Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
lynx

 postitati 10.10.12 19:43
Esimese otsa D3 nüüd mingi esindusauto pole, vaikselt Soome ehitajate igapäeva auto millel armatuur igasugustest kelladest-viledest põleb.

Suur Audi on rohkem selline mugav ja turvaline igapäeva sõber, eriti maanteel.
Need ülalpidamiskulud on niikaua mõistlikud, kui midagi kallist remontima peab - eks see ole iga autoga nii, kuid D3 on neid kalleid juppe lihtsalt rohkem.

Samas teema autori valikust aru ei saa, hinnas on suured käärid.
4.0tdi on alates 10k ja 4.2tdi alates 16k.

3.0tdi ole neist samade mootorijuppide vahetuse/remondi juures odavam, kasvõi 1 turbo ja 6 pihustiga, kuid keegi ei tea ette millal mingi jupp võib vahetust vajada.

Isiklikult valiks auto ennekõike endale sobivate lisade ja tehnilise seisu/sõidukorra järele.

Mina kui tulihingeline chippimise pooldaja, näen kõigis 3 diislis suurt potentsiaali mis igapäeva sõidu meeldejäävamaks teeb ;)

Kütusekulu vahe/võrdlus v6 ja v8 diislil on naljanumber . . .
Maku

 postitati 10.10.12 08:08
Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Panen siia teemasse ka lingi 4.0 vs 4.2 diislite teemast

Ja veel ühe teema 4.0 TDI-st

Sealt teemast:

Lühidalt siis:
4L tdi nukvõllide ajam on ketiga, mille pingutites olid algselt lisa õlikanalid keti määrimiseks, kuid tänu sellele vähenes õli surve pinguti kolvil ja kett jäi lõdvaks.
Selle tulemusena omakorda suurematel pööretel kett hakkas mängima ja kulutama väikseid hammasrattaid kuni ükshetk viskas keti üle, tuues kaasa nähtud tagajärjed.

ühel pildil oli uus ja vana pinguti kõrvuti

4,2L TDI mootoril seda probleemi pole.
Raul, Eints, Toomas, Kauri või keegi veel, kes nende mootoritega ka reaalselt kokku puutub oma töös, oskab kommenteerida seda keti üleviskamist?

Või milliseid vastuspidavuse erinevusi olete hoolduste käigus täheldatud?
MaQQu

 postitati 10.10.12 07:36
Panen siia teemasse ka lingi 4.0 vs 4.2 diislite teemast

Ja veel ühe teema 4.0 TDI-st

Sealt teemast:

Lühidalt siis:
4L tdi nukvõllide ajam on ketiga, mille pingutites olid algselt lisa õlikanalid keti määrimiseks, kuid tänu sellele vähenes õli surve pinguti kolvil ja kett jäi lõdvaks.
Selle tulemusena omakorda suurematel pööretel kett hakkas mängima ja kulutama väikseid hammasrattaid kuni ükshetk viskas keti üle, tuues kaasa nähtud tagajärjed.

ühel pildil oli uus ja vana pinguti kõrvuti

4,2L TDI mootoril seda probleemi pole.

Maku

 postitati 24.09.12 10:17
Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
Kommentaarin veel nii palju, et 4.2 on edasi arenenud 4.0 ehk esimese V8 diiselmootori tüüpvead on likvideeritud.
Mis need tüüpvead on ja kuidas need likvideeritud on?
KsenoonE

 postitati 24.09.12 09:27
Suured tänud! :)

Hoolduskulud ei olegi midagi hullu..siis tuleb ikka 4.2 ära tuua. See muidugi oleneb alati ka konkreetsest autost, aga tuleb see õige välja otsida.
AudiTeam

 postitati 23.09.12 21:13
Antsu soovitus on hea aga kahjuks ei näe huvilised klubiliikmete autode teemasid.

Kommentaarin veel nii palju, et 4.2 on edasi arenenud 4.0 ehk esimese V8 diiselmootori tüüpvead on likvideeritud.
4.2 diisel on minu jaoks igati ökonoomne ja selle juures päris piisavalt jõuline.

Kui sind huvitavad ülalpidamiskulud siis kopeerin oma auto teemast siis veidi juttu - hetkel siis jookseb neljas aasta selle autoga kulgedes:

Teises postis hakkan kajasatama masina hooldus- ja remondikulusid:

Nagu juba maininud siis auto jõudis minu kätte juba eelmise aasta (2008) lõpus - sell hetkel oli auto läbisõidusks ~80 000km

Nüüdseks esimene korraline hooldus ka tehtud:

  • 90 000km korraline hooldus - teostatud 07.01.2009 - maksumusega 6 481.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 91 724km - Esimesed piduriklotisid ja kettad - teostatud 09.02.2009 - maksumusega 9 613.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT Diagnostika alla, läks too kord juhi ukse servo sulguri rikke otsimine, arvatavasti peale survepesu ja suurt külma külmus miski ära ja hakkas jamama.
  • 105 000km korraline hooldus - teostatud 13.08.2009 - maksumusega 3 804.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 113 850km - Aku vahetus ja käsipiduri tuluke armatuuris (ise käsipidur toimis) - teostatud 18.12.2009 - maksumusega 5 171.- täpsema loetelu asjadest leiad SIIT
  • 115 070km - Webasto arvas, et -20 kraadi juures läheb tema puhkusele - teostatud 12.01.2010 - maksumusega 1 262.- täpsema loetelu asjadest leiad SIIT

    ESIMENE AASTA 2009 (masin minu kasutuses) TEHTUD KULUTSED KOKKU: 25 611.- (1637.- EURi)

  • 120 000km korraline hooldus + parkimisandurite rike, uued kojamehed ja muud pisiasjad - teostatud 09.04.2010 - maksumusega 9 162.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 124 239km Uued esimesed ja tagumised piduriklotsid + uued tagumised kettad ja esimeste taastamine - teostatud 01.06.2010 - maksumusega 4 391.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 135 000km korraline hooldus - teostatud 02.12.2010 - maksumusega 5 337.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT

    TEINE AASTA 2010 (masin minu kasutuses) TEHTUD KULUTSED KOKKU: 18 890.- (1207.- EURi)


  • 145 000km sillaremont, uued xenonid + hunnik tavapirne - teostatud 29.06.2011 - maksumusega 782,48.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 150 000km korraline hooldus - teostatud 05.10.2011 - maksumusega 335,90.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT

    KOLMAS AASTA 2011 (masin minu kasutuses) TEHTUD KULUTSED KOKKU: 1118,40.- EURi


  • 161 500km Õlirõhu ja mootori rikke tulukesed armatuuris - põhjuseks gaasiklapi rike ja vigane õlifilter 28.06.2012 - maksumusega 349,69.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 163 000km Mootori rikke tuli armatuuris - põhjuseks EGR klapp 31.07.2012 - maksumusega 303,21.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 165 000km korraline hooldus - teostatud 27.08.2012 - maksumusega 291,15.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT

antsu

 postitati 23.09.12 11:18
Ksenoon, loe AudiTeami teemat, seal on päris korralik ülevaade 4,2 TDI-st. Kui valikus on 4,0 vs 4,2 siis peaks olema 4,2 parem valik. Nagu Maku ütles, siis sellistel teemadel on päris palju jahutud siin.
Maku

 postitati 23.09.12 10:58
Nendel teemadel on siin foorumis üksjagu jahutud. Kasuta palun otsingut. Ja noh, kõike, mida foorumis kirjutatakse, ei maksa kulla pähe võtta.
KsenoonE

 postitati 23.09.12 08:53
Niisis sooviks teiseks autoks osta midagi esinduslikku. A8 D3 täitsa sobiv.

Küsimus ongi selles, et mis mootorit eelistada? 3.0, 4.0 või 4.2?? Ei suuda otsustada milline neid parim on..diisel ikka. Kui juba siis kõige võimsam 4.2 ... Ehk keegi oskab soovitada midagi. Sõitma hakkab auto üsna palju seega diisel peab ta olema.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.3% - SQL: 38.7%]