Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
avanti

 postitati 01.03.05 13:34
Tänan näpunäidete eest. Peagi lähen ja asun "arheoloogilistele väljakaevamistele" ning vaatan need siibrid & klapid üle. Kui see ei aita, siis tuleb soojendusradika kallale asuda.
kollerimees

 postitati 01.03.05 13:21
neid ei ole vaja õlitada vaid on vaja korralikult liikuma saada.Nad on mingisugusest plastmassist ja see kõigetähtsam siiber on kapoti all plastik katte all.kui katte ära võtad,siis vaata kuhu lähevad juhttrossi otsad.Lihtsalt on viga selles,et see siiber mis laseb külma värsket õhku salongi ei sulgu korralikult ja sulle tuleb autosse nii külma kui ka sooja õhku ühekorraga ning soojaks sa nii ei saagi autot.Alati võib viga olla ka milleski muus,ma ei näe ju siit täpselt su autot.
avanti

 postitati 01.03.05 12:21
Kollerimehe pakutud variant on momendil odavam kui uue soojendusradika soetamine - seega katsetaks selle variandi ära. Paluks näpunäiteid, kuidas on võimalik neid õhusiibreid jälle õieti liikuma saada?
Foorumisse süvenedes leidsin mõningaid näpunäiteid ka salongiradika pesu teemast. Kas salongis on ka kohti (õhujagamise siibreid), mida tasuks puhastada, õlitada, üle vaadata?
Black

 postitati 01.03.05 10:44
Tsitaat:
Algselt postitas: avanti
On kellegil häid ideid või soovitusi radika soetamiseks?

Almelos oli letihind vist 450.- kandis. Ostsin sügisel ja vahetasin ära koos ventikaga.
kollerimees

 postitati 01.03.05 07:50
mul sama isend ja ei tule siis mujalt õhku kui keerata klaasile puhuma.kui autol need õhusiibrid korras on siis tuleb vaadata üle mootori temp. kui see ei lähegi ülesse siis on ikka kala termostaadis.sinu auto peaks väga soojaks minema,isegi nii soojaks,et pead soojenduse vahepeal välja lülitama.põhi viga tundub neil selles olevat,et vahel jääb see siiber irvakile kust tuleb külm õhk salongi, ilma soojenduse radikat läbimata.Soojendus radikat ei ole sugugi keeruline läbipesta aga seda pead vist ikka sulailmaga tegema.Sellest on siin teema ka kuidas teha. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11439
avanti

 postitati 28.02.05 13:39
Tere jälle!
Seoses läheneva külmaga tõstataks oma muret veelkord. Lisaks Snaiperile on veel üks arvamus, mis pakub mure põhjustajaks soojendusradikat. Kas see klapib esimeses postis minu poolt kirjeldatuga? "Õues külm ja autos puhub jahedat ja õues soojem ning autos puhub kuuma õhku". Mingit sooja suudab praegune süsteem toota. Lisan veel sellise anomaalia, et külmaga toodab sooja õhku ainult esiaknale (nupp sellesse asendisse keeratud), aga salongirestidest tuleb jahedat õhku. Kui nupp on esiaknale, kas siis salongirestidest saab (tohib) üldse puhuda?
Kui muu ei aita, siis tuleb tormata peale palgapäeva hästivarustatud poodi uue salongiradika järele? Läbipesu nagu ma täna lugesin ei pruugi ka aidata.
On kellegil häid ideid või soovitusi radika soetamiseks?
Tänud senistele abistajatele.
Ago
Sniper

 postitati 23.02.05 18:55
Võimalik, et sul soojendusradikas umbes.Omal sama mootoriga isend ja samuti ilma kliimata.Eelmise aasta novembris sai jahutusvedelikku vahetatud ja mingit erilist õhutust ei vajanud.Niipalju tegin, et töötava mootoriga keerasin paisupaagi korgi maha ja pigistasin kõik voolikud läbi.Natuke mullitas küll ja natuke langes ka vedeliku tase, valasin natuke vedelikku peale, kork kinni ja kogulugu.Praegu ei saa küll sooja pärast muret tunda, sooja mootoriga sooja päris põhja keerata ei saagi sest liiga palav hakkab;)
avanti

 postitati 23.02.05 17:28
Kui õhutamist ei vaja ja ka termostaat on ok,siis milles võiks veel viga olla?
martaan

 postitati 23.02.05 17:12
Soendus mootori kõrval on õhutus ventiil, kuid vaevalt seal õhu kott ees on kuna nagu sa eelnevalt kirjeldasid ,et mingil määral ta annab sooja .
avanti

 postitati 23.02.05 12:37
Kas ülalnimetatud tegevus võiks aidata sooja "tuppa" saamisel ning mis oleks nipid ja soovitused?Nimelt puhub praeguse külmaga sellist leiget õhku.Kui õues on soojem,siis puhub ka tulisemat.Kliimat ei ole.Aasta tagasi on vahetatud sel autol termostaat ja ka temp. näidik kui ta töötab näitab kenasti 90 kraadi.Seega vist termostaadis viga pole?Eelmine talv justkui sellist muret polnud.Jahutussüsteem kuivale ei ole kindlasti jäänud.Ainuke häda,et paisupaagikork on olnud praoga,aga selline oli ta ka aasta tagasi.Nüüd ostsin uue ja terve ning kui aitaks,siis õhutaks ka süsteemi.Sooviks soojema autoga ringi sõita.
Natuke pikk jutt sai,aga ehk on kellelgi häid soovitusi.
Ette tänades,
Ago

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.1% - SQL: 45.9%]