Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õli lendas punni vahelt välja (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2148)
audi2.3e
huviline



Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6

sad.gif postitati 27.01.05 19:57 Tsiteeri
Õli lendas punni vahelt välja



Täna sõites äkki kadus mootoril jõud ära panin kolmanda käigu kaasi põhja mootor puterdas pöördeid üles ei võtnud tagant tuli musta tundsin õli kärsahaisu ja jätsin seisma.
Käivitades uuesti mootor kolises käima ei läinud ei lubanud ka .Avasin kapoti, õli oli korgi vahelt välja surunud,muu oli ok.
Käivitasin uuest ei midagi.
Vedasime auto paela otsas koju umbes 15min ja käivitasin uuesti ja läks kohe käima töötas normaalselt survet sees ei olnud vesi normis.Käisin veel sõitmas kõik ok ja veel parem kui ennem oli sooja mootoriga õlisurve 1.5 siis nüüd2 ja autol hoopis teine minek ka (ennegi läks hästi2.3 mootor)
Kuu aega tagasi tehtud hooldus äkki keegi oskab midagi arvata:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.05 21:48 Tsiteeri


karteri tuulutus külmus ära.(kondents)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi2.3e
huviline



Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6

postitati 27.01.05 22:05 Tsiteeri


siis ta oleks seda ju kohe teinud kui mootor alles külm oli aga ma sõitsin hommikul ka kui veel külmem oli ja ei midagi.
minu meelest tekib kodent siis kui palju lühikesi otsi sõidad aga mul eile400 kilti seljataga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.05 22:18 Tsiteeri


palju õli kaduma läks,kas lõi karteri tühjaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi2.3e
huviline



Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6

postitati 27.01.05 22:20 Tsiteeri


õige vähe mingi veerand liitrit max


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Renks
huviline

Avatar


Registreerunud 07.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.01.05 22:22 Tsiteeri


siis kahjuks ei oska arvata.võimalik et toitesüsteemis midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi2.3e
huviline



Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6

postitati 27.01.05 22:30 Tsiteeri


seda tõesti ei tea aga umbes kuu tagasi sai kõik filtrid küünlad vahetatud tehti kogu mootori diagnostika mõõdeti survet silindrites kütusepumba survet ja pihustite oma kõik prefekto oli (see on 5 sada ja sellist asja pole ühegagi juhtund isegi kui üleelmine talv oli hommikul 39 külmakraadi)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 28.01.05 11:49 Tsiteeri


mu 2,2-sel viskas ka õli välja ja oli karterituulutuse toru viga.kui lööb õli korgivahelt välja ei saa muus viga olla.lihtsalt mingil x-hetkel arvab heaks ja teeb nii.kui oleks mingi muu ülesurve viga siis leiaks sa õli õhupuhastajast(filtrist).


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi2.3e
huviline



Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6

postitati 28.01.05 13:15 Tsiteeri


võtsin tuulutustorud lahti ei paistnud küll midagi viga olevat aga seal mitu elektiklappi ka äkki mõni neist jamab Õnneks pole rohkem õli välja ajand(sülitan 3 korda)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi2.3e
huviline



Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6

postitati 28.01.05 18:51 Tsiteeri


üks küsimus veel Kas 2.3 mootoril jooksvad kolvid klapid kokku kui hammasrihm läheb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 29.01.05 10:02 Tsiteeri


kahjuks küll.


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi2.3e
huviline



Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6

postitati 30.01.05 17:52 Tsiteeri


Taas tagasi ja jälle õli väljas. Kogu tuulutus sai üle vaadatud ja paistis olevat korras mootor töötas ilusti.Eile sõitsin tartu ca 200kilti kõik korras.Hommikul peale viit min sõitu samat moodi õli korgivahelt väljas mootor suri välja ja kuna tõesti oli rõhk sees lasin seista ca 15 min peale seda kõik korras.Vaatasin tuulutse üle ok. 6-7 tundi hiljem täpselt sama jama mootor soss (peale seismist jälle ok). Just sõidust tulin mingi 80 kilti kõik ok.
Äkki on kellelgi sama mure olnud(viga ei tundu olevat tuulutuses)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 30.01.05 18:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi2.3e
Taas tagasi ja jälle õli väljas. Kogu tuulutus sai üle vaadatud ja paistis olevat korras mootor töötas ilusti.Eile sõitsin tartu ca 200kilti kõik korras.Hommikul peale viit min sõitu samat moodi õli korgivahelt väljas mootor suri välja ja kuna tõesti oli rõhk sees lasin seista ca 15 min peale seda kõik korras.Vaatasin tuulutse üle ok. 6-7 tundi hiljem täpselt sama jama mootor soss (peale seismist jälle ok). Just sõidust tulin mingi 80 kilti kõik ok.
Äkki on kellelgi sama mure olnud(viga ei tundu olevat tuulutuses)


2,3-sel on tuulutusel all kummist jäme voolik, mis läeb peenemaks, see tavaliselt tõmbab enbast kokku ja tuulutus ongi umbes, varuosana tuleb nüüd metalltoru+üleminekud:P


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 30.01.05 18:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat:
Algselt postitas: audi2.3e
Taas tagasi ja jälle õli väljas. Kogu tuulutus sai üle vaadatud ja paistis olevat korras mootor töötas ilusti.Eile sõitsin tartu ca 200kilti kõik korras.Hommikul peale viit min sõitu samat moodi õli korgivahelt väljas mootor suri välja ja kuna tõesti oli rõhk sees lasin seista ca 15 min peale seda kõik korras.Vaatasin tuulutse üle ok. 6-7 tundi hiljem täpselt sama jama mootor soss (peale seismist jälle ok). Just sõidust tulin mingi 80 kilti kõik ok.
Äkki on kellelgi sama mure olnud(viga ei tundu olevat tuulutuses)


2,3-sel on tuulutusel all kummist jäme voolik, mis läeb peenemaks, see tavaliselt tõmbab enbast kokku ja tuulutus ongi umbes, varuosana tuleb nüüd metalltoru+üleminekud:P


ehk siis detail nr1, ainult metallist, mitte kummist http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=119&unit=2FA05661


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 31.01.05 09:10 Tsiteeri


Läbi elatud asi 2,3l motoga! Sa ära vaata neid torusid vaid võta need maha ning leota lahustiga puhtaks ning pane tagasi! Mure kaob nagu nõidusega! Lisaks sellele osta motole alla kate, mis seal tootja poolt kunagi oli! Kui see puudu, jahutab madalatel temperatuuridel karter õli maha ja lähebki tuulutus umbe (tekib kondents, kuna moto ülalt soe, alt külm!).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
audi2.3e
huviline



Registreerunud 24.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1,8T Audi A6 2,6

postitati 31.01.05 16:50 Tsiteeri


Niii Suured tänud kõigile kes nõuga aitasid AITÄHH.
Sai hommikul siis kõik torud uuesti ja kapitaalselt puhtaks leotatud (kurja juur oli murdunud plastiku tükk)
muret teeb ainult see,et 5 min peale sõitu tahtis jälle korra välja surra aga õnneks jäi tööle. (plastikkatted on olemas)
Loodan nüüd,et enam seda juhtu.Veelkord suured TÄNUD


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 31.01.05 17:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi2.3e
Niii Suured tänud kõigile kes nõuga aitasid AITÄHH.
Sai hommikul siis kõik torud uuesti ja kapitaalselt puhtaks leotatud (kurja juur oli murdunud plastiku tükk)
muret teeb ainult see,et 5 min peale sõitu tahtis jälle korra välja surra aga õnneks jäi tööle. (plastikkatted on olemas)
Loodan nüüd,et enam seda juhtu.Veelkord suured TÄNUD


sul oli siis see voolik läbi?
mul viskas ka üks päev korgivahelt nats välja pean ka omal üle vaatama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.9% - SQL: 40.1%]