avanti
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,8 Avant Q (müüdud)
|
postitati 23.02.05 12:37
|
|
|
Kuidas õhutada 2,8 C4-ja jahutussüsteemi?Soojendusradikas hoopis viga?
Kas ülalnimetatud tegevus võiks aidata sooja "tuppa" saamisel ning mis oleks nipid ja soovitused?Nimelt puhub praeguse külmaga sellist leiget
õhku.Kui õues on soojem,siis puhub ka tulisemat.Kliimat ei ole.Aasta tagasi on vahetatud sel autol termostaat ja ka temp. näidik kui ta töötab näitab
kenasti 90 kraadi.Seega vist termostaadis viga pole?Eelmine talv justkui sellist muret polnud.Jahutussüsteem kuivale ei ole kindlasti jäänud.Ainuke
häda,et paisupaagikork on olnud praoga,aga selline oli ta ka aasta tagasi.Nüüd ostsin uue ja terve ning kui aitaks,siis õhutaks ka süsteemi.Sooviks
soojema autoga ringi sõita.
Natuke pikk jutt sai,aga ehk on kellelgi häid soovitusi.
Ette tänades,
Ago
|
|
|
martaan
huviline
Registreerunud 19.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 23.02.05 17:12
|
|
|
Soendus mootori kõrval on õhutus ventiil, kuid vaevalt seal õhu kott ees on kuna nagu sa eelnevalt kirjeldasid ,et mingil määral ta annab sooja .
|
|
|
avanti
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,8 Avant Q (müüdud)
|
postitati 23.02.05 17:28
|
|
|
Kui õhutamist ei vaja ja ka termostaat on ok,siis milles võiks veel viga olla?
|
|
|
Sniper
huviline
Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.02.05 18:55
|
|
|
Võimalik, et sul soojendusradikas umbes.Omal sama mootoriga isend ja samuti ilma kliimata.Eelmise aasta novembris sai jahutusvedelikku vahetatud ja
mingit erilist õhutust ei vajanud.Niipalju tegin, et töötava mootoriga keerasin paisupaagi korgi maha ja pigistasin kõik voolikud läbi.Natuke mullitas
küll ja natuke langes ka vedeliku tase, valasin natuke vedelikku peale, kork kinni ja kogulugu.Praegu ei saa küll sooja pärast muret tunda, sooja
mootoriga sooja päris põhja keerata ei saagi sest liiga palav hakkab
|
|
|
|
avanti
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,8 Avant Q (müüdud)
|
postitati 28.02.05 13:39
|
|
|
diagnoosiks soojendusradikas umbes
Tere jälle!
Seoses läheneva külmaga tõstataks oma muret veelkord. Lisaks Snaiperile on veel üks arvamus, mis pakub mure põhjustajaks soojendusradikat. Kas see
klapib esimeses postis minu poolt kirjeldatuga? "Õues külm ja autos puhub jahedat ja õues soojem ning autos puhub kuuma õhku". Mingit sooja suudab
praegune süsteem toota. Lisan veel sellise anomaalia, et külmaga toodab sooja õhku ainult esiaknale (nupp sellesse asendisse keeratud), aga
salongirestidest tuleb jahedat õhku. Kui nupp on esiaknale, kas siis salongirestidest saab (tohib) üldse puhuda?
Kui muu ei aita, siis tuleb tormata peale palgapäeva hästivarustatud poodi uue salongiradika järele? Läbipesu nagu ma täna lugesin ei pruugi ka
aidata.
On kellegil häid ideid või soovitusi radika soetamiseks?
Tänud senistele abistajatele.
Ago
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 01.03.05 07:50
|
|
|
mul sama isend ja ei tule siis mujalt õhku kui keerata klaasile puhuma.kui autol need õhusiibrid korras on siis tuleb vaadata üle mootori temp. kui
see ei lähegi ülesse siis on ikka kala termostaadis.sinu auto peaks väga soojaks minema,isegi nii soojaks,et pead soojenduse vahepeal välja
lülitama.põhi viga tundub neil selles olevat,et vahel jääb see siiber irvakile kust tuleb külm õhk salongi, ilma soojenduse radikat läbimata.Soojendus
radikat ei ole sugugi keeruline läbipesta aga seda pead vist ikka sulailmaga tegema.Sellest on siin teema ka kuidas teha. http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=11439
auto nr 27
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.03.05 10:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: avanti
On kellegil häid ideid või soovitusi radika soetamiseks? |
Almelos oli letihind vist 450.- kandis. Ostsin sügisel ja vahetasin ära koos ventikaga.
|
|
|
|
avanti
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,8 Avant Q (müüdud)
|
postitati 01.03.05 12:21
|
|
|
Kollerimehe pakutud variant on momendil odavam kui uue soojendusradika soetamine - seega katsetaks selle variandi ära. Paluks näpunäiteid, kuidas on
võimalik neid õhusiibreid jälle õieti liikuma saada?
Foorumisse süvenedes leidsin mõningaid näpunäiteid ka salongiradika pesu teemast. Kas salongis on ka kohti (õhujagamise siibreid), mida tasuks
puhastada, õlitada, üle vaadata?
|
|
|
kollerimees
huviline
Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Touareg
|
postitati 01.03.05 13:21
|
|
|
neid ei ole vaja õlitada vaid on vaja korralikult liikuma saada.Nad on mingisugusest plastmassist ja see kõigetähtsam siiber on kapoti all plastik
katte all.kui katte ära võtad,siis vaata kuhu lähevad juhttrossi otsad.Lihtsalt on viga selles,et see siiber mis laseb külma värsket õhku salongi ei
sulgu korralikult ja sulle tuleb autosse nii külma kui ka sooja õhku ühekorraga ning soojaks sa nii ei saagi autot.Alati võib viga olla ka milleski
muus,ma ei näe ju siit täpselt su autot.
auto nr 27
|
|
|
|
avanti
huviline
Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 2,8 Avant Q (müüdud)
|
postitati 01.03.05 13:34
|
|
|
Tänan näpunäidete eest. Peagi lähen ja asun "arheoloogilistele väljakaevamistele" ning vaatan need siibrid & klapid üle. Kui see ei aita, siis
tuleb soojendusradika kallale asuda.
|
|
|