikka teemat arendada:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 15.08.04 11:17 Tsiteeri


audi 2,2 asemele 2,5 turbo diisel rida 5 panna ei teki mingeid probleeme sobivusega pead vaid möned juhtme kimbud vahetama või kasuta auto elektrikut
EESTIS SÕIDAB JUBA MITU AASTAT
AUDI S-4 Avant Quattro (hall) ja kapoti all on 2,5Tdi
Helista ja küsi otse mob=52-32178


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 15.08.04 16:19 Tsiteeri


vot see jut mulle juba meeldib:) ja kas keegi teab ka milliste hindadega neid mootoreid ka müüakse, mõtlen seda A6 pealt aastast 94 ja üless, see ju ka r5.

iseenesest oleks väga ahvatlev v6 aastast 97 või 00, aga kas see mootor üldse kasti otsa läheb ja ta vist maksab ka väheke palju?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 15.08.04 16:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Endo
vot see jut mulle juba meeldib:) ja kas keegi teab ka milliste hindadega neid mootoreid ka müüakse, mõtlen seda A6 pealt aastast 94 ja üless, see ju ka r5.

iseenesest oleks väga ahvatlev v6 aastast 97 või 00, aga kas see mootor üldse kasti otsa läheb ja ta vist maksab ka väheke palju?


V6 ei sobi R5 kasti otsa:(


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 15.08.04 17:32 Tsiteeri


kas see on kindel? elcats'i piltide pealt tunduvad poldiavad samad olema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 15.08.04 18:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Endo
kas see on kindel? elcats'i piltide pealt tunduvad poldiavad samad olema?


ETKA kõik pildid on illustreerivad, ehk enamus asju pole sellised, nagu pildilt paistab:(, kui detaili näitav number on ilma sulgudeta, siis ta peaks olema sarnane pildiga, sulgudes olev nr. viitab sellele, et pildil olev asi pole päriselt selline. Antud kastide kinnituste pildid on juba joonistatud erinevad ja leidsin piltigelt ka kaks ühesugust polti, mis pole vist küll piisav sobimiseks:( Võrdle SEDA ja SEDA


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 15.08.04 18:46 Tsiteeri


täitsa võimalik et on ikka erinevad, kuid samas on neil ka palju sarnast. kõige kindlam oleks kuskil romulas erinevaid kaste võrrelda. ega kellelgi sellist võimalust ei ole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 16.08.04 05:41 Tsiteeri


ideepoolest kannataks ka kasti ja mootori vahele vahetükki teha;) kui nad üks ühele ei sobi


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 16.08.04 06:15 Tsiteeri


seda nüüd küll, mul oli kunagi sapakas millel oli siksi mootor, ning sellel oli vaheplaat. aga kuidas audil see toimiks??? sidur peab ju ka võlliotsa ulatuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 16.08.04 06:24 Tsiteeri


selleks tehakse käigukasti otsa võll pikemaks...


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 16.08.04 09:56 Tsiteeri


Minu arvamus on selline, kuna ise ka vahe peal sellele mõtlesin. Kõige mõtekam oleks sinna panna sul 2.0 TD mootor, kuna selle saab veel norm hinnaga kätte (7000 - 8000 EEK´i). Aga sellele romulast ostetud mootorili arvesta kohe juurde kap. remont (hind kuskil 7000 - ? EEK´i). 2.5 TDI ja V6 motod nii uutelt autodelt sisaldavad liiga palju elektroonilist juhtimist ja lisa vidinaid. Mida sa ei saa kunagi õieti enam tööle. Ainuke võimalus kui ostad kõrvale mingi raskelt avariilise auto kust sad kõik maha tõsta. Aga nii vanale autole ei ole mõtet selliseid mootoreid peale panna. minu soovitus kui sa tahad diisel mootoriga audit, siis pane sinna 2.0 Td intercooleriga, või tavaline 2.4 diisel. Saad kõige odavamalt ja sõidad kõige muretumalt.:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 16.08.04 15:39 Tsiteeri


njah, kahjuks tõesti need uuemad mootorid liiga kallid, tavalise 85kw eest küsivad üle 20k ja uumea 103kw eest üle 30k- see siis täiskomplektne. põhimõtteliselt peaks selle eest mingi taastamis kõlbmatu avariilise juba kätte saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.04 15:51 Tsiteeri


2.4D on ju kole uimane..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 16.08.04 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja raigo
2.4D on ju kole uimane..

Ma vaidlustaks selle meelsamini. Nimelt Eestis on võrdlusmoment sageli vaid hõredaks sõidetud ja mitte kunagi reguleeritud mootoriga autodega (100% müügis olevad autod, mida kümnekonna aasta jooksul ise olen näinud). Tegelikkuses vähesõitnud (või värskelt kapremonditud) 2.4 või isegi 2.0 on uskumatult särtsakas, kui ta õieti välja häälestada (sellegagi omajagu tegemist, ja pole näinud, et see õnnestuks paari-kolme korraga). Ning kui sellest ikka ei piisa, võib rohkem kütust peale keerata - taga vaevumärgatav tahm, kuid astub edasi enam täiesti piisavalt ja muutub ka veidi ökonoomsemaks (enne ülevaatust keerad segu õigeks tagasi). Haagise vedamiseks on 2.5 TDI loomulikult PALJU mugavam. Samas tean Soomes Audi 100 Avanti (sigar), millele pandud peale 1.6TD ja sõidab kah kogu suve vagun taga siinsetel üsna mägistel teedel... Tahtsin öelda seda, et kui rääkida Audi 2.0 või 2.5 diislitest, ei maksa neid alateadlikult võrrelda sama kubatuuriga mersu mootoritega:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 16.08.04 18:05 Tsiteeri


Käigukastide sobitamise kohta oskan ka tiba öelda. 2,5 TDi mootori 6-käiguse asemele sai pandud 2,4 D 5-käigune kast. Põhimõtteliselt asi nagu istus, kui välja arvata kaks polti, et starter sai kinnitatud ainult ühe poldiga, kuna teine ei istund enam külge ja korpusest ka jäi 1 üle. Kast sai alla kinni küll, ära kaduda ei tohiks.
Miudugi see vahetus 6-ese vastu 5-ne, tulenes muidugi sellest, et 6-se eest küsiti romulast 10000 eeki ja polnud kusagil olemas ka mitte. Õnnega pooleks saime siis 5-se, mis maksis ka 7000 eeki. Pole just kõige odavam lõbu:D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Endo
huviline



Registreerunud 08.06.04
Asukoht: Lääne- Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 quattro

postitati 16.08.04 22:58 Tsiteeri


põhimõtteliselt saan ma aru, et on võimalus isegi siis uuem v6, ilma suuremate ümber ehitusteta, vana r5 kasti otsa paigaldada.

starter seisab ühe poldiga väga hästi kinni, mul sierral kunagi oli päris kaua aega:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.6% - SQL: 38.4%]