Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 b4 2,6 quattro - 1993 - quattro063 (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 5218)
quattro063
huviline



Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.09 17:56 Tsiteeri
Audi 80 b4 2,6 quattro - 1993 - quattro063



Peale el akende ja peeglite lisasid pole. Paigaldatud Powerflex puksiring (mida isiklikult kellegile ei soovita, esiõõtsa puksid purunesid esimese 500km läbimisel). Plaanis mootor ülelaadida, vedrustust ja pidureid täiustada. Lähiajal ka lisa infi. Mõned pildid:
http://static1.album.ee/files/92/472/large_15292472_SQHm.jpg
uued kepsud:
http://static1.album.ee/files/709/85/large_17746259_IZJI.jpg
MegaSqirt aju:
http://static1.album.ee/files/32/530/large_16232530_u3SQ.jpg
ja kompressor:
http://static1.album.ee/files/799/66/large_19991687_fv0s.jpg
http://static1.album.ee/files/799/66/large_19991683_jofh.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 03.06.09 18:05 Tsiteeri


Mainin ka ära, et hetkel auto liikleb ja võimsust lisatakse garaazis 2.8v6 mootorile, mis tulevikus siis autole peale rändab.

Lisainfot saab ka turboklubist aadressil: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=3938&postdays=0&postorder=asc&start=0


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dymo
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 05.09.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 2.0 66kw

postitati 03.06.09 18:07 Tsiteeri


Tsitaat:
tundub päris hea projekt olevat ja piltidel tundub suht korralik, aga ehk räägid ka natuke lisadest mis autol peal on??

Tundub päris hea projekt olevat ja piltidel tundub suht korralik, aga ehk räägid ka natuke lisadest, mis autol peal on?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
waixu
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 c5 2003

postitati 03.06.09 18:09 Tsiteeri


Hohhohoo, tundub huvitav projekt, kui valmis saad anna teada. Kuidas sa kompressori kapoti alla plaanid mahutada. Ise mõlgutan mõtteid tsentrifugaalkompressorist, mille saaks moto kõrvale paigutada.
Edu sulle!
Päris uhked autod moto taga :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Memphisc
huviline



Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.09 18:38 Tsiteeri


Igatahes on tore näha, et keegi mu esimese auto kallal nokitseb. Edu!
:)


We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
quattro063
huviline



Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.09 19:13 Tsiteeri


Eelpool unustasin mainida, et lisana on ka el katuseluuk;) Mootori taga olevad autod mu igapäevane töö (hooldus ja remont):P Kompressor kahjuks kapotialla ei mahu, peab rellaka appi võtma ja siis scoobi ehitama, eks paistab...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 03.06.09 19:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattro063
Mootori taga olevad autod mu igapäevane töö (hooldus ja remont):P

Kui sa sõna "autod" poleks maininud, siis oleks ma kohe sellele murutrimmeri hoolduse ja remondile vihjanud :D. Aga ok, kas masin jääb neliveoliseks või on ka veoga midagi muud plaanis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro063
huviline



Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.09 19:19 Tsiteeri


Ausaltöeldes ma ei teagi, kuidas see murutrimmer pildile on sattunud, kuna ei mäleta, et seda töökojas varem näinud oleks :o Nelivedu jääb:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 03.06.09 19:30 Tsiteeri


Väga hea plaan kompressor peale panna! Mahe kui kapotist välja turritama jääb ;) mäletan kui Memphisc sellega koolis käis ja Auto säras nagu prillikivi :P Aga edu ja jaksu ehitamisel, hoia meid ka arenguga kursis !


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 04.06.09 07:25 Tsiteeri


Ohoh päris huvitav asi tuleb siit. Sa Eestis vist ainuke kes sellise asja ette on võtnud.? Igajuhul paksu rahakotti ja kena lõpptulemust:) Ootame vaatame huviga seda teemat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro063
huviline



Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.06.09 16:37 Tsiteeri


Audi V6-le pole jah kuulnud, et oleks kompressor paigaldatud. Küll aga on paigaldatud 2 turbot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 04.06.09 18:06 Tsiteeri


See 2 turboga isend on isegi auto24.ee's müügil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.06.09 22:13 Tsiteeri


Vaadates tausta Gallardot ja Elise'i, kavatsesin ma juba targutama hakata, et kas see kompressoriga pilt pärineb ikka Eestist. :P

Aga tore, et keegi ka tegudeni jõudnud on. Loodame, et saab varsti puhuma selle kompressori. :) Kolvid jäävad orig?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro063
huviline



Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.09 06:48 Tsiteeri


Kolbidest niipalju ,et kui õnnestub hea hinnaga sepistatud kolvid saada, siis vahetan välja. Esialgu panen kompressori originaal 2,6-sele peale, siis pole väga kahju, kui mootor järgiannab:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Imres
huviline

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Competition quattro 20vt

postitati 05.06.09 08:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: quattro063
Kolbidest niipalju ,et kui õnnestub hea hinnaga sepistatud kolvid saada, siis vahetan välja. Esialgu panen kompressori originaal 2,6-sele peale, siis pole väga kahju, kui mootor järgiannab:cool:

Kompressor pidi ju 2.8 peale minema mis vahetab välja originaal 2.6 mootori !?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro063
huviline



Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.06.09 15:06 Tsiteeri


2,8 vahetab jah 2,6-e välja. Pidasin silmas seda, et esimese katsetuse teen 2,6-ga. Ei taha kapremonditud mootorile haiget teha, kui midagi esmase seadistusega valesti peaks minema:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Silverpm
huviline



Registreerunud 06.04.08
Kasutaja on eemal

Auto: Need vanemad ikka.

postitati 05.06.09 15:07 Tsiteeri


Asi kujuneb kurjaks minema :P

Pean sind varsti jälle rahapatakaga tülitama, 1 turbokas 16v soovib kollektorit : )

aga jõudu ja jaksu, loodan ka varsti tulla asja vaatama, kuidas asi kujuneb :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro063
huviline



Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.09 18:59 Tsiteeri


Eks aeg näitab, kui kurjaks asi läheb:P Kollektori ika saab, nüüd TIG keevitus ka olemas, seega saab paremat kvaliteeti pakkuda:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattro063
huviline



Registreerunud 18.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.09 19:05 Tsiteeri


Kompressori paigutamise osas on plaanid muutunud ja peab uue sl kollektori voolima:
http://static2.album.ee/files/828/99/large_20724869_GbWu.jpg
http://static2.album.ee/files/828/99/large_20724867_52Pk.jpg
Õnnestus ka AL hooratas saada, pärit RS4-jalt :D :
http://static2.album.ee/files/828/20/large_20705199_G67S.jpg
http://static2.album.ee/files/828/20/large_20705201_DZ2M.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.2% - SQL: 43.8%]