Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
quattro063

 postitati 05.08.09 19:05
Kompressori paigutamise osas on plaanid muutunud ja peab uue sl kollektori voolima:
http://static2.album.ee/files/828/99/large_20724869_GbWu.jpg
http://static2.album.ee/files/828/99/large_20724867_52Pk.jpg
Õnnestus ka AL hooratas saada, pärit RS4-jalt :D :
http://static2.album.ee/files/828/20/large_20705199_G67S.jpg
http://static2.album.ee/files/828/20/large_20705201_DZ2M.jpg
quattro063

 postitati 11.06.09 18:59
Eks aeg näitab, kui kurjaks asi läheb:P Kollektori ika saab, nüüd TIG keevitus ka olemas, seega saab paremat kvaliteeti pakkuda:cool:
Silverpm

 postitati 05.06.09 15:07
Asi kujuneb kurjaks minema :P

Pean sind varsti jälle rahapatakaga tülitama, 1 turbokas 16v soovib kollektorit : )

aga jõudu ja jaksu, loodan ka varsti tulla asja vaatama, kuidas asi kujuneb :)
quattro063

 postitati 05.06.09 15:06
2,8 vahetab jah 2,6-e välja. Pidasin silmas seda, et esimese katsetuse teen 2,6-ga. Ei taha kapremonditud mootorile haiget teha, kui midagi esmase seadistusega valesti peaks minema:D
Imres

 postitati 05.06.09 08:04
Tsitaat:
Algselt postitas: quattro063
Kolbidest niipalju ,et kui õnnestub hea hinnaga sepistatud kolvid saada, siis vahetan välja. Esialgu panen kompressori originaal 2,6-sele peale, siis pole väga kahju, kui mootor järgiannab:cool:

Kompressor pidi ju 2.8 peale minema mis vahetab välja originaal 2.6 mootori !?
quattro063

 postitati 05.06.09 06:48
Kolbidest niipalju ,et kui õnnestub hea hinnaga sepistatud kolvid saada, siis vahetan välja. Esialgu panen kompressori originaal 2,6-sele peale, siis pole väga kahju, kui mootor järgiannab:cool:
Black

 postitati 04.06.09 22:13
Vaadates tausta Gallardot ja Elise'i, kavatsesin ma juba targutama hakata, et kas see kompressoriga pilt pärineb ikka Eestist. :P

Aga tore, et keegi ka tegudeni jõudnud on. Loodame, et saab varsti puhuma selle kompressori. :) Kolvid jäävad orig?
audi-äss

 postitati 04.06.09 18:06
See 2 turboga isend on isegi auto24.ee's müügil.
quattro063

 postitati 04.06.09 16:37
Audi V6-le pole jah kuulnud, et oleks kompressor paigaldatud. Küll aga on paigaldatud 2 turbot.
audi-äss

 postitati 04.06.09 07:25
Ohoh päris huvitav asi tuleb siit. Sa Eestis vist ainuke kes sellise asja ette on võtnud.? Igajuhul paksu rahakotti ja kena lõpptulemust:) Ootame vaatame huviga seda teemat.
mokits

 postitati 03.06.09 19:30
Väga hea plaan kompressor peale panna! Mahe kui kapotist välja turritama jääb ;) mäletan kui Memphisc sellega koolis käis ja Auto säras nagu prillikivi :P Aga edu ja jaksu ehitamisel, hoia meid ka arenguga kursis !
quattro063

 postitati 03.06.09 19:19
Ausaltöeldes ma ei teagi, kuidas see murutrimmer pildile on sattunud, kuna ei mäleta, et seda töökojas varem näinud oleks :o Nelivedu jääb:cool:
kps

 postitati 03.06.09 19:18
Tsitaat:
Algselt postitas: quattro063
Mootori taga olevad autod mu igapäevane töö (hooldus ja remont):P

Kui sa sõna "autod" poleks maininud, siis oleks ma kohe sellele murutrimmeri hoolduse ja remondile vihjanud :D. Aga ok, kas masin jääb neliveoliseks või on ka veoga midagi muud plaanis?
quattro063

 postitati 03.06.09 19:13
Eelpool unustasin mainida, et lisana on ka el katuseluuk;) Mootori taga olevad autod mu igapäevane töö (hooldus ja remont):P Kompressor kahjuks kapotialla ei mahu, peab rellaka appi võtma ja siis scoobi ehitama, eks paistab...
Memphisc

 postitati 03.06.09 18:38
Igatahes on tore näha, et keegi mu esimese auto kallal nokitseb. Edu!
:)
waixu

 postitati 03.06.09 18:09
Hohhohoo, tundub huvitav projekt, kui valmis saad anna teada. Kuidas sa kompressori kapoti alla plaanid mahutada. Ise mõlgutan mõtteid tsentrifugaalkompressorist, mille saaks moto kõrvale paigutada.
Edu sulle!
Päris uhked autod moto taga :cool:
dymo

 postitati 03.06.09 18:07
Tsitaat:
tundub päris hea projekt olevat ja piltidel tundub suht korralik, aga ehk räägid ka natuke lisadest mis autol peal on??

Tundub päris hea projekt olevat ja piltidel tundub suht korralik, aga ehk räägid ka natuke lisadest, mis autol peal on?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
Big

 postitati 03.06.09 18:05
Mainin ka ära, et hetkel auto liikleb ja võimsust lisatakse garaazis 2.8v6 mootorile, mis tulevikus siis autole peale rändab.

Lisainfot saab ka turboklubist aadressil: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=3938&postdays=0&postorder=asc&start=0
quattro063

 postitati 03.06.09 17:56
Peale el akende ja peeglite lisasid pole. Paigaldatud Powerflex puksiring (mida isiklikult kellegile ei soovita, esiõõtsa puksid purunesid esimese 500km läbimisel). Plaanis mootor ülelaadida, vedrustust ja pidureid täiustada. Lähiajal ka lisa infi. Mõned pildid:
http://static1.album.ee/files/92/472/large_15292472_SQHm.jpg
uued kepsud:
http://static1.album.ee/files/709/85/large_17746259_IZJI.jpg
MegaSqirt aju:
http://static1.album.ee/files/32/530/large_16232530_u3SQ.jpg
ja kompressor:
http://static1.album.ee/files/799/66/large_19991687_fv0s.jpg
http://static1.album.ee/files/799/66/large_19991683_jofh.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.1% - SQL: 39.9%]