Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D3 (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 10539)
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 23.09.12 08:53 Tsiteeri
Audi A8 D3



Niisis sooviks teiseks autoks osta midagi esinduslikku. A8 D3 täitsa sobiv.

Küsimus ongi selles, et mis mootorit eelistada? 3.0, 4.0 või 4.2?? Ei suuda otsustada milline neid parim on..diisel ikka. Kui juba siis kõige võimsam 4.2 ... Ehk keegi oskab soovitada midagi. Sõitma hakkab auto üsna palju seega diisel peab ta olema.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 23.09.12 10:58 Tsiteeri


Nendel teemadel on siin foorumis üksjagu jahutud. Kasuta palun otsingut. Ja noh, kõike, mida foorumis kirjutatakse, ei maksa kulla pähe võtta.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.09.12 11:18 Tsiteeri


Ksenoon, loe AudiTeami teemat, seal on päris korralik ülevaade 4,2 TDI-st. Kui valikus on 4,0 vs 4,2 siis peaks olema 4,2 parem valik. Nagu Maku ütles, siis sellistel teemadel on päris palju jahutud siin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 23.09.12 21:13 Tsiteeri


Antsu soovitus on hea aga kahjuks ei näe huvilised klubiliikmete autode teemasid.

Kommentaarin veel nii palju, et 4.2 on edasi arenenud 4.0 ehk esimese V8 diiselmootori tüüpvead on likvideeritud.
4.2 diisel on minu jaoks igati ökonoomne ja selle juures päris piisavalt jõuline.

Kui sind huvitavad ülalpidamiskulud siis kopeerin oma auto teemast siis veidi juttu - hetkel siis jookseb neljas aasta selle autoga kulgedes:

Teises postis hakkan kajasatama masina hooldus- ja remondikulusid:

Nagu juba maininud siis auto jõudis minu kätte juba eelmise aasta (2008) lõpus - sell hetkel oli auto läbisõidusks ~80 000km

Nüüdseks esimene korraline hooldus ka tehtud:

  • 90 000km korraline hooldus - teostatud 07.01.2009 - maksumusega 6 481.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 91 724km - Esimesed piduriklotisid ja kettad - teostatud 09.02.2009 - maksumusega 9 613.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT Diagnostika alla, läks too kord juhi ukse servo sulguri rikke otsimine, arvatavasti peale survepesu ja suurt külma külmus miski ära ja hakkas jamama.
  • 105 000km korraline hooldus - teostatud 13.08.2009 - maksumusega 3 804.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 113 850km - Aku vahetus ja käsipiduri tuluke armatuuris (ise käsipidur toimis) - teostatud 18.12.2009 - maksumusega 5 171.- täpsema loetelu asjadest leiad SIIT
  • 115 070km - Webasto arvas, et -20 kraadi juures läheb tema puhkusele - teostatud 12.01.2010 - maksumusega 1 262.- täpsema loetelu asjadest leiad SIIT

    ESIMENE AASTA 2009 (masin minu kasutuses) TEHTUD KULUTSED KOKKU: 25 611.- (1637.- EURi)

  • 120 000km korraline hooldus + parkimisandurite rike, uued kojamehed ja muud pisiasjad - teostatud 09.04.2010 - maksumusega 9 162.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 124 239km Uued esimesed ja tagumised piduriklotsid + uued tagumised kettad ja esimeste taastamine - teostatud 01.06.2010 - maksumusega 4 391.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 135 000km korraline hooldus - teostatud 02.12.2010 - maksumusega 5 337.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT

    TEINE AASTA 2010 (masin minu kasutuses) TEHTUD KULUTSED KOKKU: 18 890.- (1207.- EURi)


  • 145 000km sillaremont, uued xenonid + hunnik tavapirne - teostatud 29.06.2011 - maksumusega 782,48.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 150 000km korraline hooldus - teostatud 05.10.2011 - maksumusega 335,90.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT

    KOLMAS AASTA 2011 (masin minu kasutuses) TEHTUD KULUTSED KOKKU: 1118,40.- EURi


  • 161 500km Õlirõhu ja mootori rikke tulukesed armatuuris - põhjuseks gaasiklapi rike ja vigane õlifilter 28.06.2012 - maksumusega 349,69.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 163 000km Mootori rikke tuli armatuuris - põhjuseks EGR klapp 31.07.2012 - maksumusega 303,21.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT
  • 165 000km korraline hooldus - teostatud 27.08.2012 - maksumusega 291,15.- täpsema loetelu asjadest leiate SIIT



Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 24.09.12 09:27 Tsiteeri


Suured tänud! :)

Hoolduskulud ei olegi midagi hullu..siis tuleb ikka 4.2 ära tuua. See muidugi oleneb alati ka konkreetsest autost, aga tuleb see õige välja otsida.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 24.09.12 10:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
Kommentaarin veel nii palju, et 4.2 on edasi arenenud 4.0 ehk esimese V8 diiselmootori tüüpvead on likvideeritud.
Mis need tüüpvead on ja kuidas need likvideeritud on?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.12 07:36 Tsiteeri


Panen siia teemasse ka lingi 4.0 vs 4.2 diislite teemast

Ja veel ühe teema 4.0 TDI-st

Sealt teemast:

Lühidalt siis:
4L tdi nukvõllide ajam on ketiga, mille pingutites olid algselt lisa õlikanalid keti määrimiseks, kuid tänu sellele vähenes õli surve pinguti kolvil ja kett jäi lõdvaks.
Selle tulemusena omakorda suurematel pööretel kett hakkas mängima ja kulutama väikseid hammasrattaid kuni ükshetk viskas keti üle, tuues kaasa nähtud tagajärjed.

ühel pildil oli uus ja vana pinguti kõrvuti

4,2L TDI mootoril seda probleemi pole.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.12 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Panen siia teemasse ka lingi 4.0 vs 4.2 diislite teemast

Ja veel ühe teema 4.0 TDI-st

Sealt teemast:

Lühidalt siis:
4L tdi nukvõllide ajam on ketiga, mille pingutites olid algselt lisa õlikanalid keti määrimiseks, kuid tänu sellele vähenes õli surve pinguti kolvil ja kett jäi lõdvaks.
Selle tulemusena omakorda suurematel pööretel kett hakkas mängima ja kulutama väikseid hammasrattaid kuni ükshetk viskas keti üle, tuues kaasa nähtud tagajärjed.

ühel pildil oli uus ja vana pinguti kõrvuti

4,2L TDI mootoril seda probleemi pole.
Raul, Eints, Toomas, Kauri või keegi veel, kes nende mootoritega ka reaalselt kokku puutub oma töös, oskab kommenteerida seda keti üleviskamist?

Või milliseid vastuspidavuse erinevusi olete hoolduste käigus täheldatud?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 10.10.12 19:43 Tsiteeri


Esimese otsa D3 nüüd mingi esindusauto pole, vaikselt Soome ehitajate igapäeva auto millel armatuur igasugustest kelladest-viledest põleb.

Suur Audi on rohkem selline mugav ja turvaline igapäeva sõber, eriti maanteel.
Need ülalpidamiskulud on niikaua mõistlikud, kui midagi kallist remontima peab - eks see ole iga autoga nii, kuid D3 on neid kalleid juppe lihtsalt rohkem.

Samas teema autori valikust aru ei saa, hinnas on suured käärid.
4.0tdi on alates 10k ja 4.2tdi alates 16k.

3.0tdi ole neist samade mootorijuppide vahetuse/remondi juures odavam, kasvõi 1 turbo ja 6 pihustiga, kuid keegi ei tea ette millal mingi jupp võib vahetust vajada.

Isiklikult valiks auto ennekõike endale sobivate lisade ja tehnilise seisu/sõidukorra järele.

Mina kui tulihingeline chippimise pooldaja, näen kõigis 3 diislis suurt potentsiaali mis igapäeva sõidu meeldejäävamaks teeb ;)

Kütusekulu vahe/võrdlus v6 ja v8 diislil on naljanumber . . .


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.5% - SQL: 39.5%]