Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Ulvar

 postitati 25.10.04 13:07
Väljalaske lekked oskavad ka niisugust plaginat teha.


Ulvar
audi10

 postitati 25.10.04 12:50
Aga oskab seda keegi öelda, millest see ikkagi tuleb, et külma mootoriga seda klõbinat ei ole, aga sooja mootoriga on??!!
sospert

 postitati 25.10.04 09:33
endal oli korra hammasrihma pinge nõrk, siis tekkisid ka igusugu huvitavad hääled...
audi10

 postitati 25.10.04 07:28
Selle anduri kohta, mis seal pildi peal on ei ole ma küll enda auto kapoti all näinud. Lisaksin võibolla veel niipalju, et kui mootoril pöördeid tõsta, siis see klõbin ei lähe mitte tugevamaks vaid sumbub ja kaob vaikselt ära.
Hai

 postitati 24.10.04 23:11
Vaata igaks juhuks üle alumine rihmaratas, kas on korralikult kinni. Endal oli peale hammasrihma vahetust juhus, et ei olnud korralikult kinni keeratud ja hakkas ka diisli häält tegema, kinni keerates oli asi korras.
rass

 postitati 24.10.04 17:45
äkki see teema aitab sind:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=10146

1 siuke asi on mis tiksub koledasti ja soojalt isegi rohkem. endal tiksub kah. seda jullat peaks olema nii R5 kui V6 ja võibolla ka V8 mootoril.
audi10

 postitati 24.10.04 17:33
ostsin hiljuti auto 4,2v8 mootoriga. Sai siis ka vähehaaval kõik vahetatad asjad ära vahetatud alustades filtrite ja vedelikega ja lõpetades rihmade ja absoluutselt kõigi rullikute ja veepumbaga. Ühesõnaga täislaks ja ei teinud seda revalis. Probleem siis selles, et umbes 3-4 päeva peale rihma vahetust hakkas kuulma imelikku klobinat kapoti alt ja nüüdseks on asi siis nii kaugel et enam aru ei saa, mis seda häält teeb. On teist korda teiste inimeste poolt üle vaadatud, kõik rihmad ja nukad on õieti ja korrekselt pannud. Sai siis ka huvi pärast proovitud ja lamerihm maha võetud ja siis mootor käima pandud ja ikka tuli hääl tagasi. Sai ka veel kaaned mootorilt pealt maha võetud ja nukkvõllid üle vaadatud ja need ka nagu uued, ei mingeid kulumisjälgi. Peaks veel ära märkima, et hääl tekib ainult sooja mootoriga, mitte kunagi siis kui mootori olen hommikul käima pannud ja mootor veel külm. Ja auto ise sõidab paraktiliselt ideaalselt, kiirendab väga hästi jne. Ainuke mis häirib ongi see kuradi klõbin. Olen käinud ka mitmete targemate inimeste juures asja näitamas ja lasknud kuulata ja ja praktiliselt kõik on öelnud, et see ei ole klapiklõbin, sest klapiklõbin on tunduvalt tugevam ja samuti ei ole see tõukuritest. Mis seal veel olla saab, mis sellist häält teha saab? See hääl meenutab päris palju diiselmootori häält! Või kust peaks veel viga otsima? Ei tahaks ausalt öeldes täiesti töökorras ja sõidukorras mootorit hakata viimse jupini lahti kiskuma? Oskab keegi aidata, milles võiks viga olla?!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.3% - SQL: 53.7%]