Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
80quattro

 postitati 04.03.05 10:32
LOE SIIT
madjs

 postitati 04.03.05 10:27
Tsitaat:
Algselt postitas: joonar
Kus juures umbes kuu aega tagasi jäin ma õlist karteris ilma ja ma arvan,et just selle pärast,et see surve nii jubedaks läks.Klapid olid peale poole tunnist sõitu nii kuival et klõbisesid väga kurvalt ja varras ei näidanud mitte midagi.Kuigi paar päeva enne seda olin just vaadanud õli ja kõik oli ok.Käisin siis yhe tuttava juures õhtul asja näitamas ja panime õli sisse ja tuuritas õli ülesse ja peale seda sõitsin veel paar nädalat kuni filtrid ja põlemiskambri tihendi ära vahetasin ja uue õli panin.Naljaks on see et peale seda pole kordagi õli juurde pidanud panema.Ja samuti ei tea kust kohast tookord õli välja ennast pressis.


No vaevalt se surve nüüd sellest õlikadumisest tekkis, esimesena peaksid haiget saama saaled, kui motost õli puudu, see klapi klõbin oli põhjustatud sellest, et hüdrotõukuritele ei jagunud enam õli. Õlikadu võis sellest tekkida, et karter umbne ja pressis õli silindrite ja sumbutaja kaudu välja.
joonar

 postitati 04.03.05 10:06
Kus juures umbes kuu aega tagasi jäin ma õlist karteris ilma ja ma arvan,et just selle pärast,et see surve nii jubedaks läks.Klapid olid peale poole tunnist sõitu nii kuival et klõbisesid väga kurvalt ja varras ei näidanud mitte midagi.Kuigi paar päeva enne seda olin just vaadanud õli ja kõik oli ok.Käisin siis yhe tuttava juures õhtul asja näitamas ja panime õli sisse ja tuuritas õli ülesse ja peale seda sõitsin veel paar nädalat kuni filtrid ja põlemiskambri tihendi ära vahetasin ja uue õli panin.Naljaks on see et peale seda pole kordagi õli juurde pidanud panema.Ja samuti ei tea kust kohast tookord õli välja ennast pressis.
madjs

 postitati 04.03.05 09:49
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Mootori tuulutustorustikus on kondentsveed jäätunud, vaata üle voolikud/õlitolmu koguja nn sädemepüüdja.


Vaata need üle jah enne kui õlivardad jms pealt minema lendama hakkavad. Muud viga nagu ei tohiks olla.
jõuvanker

 postitati 04.03.05 09:44
Mootori tuulutustorustikus on kondentsveed jäätunud, vaata üle voolikud/õlitolmu koguja nn sädemepüüdja.
joonar

 postitati 04.03.05 09:39
Nimelt lugu järgmine.Kui külmal hommikul ilma pikema soojendamiseta sõitma hakata ja käike vahetada nii 4000 pöörde peal ja siis nii peale poole tunnist sõitu auto seisma jätad,kostab mootorist paras susin.Keeran siis õlikorgi maha ja sealt tuleb paras pahmakas kohe välja õhku.Peale seda kõik ok jälle.Asi teeb parajalt murelikuks ja peale selle avastamist ei julge nagu enne üldse sõitma hakata kui auto on 5-10 minti kohapeal soojenenud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.1% - SQL: 74.9%]