Mõistus otsas
ostsin hiljuti auto 4,2v8 mootoriga. Sai siis ka vähehaaval kõik vahetatad asjad ära vahetatud alustades filtrite ja vedelikega ja lõpetades rihmade
ja absoluutselt kõigi rullikute ja veepumbaga. Ühesõnaga täislaks ja ei teinud seda revalis. Probleem siis selles, et umbes 3-4 päeva peale rihma
vahetust hakkas kuulma imelikku klobinat kapoti alt ja nüüdseks on asi siis nii kaugel et enam aru ei saa, mis seda häält teeb. On teist korda teiste
inimeste poolt üle vaadatud, kõik rihmad ja nukad on õieti ja korrekselt pannud. Sai siis ka huvi pärast proovitud ja lamerihm maha võetud ja siis
mootor käima pandud ja ikka tuli hääl tagasi. Sai ka veel kaaned mootorilt pealt maha võetud ja nukkvõllid üle vaadatud ja need ka nagu uued, ei
mingeid kulumisjälgi. Peaks veel ära märkima, et hääl tekib ainult sooja mootoriga, mitte kunagi siis kui mootori olen hommikul käima pannud ja mootor
veel külm. Ja auto ise sõidab paraktiliselt ideaalselt, kiirendab väga hästi jne. Ainuke mis häirib ongi see kuradi klõbin. Olen käinud ka mitmete
targemate inimeste juures asja näitamas ja lasknud kuulata ja ja praktiliselt kõik on öelnud, et see ei ole klapiklõbin, sest klapiklõbin on tunduvalt
tugevam ja samuti ei ole see tõukuritest. Mis seal veel olla saab, mis sellist häält teha saab? See hääl meenutab päris palju diiselmootori häält! Või
kust peaks veel viga otsima? Ei tahaks ausalt öeldes täiesti töökorras ja sõidukorras mootorit hakata viimse jupini lahti kiskuma? Oskab keegi aidata,
milles võiks viga olla?!
|